Wat?quote:
Oke, ik heb hem besteld bij Gamemania alleen voor de 3-USED games regel, wel jammer dat er geen Ultimate edition meer wasquote:
Waar vind jij die allemaal? Zoek je alleen op MLS spelers ofzo?quote:Op maandag 24 september 2012 17:29 schreef dion_v_k het volgende:
Hoppaa, in 2 minuten tijd een Ashe 442 voor 400c BIN en een Fucito 4321 voor 1k BIN
Moet toch zo'n 7k winst zijn![]()
quote:Op maandag 24 september 2012 17:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waar vind jij die allemaal? Zoek je alleen op MLS spelers ofzo?
Saturn, ofniet?quote:Op maandag 24 september 2012 17:35 schreef OmniRocket het volgende:
Donderdag 0.00 FIFA13 op de PS3 voor 38 euro halen
Ik heb ook zo mijn manieren, maar die werken nu niet door die scrolling bug in de web app. Dus ik beperk me tot een bepaalde soort spelersquote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee ik zoek op een bepaald bedrag maar dit is natuurlijk meer geluk dan wijsheid.
scrolling bug?quote:Op maandag 24 september 2012 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn manieren, maar die werken nu niet door die scrolling bug in de web app. Dus ik beperk me tot een bepaalde soort spelers
Scrolling bug?quote:Op maandag 24 september 2012 17:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn manieren, maar die werken nu niet door die scrolling bug in de web app. Dus ik beperk me tot een bepaalde soort spelers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |