Okee haha... Ik nog maar net..quote:Op maandag 24 september 2012 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb het eten al een tijdje op.hoor
Ja, wil wel. Maar kan dit weekend niet. Als ik dit 2 weken eerder geweten had, kon ik het vrij vragen voor werk.quote:Op maandag 24 september 2012 18:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar hadden we het net over. Tamashii wil gaan geloof ik, ik wil ook en TGND wou ook gaan volgens mij
Misschien toch iets om over na te denken. Iemand die niet wil, boekt ook geen vooruitgang.quote:Op maandag 24 september 2012 18:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zou het haast zeggen ja...
Sinosdedikstepoes is weer op haar pootjes geland.quote:Op maandag 24 september 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze al over die kerel heen?
Vond het best zielig
De stommerd. Ik vind dat we hem klapjes moeten geven.
Ik zie zojuist dat TGND niet kanquote:Op maandag 24 september 2012 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens een gok.
[..]
Oh, serieus? Ik zag alleen Kingtoppie die op z'n flikker krijgt.
Hmm dat is wel jammer. Komt wel weer een volgende keerquote:Op maandag 24 september 2012 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, wil wel. Maar kan dit weekend niet. Als ik dit 2 weken eerder geweten had, kon ik het vrij vragen voor werk.
Dit dusquote:Op maandag 24 september 2012 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ben wel erg benieuwd.
Ik ook niet ... Samen gaan?quote:
Ja, wil wel echt een keertje gaan. Maar dan moet ik het gewoon ruim van te voren wetenquote:Op maandag 24 september 2012 18:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zie zojuist dat TGND niet kan
[..]
Hmm dat is wel jammer. Komt wel weer een volgende keer
Klinkt leuk. Maar wanneer is hetquote:Op maandag 24 september 2012 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet ... Samen gaan?Lijkt me best leuk.
dan is het wel leukquote:
Dat is fijn om te horen.quote:Op maandag 24 september 2012 18:42 schreef twi het volgende:
[..]
Sinosdedikstepoes is weer op haar pootjes geland.
Snap ikquote:Op maandag 24 september 2012 18:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, wil wel echt een keertje gaan. Maar dan moet ik het gewoon ruim van te voren weten
Mini-meet?quote:Op maandag 24 september 2012 18:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet ... Samen gaan?Lijkt me best leuk.
Dit weekend toch?quote:Op maandag 24 september 2012 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Maar wanneer is het
Dit weekend.quote:Op maandag 24 september 2012 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Maar wanneer is het
Ik wilde Lola eigenlijk achteraf verleiden.quote:
Helaas kan ik zaterdag nietquote:Op maandag 24 september 2012 18:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als er meer mensen gaan wil ik zaterdag wel mee.
Hawt.quote:Op maandag 24 september 2012 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde Lola eigenlijk achteraf verleiden.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde Lola eigenlijk achteraf verleiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |