In zijn eerste seizoen nam hij er weleens eentje. Daarna had Dsudzsak en later Mertens de voorkeur.quote:Op maandag 24 september 2012 08:27 schreef Lyrebird het volgende:
Ben geen fan van Toivonen, maar waarom neemt hij geen vrije trappen?
quote:Op maandag 24 september 2012 08:35 schreef JaafkeGB het volgende:
ik heb genoten van toivonen, na 12 seconden al die smurf op ze flikker lopen en laten blijken 'wen er maar aan'
nam ze vroeger wel eens lekker, bijv volendam uit..quote:Op maandag 24 september 2012 09:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
In zijn eerste seizoen nam hij er weleens eentje. Daarna had Dsudzsak en later Mertens de voorkeur.
Mooi hoe je jezelf tegen spreekt.quote:Op maandag 24 september 2012 10:31 schreef GuidettiFR het volgende:
[..]. Woenselbewoner zeker?
Iedereen gefeliciteerd hier. Natuurlijk had Toivonen allang twee keer geel moeten hebben en is het belachelijk dat we geen penalty meekrijgen, maar als je zo slecht speelt als Feyenoord gisteren mag je absoluut niet zeiken over dit soort zaken.
Toivonen dacht laat ik maar eerder zijnquote:Clasie: 'PSV een tik uitdelen'
Zo grappig was het niet. Gewoon meteen Clasie op zijn plek zetten.quote:Op maandag 24 september 2012 10:49 schreef GuidettiFR het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Niet-grappig-zijn
Cursus voor andere PSV'ers. Met duidelijke voorbeelden.
Fernandez had rood moeten hebben na een overtreding van achter op Ritzmaier en PSV had ook een penalty kunnen krijgen na de overtreding van Mathijsen op Hutchinson. Verder had tokkie Clasie natuurlijk ook wel geel mogen krijgen na zijn middelvinger.quote:Op maandag 24 september 2012 10:31 schreef GuidettiFR het volgende:
[..]. Woenselbewoner zeker?
Iedereen gefeliciteerd hier. Natuurlijk had Toivonen allang twee keer geel moeten hebben en is het belachelijk dat we geen penalty meekrijgen, maar als je zo slecht speelt als Feyenoord gisteren mag je absoluut niet zeiken over dit soort zaken.
Bedankt voor de felicitatie en nog veel plezier in de haven.quote:Op maandag 24 september 2012 10:52 schreef GuidettiFR het volgende:
[..]
PSV'ers feliciteren met de overwinning. Zelfs dan beginnen ze nog te huilen.
Natuurlijk. Zo goed was Wijnaldum niet. Van Bommel hoort altijd te spelen.quote:Op maandag 24 september 2012 11:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vraag me af of van Bommel dalijk weer in de basis staat.
We hebben teveel goede spelers in de aanval
Maar nu was er wel meer dreiging.quote:Op maandag 24 september 2012 11:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zo goed was Wijnaldum niet. Van Bommel hoort altijd te spelen.
Dat kwam ook omdat Feyenoord niet zo compact speelde. Vorig seizoen hebben wel al in genoeg wedstrijden gezien dat een middenveld met Strootman-Toivonen-Wijnaldum regelmatig werd overlopen.quote:Op maandag 24 september 2012 11:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar nu was er wel meer dreiging.
Daarom. Gewoon weer gehuil van Koeman en opeens had de directeur van PEC Zwolle ook een mening. Wat een onzin allemaal.quote:Op maandag 24 september 2012 11:05 schreef Tallie1982 het volgende:
Lol die reactie van guidetti...toivonen heeft volgens mij niet 1 'zware' overtreding gemaakt
We spelen tegen VVV man. Die hebben 3 puntenquote:Op maandag 24 september 2012 11:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat kwam ook omdat Feyenoord niet zo compact speelde. Vorig seizoen hebben wel al in genoeg wedstrijden gezien dat een middenveld met Strootman-Toivonen-Wijnaldum regelmatig werd overlopen.
Je riep net 3x dat je geen slechte verliezer bent.quote:Op maandag 24 september 2012 11:06 schreef GuidettiFR het volgende:
[..]
Iemand een ijsbeen proberen te doen krijgen in de eerste twaalf seconden, nee dan ben je lekker bij je hoofd![]()
Lijertje. In De Kuip vreten we 'm op. Zullen we even de lijn van die 3-1 die jullie het kampioenschap kostte en de 2-0 van vorig jaar waar we Wijnaldum een depressie infloten even doorzetten.
We pakken de 3 punten ook wel, met Van Bommel.quote:Op maandag 24 september 2012 11:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We spelen tegen VVV man. Die hebben 3 puntenAls je daar geen 3 punten pakt wordt het wel heel erg triest.
En daar komt alweer je ware aard boven HMF. Leuke poging van je net, maar toch vrij snel mislukt.quote:Op maandag 24 september 2012 11:06 schreef GuidettiFR het volgende:
[..]
Iemand een ijsbeen proberen te doen krijgen in de eerste twaalf seconden, nee dan ben je lekker bij je hoofd![]()
Lijertje. In De Kuip vreten we 'm op. Zullen we even de lijn van die 3-1 die jullie het kampioenschap kostte en de 2-0 van vorig jaar waar we Wijnaldum een depressie infloten even doorzetten.
Zo lekker was het dat juist wijnaldum scoorde tegen die kakkies.quote:Op maandag 24 september 2012 11:06 schreef GuidettiFR het volgende:
[..]
Inderdaad. Toen waren ze wel even stilquote:Op maandag 24 september 2012 11:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zo lekker was het dat juist wijnaldum scoorde tegen die kakkies.
Ik vind het wel grappigtwitter:evanwonderen twitterde op zondag 23-09-2012 om 17:49:30#Toivonen moet op #schiphol gaan werken, kan hij vliegtuigen naar binnen gaan zwaaien #mafkees #irritant #ikstahier reageer retweet
Het is jammer dat je post verwijdert is: Ik ben geen slechte verliezer.quote:Op maandag 24 september 2012 11:10 schreef GuidettiFR het volgende:
[..]
Ach. 10 seconden stil omdat dat hoerenjong scoort, tegenover een stadion dat 90 minuten stil is, zelfs als ze 3-0 voorstaan.
Feyenoordpubliek massaal horen in het PSV-stadion terwijl ze 3-0 achterstaan![]()
Wát-een-club dat PSV. Echt. Terecht dat iedereen een nog grotere scheithekel heeft aan die identiteitsloze klerezooi uit Eindhoven. De Amsterdammers respecteer ik dan nog tenminste (ondanks al die kutprovinciaaltjes) wegens het échte volksclub principe.
Waar maakt de directeur van PEC zich druk om? Toivonen heeft hem niks misdaan volgens mij.quote:Op maandag 24 september 2012 11:11 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind het wel grappigtwitter:evanwonderen twitterde op zondag 23-09-2012 om 17:49:30#Toivonen moet op #schiphol gaan werken, kan hij vliegtuigen naar binnen gaan zwaaien #mafkees #irritant #ikstahier reageer retweet
Geen idee waarom ie dat doet.quote:Op maandag 24 september 2012 11:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waar maakt de directeur van PEC zich druk om? Toivonen heeft hem niks misdaan volgens mij.
quote:PSV-middenvelder Ola Toivonen (foto) heeft kritiek uit onverwachte hoek gekregen. PEC Zwolle-directeur Edward van Wonderen was zondag na afloop van het duel tussen PSV en Feyenoord (3-0 winst PSV) niet te spreken over de Zweed.
"Toivonen moet op Schiphol gaan werken, kan hij vliegtuigen naar binnen gaan zwaaien. #mafkees #irritant #ikstahier", viel te lezen op de Twitter van Van Wonderen. De directeur kreeg enkele reacties, waarop hij reageerde, van andere mensen op zijn bericht.
"Ik zou niet weten waarom ik een speler van welke club dan ook niet #irritant zou mogen vinden. Want dat zwaaien naar je eigen medespelers als je de bal niet krijgt na een mislukte aanval, is #irritant", aldus Van Wonderen, die Toivonen wel complimenteerde met zijn doelpunt. "Lees je verder, mijn compliment over zijn #wereldgoal."
Feyenoord-trainer Ronald Koeman liet na afloop van het duel ook al zijn ongenoegen blijken over Toivonen. "Toivonen is een irritante speler. De eerste tien minuten maakt hij als twee onnodige overtredingen. In totaal mag hij er acht maken zonder gele kaart. Ik noem dat marchanderen (van scheidsrechter Richard Liesveld, red.). Zeker als je ziet hoe makkelijk Strootman en Pelle geel krijgen", zo zei Koeman tegen De Telegraaf.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)witter#ixzz27NQSmvgo
Ik vind het niet echt professioneel overkomen voor een directeur van een club in het betaalde voetbal. Zeker niet als PSV nog helemaal niet tegen PEC heeft gespeeld. Maarja, het zal wel. De beste man heeft ook weer even wat aandacht gekregen.quote:Op maandag 24 september 2012 11:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee waarom ie dat doet.
Nieuwsbericht:
[..]
Laat hem maar 2 jaar Eredivisie overleven voordat hij mag meepraten.quote:Op maandag 24 september 2012 11:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee waarom ie dat doet.
Nieuwsbericht:
[..]
Dat doet me juist geen biet. We hebben Wijnaldum al de les geleerd in Rotterdam, nu is hij 100% jullie 13 in een dozijn dravertje. Los van het doelpunt, speelde hij evenals een groot deel van PSV erg slecht.quote:Op maandag 24 september 2012 11:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zo lekker was het dat juist wijnaldum scoorde tegen die kakkies.
Die Toivonen is toch ook gewoon een irritante mongool, mag die vent dus best zeggenquote:Op maandag 24 september 2012 11:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt professioneel overkomen voor een directeur van een club in het betaalde voetbal. Zeker niet als PSV nog helemaal niet tegen PEC heeft gespeeld. Maarja, het zal wel. De beste man heeft ook weer even wat aandacht gekregen.
Net als die 10-0 zeker.quote:Op maandag 24 september 2012 11:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat doet me juist geen biet. We hebben Wijnaldum al de les geleerd in Rotterdam, nu is hij 100% jullie 13 in een dozijn dravertje. Los van het doelpunt, speelde hij evenals een groot deel van PSV erg slecht.
De verdediging speelde goed, maar uit alles bleek dat zij hun motivatie hebben gehaald uit de kritieken die ze de afgelopen dagen hebben gehad. Op kwaliteit (tegen een echte aanval ipv dat gefreubel van ons) vallen ze alsnog door de mand.
Maar de overwinning was terecht.
Wat heeft het voor toevoegende waarde? Koeman heeft gister al lopen huilen tegen alle media, dus het was wel duidelijk genoeg lijkt me.quote:Op maandag 24 september 2012 11:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Toivonen is toch ook gewoon een irritante mongool, mag die vent dus best zeggen
We leven in een vrij land, die man mag gewoon zijn mening geven over Toivonen. En nu moet je niet doen alsof hij de eerste is die iets over Toivonen zegtquote:Op maandag 24 september 2012 11:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat heeft het voor toevoegende waarde? Koeman heeft gister al lopen huilen tegen alle media, dus het was wel duidelijk genoeg lijkt me.
Is toch ontopic?quote:Op maandag 24 september 2012 11:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kunt wel blijven proberen, maar toch is het zo.
En nu graag ontopic.
Misschien deed Koeman het na van Wonderen? Weet het tijdstip van Koeman's commentaar niet.quote:Op maandag 24 september 2012 11:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat heeft het voor toevoegende waarde? Koeman heeft gister al lopen huilen tegen alle media, dus het was wel duidelijk genoeg lijkt me.
Dacht ik ook, maar goed....over 50 jaar wordt er nog steeds gesproken over die 10-0quote:
Nee man. Toivonen is met alles wat hij doet irritant, dan krijg je dat.quote:Op maandag 24 september 2012 11:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi man al die ophef omdat hij 2 overtredingen heeft gemaakt. Wat elke week tientale spelers doen.
Maargoed het is Toivonen en PSV heeft gewonnen. Dan krijg je dat.
Direct na de wedstrijd.quote:Op maandag 24 september 2012 11:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Misschien deed Koeman het na van Wonderen? Weet het tijdstip van Koeman's commentaar niet.
Die overtreding van Fernandez was 10x erger.quote:Op maandag 24 september 2012 11:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi man al die ophef omdat hij 2 overtredingen heeft gemaakt. Wat elke week tientale spelers doen.
Maargoed het is Toivonen en PSV heeft gewonnen. Dan krijg je dat.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 24 september 2012 11:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die overtreding van Fernandez was 10x erger.
Toivonen heeft helemaal geen zware overtredingen gemaakt joh. Hij speelde erg goed, maar dat zien ze liever niet. Beetje jammer.quote:Op maandag 24 september 2012 11:17 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
We leven in een vrij land, die man mag gewoon zijn mening geven over Toivonen. En nu moet je niet doen alsof hij de eerste is die iets over Toivonen zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |