Prima toch, signaal afgeven. Ik heb helaas de eerste helft gemist, dus of het echt een hele erge overtreding was weet ik niet. Zie ik wel terug in VI vanavond.quote:Op maandag 24 september 2012 17:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
Het mooie van die beuk tegen Clasie was wel dat Clasie vanaf seconde 3 zijn koppie liet hangen en dat hij de rest van de wedstrijd echt letterlijk NIETS heeft laten zien.
Hallo jongetje, hier is een echte kerel. Of die beuk uiteindelijk het resultaat heeft (mede) bepaald is niet te zeggen, maar feit is wel dat PSV in weken niet zo scherp was in de beginfase van een wedstrijd. Zelfs niet in de andere gewonnen thuiswedstrijden.
Neuh. Hij liep gewoon met zijn schouder in zijn rug. Als Clasie een kwartslag had gedraaid was het gewoon een flinke schouderduw geweest. Het was alleen boeiend omdat Clasie Toiboy niet aan zag komen. Die Koeman moet niet zo janken met zijn A-jeugd. Moet ie maar echte kerels opstellen.quote:Op maandag 24 september 2012 17:30 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Prima toch, signaal afgeven. Ik heb helaas de eerste helft gemist, dus of het echt een hele erge overtreding was weet ik niet. Zie ik wel terug in VI vanavond.
Aha, wat een gejank om niks dan. Koeman is sowieso een jankbal, die ziet zijn eerste goede prestatie als trainer ook alweer afbrokkelen natuurlijk.quote:Op maandag 24 september 2012 17:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Neuh. Hij liep gewoon met zijn schouder in zijn rug. Als Clasie een kwartslag had gedraaid was het gewoon een flinke schouderduw geweest. Het was alleen boeiend omdat Clasie Toiboy niet aan zag komen. Die Koeman moet niet zo janken met zijn A-jeugd. Moet ie maar echte kerels opstellen.
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 24-09-2012 om 19:08:55#Manolev met rood eraf gestuurd bij Jong #PSV. Domme overtreding, leek op natrappen. reageer retweet
quote:Op maandag 24 september 2012 19:13 schreef StijnDa het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 24-09-2012 om 19:08:55#Manolev met rood eraf gestuurd bij Jong #PSV. Domme overtreding, leek op natrappen. reageer retweet
![]()
Locadia gaat wel lekker door ondertussen.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 24-09-2012 om 19:13:19Zonder #Manolev kan #PSV het ook: vierde (!) goal van #Locadia. 0-5, ook #Bentancourt scoort. #bospav reageer retweet
quote:Op maandag 24 september 2012 19:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]Locadia gaat wel lekker door ondertussen.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 24-09-2012 om 19:13:19Zonder #Manolev kan #PSV het ook: vierde (!) goal van #Locadia. 0-5, ook #Bentancourt scoort. #bospav reageer retweet
quote:Op maandag 24 september 2012 19:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]Locadia gaat wel lekker door ondertussen.twitter:RikElfrink twitterde op maandag 24-09-2012 om 19:13:19Zonder #Manolev kan #PSV het ook: vierde (!) goal van #Locadia. 0-5, ook #Bentancourt scoort. #bospav reageer retweet
Dus hij kreeg rood terwijl ze met 4-0 voor stonden? Apart kereltje is het toch...quote:Op maandag 24 september 2012 19:16 schreef StijnDa het volgende:
Echte afmaker ja, type Huntelaar.quote:Op maandag 24 september 2012 19:27 schreef Lemming22 het volgende:
Ben wel benieuwd naar hem, wat hij kan laten zien in het eerste. Ben benieuwd of hij in het huidige team kan renderen, aangezien hij meer een afmakende spits is, toch?
Natrappenquote:Op maandag 24 september 2012 19:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus hij kreeg rood terwijl ze met 4-0 voor stonden? Apart kereltje is het toch...
Had volgens mij voor 5 getekend, dus nog 4 nu lijkt mequote:Op maandag 24 september 2012 19:26 schreef j0rdiiii het volgende:
13e goal in 6 wedstrijden.
Die zal natuurlijk nooit voorbij Matavz gaan door het aankoopbedrag van Matavz. Brands had hem gewoon moeten verkopen aan Benfica, zeker als je trainer hem er al zo snel naast zet.
Hoe lang is dat contract van Matavz, 5 jaar?
Als zijn zaakwaarnemer het bevestigd heeft, is het toch geen gerucht meerquote:Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef Sj0rSz het volgende:
Gerucht: Strootman in januari mogelijk naar Zenit of Milan. Zijn zaakwaarnemer heeft dit bevestigd.
Dan is het toch geen gerucht?quote:Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef Sj0rSz het volgende:
Gerucht: Strootman in januari mogelijk naar Zenit of Milan. Zijn zaakwaarnemer heeft dit bevestigd.
Hij heeft dat volgens de Russische media bevestigd, niet de meest betrouwbare normaal gesprokenquote:Op maandag 24 september 2012 20:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als zijn zaakwaarnemer het bevestigd heeft, is het toch geen gerucht meer
Maar volgens mij is het dan niet een gerucht.quote:Op maandag 24 september 2012 20:18 schreef Sj0rSz het volgende:
quote:'Strootman open voor transfer in winter; interesse van Milan en Zenit'
24 september 2012
Volgens het Russische Izvestia heeft Chiel Dekker, zaakwaarnemer van Kevin Strootman, bevestigd dat er interesse is voor zijn pupil. "Ondanks talloze geruchten van clubs hebben slechts twee clubs concrete interesse getoond, Milan en Zenit."
PSV Netwerk
Dekker zou daarbij hebben laten weten dat Strootman klaar is voor een stap hoger. "Strootman heeft het naar zijn zin in Eindhoven, maar we hebben besloten dat hij zich wil bewijzen in een betere competitie. Als PSV een akkoord weet te bereiken met een mogelijke geinteresseerde club, dan zal Kevin PSV in januari kunnen verlaten."
Dat ja, het komt er inderdaad een beetje beroerd uitquote:Op maandag 24 september 2012 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarschijnlijk bedoelt Sjorsz dat zijn zaakwaarnemer de interesse heeft bevestigd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |