Pannenkoeken die open klappenquote:Op maandag 24 september 2012 18:27 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hahaha ach, in het pannenkoekenhuis waar ik werk ben ik gewend om aan meerdere dingen te denken tijdens het frietbakken
Its me snitches - Swizz Beatsquote:Op maandag 24 september 2012 18:29 schreef Fuszy het volgende:
Iemand wat leuke hiphop tracks. Oud/nieuw I don't give a fuck. Moet even mijn playlist updaten.
Moet dat?quote:Op maandag 24 september 2012 18:29 schreef Fuszy het volgende:
Iemand wat leuke hiphop tracks? Oud/nieuw I don't give a fuck. Moet even mijn playlist updaten.
Ik kan wel allemaal negermuziek posten maar daar worden de posters hier nooit blij vanquote:Op maandag 24 september 2012 18:29 schreef Fuszy het volgende:
Iemand wat leuke hiphop tracks? Oud/nieuw I don't give a fuck. Moet even mijn playlist updaten.
Nee, maar het mag. DM'en of PM'en het liefst. Anders gaan anderen hier zeurenquote:
quote:Op maandag 24 september 2012 18:30 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, maar het mag. DM'en of PM'en het liefst. Anders gaan anderen hier zeuren
quote:Op maandag 24 september 2012 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige mensen letten echt niet op, ik heb net een Ings opgepikt voor 800 zonder contractOok heb ik nog een Wright en een Daniels opgepikt voor veel te weinig
De 28e ligt het spel toch in de winkels?quote:
Officieel de 27e geloof ik. Maar veel winkels zullen 'm al eerder verkopen.quote:Op maandag 24 september 2012 18:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De 28e ligt het spel toch in de winkels?
27equote:Op maandag 24 september 2012 18:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De 28e ligt het spel toch in de winkels?
quote:Op maandag 24 september 2012 18:40 schreef Lindgren. het volgende:
Tsja, je bent FOK!ker of niet hè.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 september 2012 18:40 schreef Lindgren. het volgende:
Tsja, je bent FOK!ker of niet hè.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |