Oeh! Is dat oud-foks?quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat deed ie ook...
een ninja, was helemaal veranderen van je bericht
pff... ik zit hier al 12 jaarquote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh! Is dat oud-foks?
Wat dat betreft ben ik nog een newb.
Die bedoelde ik ook.quote:Op maandag 24 september 2012 21:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
pff... ik zit hier al 12 jaar
in mijn ogen is ninja edit.. fouten herstellen.. en niets zeggen
Ouwe tang!quote:Op maandag 24 september 2012 21:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
pff... ik zit hier al 12 jaar
in mijn ogen is ninja edit.. fouten herstellen.. en niets zeggen
quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ouwe tang!
Ik dacht fouten herstellen voordat een ander je kon quoten.
Ik dacht ook ditquote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ouwe tang!
nu las ik verkeerd...quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ook.![]()
Volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd.
pff.. laten we een topic openen..quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ouwe tang!
moet jij zeggen...quote:
Komt door al die hot water talk.quote:Op maandag 24 september 2012 21:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nu las ik verkeerd...
omg...
dolfie gaat zo eens even een kouwe douche nemen.. misschien gaan die ogen dan open
stiekem dacht jij ook ouwe tang!!quote:
ja plus vannacht 2 topics vol gespamd met scquote:
Kan ik niet over oordelen.... Heb Cat nooit gezienquote:Op maandag 24 september 2012 21:15 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
stiekem dacht jij ook ouwe tang!!
het ging niet over cat die ouwe tang..quote:Op maandag 24 september 2012 21:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen.... Heb Cat nooit gezien![]()
Oh ja ....quote:Op maandag 24 september 2012 21:16 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
kijk merlijn! je geboortefoto
Dank je.quote:Op maandag 24 september 2012 21:17 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het ging niet over cat die ouwe tang..
cat = muts
hij kijkt een beetje boosquote:Op maandag 24 september 2012 21:16 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
kijk merlijn! je geboortefoto
maar het hielp welquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 21:21 schreef dolfina-chica het volgende:
merlijn ik zie wel gelijkenissen
zelfde pruillipje...quote:Op maandag 24 september 2012 21:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ik weet dat ik een dikke kop heb![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 21:23 schreef Ehhe het volgende:
Whoa op tlc een docu over oude moeders... Een vrouw in India van 75 die net bevallen is!
Van een kind, slimpiequote:Op maandag 24 september 2012 21:26 schreef Inlognaam het volgende:
Bevallen als wat? Als schoonmaakster waarschijnlijk.
India, vast weer een hoax. Ik weet dat het kan maar hoe leuk is het om een moeder van 70 jaar te hebben?quote:Op maandag 24 september 2012 21:23 schreef Ehhe het volgende:
Whoa op tlc een docu over oude moeders... Een vrouw in India van 75 die net bevallen is!
Als ze rijk is en jij erfgenaam bent... mwah.quote:Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
India, vast weer een hoax. Ik weet dat het kan maar hoe leuk is het om een moeder van 70 jaar te hebben?
Moeder vs geld, doe mij maar mijn moeder.quote:Op maandag 24 september 2012 21:28 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als ze rijk is en jij erfgenaam bent... mwah.
Ja, wel eens eigenlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 21:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moeder vs geld, doe mij maar mijn moeder.
op dit moment als ik moest kiezen....quote:Op maandag 24 september 2012 21:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moeder vs geld, doe mij maar mijn moeder.
als ik daar tussen moet kiezen?quote:
*foto opslaat* leuk chantagemateriaalquote:Op maandag 24 september 2012 21:18 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Oh ja ....
Dit komt meer in de buurt.... Nogmaals, sorry Mams.... :
[ afbeelding ]
Joh, ik zal er niet wakker van liggenquote:Op maandag 24 september 2012 21:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
*foto opslaat* leuk chantagemateriaal![]()
![]()
nee hoor, wat een schatje was jij als baby
ik zou nu geld zeggen.. omdat ik geld "nodig" heb...quote:Op maandag 24 september 2012 21:50 schreef Inlognaam het volgende:
Ik bedoelde: die 'mams' in geld of mams, waarbij jij geld koos.
Was die mams je echte mams, of de stieftrol waar we eerder over hebben mogen lezen hier?
dat. iemand voor een keuze stellen die op dat moment niet aan de orde is, is irrationeel, aangezien je dan vaak de keuze kiest, die je niet zou maken als wanneer je er wekelijk voor zou staan.quote:Op maandag 24 september 2012 21:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik zou nu geld zeggen.. omdat ik geld "nodig" heb...
dus als ik nu een moeder van 99 zou hebben zou ik het niet erg vinden..
(uit het voorbeeld dat je dus geboren wordt terwijl je ma 75 is, met de omstandigheden die ik nu heb)
en nee, als iemand nu komt en zegt:
je moet kiezen tussen geld en je moeder...
dan kies ik voor mijn moeder!
maar goed, dat is dom denken, situaties waar ik niet in zit enz enz enz
daarom is dit gewoon dom roepen...quote:Op maandag 24 september 2012 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat. iemand voor een keuze stellen die op dat moment niet aan de orde is, is irrationeel, aangezien je dan vaak de keuze kiest, die je niet zou maken als wanneer je er wekelijk voor zou staan.
Als er iemand met een pistool voor je een vraag stelt dan kan je nog een antwoordt geven. Als een dokter het zegt dan is het wat anders.quote:Op maandag 24 september 2012 22:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daarom is dit gewoon dom roepen...
stel er staat iemand voor me met een pistool en die zegt.. of je moeder weg of het geld weg..
kies je voor geld weg blijft je moeder leven..
ik bedoel duhh.. dan kies ik voor mijn ma...
je snapt best hoe ik dit bedoeldequote:Op maandag 24 september 2012 22:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als er iemand met een pistool voor je een vraag stelt dan kan je nog een antwoordt geven. Als een dokter het zegt dan is het wat anders.
Ziet er goed uit hoorquote:Op maandag 24 september 2012 22:28 schreef FAUSTINO het volgende:
8 uur later...
[ afbeelding ]
Morgen nog een keer met fijn schuren
quote:Op maandag 24 september 2012 22:20 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je snapt best hoe ik dit bedoelde
hij past zich toch vanzelf aan?quote:Op maandag 24 september 2012 22:43 schreef Pulver het volgende:
Kleine tip voor je FAUSTINO.
Maak je foto's eerst wat kleiner voordat je ze hier neerzet.
Ik denk niet dat we ze op poster formaat willen uitprinten
De hele foto moet wel ingeladen worden. Voor veel kabelaars zal dat niet zoveel meer uitmaken tegenwoordig, maar mobiel wil er nog wel eens een limiet bestaan.quote:Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hij past zich toch vanzelf aan?
Dat wel, maar het laden duurt nogal lang.quote:Op maandag 24 september 2012 22:50 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hij past zich toch vanzelf aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |