SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Hij wordt aangevuld als iemand dat specifiek vraagt aan een van de mods. Het is idd niet zo dat we alle kinderen die in OUD geboren worden in de lijst zetten, want niet iedereen wil dat.quote:Op zondag 23 september 2012 19:44 schreef octopussy het volgende:
Even een ideetje/vraagje: kan de namenlijst ook in vorm van een Wiki? Hij wordt namelijk nooit bijgewerkt op de huidige manier. Dat iedereen dus zelf de naam invult en als hij er al bij staat een nummertje ophoogt (dus bijv. Eva 4x) zodat je kan zien welke namen populair zijn in OUD.
Kom ik weer met mijn Philinequote:Op dinsdag 25 september 2012 18:49 schreef Cathmar het volgende:
Kleine namen twijfel hier voor meisje drie en vier. We hebben nog drie opties, Charlotte, Karlijn, Julia. Laatste is vooral man weg van, maar is zo populair. Weet niet of ik dat zo ik leuk vind. We hebben al S.usan en M.erel.
Lena, Elin, Lucy vindt man niets. Helaas. Hanna(h) is ook leuk, maar lijkt te veel op de nam van mijn schoonmoeder. Hebben jullie nog inspiratie?
S. usan, M. erel, Karlijn en Juliequote:Op dinsdag 25 september 2012 18:49 schreef Cathmar het volgende:
Kleine namen twijfel hier voor meisje drie en vier. We hebben nog drie opties, Charlotte, Karlijn, Julia. Laatste is vooral man weg van, maar is zo populair. Weet niet of ik dat zo ik leuk vind. We hebben al S.usan en M.erel.
Lena, Elin, Lucy vindt man niets. Helaas. Hanna(h) is ook leuk, maar lijkt te veel op de nam van mijn schoonmoeder. Hebben jullie nog inspiratie?
Wie weet zit er wat voor jullie tussen. Of het moeten mannetjes zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:57 schreef Kyara het volgende:
Cathmar, je denkt in mijn straatje geloof ik
Grappig!quote:Op woensdag 26 september 2012 15:52 schreef Kyara het volgende:
Die jongensnamen vind ik dan weer niks
Hey! Sander is toevallig hartstikke mooi!quote:Op woensdag 26 september 2012 15:52 schreef Kyara het volgende:
Die jongensnamen vind ik dan weer niks
Ik ken teveel Sander's dus daarom valt die afquote:Op woensdag 26 september 2012 15:58 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Hey! Sander is toevallig hartstikke mooi! :p En t zijn ook nog eens lieve knuffelbeertjes.
En Jula? Zonder de I dus?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:33 schreef Cathmar het volgende:
Karlijn gaat'em wel worden ja. Heb ik ook al even op het proefje van het kaartje laten zetten (mijn man heeft soms een zetje nodig)
Ik heb Julianne (leuk Buuf!) en Juliette nu even in de week gelegd bij hem. Over een paar dagen weer eens polsen of het een van die kan worden.
Linde vind ik zelf heel mooi, net als Isabel. Maar helaas...
Dat had de mijne ook, maar ik vond t heerlijk om t vast te hebben staan, op tijd, is wat tastbaarderquote:Op donderdag 27 september 2012 20:13 schreef Cathmar het volgende:
Lonneke. Leuk!! Gooi ik zo even in de groep. Man lief ziet de noodzaak van namen kiezen nog niet. Onbegrijpelijk toch....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |