Ja ik hoezo?quote:Op maandag 24 september 2012 18:43 schreef Roypsv het volgende:
Wie woont hier dan ook alweer in nuenen???
Meer coins te besteden, en meer vraag naar spelers. Ook kunnen er nog geen packs gekocht worden met punten. Denk dat het hier mee te maken heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 18:45 schreef Maks0s het volgende:
Ja wat de fuck iedereen is opeens poepie duur
ja echtquote:Op maandag 24 september 2012 18:46 schreef Roypsv het volgende:
[..]
en nu gaan mensen mij trollen ? ;p
of kom je echt uit nuenen?
Snorrenbaard of kan je niet lezen.quote:
Hb je een futhead voor me?quote:Op maandag 24 september 2012 18:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
heb hier ongeveer 6k voor betaald
Kortom Veel vraag, weinig aanbod.quote:Op maandag 24 september 2012 18:46 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Meer coins te besteden, en meer vraag naar spelers. Ook kunnen er nog geen packs gekocht worden met punten. Denk dat het hier mee te maken heeft.
1.quote:Op maandag 24 september 2012 18:48 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Krijg je aan het begin als je Season ticket opent gelijk 1 of meerdere pakjes?
Waar schaam jij je voor?quote:Op maandag 24 september 2012 18:49 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik dat hier ga plaatsen? Ik zit op het Pleincollege
Privacy natuurlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waar schaam jij je voor?
Ik heet Marc.
Kamikazie - Matthijs
Thorb - Thorben
Roypsv - Roy, wat maakt het uit?
GJE en Rijst hebben er ook nogal moeite meequote:Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waar schaam jij je voor?
Ik heet Marc.
Kamikazie - Matthijs
Thorb - Thorben
Hij wil mijn volledige naam wetenquote:Op maandag 24 september 2012 18:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Waar schaam jij je voor?
Ik heet Marc.
Kamikazie - Matthijs
Thorb - Thorben
Ik ga stiekem op mn werk om 12 uur beginnen met spele, nachtdiensten ftw!quote:Op maandag 24 september 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
Vanavond WoW: Mists of pandaria ophalen![]()
Wat doe je voor werk?quote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik ga stiekem op mn werk om 12 uur beginnen met spele, nachtdiensten ftw!
quote:Op maandag 24 september 2012 18:51 schreef Fuszy het volgende:
Vanavond WoW: Mists of pandaria ophalen![]()
Beastquote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef KrAlex het volgende:
De beest Emenike is helemaal losgeslagen, maakt niet uit wie hem dekt hij beukt alles en iedereen omver om de bal keihard achter de doelman poeieren.
[ afbeelding ]
De beste spits die ik ooit in FUT heb gebruikt.
Hoeveel * skills?quote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef KrAlex het volgende:
De beest Emenike is helemaal losgeslagen, maakt niet uit wie hem dekt hij beukt alles en iedereen omver om de bal keihard achter de doelman poeieren.
[ afbeelding ]
De beste spits die ik ooit in FUT heb gebruikt.
Erg hoor, zo'n voornaam. Al weten hier ook wel mensen mijn achternaam, krijg je als je coins verkoopt. Zie het probleem nog steeds nietquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 18:52 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik ga stiekem op mn werk om 12 uur beginnen met spele, nachtdiensten ftw!
Was maar een grapjequote:Op maandag 24 september 2012 18:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]___________________________________________!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |