abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117191530
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Waren zijn kaarten onterecht dan? Ik heb ze niet gezien, maar ik heb niemand horen klagen dat hij ze kreeg 'omdat hij Van Bommel is'.
Tja, onterecht. Met name zijn laatste kaart bij Utrecht vond ik ongelukkig, maar ik bekijk het dan ook door een gekleurde bril.

Niet alle kaarten waren onterecht, maar ik het wel het idee dat scheidsrechters hem meer in de gaten houden dan andere spelers en dat is gewoon jammer. Misschien was Mark aan de andere kant ook over enthousiast en wil hij teveel.

Overigens leg ik ook deels de schuld bij de andere spelers, omdat deze vaak hun verdedigende taken niet nakomen. Mark is dan iedere keer degene die het vuile werk kan opknappen.
pi_117191606
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:24 schreef Hasjmug het volgende:

[..]

Tja, onterecht. Met name zijn laatste kaart bij Utrecht vond ik ongelukkig, maar ik bekijk het dan ook door een gekleurde bril.

Niet alle kaarten waren onterecht, maar ik het wel het idee dat scheidsrechters hem meer in de gaten houden dan andere spelers en dat is gewoon jammer. Misschien was Mark aan de andere kant ook over enthousiast en wil hij teveel.

Overigens leg ik ook deels de schuld bij de andere spelers, omdat deze vaak hun verdedigende taken niet nakomen. Mark is dan iedere keer degene die het vuile werk kan opknappen.
Tja, zo lang hij niet zijn eigen fouten moet corrigeren (zoals bijvoorbeeld Bouma) valt het nog wel mee.
BFF met GGMM
pi_117192349
quote:

[..]

Waren zijn kaarten onterecht dan? Ik heb ze niet gezien, maar ik heb niemand horen klagen dat hij ze kreeg 'omdat hij Van Bommel is'.
Vooral die tegen Groningen was onterecht.. Hij kreeg een zet van een Groningen speler, daardoor botste Bommel tegen een tegenstander op en kreeg van Bommel geel..
  maandag 24 september 2012 @ 15:29:20 #79
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_117193636
Toivonen toont geen inzet tegen Utrecht / laat schouders hangen: waardeloze kutvent, opflikkeren, werken voor je gedl

Toivonen loopt Clasie na 8 seconden omver: irritante kutvoetballer, moet geel krijgen, hoort niet op de velden thuis

Wat hebben we liever. 3 punten of 0 punten?
pi_117193825
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:29 schreef BeamofLight het volgende:
Toivonen toont geen inzet tegen Utrecht / laat schouders hangen: waardeloze kutvent, opflikkeren, werken voor je gedl

Toivonen loopt Clasie na 8 seconden omver: irritante kutvoetballer, moet geel krijgen, hoort niet op de velden thuis

Wat hebben we liever. 3 punten of 0 punten?
Dus omdat Toivonen Clasie omver liep, kreeg de ploeg zelfvertrouwen en scoorde ze er 3? Ik snap het verband niet zo.
pi_117195170
Er is wel een verschil tussen inzet tonen en iemand onnodig onderuit schoffelen
pi_117195574
Misschien heeft Feyenoord wel verloren omdat ze figuren als immers en pelle opstellen. Het is echt een bijzonder slecht zooitje.

Daarnaast is het mij wel duidelijk hoe het zit met de mentaliteit en inzet bij PSV.
Dit, dus.
pi_117195695
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 15:34 schreef Tyron het volgende:

[..]

Dus omdat Toivonen Clasie omver liep, kreeg de ploeg zelfvertrouwen en scoorde ze er 3? Ik snap het verband niet zo.
Jij snapt wel meer dingen niet
pi_117195874
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Jij snapt wel meer dingen niet
:')

Dus jij vindt dat er alleen op Toivonen gezeikt mag worden als PSV verliest? En als jullie winnen en hij doet iets fout moet dat maar vergeten worden? Wat een logica zeg, maar had ik wel verwacht van jou.
pi_117195908
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:27 schreef Tyron het volgende:

[..]

Dus jij vindt dat er alleen op Toivonen gezeikt mag worden als PSV verliest? En als jullie winnen en hij doet iets fout moet dat maar vergeten worden? Wat een logica zeg, maar had ik wel verwacht van jou.
Hij deed niks fout maar in jouw ogen doet hij alles fout, dus erover praten heeft al geen zin
pi_117195950
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:28 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hij deed niks fout maar in jouw ogen doet hij alles fout, dus erover praten heeft al geen zin
Alles fout? Ik heb het alleen over dat hij Clasie omver liep?
pi_117196022
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 14:16 schreef Hasjmug het volgende:
Daarnaast heeft de media gewoon een hetze tegen Toivonen gecreëerd, net zoals dat bij Manolev het geval is.

:') Het was meer dat op een gegeven moment Toivonen elke wedstrijd irritant was en Manolev elke wedstrijd een stuk of vijf belachelijke fouten maakte.
  maandag 24 september 2012 @ 16:32:20 #88
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_117196054
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:29 schreef Tyron het volgende:

[..]

Alles fout? Ik heb het alleen over dat hij Clasie omver liep?
Awwww wat erg, is gewoon ff meteen duidelijk maken wie er baas is op het middenveld, schijnbaar heeft het geholpen....
pi_117196109
quote:

[..]

Bedoel je dat je geen onterechte kaarten hebt gezien en dat je alle situaties beschouwd hebt? Als je nu zegt 'ja', dan lul je uit je nek aangezien er een bij zat waarvan je met de beste wil van de wereld niet kan zeggen dat die terecht was (tegen Groningen). Verder vond ik die laatste kaart tegen Utrecht inderdaad erg snel gegeven, hoewel je er een kaart voor kan geven.

Pelle had trouwens ook wel geel verdiend toen hij die penalty probeerde te versieren.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_117196331
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:33 schreef Kenju het volgende:

[..]

Bedoel je dat je geen onterechte kaarten hebt gezien en dat je alle situaties beschouwd hebt? Als je nu zegt 'ja', dan lul je uit je nek aangezien er een bij zat waarvan je met de beste wil van de wereld niet kan zeggen dat die terecht was (tegen Groningen). Verder vond ik die laatste kaart tegen Utrecht inderdaad erg snel gegeven, hoewel je er een kaart voor kan geven.

Pelle had trouwens ook wel geel verdiend toen hij die penalty probeerde te versieren.
Doe eens niet zo ontzettend stoer kereltje. Ik zeg toch dat ik de kaarten niet heb gezien, daarom vraag ik ook of ze onterecht waren. Indien ja, dan klopte het verhaal waar ik op reageerde niet.
BFF met GGMM
pi_117196819
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 07:01 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Zal wel weer beleving zijn zeker? Net zoals jullie alles goed praten onder het mom 'fantastisch publiek'. Fantastisch publiek laat dingen heel en gedraagt zich niet als een stel doorgesnoven idioten.
Heb jij les gehad van ome Geert? Alles over een kam scheren. :') Dat is maar een heel klein deel van de Feijenoord aanhang die dingen sloopt. Verder is er in dat filmpje imo weinig aan de hand.
pi_117197070
quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2012 16:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb jij les gehad van ome Geert? Alles over een kam scheren. :') Dat is maar een heel klein deel van de Feijenoord aanhang die dingen sloopt. Verder is er in dat filmpje imo weinig aan de hand.
Er gebeurt ook niet veel in dat filmpje, net zo min als dat erna gebeurde op wat gegooi en geroep na.
Maar het blijft natuurlijk altijd grappig als je ziet hoe zo'n junk probeert om zichzelf door zo'n afscheiding heen te trappen en te slaan terwijl hij dan vergeet dat hij daarna nog 10meter omlaag moet springen om daadwerkelijk bij de supporters te kunnen komen :* :*

quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:38 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Doe eens niet zo ontzettend stoer kereltje. Ik zeg toch dat ik de kaarten niet heb gezien, daarom vraag ik ook of ze onterecht waren. Indien ja, dan klopte het verhaal waar ik op reageerde niet.
Gaat dit nog over vBommel?
Zo ja, het waren veelal makkelijk gegeven kaarten na mn 1e overtredingen(overtredinkjes na inleveren van bal ed.) en een achterlijke gele kaart tegen Groningen natuurlijk.
Hij heeft zn naam wel tegen ja. Maarja, hij heeft die kaarten gekregen dus heeft natuurlijk weinig nut om daar nog over te hebben. Gaat er meer om dat hij moet voorkomen dat hij komende wedstrijden nog kaarten pakt.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_117197121
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Er gebeurt ook niet veel in dat filmpje, net zo min als dat erna gebeurde op wat gegooi en geroep na.
Maar het blijft natuurlijk altijd grappig als je ziet hoe zo'n junk probeert om zichzelf door zo'n afscheiding heen te trappen en te slaan terwijl hij dan vergeet dat hij daarna nog 10meter omlaag moet springen om daadwerkelijk bij de supporters te kunnen komen :* :*

Ik vind het eerder zielig dan grappig, maar goed.
pi_117197154
quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2012 16:58 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind het eerder zielig dan grappig, maar goed.
Soms is zielig grappig.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 24 september 2012 @ 17:04:31 #95
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_117197381
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 16:31 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

:') Het was meer dat op een gegeven moment Toivonen elke wedstrijd irritant was en Manolev elke wedstrijd een stuk of vijf belachelijke fouten maakte.
Ah een derksen/v.d.Gijp believer. Die herhalen alles tot in den treure...

Hij is irritant maar ELKE wedstrijd? Kom op zeg.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_117197452
Maar kom eens met feiten opzetten.. Noem bij elke wedstrijd dit seizoen wat hij fout deed en waarom dat niet kan? Ben benieuwd :)
pi_117197479
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 17:04 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ah een derksen/v.d.Gijp believer. Die herhalen alles tot in den treure...

Hij is irritant maar ELKE wedstrijd? Kom op zeg.
Beter lezen, er was een bepaalde periode dat hij elke wedstrijd irritant is.
  maandag 24 september 2012 @ 17:21:21 #98
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_117198019
quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2012 16:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom? Feyenoord publiek wordt toch mede zo geroemd om die mee reizende uitsupporters? Dan mag je je best wat beter gedragen. Ik heb dit filmpje nog niet kunnen bekijken helaas, dus hoe het in dit specifieke geval is kan ik nog niet beoordelen. Maar als ik hier lees over dingen kapot trappen en aanstekers gooien wanneer er 10 10 10 geroepen wordt... Zielig. :) Zie dat jij het ook zo verwoord hebt, prima :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_117198122
DP, hou het lekker bij PSV en/of de afgelopen wedstrijd. ^O^
BFF met GGMM
pi_117198248
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 17:23 schreef DonRaja het volgende:
DP, hou het lekker bij PSV en/of de afgelopen wedstrijd. ^O^
Ging het ook over, dat laat gewoon zien dat het vaker zo is. Kunnen ze wel zeggen een klein deel, maar mijn voorbeeld liet zien dat het meer dan een klein deel is.
pi_117198277
Het mooie van die beuk tegen Clasie was wel dat Clasie vanaf seconde 3 zijn koppie liet hangen en dat hij de rest van de wedstrijd echt letterlijk NIETS heeft laten zien.

Hallo jongetje, hier is een echte kerel. Of die beuk uiteindelijk het resultaat heeft (mede) bepaald is niet te zeggen, maar feit is wel dat PSV in weken niet zo scherp was in de beginfase van een wedstrijd. Zelfs niet in de andere gewonnen thuiswedstrijden.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 24 september 2012 @ 17:30:50 #102
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_117198375
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 17:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
Het mooie van die beuk tegen Clasie was wel dat Clasie vanaf seconde 3 zijn koppie liet hangen en dat hij de rest van de wedstrijd echt letterlijk NIETS heeft laten zien.

Hallo jongetje, hier is een echte kerel. Of die beuk uiteindelijk het resultaat heeft (mede) bepaald is niet te zeggen, maar feit is wel dat PSV in weken niet zo scherp was in de beginfase van een wedstrijd. Zelfs niet in de andere gewonnen thuiswedstrijden.
Prima toch, signaal afgeven. Ik heb helaas de eerste helft gemist, dus of het echt een hele erge overtreding was weet ik niet. Zie ik wel terug in VI vanavond.
pi_117198428
quote:
1s.gif Op maandag 24 september 2012 17:30 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Prima toch, signaal afgeven. Ik heb helaas de eerste helft gemist, dus of het echt een hele erge overtreding was weet ik niet. Zie ik wel terug in VI vanavond.
Neuh. Hij liep gewoon met zijn schouder in zijn rug. Als Clasie een kwartslag had gedraaid was het gewoon een flinke schouderduw geweest. Het was alleen boeiend omdat Clasie Toiboy niet aan zag komen. Die Koeman moet niet zo janken met zijn A-jeugd. Moet ie maar echte kerels opstellen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  maandag 24 september 2012 @ 17:34:54 #104
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_117198533
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Neuh. Hij liep gewoon met zijn schouder in zijn rug. Als Clasie een kwartslag had gedraaid was het gewoon een flinke schouderduw geweest. Het was alleen boeiend omdat Clasie Toiboy niet aan zag komen. Die Koeman moet niet zo janken met zijn A-jeugd. Moet ie maar echte kerels opstellen.
Aha, wat een gejank om niks dan. Koeman is sowieso een jankbal, die ziet zijn eerste goede prestatie als trainer ook alweer afbrokkelen natuurlijk.
pi_117202804
RikElfrink twitterde op maandag 24-09-2012 om 19:08:55 #Manolev met rood eraf gestuurd bij Jong #PSV. Domme overtreding, leek op natrappen. reageer retweet
_O-
  maandag 24 september 2012 @ 19:13:26 #106
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_117202819
Manolev met rood eraf bij het tweede. Wat een speler :')
pi_117203025
quote:
2s.gif Op maandag 24 september 2012 19:13 schreef StijnDa het volgende:
RikElfrink twitterde op maandag 24-09-2012 om 19:08:55 #Manolev met rood eraf gestuurd bij Jong #PSV. Domme overtreding, leek op natrappen. reageer retweet
_O-
RikElfrink twitterde op maandag 24-09-2012 om 19:13:19 Zonder #Manolev kan #PSV het ook: vierde (!) goal van #Locadia. 0-5, ook #Bentancourt scoort. #bospav reageer retweet
Locadia gaat wel lekker door ondertussen.
pi_117203053
quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2012 19:16 schreef StijnDa het volgende:

[..]

RikElfrink twitterde op maandag 24-09-2012 om 19:13:19 Zonder #Manolev kan #PSV het ook: vierde (!) goal van #Locadia. 0-5, ook #Bentancourt scoort. #bospav reageer retweet
_O_
pi_117203503
quote:

[..]

_O_ Baas
pi_117203569
13e goal in 6 wedstrijden.

Die zal natuurlijk nooit voorbij Matavz gaan door het aankoopbedrag van Matavz. Brands had hem gewoon moeten verkopen aan Benfica, zeker als je trainer hem er al zo snel naast zet.

Hoe lang is dat contract van Matavz, 5 jaar?
pi_117203599
quote:

[..]

Dus hij kreeg rood terwijl ze met 4-0 voor stonden? Apart kereltje is het toch...
BFF met GGMM
  maandag 24 september 2012 @ 19:27:49 #112
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_117203611
Ben wel benieuwd naar hem, wat hij kan laten zien in het eerste. Ben benieuwd of hij in het huidige team kan renderen, aangezien hij meer een afmakende spits is, toch?
pi_117203640
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:27 schreef Lemming22 het volgende:
Ben wel benieuwd naar hem, wat hij kan laten zien in het eerste. Ben benieuwd of hij in het huidige team kan renderen, aangezien hij meer een afmakende spits is, toch?
Echte afmaker ja, type Huntelaar.
  maandag 24 september 2012 @ 19:43:33 #114
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_117204518
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dus hij kreeg rood terwijl ze met 4-0 voor stonden? Apart kereltje is het toch...
Natrappen :N Die kan een paar wedstrijden helemaal niet spelen :')
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_117204903
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
13e goal in 6 wedstrijden.

Die zal natuurlijk nooit voorbij Matavz gaan door het aankoopbedrag van Matavz. Brands had hem gewoon moeten verkopen aan Benfica, zeker als je trainer hem er al zo snel naast zet.

Hoe lang is dat contract van Matavz, 5 jaar?
Had volgens mij voor 5 getekend, dus nog 4 nu lijkt me
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
pi_117206423
Als Benfica daadwerkelijk geboden heeft hadden ze het inderdaad moeten doen. Wij kennen natuurlijk de details niet dus weten niet in hoeverre er echt een bod van 7 miljoen lag

Locadia verdient absoluut een invalbeurt met zijn prestaties in het 2e
  maandag 24 september 2012 @ 20:18:58 #117
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_117206796
Gerucht: Strootman in januari mogelijk naar Zenit of Milan. Zijn zaakwaarnemer heeft dit bevestigd.
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_117206909
quote:
7s.gif Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef Sj0rSz het volgende:
Gerucht: Strootman in januari mogelijk naar Zenit of Milan. Zijn zaakwaarnemer heeft dit bevestigd.
Als zijn zaakwaarnemer het bevestigd heeft, is het toch geen gerucht meer :?
BFF met GGMM
pi_117206920
quote:
Dan is het toch geen gerucht?

Overigens minimaal 18 miljoen.
pi_117206934
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Als zijn zaakwaarnemer het bevestigd heeft, is het toch geen gerucht meer :?
Hij heeft dat volgens de Russische media bevestigd, niet de meest betrouwbare normaal gesproken
pi_117206936
quote:
Maar volgens mij is het dan niet een gerucht.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  maandag 24 september 2012 @ 20:22:13 #122
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_117206997
Waarschijnlijk bedoelt Sjorsz dat zijn zaakwaarnemer de interesse heeft bevestigd?
pi_117207000
quote:
'Strootman open voor transfer in winter; interesse van Milan en Zenit'

24 september 2012

Volgens het Russische Izvestia heeft Chiel Dekker, zaakwaarnemer van Kevin Strootman, bevestigd dat er interesse is voor zijn pupil. "Ondanks talloze geruchten van clubs hebben slechts twee clubs concrete interesse getoond, Milan en Zenit."
PSV Netwerk
Dekker zou daarbij hebben laten weten dat Strootman klaar is voor een stap hoger. "Strootman heeft het naar zijn zin in Eindhoven, maar we hebben besloten dat hij zich wil bewijzen in een betere competitie. Als PSV een akkoord weet te bereiken met een mogelijke geinteresseerde club, dan zal Kevin PSV in januari kunnen verlaten."
pi_117207014
Thijsje vandaag bij VI.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  maandag 24 september 2012 @ 20:23:07 #125
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_117207059
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarschijnlijk bedoelt Sjorsz dat zijn zaakwaarnemer de interesse heeft bevestigd?
Dat ja, het komt er inderdaad een beetje beroerd uit :')
pi_117207070
quote:
2s.gif Op maandag 24 september 2012 20:22 schreef aight1 het volgende:

[..]

Midden van seizoen, nogmaals: hoofdprijs vragen.
pi_117207203
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Oh ja, dat is een stuk logischer inderdaad :P
BFF met GGMM
pi_117207486
Zielige poging tot humor.

[ Bericht 88% gewijzigd door DonRaja op 24-09-2012 20:34:40 ]
  maandag 24 september 2012 @ 20:33:26 #129
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_117207657
Wel eens met Davy overigens, hoofdprijs vragen.

Beneden de 15 miljoen valt er niet te praten.
pi_117207749
http://www.tussendelinies.nl/transferbalans-top-6-eredivisie

Statistieken vanaf seizoen 2002/2003 - nu.

quote:
PSV blijkt de enige van de 6 clubs welke vanaf het seizoen 2002/2003, verlies draait op transfers. Wanneer de uitgaven van de inkomsten afgetrokken worden, krijg je de volgende balans:

Ajax: ¤ 111.825.000
PSV: ¤ -16.585.000
Feyenoord: ¤ 38.930.000
FC Twente: ¤ 22.200.000
Heerenveen: ¤ 71.125.000
AZ: ¤ 34.650.000
pi_117207780
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel eens met Davy overigens, hoofdprijs vragen.

Beneden de 15 miljoen valt er niet te praten.
Wat is er destijds ook alweer aan Utrecht betaald?
BFF met GGMM
  maandag 24 september 2012 @ 20:35:34 #132
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_117207800
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

6 dacht ik. 13 in totaal voor Mertens+Strootman.
pi_117207807
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

13 voor Mertens en Strootman.
pi_117207902
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Denk dat het lijstje aardig anders is als je salarissen gaat meetellen. Wij hebben bijvoorbeeld de laatste jaren niks mogen uitgeven aan transfers, maar hebben dat gecompenseerd met hogere salarissen voor transfervrije spelers.
BFF met GGMM
pi_117207941
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:35 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

6 dacht ik. 13 in totaal voor Mertens+Strootman.
Ok, dan is 15 een flinke sprong. Maar voor minder zou ik het inderdaad ook niet doen.
BFF met GGMM
  maandag 24 september 2012 @ 20:37:43 #136
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_117207943
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:34 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Vergeet niet dat PSV nu natuurlijk flink geinvesteerd heeft. Dat gaat (als het goed is, geen zin om weer die discussie te houden) flink omhoog met de verkopen van Mertens, Strootman, Wijnaldum, Matavz, Narsingh :)
pi_117208004
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Vergeet niet dat PSV nu natuurlijk flink geinvesteerd heeft. Dat gaat (als het goed is, geen zin om weer die discussie te houden) flink omhoog met de verkopen van Mertens, Strootman, Wijnaldum, Matavz, Narsingh :)
Als het goed is wel ja, ik zie het nog niet zo snel gebeuren.
  maandag 24 september 2012 @ 20:38:50 #138
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_117208020
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:37 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ok, dan is 15 een flinke sprong. Maar voor minder zou ik het inderdaad ook niet doen.
Flinke sprong of niet, met 4 jaar contract en als Nederlands international mag PSV z'n poot wel eens stijf gaan houden. Niet net als met Lazovic en Afellay in de winterstop.
  maandag 24 september 2012 @ 20:40:00 #139
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_117208093
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Als het goed is wel ja, ik zie het nog niet zo snel gebeuren.
Niet naar het aantal van Ajax of Heerenveen natuurlijk nee :)
pi_117208178
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:40 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Niet naar het aantal van Ajax of Heerenveen natuurlijk nee :)
Wijnaldum bijvoorbeeld ga je nu echt niet voor meer dan 5 miljoen slijten hoor. Ze hebben de tijd door die langdurige contracten.
pi_117208198
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:38 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Flinke sprong of niet, met 4 jaar contract en als Nederlands international mag PSV z'n poot wel eens stijf gaan houden. Niet net als met Lazovic en Afellay in de winterstop.
Ja en terecht, totdat Van Geel kwam waren wij de slechtste verkopers. Nu valt dat gelukkig wat mee, is toch belachelijk dat iedereen overal de hoofdprijs voor kreeg behalve Feyenoord en PSV... 8)7
BFF met GGMM
  maandag 24 september 2012 @ 20:42:44 #142
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_117208254
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:41 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Wijnaldum bijvoorbeeld ga je nu echt niet voor meer dan 5 miljoen slijten hoor. Ze hebben de tijd door die langdurige contracten.
Zoals ik al zei: Ik ga die discussie niet weer voeren. :) Het gaat omhoog.

quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ja en terecht, totdat Van Geel kwam waren wij de slechtste verkopers. Nu valt dat gelukkig wat mee, is toch belachelijk dat iedereen overal de hoofdprijs voor kreeg behalve Feyenoord en PSV... 8)7
Klopt, dus ik hoop dat Brands geleerd heeft van de fouten uit het verleden. Zal wel weer niet :')
pi_117208419
quote:
Zaakwaarnemer pronkt met Strootman: 'Hij kan PSV in januari verlaten'

Kevin Strootman wordt de laatste weken met diverse clubs uit het buitenland in verband gebracht. De naam van de middenvelder van PSV wordt met regelmaat in Spanje genoemd, als versterking voor Barcelona of Real Madrid. Diverse media uit Italië en Rusland claimen dat Strootman echter ook bij AC Milan en Zenit Sint-Petersburg in beeld is.

Het Russische Izvestia komt maandag met quotes van Chiel Dekker, die de belangen Strootman behartigt. "Ondanks talloze geruchten over clubs die interesse zouden hebben, hebben slechts twee clubs concrete belangstelling getoond: AC Milan en Zenit Sint-Petersburg", claimt de zaakwaarnemer.

Dekker claimt dat Strootman klaar is voor een stap hoger. "Strootman heeft het naar zijn zin in Eindhoven, maar we hebben besloten dat hij zich wil bewijzen in een betere competitie. Als PSV een akkoord weet te bereiken met een mogelijke geinteresseerde club, dan zal Kevin PSV in januari kunnen verlaten."
+20 miljoen anders enkeltje schiphol geven :W

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2012 20:47:51 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 september 2012 @ 20:46:22 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_117208493
quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Uit Rusland komen volgens mij meer transfergeruchten dan er oliedollars zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_117208572
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:46 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Uit Rusland komen volgens mij meer transfergeruchten dan er oliedollars zijn
Alleen raar dat zijn zaakwaarnemer dit roept dan :P plus Milan kan hem wel gebruiken :7
pi_117208654
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Alleen raar dat zijn zaakwaarnemer dit roept dan :P plus Milan kan hem wel gebruiken :7
Kan ook gewoon een tactiek zijn om een verbeterd contract bij PSV af te dwingen of een of ander clausule.
BFF met GGMM
  maandag 24 september 2012 @ 20:49:56 #147
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_117208728
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Maar Zenith heeft meer geld. Beter dat hij dus daar heen gaat.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_117208933
quote:
14s.gif Op maandag 24 september 2012 20:45 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Paar wedstrijdjes gaat het beter en de geruchten komen alweer op gang. Wacht nou maar gewoon tot de zomer Stroot :')
  maandag 24 september 2012 @ 20:53:53 #149
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_117209000
quote:
0s.gif Op maandag 24 september 2012 20:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Paar wedstrijdjes gaat het beter en de geruchten komen alweer op gang. Wacht nou maar gewoon tot de zomer Stroot :')
Voor hem zou het beter zijn ja. Maar als PSV nu een bod tussen de 15-20 miljoen kan krijgen moet je het gewoon doen. Hebben we al genoeg ervaring mee (Toivonen-Liverpool, Matavz-Benfica)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 24 september 2012 @ 20:54:05 #150
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_117209012
Manolev :')
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')