neehee die heb ik dan vast dan bedreig ik je gewoon.. kleding uit of de spin komt op jequote:Op maandag 24 september 2012 19:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh nee, ik ga niet eerst mn kleding uit doen als ik zo'n beest zie. Ik ben weg..
Die wil ik wel eens meeten dan.quote:Op maandag 24 september 2012 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi kan nooit zijn broek aanhouden.Ongelofelijk die kerel.
Kom maar een keertje aaien.quote:Op maandag 24 september 2012 19:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Katteeeeneneneneneneneen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grote smeltfactor
Je stelt me teleur, Guitarhero.quote:
ikquote:
Ik ben al weg op het eerste ogenblik dat ik 'm zie. Dan sta ik al buiten op straat. Dan krijg je me echt niet zover. Ik ren gewoon. En ik kan echt heeel hard rennen.quote:Op maandag 24 september 2012 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neehee die heb ik dan vast dan bedreig ik je gewoon.. kleding uit of de spin komt op je
gitaarquote:
Yeah \m/quote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We kunnen elkaar de hand schudden
Terecht. Dat deden jullie ook.quote:Op maandag 24 september 2012 19:04 schreef twi het volgende:
Je creëert te hoge verwachtingen, Kaneel
Maar jij maakt ze altijd helemaal waar.quote:Op maandag 24 september 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht. Dat deden jullie ook.
Niet waar.quote:Op maandag 24 september 2012 19:05 schreef twi het volgende:
[..]
Maar jij maakt ze altijd helemaal waar.
Wij hebben een grenzeloos vertrouwen in jequote:Op maandag 24 september 2012 19:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht. Dat deden jullie ook.
Klopt, soms meer dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |