Nee, ik wil kampioen worden, dan komt dat geld vanzelf wel. Na verkoop van Afellay en Lazovic in de winterstop ging het ook niet bepaald beter.quote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Voor hem zou het beter zijn ja. Maar als PSV nu een bod tussen de 15-20 miljoen kan krijgen moet je het gewoon doen. Hebben we al genoeg ervaring mee (Toivonen-Liverpool, Matavz-Benfica)
Dit is gewoon om een transfer te forceren. Speelt 2 geweldige interlands en komt bij PSV niet aan de bak. Wel logisch dat hij gefrustreerd is.quote:
Ik ben er alleen niet zo van overtuigd dat wij kampioen gaan worden met of zonder Strootman.quote:Op maandag 24 september 2012 20:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, ik wil kampioen worden, dan komt dat geld vanzelf wel. Na verkoop van Afellay en Lazovic in de winterstop ging het ook niet bepaald beter.
Dat weet je nooit inderdaad. Maar we worden iniedergeval niet minder kampioen met Strootmanquote:Op maandag 24 september 2012 21:02 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ben er alleen niet zo van overtuigd dat wij kampioen gaan worden met of zonder Strootman.
1ste punt heb je sowieso gelijk. 2de punt weet ik zo net nog niet. Kan zomaar zijn dat AC Milan bereid is fors te investeren van de winter vanwege die prut selectie die ze nu hebben.quote:Op maandag 24 september 2012 21:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat weet je nooit inderdaad. Maar we worden iniedergeval niet minder kampioen met Strootman![]()
In dat half jaartje verandert er niet vee aan een prijs..
afgrond redenatiequote:Op maandag 24 september 2012 20:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, ik wil kampioen worden, dan komt dat geld vanzelf wel.
Daar heb je wel gelijk in ja. Maar toch.. zou dit soort grappen niet meer uithalen na Afellay en Lazovic. Maar uiteindelijk weet je pas achteraf wat t beste geweest zou zijn. Maar ik zou het toch niet meer zo snel doen.quote:Op maandag 24 september 2012 21:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
1ste punt heb je sowieso gelijk. 2de punt weet ik zo net nog niet. Kan zomaar zijn dat AC Milan bereid is fors te investeren van de winter vanwege die prut selectie die ze nu hebben.
Mja, leuk en aardig natuurlijk. Maar er zijn bedragen waar PSV geen nee tegen kan zeggen. Dat ze Afellay hebben laten gaan voor 3 miljoen is een schande. Die had je gewoon moeten houden.quote:Op maandag 24 september 2012 21:09 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja. Maar toch.. zou dit soort grappen niet meer uithalen na Afellay en Lazovic. Maar uiteindelijk weet je pas achteraf wat t beste geweest zou zijn. Maar ik zou het toch niet meer zo snel doen.
30mio in winterstop wordt geen 10mio in de zomer. Maar zolang er geen bedragen genoemd worden en er nog niks definitief is blijft het speculeren..quote:Op maandag 24 september 2012 21:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mja, leuk en aardig natuurlijk. Maar er zijn bedragen waar PSV geen nee tegen kan zeggen. Dat ze Afellay hebben laten gaan voor 3 miljoen is een schande. Die had je gewoon moeten houden.
huh?quote:Op maandag 24 september 2012 22:05 schreef BeamofLight het volgende:
Keer ruzie gehad met die gast. Echt een mongool.
Goeie keus dat Sporting, Labyrat
Beetje gefixeerd op 14...quote:Op maandag 24 september 2012 22:38 schreef RijstNatie het volgende:
strootman mag wel wat meer goals maken als middenvelder.
als hij er 14 maakt per seizoen zou het een echte topper zijn.
nu ramt hij de ballen alleen maar hard over meestal.
hij is nog niet klaar voor de top, maarja boven de 14miljoen is gewoon verkopen lijkt me
Ik ben op die manier ook ontploft na de 1-0.quote:Op maandag 24 september 2012 21:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beter gifje voor de OP
[ afbeelding ]
Figuren daarachter ook
Scoren moet hij ook niet, dat doen anderen welquote:Op maandag 24 september 2012 22:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Beetje gefixeerd op 14...
Maar waarom zou hij meer moeten scoren, doet bijvoorbeeld Nigel de Jong toch ook niet?
Hij gaat het daar wel redden hoor (jammer genoeg). Hij is een grote talen of je het leuk vindt of niet.quote:Op maandag 24 september 2012 23:26 schreef tompsv18 het volgende:
Rik Elfrink @RikElfrink
Start van ex-#PSV'er Labyad bij #Sporting ongelukkig. Rood voor Labyad in duel met Gil Vicente.
Ontken ik dan ook nergens. Gewoon leuk dit voor dat kneusje.quote:Op maandag 24 september 2012 23:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij gaat het daar wel redden hoor (jammer genoeg). Hij is een grote talen of je het leuk vindt of niet.
Dat weer wel.quote:Op maandag 24 september 2012 23:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ontken ik dan ook nergens. Gewoon leuk dit voor dat kneusje.
Gisteren was hij ook al bezig over the Hutch. Let op dat wordt zijn nieuwe pispaal.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:41 schreef Scarface88 het volgende:
Manolev is trouwens wel compleet kapot gemaakt door van der Gijp. Zijn situatie is nu gewoon uitzichtloos geworden en zelfs in het tweede een schorsing voor natrappen gekregen, waarschijnlijk uit frustratie.
Deed het in het begin verdedigend gewoon prima, als linksbuiten had je een vervelende avond tegenover Manolev, alleen aanvallend was het helemaal niks, maar hij is door alle kritiek steeds slechter en onzekerder gaan spelen en het lachertje van de eredivisie geworden door de comedyshow van Gijp en Derksen.
Niet slim om zijn contract te verlengen en salarisverhoging te geven, wordt een tweede Jan Kromkamp.
Hij zei zelf dat het hem niets deed. Daarnaast werd hij toch juist in die periode ook aan Milan gelinkt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:41 schreef Scarface88 het volgende:
Manolev is trouwens wel compleet kapot gemaakt door van der Gijp. Zijn situatie is nu gewoon uitzichtloos geworden en zelfs in het tweede een schorsing voor natrappen gekregen, waarschijnlijk uit frustratie.
Deed het in het begin verdedigend gewoon prima, als linksbuiten had je een vervelende avond tegenover Manolev, alleen aanvallend was het helemaal niks, maar hij is door alle kritiek steeds slechter en onzekerder gaan spelen en het lachertje van de eredivisie geworden door de comedyshow van Gijp en Derksen.
Niet slim om zijn contract te verlengen en salarisverhoging te geven, wordt een tweede Jan Kromkamp.
Ik word echt schijtziek van die Gijp en die snor. Treurige piemeltjes zijn het.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gisteren was hij ook al bezig over the Hutch. Let op dat wordt zijn nieuwe pispaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |