iedereen krijgt die automatische mail. maar je krijgt hem donderdag pasquote:Op maandag 24 september 2012 18:42 schreef vandermar het volgende:
Morgen fifa 13 binnenik ben blij dat ik geen seasonpass heb gekocht
Welke website heeft em verzonden ??quote:Op maandag 24 september 2012 18:42 schreef vandermar het volgende:
Morgen fifa 13 binnenik ben blij dat ik geen seasonpass heb gekocht
waar ligt dat?quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 18:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
iedereen krijgt die automatische mail. maar je krijgt hem donderdag pas
Verwachte bezorgdatum is morgen, anders ga ik mycom aanklagen.quote:Op maandag 24 september 2012 18:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
iedereen krijgt die automatische mail. maar je krijgt hem donderdag pas
Praktisch elke speler is 2 tot 3 keer zoveel waard...quote:Op maandag 24 september 2012 18:43 schreef Geluidssysteem het volgende:
Dus de Almebäck die ik voor 2.5k had een paar dagen geleden is nu ineens 2.5x zoveel waard.
Waarom wil je dat zo graag wetenquote:Op maandag 24 september 2012 18:43 schreef Roypsv het volgende:
Wie woont hier dan ook alweer in nuenen???
Kloptquote:Op maandag 24 september 2012 18:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Praktisch elke speler is 2 tot 3 keer zoveel waard...
Ja ik hoezo?quote:Op maandag 24 september 2012 18:43 schreef Roypsv het volgende:
Wie woont hier dan ook alweer in nuenen???
Meer coins te besteden, en meer vraag naar spelers. Ook kunnen er nog geen packs gekocht worden met punten. Denk dat het hier mee te maken heeft.quote:Op maandag 24 september 2012 18:45 schreef Maks0s het volgende:
Ja wat de fuck iedereen is opeens poepie duur
ja echtquote:Op maandag 24 september 2012 18:46 schreef Roypsv het volgende:
[..]
en nu gaan mensen mij trollen ? ;p
of kom je echt uit nuenen?
Snorrenbaard of kan je niet lezen.quote:
Hb je een futhead voor me?quote:Op maandag 24 september 2012 18:12 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
heb hier ongeveer 6k voor betaald
Kortom Veel vraag, weinig aanbod.quote:Op maandag 24 september 2012 18:46 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Meer coins te besteden, en meer vraag naar spelers. Ook kunnen er nog geen packs gekocht worden met punten. Denk dat het hier mee te maken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |