quote:Op maandag 24 september 2012 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde Lola eigenlijk achteraf verleiden.
Klinkt lekker!quote:Op maandag 24 september 2012 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zondag niet.
Chocoladefestival in Zutphen
Noez, mijn plan in duigen ...quote:Op maandag 24 september 2012 18:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oi
Zaterdag ga ik al naar arnhem gelredome
quote:Op maandag 24 september 2012 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zondag niet.
Chocoladefestival in Zutphen
Arnhem is hartstikke ver weg!!quote:Op maandag 24 september 2012 18:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nieuw plan verzinnen.
Arnhem is niet zo ver weg he
Je zal minstens een dag nodig hebben om bij te komen.quote:
Voor mij nietquote:Op maandag 24 september 2012 18:48 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Arnhem is hartstikke ver weg!!
mijn vriend werkt maandag thuis.....quote:Op maandag 24 september 2012 18:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zal minstens een dag nodig hebben om bij te komen.
Je bent toch geen Vitesse fan hè?quote:Op maandag 24 september 2012 18:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor mij helemaal nietIk kan blind naar het Gelredome rijden
Lucky me ...quote:Op maandag 24 september 2012 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn vriend werkt maandag thuis.....
O, gelukkig. Anders had ik je het topic uit geschopt.quote:Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee
Ik kom er elke dag langs als ik naar mijn werk rijd
quote:Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
O, gelukkig. Anders had ik je het topic uit geschopt.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef Fera het volgende:
[..]
O, gelukkig. Anders had ik je het topic uit geschopt.
Mooi zo. Die geel-zwarte ellende hoef ik niet in mijn blikveld te hebben.quote:Op maandag 24 september 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Nee, ik ben sowieso geen fan van voetbal
met je rijbewijs erin en je bent staande gehouden?quote:Op maandag 24 september 2012 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
FFFFUUUUU portomonee ligt nog thuis.. grrr..
Je bent toch niet voor Feyenoord he?quote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi zo. Die geel-zwarte ellende hoef ik niet in mijn blikveld te hebben.
Dan zal ik maar niet vertellen dat ik vroegah gevoetbald heb bij een club die dezelfde shirts hadquote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi zo. Die geel-zwarte ellende hoef ik niet in mijn blikveld te hebben.
Nee. NEC, obviously.quote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent toch niet voor Feyenoord he?
En wat is daar mis meequote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent toch niet voor Feyenoord he?
zijn chauffeurs pasquote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef JJH het volgende:
[..]
met je rijbewijs erin en je bent staande gehouden?
Gaat het anders niet werken?quote:
Zo'n beetje alles.quote:
Zal vast wel ...quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom je woensdag de bekerwedstrijd kijken?
Gaan we jullie verslaan
Haal het weg!!!quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
spin
Hihi JJH wist niet hoe ik zou reageren op zijn MEGA grote spin in de keuken..
nja klein was hij idd niet maar whoapwitty... helaas maakte de telefoon best crappy pics
[ afbeelding ]
Omdat ik me dan heel vies had gevoeld.quote:
Ik zou me dan een hele dag moeten douchen.quote:
WTF? Leeft dat in Nederland?!quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
spin
Hihi JJH wist niet hoe ik zou reageren op zijn MEGA grote spin in de keuken..
nja klein was hij idd niet maar whoapwitty... helaas maakte de telefoon best crappy pics
[ afbeelding ]
Thats it, volgende keer geen drank voor jouquote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik me dan heel vies had gevoeld.
[..]
Ik zou me dan een hele dag moeten douchen.
Misschien hoef je de douche helemaal niet uit.quote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik me dan heel vies had gevoeld.
[..]
Ik zou me dan een hele dag moeten douchen.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wees gerust, poosje geleden zat er een spin ten grote van je handpalm op 30cm van mijn hoofd.
Volgens mij snap jij het woord 'geruststellen' niet helemaal.quote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wees gerust, poosje geleden zat er een spin ten grote van je handpalm op 30cm van mijn hoofd.
Volgende keer moet ik weer rijden. Dus lekker puh.quote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thats it, volgende keer geen drank voor jou
Ohmy.quote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien hoef je de douche helemaal niet uit.
Ik schrok me wezenloosquote:
Houd het daar alsjeblieft.quote:
Dit jaquote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het woord 'geruststellen' niet helemaal.
heb ik gedaanquote:
Jawel, dat zegt dat dit een kleintje isquote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ontbijt zo slecht bevallen dan?quote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer moet ik weer rijden. Dus lekker puh.
[..]
Ohmy.
het was zijn hoofd niet de jouwe... dat is het geruststellenquote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Als er zo´n beest in dezelfde kamer is als ik..quote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik schrok me wezenloos
Het was ook gelijk zo van. AAAAAAAAAAAH, pc uitgedrukt en naar boven gerend
Als je 'm ziet, moet je toch in dezelfde kamer zijn geweest.quote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er zo´n beest in dezelfde kamer is als ik..
Wacht, aan die zin klopt iets niet, ik ben nooit in dezelfde kamer als zo´n beest. Ik zie ´m en ik ben weg.
Maar je zegt ook dat er nog grotere zijn, dat stelt me niet echt gerust.quote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, dat zegt dat dit een kleintje is
Kattenquote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik gedaan![]()
zo naar buiten zodat hij/zij niet opgegeten wordt door de katten
Klopt, daarom zeg ik ook, dan ben ik weg. Binnen een seconde sta ik buiten. Kan me niet schelen of ik naakt ben of niet.quote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Als je 'm ziet, moet je toch in dezelfde kamer zijn geweest.
Ik pakte een worstenbroodje, had twi ineens zijn pener in een broodje gedaan. Trauma's .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
that reminds me als ik jou ooit meet dan zorg ik dat ik spinnen heb zodat jij je kleding uit kan trekkenquote:Op maandag 24 september 2012 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt, daarom zeg ik ook, dan ben ik weg. Binnen een seconde sta ik buiten. Kan me niet schelen of ik naakt ben of niet.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik pakte een worstenbroodje, had twi ineens zijn pener in een broodje gedaan. Trauma's .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Katteeeeneneneneneneneenquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik pakte een worstenbroodje, had twi ineens zijn pener in een broodje gedaan. Trauma's .Ik voel je pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twi kan nooit zijn broek aanhouden.quote:
Oh nee, ik ga niet eerst mn kleding uit doen als ik zo'n beest zie. Ik ben weg..quote:Op maandag 24 september 2012 19:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
that reminds me als ik jou ooit meet dan zorg ik dat ik spinnen heb zodat jij je kleding uit kan trekken
Dat snap ik, ik was ook gelijk pleitequote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er zo´n beest in dezelfde kamer is als ik..
Wacht, aan die zin klopt iets niet, ik ben nooit in dezelfde kamer als zo´n beest. Ik zie ´m en ik ben weg.
Snap ikquote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je zegt ook dat er nog grotere zijn, dat stelt me niet echt gerust.
neehee die heb ik dan vast dan bedreig ik je gewoon.. kleding uit of de spin komt op jequote:Op maandag 24 september 2012 19:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh nee, ik ga niet eerst mn kleding uit doen als ik zo'n beest zie. Ik ben weg..
Die wil ik wel eens meeten dan.quote:Op maandag 24 september 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi kan nooit zijn broek aanhouden.Ongelofelijk die kerel.
Kom maar een keertje aaien.quote:Op maandag 24 september 2012 19:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Katteeeeneneneneneneneen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grote smeltfactor
Je stelt me teleur, Guitarhero.quote:
ikquote:
Ik ben al weg op het eerste ogenblik dat ik 'm zie. Dan sta ik al buiten op straat. Dan krijg je me echt niet zover. Ik ren gewoon. En ik kan echt heeel hard rennen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neehee die heb ik dan vast dan bedreig ik je gewoon.. kleding uit of de spin komt op je
gitaarquote:
Yeah \m/quote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We kunnen elkaar de hand schudden
Terecht. Dat deden jullie ook.quote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef twi het volgende:
Je creëert te hoge verwachtingen, Kaneel
Maar jij maakt ze altijd helemaal waar.quote:Op maandag 24 september 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht. Dat deden jullie ook.
Niet waar.quote:Op maandag 24 september 2012 19:05 schreef twi het volgende:
[..]
Maar jij maakt ze altijd helemaal waar.
Wij hebben een grenzeloos vertrouwen in jequote:Op maandag 24 september 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht. Dat deden jullie ook.
Klopt, soms meer dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |