SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)quote:OmniRocket (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Valt wel mee hoor, ik heb nog niks goeds getraded gewoon lucky packsquote:Op maandag 24 september 2012 17:14 schreef baswijchen het volgende:
[..]
sinds jij al 100k heb kan je best goed traden haha zal ik hem nu verkopen of morgen? of met release EU?
quote:Op maandag 24 september 2012 17:16 schreef Johnbon het volgende:
Bronze RW van Nac. E. Hooi is 88 pace en 4* skiller. Echt een aanrander!
quote:Op maandag 24 september 2012 17:17 schreef DavidPSV het volgende:
Ik heb de Season Ticket gedownload, maar waar moet je dan heen? Bij My Games staat hij niet..
helemaal nietquote:Op maandag 24 september 2012 17:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Morgen krijgen de meeste mensen FIFA al
Nee man, eentje hier had een CM die 1 op 1 liepquote:
Wat een viespeukquote:
Nou en? Ik koop hem toch bij GM, en daar is de UT uitverkocht =)quote:Op maandag 24 september 2012 17:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Morgen krijgen de meeste mensen FIFA al
Ga huilen manquote:
Mijn cola, wat doe je.quote:Op maandag 24 september 2012 17:16 schreef Johnbon het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2012 17:17 schreef Johnbon het volgende:
Is wel even een herhaling waardig:
quote:Op maandag 24 september 2012 17:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
is het verwijderen van de gonaden (teelballen of eierstokken) bij een man of vrouw.
quote:Op maandag 24 september 2012 17:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[ afbeelding ]
is het verwijderen van de gonaden (teelballen of eierstokken) bij een man of vrouw.
Wat?quote:
Oke, ik heb hem besteld bij Gamemania alleen voor de 3-USED games regel, wel jammer dat er geen Ultimate edition meer wasquote:
Waar vind jij die allemaal? Zoek je alleen op MLS spelers ofzo?quote:Op maandag 24 september 2012 17:29 schreef dion_v_k het volgende:
Hoppaa, in 2 minuten tijd een Ashe 442 voor 400c BIN en een Fucito 4321 voor 1k BIN
Moet toch zo'n 7k winst zijn![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 17:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar vind jij die allemaal? Zoek je alleen op MLS spelers ofzo?
Saturn, ofniet?quote:Op maandag 24 september 2012 17:35 schreef OmniRocket het volgende:
Donderdag 0.00 FIFA13 op de PS3 voor 38 euro halen
Ik heb ook zo mijn manieren, maar die werken nu niet door die scrolling bug in de web app. Dus ik beperk me tot een bepaalde soort spelersquote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee ik zoek op een bepaald bedrag maar dit is natuurlijk meer geluk dan wijsheid.
scrolling bug?quote:Op maandag 24 september 2012 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn manieren, maar die werken nu niet door die scrolling bug in de web app. Dus ik beperk me tot een bepaalde soort spelers
Scrolling bug?quote:Op maandag 24 september 2012 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn manieren, maar die werken nu niet door die scrolling bug in de web app. Dus ik beperk me tot een bepaalde soort spelers
Hoi. Ga eens weg.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat ik niet verder kan komen dan pagina 835.
vervelend zeg.quote:Op maandag 24 september 2012 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er zoveel pagina's warenquote:Op maandag 24 september 2012 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ja echt super vervelend nu kan ik niet alles bij langs dus misschien mis ik wel een super dealquote:
4-3-1-2 werkt inderdaad voor geen kut. 4-3-2-1 liep een stuk beter.quote:Op maandag 24 september 2012 17:43 schreef Confetti het volgende:
Ga nooit, maar dan ook nooit, een team maken met een 4-2-3-1 formatie.
Het werkt voor geen meter meer door het first-touch systeem.
Zoveel mogelijk width+pace
Ik speel het spel nog niet maar ik twijfel tussen 4-3-2-1 en 4-3-3quote:Op maandag 24 september 2012 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
4-3-1-2 werkt inderdaad voor geen kut. 4-3-2-1 liep een stuk beter.
haha JBGSquote:Op maandag 24 september 2012 17:45 schreef Confetti het volgende:
Inderdaad, ik word keihard afgeslacht terwijl ik toch een bovengemiddeld team heb![]()
En ook nog eens behorend tot de absolute wereldtop in FIFA 12
Mijn favo opstelling, wat doe jequote:Op maandag 24 september 2012 17:43 schreef Confetti het volgende:
Ga nooit, maar dan ook nooit, een team maken met een 4-2-3-1 formatie.
Het werkt voor geen meter meer door het first-touch systeem.
Zoveel mogelijk width+pace
Ontwaakt uit je kater na de 2-1 winst?quote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Goedemiddag! Ik ben nieuw hier op het forum, ik keek al een tijdje zonder account mee, en het lijkt me nu gezellig om hier met jullie over FUT te gaan praten! Hebben jullie allemaal de Early Access gekocht? Die van mij is bijna klaar met downloaden, eindelijk..
Welkom, en nee.quote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Goedemiddag! Ik ben nieuw hier op het forum, ik keek al een tijdje zonder account mee, en het lijkt me nu gezellig om hier met jullie over FUT te gaan praten! Hebben jullie allemaal de Early Access gekocht? Die van mij is bijna klaar met downloaden, eindelijk..
orly.jpgquote:Op maandag 24 september 2012 17:45 schreef Confetti het volgende:
Inderdaad, ik word keihard afgeslacht terwijl ik toch een bovengemiddeld team heb![]()
En ook nog eens behorend tot de absolute wereldtop in FIFA 12
Welkomquote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef SV-Spakenburg het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2012 17:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Eikels die RVP er voor te goedkoop opzetten.
Zeker, prachtige wedstrijd! Alleen de kater was niet van de drank, ik houd het bij de Fristi en melkquote:Op maandag 24 september 2012 17:48 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ontwaakt uit je kater na de 2-1 winst?
Dankjewel! Ah, je hebt geduld dus, haha!quote:Op maandag 24 september 2012 17:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Welkom
Een aantal wel hierIk niet.
Heb je al weer een redelijk team?quote:Op maandag 24 september 2012 17:49 schreef Confetti het volgende:
Iemand 4-1-2-1-2 al geprobeerd? Ontzettend duur maarja..
Welkom!quote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef SV-Spakenburg het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef SV-Spakenburg het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Dankjewel!quote:Op maandag 24 september 2012 17:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Welkom!
Ik ben het geweten van dit forum zodat het niet totaal ontspoord.
Mij en mijn team die ik ga maken.quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef marcie216 het volgende:
Nog iets gemist sinds gister, zo even mijn daily gift openen.
quote:Op maandag 24 september 2012 17:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of een te luie gozer om een account aan te maken, potten kijken doe ik aan ja, zie er bijna elke week 2..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je al weer een redelijk team?
Daar heeft Rik een andere mening overquote:Op maandag 24 september 2012 17:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Welkom!
Ik ben het geweten van dit forum zodat het niet totaal ontspoord.
Bazig team maar Lamelaquote:Op maandag 24 september 2012 17:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Mij en mijn team die ik ga maken.
[ afbeelding ]
Oh oke nee dan is het baas!quote:Op maandag 24 september 2012 17:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij is in het spel RF.
En 5* skill. En een baasje uit FUT 12.
quote:Op maandag 24 september 2012 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige mensen letten echt niet op, ik heb net een Ings opgepikt voor 800 zonder contractOok heb ik nog een Wright en een Daniels opgepikt voor veel te weinig
Hoeveel coins heb je?quote:Op maandag 24 september 2012 17:54 schreef marcie216 het volgende:
41212 Met Bony in de spits gaat hem worden denk ik.
Iemand al 41212 gespeeld?
Mwah, ik denk dat de prijzen voor consumables gaan crashen als iedereen pakjes met echt geld kan kopen.quote:Op maandag 24 september 2012 17:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Toch maar wat contracts ingeslagen (silvers weliswaar, 150 coins each), moeten toch haast wel duurder worden als de grote storm begint?
Zou ook kunnen, maar goedkoper dan 150 kunnen ze toch niet...en denk dat ik ze voor die prijs dus altijd wel weer verkocht krijgquote:Op maandag 24 september 2012 17:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat de prijzen voor consumables gaan crashen als iedereen pakjes met echt geld kan kopen.
Op dit moment 12k contant. Maar nog wel voor zo'n 20k op de tradepile.quote:
Is denk ik nog vrij lastig om dan een team in 41212 te kopen.quote:Op maandag 24 september 2012 17:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Op dit moment 12k contant. Maar nog wel voor zo'n 20k op de tradepile.
Jepquote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dankjewel! Ah, je hebt geduld dus, haha!
Ik zou het even tellenquote:Op maandag 24 september 2012 17:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is denk ik nog vrij lastig om dan een team in 41212 te kopen.
Ik wil niet heel vervelend zijn...maar dat zou nou niet direct de formatie zijn waar ik voor zou gaan...quote:Op maandag 24 september 2012 17:58 schreef TheFastOne het volgende:
Zal handelen in formatiekaartjes al rendabel zijn? Heb nog een hele lading 3-5-2 kaartjes die ik voor 200c heb opgepikt
352 was vorig jaar behoorlijk populair. Nu zijn alle formaties nog goedkoop.quote:Op maandag 24 september 2012 17:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn...maar dat zou nou niet direct de formatie zijn waar ik voor zou gaan...
3-5-2 was op het eind van Fifa 12 een heel populaire formatie. Die kaartjes gingen toen snel voor 1,5k tot 2k per stuk.quote:Op maandag 24 september 2012 17:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn...maar dat zou nou niet direct de formatie zijn waar ik voor zou gaan...
Qua speelstyle verschillen deze wel bij mij...quote:Op maandag 24 september 2012 18:02 schreef marcie216 het volgende:
Of ik pak 442, kan ook natuurlijk, maar 41212 is fijner.
Geen pienaar?quote:Op maandag 24 september 2012 18:02 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Zuid-Afrikaanse team nu. @GeeftjeEnergie
Klopt. Maar ik zie het nog wel welke ik pakquote:Op maandag 24 september 2012 18:03 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Qua speelstyle verschillen deze wel bij mij...
Aight, en hoeveel kost dat?quote:Op maandag 24 september 2012 18:02 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Zuid-Afrikaanse team nu. @GeeftjeEnergie
Met je telefoon, doet iedereen hierquote:Op maandag 24 september 2012 18:09 schreef Longcat. het volgende:
Hmm hoe maak je een foto van je team?
quote:Op maandag 24 september 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met je telefoon, doet iedereen hier
quote:Op maandag 24 september 2012 18:10 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met je telefoon, doet iedereen hier
4-3-3 lijkt me ook de beste opstelling voor Eredivisiequote:Op maandag 24 september 2012 18:11 schreef marcie216 het volgende:
Geen Lm/RM uit de Eredivise(goud) op de markt
Dan kan er een streep door 352, 442 en 41212 als mogelijke opstellingen.
4231, 433 en 4312 blijven dan nog over.
heb hier ongeveer 6k voor betaaldquote:Op maandag 24 september 2012 18:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Aight, en hoeveel kost dat?
Mertens - Bony - Narsinghquote:Op maandag 24 september 2012 18:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
4-3-3 lijkt me ook de beste opstelling voor Eredivisie
Als ik een Eredivisie team ga maken is Lukoki een zekerheidjequote:
Theoquote:
Hij is RW toch?quote:Op maandag 24 september 2012 18:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als ik een Eredivisie team ga maken is Lukoki een zekerheidje
This is fifa 13quote:
Die is zilver toch?quote:Op maandag 24 september 2012 18:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als ik een Eredivisie team ga maken is Lukoki een zekerheidje
Een Eredivisie team maken die niet louter uit Utrecht spelers bestaatquote:
Real heeft met Higuain,Di Maria, Benzema, Ronaldo die prutsers niet nodig!quote:
Nee joh, hij kan lekkere ballen geven.. Kijk zijn passing + shotquote:Op maandag 24 september 2012 18:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Theo? Wijnaldum en Fer wel ja, maar die Theo kan mooi op de bank
Zilver ja.quote:Op maandag 24 september 2012 18:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
This is fifa 13
[..]
Die is zilver toch?
Zou best kunnen jaquote:Op maandag 24 september 2012 18:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee joh, hij kan lekkere ballen geven.. Kijk zijn passing + shot![]()
Fer de werker, Gini de ruimte maken en Theo de spelmaker
quote:
Ik kan zometeen wel denk ik. Ben bijna thuis.quote:Op maandag 24 september 2012 18:16 schreef poker4lifee het volgende:
Nog een laatste keer clubs vandaag Omni?
Ik mis Dijks.quote:
nee daarom heb ik dus geen psvers in mn teamquote:Op maandag 24 september 2012 18:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij wilt zeker slechte speler in je team?
okquote:Op maandag 24 september 2012 18:17 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik kan zometeen wel denk ik. Ben bijna thuis.
Dit. Dijks dus.quote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef zerokil het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je een goed team maak...
Dan moet je zelf uploadenquote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef Snorrenbaard het volgende:
Knipprogramma van Windows 7 zelf jongeee, das pas handig
Daarom mis ik Dijks dus....quote:Op maandag 24 september 2012 18:18 schreef zerokil het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je een goed team maak...
Meer dan genoeg hoor.quote:
Pak gewoon IF Buttnerquote:Op maandag 24 september 2012 18:21 schreef marcie216 het volgende:
Moest geen zijn, en uit de eredivisie of Nederlands
Ben ik ook benieuwd na, ideaal.quote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef Luukiee09 het volgende:
Wanneer komt die app voor je iphone dan?
quote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef dion_v_k het volgende:
Pfff. Friet zo hard als spek, kipcorn donkerbruin en m'n frikadel open geklapt..
Kut Fut
frikandel knapt meestal openquote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef dion_v_k het volgende:
Pfff. Friet zo hard als spek, kipcorn donkerbruin en m'n frikadel open geklapt..
Kut Fut
Nu al 500000 auctions laat staan als fifa13 uit komtquote:Op maandag 24 september 2012 18:22 schreef Maver24 het volgende:
De markt is ineens echt overspoeld met kaartjes, wtf, 500.000 auctions nu.
UT is ook beetje traag atm
Is wel echt ziek.quote:Op maandag 24 september 2012 18:23 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Nu al 500000 auctions laat staan als fifa13 uit komt
Wat ie ook doet, hij is iig niet meer te etenquote:
En te bedenken dat ik een frietwagen heb gehad waarmee ik op (jaar-)markten stond.quote:Op maandag 24 september 2012 18:25 schreef el-blanchito het volgende:
Als professioneel frietbakker schud ik m'n hoofd nu.
quote:Op maandag 24 september 2012 18:24 schreef zerokil het volgende:
[..]
Is wel echt ziek.
In FUT 12 altijd rond de 300/400.000
Ronaldo.quote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef Maver24 het volgende:
Heb nu 40k, welke speler kan ik nu het beste kopen voor profit
Hahaha ach, in het pannenkoekenhuis waar ik werk ben ik gewend om aan meerdere dingen te denken tijdens het frietbakkenquote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En te bedenken dat ik een frietwagen heb gehad waarmee ik op (jaar-)markten stond.
Auctions die aflopen
Ronaldinhoquote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef Maver24 het volgende:
Heski en Akinfenwa grquote:Op maandag 24 september 2012 18:26 schreef Maver24 het volgende:
Pannenkoeken die open klappenquote:Op maandag 24 september 2012 18:27 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahaha ach, in het pannenkoekenhuis waar ik werk ben ik gewend om aan meerdere dingen te denken tijdens het frietbakken
Its me snitches - Swizz Beatsquote:Op maandag 24 september 2012 18:29 schreef Fuszy het volgende:
Iemand wat leuke hiphop tracks. Oud/nieuw I don't give a fuck. Moet even mijn playlist updaten.
Moet dat?quote:Op maandag 24 september 2012 18:29 schreef Fuszy het volgende:
Iemand wat leuke hiphop tracks? Oud/nieuw I don't give a fuck. Moet even mijn playlist updaten.
Ik kan wel allemaal negermuziek posten maar daar worden de posters hier nooit blij vanquote:Op maandag 24 september 2012 18:29 schreef Fuszy het volgende:
Iemand wat leuke hiphop tracks? Oud/nieuw I don't give a fuck. Moet even mijn playlist updaten.
Nee, maar het mag. DM'en of PM'en het liefst. Anders gaan anderen hier zeurenquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 18:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, maar het mag. DM'en of PM'en het liefst. Anders gaan anderen hier zeuren
quote:Op maandag 24 september 2012 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige mensen letten echt niet op, ik heb net een Ings opgepikt voor 800 zonder contractOok heb ik nog een Wright en een Daniels opgepikt voor veel te weinig
De 28e ligt het spel toch in de winkels?quote:
Officieel de 27e geloof ik. Maar veel winkels zullen 'm al eerder verkopen.quote:Op maandag 24 september 2012 18:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De 28e ligt het spel toch in de winkels?
27equote:Op maandag 24 september 2012 18:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De 28e ligt het spel toch in de winkels?
quote:Op maandag 24 september 2012 18:40 schreef Lindgren. het volgende:
Tsja, je bent FOK!ker of niet hè.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 18:40 schreef Lindgren. het volgende:
Tsja, je bent FOK!ker of niet hè.
[ afbeelding ]
iedereen krijgt die automatische mail. maar je krijgt hem donderdag pasquote:Op maandag 24 september 2012 18:42 schreef vandermar het volgende:
Morgen fifa 13 binnenik ben blij dat ik geen seasonpass heb gekocht
Welke website heeft em verzonden ??quote:Op maandag 24 september 2012 18:42 schreef vandermar het volgende:
Morgen fifa 13 binnenik ben blij dat ik geen seasonpass heb gekocht
waar ligt dat?quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 18:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
iedereen krijgt die automatische mail. maar je krijgt hem donderdag pas
Verwachte bezorgdatum is morgen, anders ga ik mycom aanklagen.quote:Op maandag 24 september 2012 18:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
iedereen krijgt die automatische mail. maar je krijgt hem donderdag pas
Praktisch elke speler is 2 tot 3 keer zoveel waard...quote:Op maandag 24 september 2012 18:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dus de Almebäck die ik voor 2.5k had een paar dagen geleden is nu ineens 2.5x zoveel waard.
Waarom wil je dat zo graag wetenquote:Op maandag 24 september 2012 18:43 schreef Roypsv het volgende:
Wie woont hier dan ook alweer in nuenen???
Kloptquote:Op maandag 24 september 2012 18:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Praktisch elke speler is 2 tot 3 keer zoveel waard...
Ja ik hoezo?quote:Op maandag 24 september 2012 18:43 schreef Roypsv het volgende:
Wie woont hier dan ook alweer in nuenen???
Meer coins te besteden, en meer vraag naar spelers. Ook kunnen er nog geen packs gekocht worden met punten. Denk dat het hier mee te maken heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 18:45 schreef Maks0s het volgende:
Ja wat de fuck iedereen is opeens poepie duur
ja echtquote:Op maandag 24 september 2012 18:46 schreef Roypsv het volgende:
[..]
en nu gaan mensen mij trollen ? ;p
of kom je echt uit nuenen?
Snorrenbaard of kan je niet lezen.quote:
Hb je een futhead voor me?quote:Op maandag 24 september 2012 18:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
heb hier ongeveer 6k voor betaald
Kortom Veel vraag, weinig aanbod.quote:Op maandag 24 september 2012 18:46 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Meer coins te besteden, en meer vraag naar spelers. Ook kunnen er nog geen packs gekocht worden met punten. Denk dat het hier mee te maken heeft.
1.quote:Op maandag 24 september 2012 18:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Krijg je aan het begin als je Season ticket opent gelijk 1 of meerdere pakjes?
Waar schaam jij je voor?quote:Op maandag 24 september 2012 18:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik dat hier ga plaatsen? Ik zit op het Pleincollege
Privacy natuurlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waar schaam jij je voor?
Ik heet Marc.
Kamikazie - Matthijs
Thorb - Thorben
Roypsv - Roy, wat maakt het uit?
GJE en Rijst hebben er ook nogal moeite meequote:Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waar schaam jij je voor?
Ik heet Marc.
Kamikazie - Matthijs
Thorb - Thorben
Hij wil mijn volledige naam wetenquote:Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waar schaam jij je voor?
Ik heet Marc.
Kamikazie - Matthijs
Thorb - Thorben
Ik ga stiekem op mn werk om 12 uur beginnen met spele, nachtdiensten ftw!quote:Op maandag 24 september 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
Vanavond WoW: Mists of pandaria ophalen![]()
Wat doe je voor werk?quote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik ga stiekem op mn werk om 12 uur beginnen met spele, nachtdiensten ftw!
quote:Op maandag 24 september 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
Vanavond WoW: Mists of pandaria ophalen![]()
Beastquote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef KrAlex het volgende:
De beest Emenike is helemaal losgeslagen, maakt niet uit wie hem dekt hij beukt alles en iedereen omver om de bal keihard achter de doelman poeieren.
[ afbeelding ]
De beste spits die ik ooit in FUT heb gebruikt.
Hoeveel * skills?quote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef KrAlex het volgende:
De beest Emenike is helemaal losgeslagen, maakt niet uit wie hem dekt hij beukt alles en iedereen omver om de bal keihard achter de doelman poeieren.
[ afbeelding ]
De beste spits die ik ooit in FUT heb gebruikt.
Erg hoor, zo'n voornaam. Al weten hier ook wel mensen mijn achternaam, krijg je als je coins verkoopt. Zie het probleem nog steeds nietquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik ga stiekem op mn werk om 12 uur beginnen met spele, nachtdiensten ftw!
Was maar een grapjequote:Op maandag 24 september 2012 18:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]___________________________________________!
3 sterren, maar ik doe geen skills gewoon beuken en schietenquote:
4.4K heb ik hem gehaald paar dagen terug. Zal nu wel rond de 5K á 5.5K liggen.quote:
Ja ik vind het wel erg.quote:Op maandag 24 september 2012 18:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Erg hoor, zo'n voornaam. Al weten hier ook wel mensen mijn achternaam, krijg je als je coins verkoopt. Zie het probleem nog steeds niet
hee Thorbenquote:Op maandag 24 september 2012 18:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Erg hoor, zo'n voornaam. Al weten hier ook wel mensen mijn achternaam, krijg je als je coins verkoopt. Zie het probleem nog steeds niet
Ik ben een ICT'er in opleidingquote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben sws wel benieuwd wat iedereen hier voor werk doet
Emenike is qua pace wel overpowered..quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef KrAlex het volgende:
[..]
3 sterren, maar ik doe geen skills gewoon beuken en schieten
[..]
4.4K heb ik hem gehaald paar dagen terug. Zal nu wel rond de 5K á 5.5K liggen.
Tim cook hierquote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef el-blanchito het volgende:
Ik ben sws wel benieuwd wat iedereen hier voor werk doet
Nice, loop nu voor een half jaar stage. Binnenkort mijn MBO 4 diploma behalen en verder gaan op het HBO.quote:Op maandag 24 september 2012 18:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Hier ook, werk ook nog bij een ICT-bedrijf.
Ik zit pas in het eerste jaar.quote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Nice, loop nu voor een half jaar stage. Binnenkort mijn MBO 4 diploma behalen en verder gaan op het HBO.
Ga ik hem ook maar aanschaffen denk ik!quote:Op maandag 24 september 2012 18:54 schreef KrAlex het volgende:
[..]
3 sterren, maar ik doe geen skills gewoon beuken en schieten
[..]
4.4K heb ik hem gehaald paar dagen terug. Zal nu wel rond de 5K á 5.5K liggen.
Gaat moeilijk omdat in 4231 ook links heeft met de CAM volgens mij. Dan zou je Mikel van Chelsea op CF moeten zetten, weet niet of je daar happy van word.quote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Ga ik hem ook maar aanschaffen denk ik!heeft hij een 9 chem link met een bpl/ere speler in een 4231? Kan me namelijk zo niet iemand bedenken..
Haha had ik ook, opeens lag mijn xbox toen uit het raam ripquote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef Reemi het volgende:
Speelde hartstikke lekker, verlies ik opeens 4x oprij. Grafspel
haha ben net klaar met mijn hbo opleiding!quote:Op maandag 24 september 2012 18:56 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik zit pas in het eerste jaar.
Komt er ook een achter.quote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
OMGGG
[ afbeelding ]
Die pace + strenght.
Jow. Ik wel.quote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef el-blanchito het volgende:
Allemaal ICT'ers dus
Hebben de jongeren (<20) ook al een baantje, GJE enzo?
Waarom denk je dat ik die baas helemaal aan het ophemelen ben. Die is gewoon ongelovelijk goed dit seizoen.quote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
OMGGG
[ afbeelding ]
Die pace + strenght.
Hij heeft ook nog eens perfecte workrates+ goed afstandschot en afmakenquote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
OMGGG
[ afbeelding ]
Die pace + strenght.
Nein, ik houd het bij het zakgeld en vakantiewerkquote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef el-blanchito het volgende:
Allemaal ICT'ers dus
6V en niet werkendequote:Op maandag 24 september 2012 18:57 schreef el-blanchito het volgende:
Allemaal ICT'ers dus
Ja want ik moet wel elke speler zijn stats wetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |