Mooi zo. Die geel-zwarte ellende hoef ik niet in mijn blikveld te hebben.quote:Op maandag 24 september 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Nee, ik ben sowieso geen fan van voetbal
met je rijbewijs erin en je bent staande gehouden?quote:Op maandag 24 september 2012 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
FFFFUUUUU portomonee ligt nog thuis.. grrr..
Je bent toch niet voor Feyenoord he?quote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi zo. Die geel-zwarte ellende hoef ik niet in mijn blikveld te hebben.
Dan zal ik maar niet vertellen dat ik vroegah gevoetbald heb bij een club die dezelfde shirts hadquote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Mooi zo. Die geel-zwarte ellende hoef ik niet in mijn blikveld te hebben.
Nee. NEC, obviously.quote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent toch niet voor Feyenoord he?
En wat is daar mis meequote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent toch niet voor Feyenoord he?
zijn chauffeurs pasquote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef JJH het volgende:
[..]
met je rijbewijs erin en je bent staande gehouden?
Gaat het anders niet werken?quote:
Zo'n beetje alles.quote:
Zal vast wel ...quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kom je woensdag de bekerwedstrijd kijken?
Gaan we jullie verslaan
Haal het weg!!!quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
spin
Hihi JJH wist niet hoe ik zou reageren op zijn MEGA grote spin in de keuken..
nja klein was hij idd niet maar whoapwitty... helaas maakte de telefoon best crappy pics
[ afbeelding ]
Omdat ik me dan heel vies had gevoeld.quote:
Ik zou me dan een hele dag moeten douchen.quote:
WTF? Leeft dat in Nederland?!quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
spin
Hihi JJH wist niet hoe ik zou reageren op zijn MEGA grote spin in de keuken..
nja klein was hij idd niet maar whoapwitty... helaas maakte de telefoon best crappy pics
[ afbeelding ]
Thats it, volgende keer geen drank voor jouquote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik me dan heel vies had gevoeld.
[..]
Ik zou me dan een hele dag moeten douchen.
Misschien hoef je de douche helemaal niet uit.quote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik me dan heel vies had gevoeld.
[..]
Ik zou me dan een hele dag moeten douchen.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wees gerust, poosje geleden zat er een spin ten grote van je handpalm op 30cm van mijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |