Hoi. Ga eens weg.quote:
quote:Op maandag 24 september 2012 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, dat ik niet verder kan komen dan pagina 835.
vervelend zeg.quote:Op maandag 24 september 2012 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er zoveel pagina's warenquote:Op maandag 24 september 2012 17:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ja echt super vervelend nu kan ik niet alles bij langs dus misschien mis ik wel een super dealquote:
4-3-1-2 werkt inderdaad voor geen kut. 4-3-2-1 liep een stuk beter.quote:Op maandag 24 september 2012 17:43 schreef Confetti het volgende:
Ga nooit, maar dan ook nooit, een team maken met een 4-2-3-1 formatie.
Het werkt voor geen meter meer door het first-touch systeem.
Zoveel mogelijk width+pace
Ik speel het spel nog niet maar ik twijfel tussen 4-3-2-1 en 4-3-3quote:Op maandag 24 september 2012 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
4-3-1-2 werkt inderdaad voor geen kut. 4-3-2-1 liep een stuk beter.
haha JBGSquote:Op maandag 24 september 2012 17:45 schreef Confetti het volgende:
Inderdaad, ik word keihard afgeslacht terwijl ik toch een bovengemiddeld team heb![]()
En ook nog eens behorend tot de absolute wereldtop in FIFA 12
Mijn favo opstelling, wat doe jequote:Op maandag 24 september 2012 17:43 schreef Confetti het volgende:
Ga nooit, maar dan ook nooit, een team maken met een 4-2-3-1 formatie.
Het werkt voor geen meter meer door het first-touch systeem.
Zoveel mogelijk width+pace
Ontwaakt uit je kater na de 2-1 winst?quote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Goedemiddag! Ik ben nieuw hier op het forum, ik keek al een tijdje zonder account mee, en het lijkt me nu gezellig om hier met jullie over FUT te gaan praten! Hebben jullie allemaal de Early Access gekocht? Die van mij is bijna klaar met downloaden, eindelijk..
Welkom, en nee.quote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Goedemiddag! Ik ben nieuw hier op het forum, ik keek al een tijdje zonder account mee, en het lijkt me nu gezellig om hier met jullie over FUT te gaan praten! Hebben jullie allemaal de Early Access gekocht? Die van mij is bijna klaar met downloaden, eindelijk..
orly.jpgquote:Op maandag 24 september 2012 17:45 schreef Confetti het volgende:
Inderdaad, ik word keihard afgeslacht terwijl ik toch een bovengemiddeld team heb![]()
En ook nog eens behorend tot de absolute wereldtop in FIFA 12
Welkomquote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef SV-Spakenburg het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2012 17:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Eikels die RVP er voor te goedkoop opzetten.
Zeker, prachtige wedstrijd! Alleen de kater was niet van de drank, ik houd het bij de Fristi en melkquote:Op maandag 24 september 2012 17:48 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ontwaakt uit je kater na de 2-1 winst?
Dankjewel! Ah, je hebt geduld dus, haha!quote:Op maandag 24 september 2012 17:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Welkom
Een aantal wel hierIk niet.
Heb je al weer een redelijk team?quote:Op maandag 24 september 2012 17:49 schreef Confetti het volgende:
Iemand 4-1-2-1-2 al geprobeerd? Ontzettend duur maarja..
Welkom!quote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef SV-Spakenburg het volgende:
quote:Op maandag 24 september 2012 17:47 schreef SV-Spakenburg het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Dankjewel!quote:Op maandag 24 september 2012 17:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Welkom!
Ik ben het geweten van dit forum zodat het niet totaal ontspoord.
Mij en mijn team die ik ga maken.quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef marcie216 het volgende:
Nog iets gemist sinds gister, zo even mijn daily gift openen.
quote:Op maandag 24 september 2012 17:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of een te luie gozer om een account aan te maken, potten kijken doe ik aan ja, zie er bijna elke week 2..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 september 2012 17:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je al weer een redelijk team?
Daar heeft Rik een andere mening overquote:Op maandag 24 september 2012 17:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
Welkom!
Ik ben het geweten van dit forum zodat het niet totaal ontspoord.
Bazig team maar Lamelaquote:Op maandag 24 september 2012 17:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Mij en mijn team die ik ga maken.
[ afbeelding ]
Oh oke nee dan is het baas!quote:Op maandag 24 september 2012 17:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij is in het spel RF.
En 5* skill. En een baasje uit FUT 12.
quote:Op maandag 24 september 2012 17:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Sommige mensen letten echt niet op, ik heb net een Ings opgepikt voor 800 zonder contractOok heb ik nog een Wright en een Daniels opgepikt voor veel te weinig
Hoeveel coins heb je?quote:Op maandag 24 september 2012 17:54 schreef marcie216 het volgende:
41212 Met Bony in de spits gaat hem worden denk ik.
Iemand al 41212 gespeeld?
Mwah, ik denk dat de prijzen voor consumables gaan crashen als iedereen pakjes met echt geld kan kopen.quote:Op maandag 24 september 2012 17:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Toch maar wat contracts ingeslagen (silvers weliswaar, 150 coins each), moeten toch haast wel duurder worden als de grote storm begint?
Zou ook kunnen, maar goedkoper dan 150 kunnen ze toch niet...en denk dat ik ze voor die prijs dus altijd wel weer verkocht krijgquote:Op maandag 24 september 2012 17:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat de prijzen voor consumables gaan crashen als iedereen pakjes met echt geld kan kopen.
Op dit moment 12k contant. Maar nog wel voor zo'n 20k op de tradepile.quote:
Is denk ik nog vrij lastig om dan een team in 41212 te kopen.quote:Op maandag 24 september 2012 17:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Op dit moment 12k contant. Maar nog wel voor zo'n 20k op de tradepile.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |