Oh ja, dat is een stuk logischer inderdaadquote:Op maandag 24 september 2012 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarschijnlijk bedoelt Sjorsz dat zijn zaakwaarnemer de interesse heeft bevestigd?
quote:PSV blijkt de enige van de 6 clubs welke vanaf het seizoen 2002/2003, verlies draait op transfers. Wanneer de uitgaven van de inkomsten afgetrokken worden, krijg je de volgende balans:
Ajax: ¤ 111.825.000
PSV: ¤ -16.585.000
Feyenoord: ¤ 38.930.000
FC Twente: ¤ 22.200.000
Heerenveen: ¤ 71.125.000
AZ: ¤ 34.650.000
Wat is er destijds ook alweer aan Utrecht betaald?quote:Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel eens met Davy overigens, hoofdprijs vragen.
Beneden de 15 miljoen valt er niet te praten.
6 dacht ik. 13 in totaal voor Mertens+Strootman.quote:Op maandag 24 september 2012 20:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat is er destijds ook alweer aan Utrecht betaald?
13 voor Mertens en Strootman.quote:Op maandag 24 september 2012 20:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat is er destijds ook alweer aan Utrecht betaald?
Denk dat het lijstje aardig anders is als je salarissen gaat meetellen. Wij hebben bijvoorbeeld de laatste jaren niks mogen uitgeven aan transfers, maar hebben dat gecompenseerd met hogere salarissen voor transfervrije spelers.quote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.tussendelinies.nl/transferbalans-top-6-eredivisie
Statistieken vanaf seizoen 2002/2003 - nu.
[..]
Ok, dan is 15 een flinke sprong. Maar voor minder zou ik het inderdaad ook niet doen.quote:Op maandag 24 september 2012 20:35 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
6 dacht ik. 13 in totaal voor Mertens+Strootman.
Vergeet niet dat PSV nu natuurlijk flink geinvesteerd heeft. Dat gaat (als het goed is, geen zin om weer die discussie te houden) flink omhoog met de verkopen van Mertens, Strootman, Wijnaldum, Matavz, Narsinghquote:Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef j0rdiiii het volgende:
http://www.tussendelinies.nl/transferbalans-top-6-eredivisie
Statistieken vanaf seizoen 2002/2003 - nu.
[..]
Als het goed is wel ja, ik zie het nog niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vergeet niet dat PSV nu natuurlijk flink geinvesteerd heeft. Dat gaat (als het goed is, geen zin om weer die discussie te houden) flink omhoog met de verkopen van Mertens, Strootman, Wijnaldum, Matavz, Narsingh
Flinke sprong of niet, met 4 jaar contract en als Nederlands international mag PSV z'n poot wel eens stijf gaan houden. Niet net als met Lazovic en Afellay in de winterstop.quote:Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ok, dan is 15 een flinke sprong. Maar voor minder zou ik het inderdaad ook niet doen.
Niet naar het aantal van Ajax of Heerenveen natuurlijk neequote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja, ik zie het nog niet zo snel gebeuren.
Wijnaldum bijvoorbeeld ga je nu echt niet voor meer dan 5 miljoen slijten hoor. Ze hebben de tijd door die langdurige contracten.quote:Op maandag 24 september 2012 20:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Niet naar het aantal van Ajax of Heerenveen natuurlijk nee
Ja en terecht, totdat Van Geel kwam waren wij de slechtste verkopers. Nu valt dat gelukkig wat mee, is toch belachelijk dat iedereen overal de hoofdprijs voor kreeg behalve Feyenoord en PSV...quote:Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Flinke sprong of niet, met 4 jaar contract en als Nederlands international mag PSV z'n poot wel eens stijf gaan houden. Niet net als met Lazovic en Afellay in de winterstop.
Zoals ik al zei: Ik ga die discussie niet weer voeren.quote:Op maandag 24 september 2012 20:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wijnaldum bijvoorbeeld ga je nu echt niet voor meer dan 5 miljoen slijten hoor. Ze hebben de tijd door die langdurige contracten.
Klopt, dus ik hoop dat Brands geleerd heeft van de fouten uit het verleden. Zal wel weer nietquote:Op maandag 24 september 2012 20:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja en terecht, totdat Van Geel kwam waren wij de slechtste verkopers. Nu valt dat gelukkig wat mee, is toch belachelijk dat iedereen overal de hoofdprijs voor kreeg behalve Feyenoord en PSV...
+20 miljoen anders enkeltje schiphol gevenquote:Zaakwaarnemer pronkt met Strootman: 'Hij kan PSV in januari verlaten'
Kevin Strootman wordt de laatste weken met diverse clubs uit het buitenland in verband gebracht. De naam van de middenvelder van PSV wordt met regelmaat in Spanje genoemd, als versterking voor Barcelona of Real Madrid. Diverse media uit Italië en Rusland claimen dat Strootman echter ook bij AC Milan en Zenit Sint-Petersburg in beeld is.
Het Russische Izvestia komt maandag met quotes van Chiel Dekker, die de belangen Strootman behartigt. "Ondanks talloze geruchten over clubs die interesse zouden hebben, hebben slechts twee clubs concrete belangstelling getoond: AC Milan en Zenit Sint-Petersburg", claimt de zaakwaarnemer.
Dekker claimt dat Strootman klaar is voor een stap hoger. "Strootman heeft het naar zijn zin in Eindhoven, maar we hebben besloten dat hij zich wil bewijzen in een betere competitie. Als PSV een akkoord weet te bereiken met een mogelijke geinteresseerde club, dan zal Kevin PSV in januari kunnen verlaten."
Uit Rusland komen volgens mij meer transfergeruchten dan er oliedollars zijnquote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
+20 miljoen anders enkeltje schiphol geven
Alleen raar dat zijn zaakwaarnemer dit roept danquote:Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Uit Rusland komen volgens mij meer transfergeruchten dan er oliedollars zijn
Kan ook gewoon een tactiek zijn om een verbeterd contract bij PSV af te dwingen of een of ander clausule.quote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen raar dat zijn zaakwaarnemer dit roept danplus Milan kan hem wel gebruiken
Maar Zenith heeft meer geld. Beter dat hij dus daar heen gaat.quote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alleen raar dat zijn zaakwaarnemer dit roept danplus Milan kan hem wel gebruiken
Paar wedstrijdjes gaat het beter en de geruchten komen alweer op gang. Wacht nou maar gewoon tot de zomer Strootquote:Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
+20 miljoen anders enkeltje schiphol geven
Voor hem zou het beter zijn ja. Maar als PSV nu een bod tussen de 15-20 miljoen kan krijgen moet je het gewoon doen. Hebben we al genoeg ervaring mee (Toivonen-Liverpool, Matavz-Benfica)quote:Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Paar wedstrijdjes gaat het beter en de geruchten komen alweer op gang. Wacht nou maar gewoon tot de zomer Stroot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |