Volgens mij snap jij het woord 'geruststellen' niet helemaal.quote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wees gerust, poosje geleden zat er een spin ten grote van je handpalm op 30cm van mijn hoofd.
Volgende keer moet ik weer rijden. Dus lekker puh.quote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thats it, volgende keer geen drank voor jou
Ohmy.quote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien hoef je de douche helemaal niet uit.
Ik schrok me wezenloosquote:
Houd het daar alsjeblieft.quote:
Dit jaquote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het woord 'geruststellen' niet helemaal.
heb ik gedaanquote:
Jawel, dat zegt dat dit een kleintje isquote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ontbijt zo slecht bevallen dan?quote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer moet ik weer rijden. Dus lekker puh.
[..]
Ohmy.
het was zijn hoofd niet de jouwe... dat is het geruststellenquote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Als er zo´n beest in dezelfde kamer is als ik..quote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik schrok me wezenloos
Het was ook gelijk zo van. AAAAAAAAAAAH, pc uitgedrukt en naar boven gerend
Als je 'm ziet, moet je toch in dezelfde kamer zijn geweest.quote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er zo´n beest in dezelfde kamer is als ik..
Wacht, aan die zin klopt iets niet, ik ben nooit in dezelfde kamer als zo´n beest. Ik zie ´m en ik ben weg.
Maar je zegt ook dat er nog grotere zijn, dat stelt me niet echt gerust.quote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, dat zegt dat dit een kleintje is
Kattenquote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik gedaan![]()
zo naar buiten zodat hij/zij niet opgegeten wordt door de katten
Klopt, daarom zeg ik ook, dan ben ik weg. Binnen een seconde sta ik buiten. Kan me niet schelen of ik naakt ben of niet.quote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Als je 'm ziet, moet je toch in dezelfde kamer zijn geweest.
Ik pakte een worstenbroodje, had twi ineens zijn pener in een broodje gedaan. Trauma's .quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
that reminds me als ik jou ooit meet dan zorg ik dat ik spinnen heb zodat jij je kleding uit kan trekkenquote:Op maandag 24 september 2012 18:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt, daarom zeg ik ook, dan ben ik weg. Binnen een seconde sta ik buiten. Kan me niet schelen of ik naakt ben of niet.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik pakte een worstenbroodje, had twi ineens zijn pener in een broodje gedaan. Trauma's .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Katteeeeneneneneneneneenquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik pakte een worstenbroodje, had twi ineens zijn pener in een broodje gedaan. Trauma's .Ik voel je pijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twi kan nooit zijn broek aanhouden.quote:
Oh nee, ik ga niet eerst mn kleding uit doen als ik zo'n beest zie. Ik ben weg..quote:Op maandag 24 september 2012 19:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
that reminds me als ik jou ooit meet dan zorg ik dat ik spinnen heb zodat jij je kleding uit kan trekken
Dat snap ik, ik was ook gelijk pleitequote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er zo´n beest in dezelfde kamer is als ik..
Wacht, aan die zin klopt iets niet, ik ben nooit in dezelfde kamer als zo´n beest. Ik zie ´m en ik ben weg.
Snap ikquote:Op maandag 24 september 2012 18:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar je zegt ook dat er nog grotere zijn, dat stelt me niet echt gerust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |