SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door Ame_thyst op 23-09-2012 14:24:14 ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Mwa, niet haar beste foto en blond is ze toch iets minder.quote:Op zondag 23 september 2012 14:19 schreef Ame_thyst het volgende:
Wel typisch vogelkooi om dat fout te doen, beetje zijn trademark. Praat hij ook zo?
goeie TC![]()
goeie Topicnummer![]()
Ik praat erg goed maar ben niet goed opgeleid in de nederlandse taal waardoor ik en-een door elkaar haal. Ben wel mee bezig om het aan te leren.quote:Op zondag 23 september 2012 14:19 schreef Ame_thyst het volgende:
Wel typisch vogelkooi om dat fout te doen, beetje zijn trademark. Praat hij ook zo?
goeie TC![]()
goeie Topicnummer![]()
Ja dat is ook zo. Denk dat tekkit zonder EE wel leuker is, dan moet je een moet je meer werk doen om hetzelfde te bereiken. Die EE generators zijn toch wel OP.quote:Op zondag 23 september 2012 19:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Mja dat is gewoon hoe minecraft werkt. Dat zie je nu ook bij Aldie. (die ging ook van 12 spelers naar nu 4 ofzo)
Het beginnen van een basis is leuk. Maar dan verveeld het spel toch al wel snel.
Daarbij is Vanilla MC behoorlijk bagger zodra je Tekkit hebt gedaan
verveling had ik niet zo'n last van. Kwestie van de goeie dingen bouwen die je leuk vind. Tis meer dat mensen teveel verschillende goeie games hebben, en weinig geduld misschien.quote:Op zondag 23 september 2012 19:13 schreef Ame_thyst het volgende:
Mja dat is gewoon hoe minecraft werkt. Dat zie je nu ook bij Aldie. (die ging ook van 12 spelers naar nu 4 ofzo)
Het beginnen van een basis is leuk. Maar dan verveeld het spel toch al wel snel.
Daarbij is Vanilla MC behoorlijk bagger zodra je Tekkit hebt gedaan
KFC neemt geen mensen meer aan.quote:Op zondag 23 september 2012 19:49 schreef bobbernaut het volgende:
Oke, 1e sollicitatie ooit gestuurd!
Ontvangen en vernietigd.quote:Op zondag 23 september 2012 19:49 schreef bobbernaut het volgende:
weet je het zeker? Best warm in zo'n pak heur.quote:Op zondag 23 september 2012 19:49 schreef bobbernaut het volgende:
quote:
quote:
Ik eet varkensvlees heur, ben geen moslimquote:Op zondag 23 september 2012 20:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is ook niet erg halal, gaat lastig worden voor bobber
..quote:Op zondag 23 september 2012 20:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik eet varkensvlees heur, ben geen moslim
Atheist ftw
Ik ben daarquote:Op zondag 23 september 2012 20:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hmmm
7 oktober bokbierdag in zutphen
DU BIST DABEIquote:
quote:
Thanks!quote:Op zondag 23 september 2012 22:06 schreef -Datdus- het volgende:
voor bob. Maar die site is down nu volgens mij.
is bezig.quote:Op maandag 24 september 2012 08:32 schreef drumstickNL het volgende:
was oktoberfest ook niet binnenkort?
Screeewedquote:Op maandag 24 september 2012 08:45 schreef vogelkooi het volgende:
Ik zou vanmorgen verklaring omtrent aan gaan vragen, maar ben het aanvraag formulier vergeten mee te nemen. Ligt nog op het werk terwijl ik verder alles hier heb liggen.
Can't reach serverquote:Op maandag 24 september 2012 10:18 schreef maurisioo het volgende:
Oh een minecraft pvp server is toch wel best grappig
b.mcpvp.com
Oh net was hij nog onlinequote:Op maandag 24 september 2012 10:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Can't reach server
Dat laatste was ons al wel duidelijk.quote:Op maandag 24 september 2012 10:59 schreef bobbernaut het volgende:
Tbh ik ben niet aangenomen, ik weet niks
Waar heb je gesolliciteerd?quote:Op maandag 24 september 2012 13:21 schreef bobbernaut het volgende:
OGO MGO MODNHEJEJWJD
IK BEN NET GEBELD
OMG IKMOET OP GESPREK KOMEN!!!
Ik ga m vanmiddag terugbellen!
(deze keer is t echt)
Instellingen > Beeld roterenquote:Op maandag 24 september 2012 09:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik had op mijn vorige laptop een webcam die alles ondersteboven opnam. Dat is dan ook de reden dat mijn skype-afbeelding ondersteboven staat
Weet ik dus niet..quote:
detacheerders en sommige uitzendbureau's doen dat in eerste instantie ook.. heel raar is het iig niet..quote:
Dus je weet dan alleen een beetje wat voor type werk het is?quote:Op maandag 24 september 2012 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
detacheerders en sommige uitzendbureau's doen dat in eerste instantie ook.. heel raar is het iig niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Klopt!quote:Op maandag 24 september 2012 14:50 schreef Lorrelies het volgende:
Bobber had een kwartier geleden regen
Waarom de neuk zoek je dit opquote:Op maandag 24 september 2012 16:40 schreef SosuaCafe het volgende:
The Japanese word for "Uvula" (the pink dangling flesh in the back of your mouth) is "Nodo Chinko" which means "throat penis."
Echt he..quote:
Thanks!quote:
waarom nu weer?quote:Op maandag 24 september 2012 17:35 schreef Ame_thyst het volgende:
Can't Be Unseen
En aldie is weer banned, good job
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
quote:Op maandag 24 september 2012 14:05 schreef Lorrelies het volgende:
Wtf, je weet niet waar je gesolliciteerd hebt?
Lekker handig.
whehe.quote:
Die gek dan net op twee die meer dan 100 kinderen heeft verwekt onder het mom van "Stelletjes helpen".quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef Lorrelies het volgende:
Ik zit een programma te kijken dat gaat over oude vrouwen (lees: vrouwen die al even de overgang hebben gehad)die een kind willen... Eng en vooral dom :/
Een vrouw van 72 zit nou de hele wereld rond te bellen om een kliniek te zoeken die haar wilt behandelen zodat ze een kind kan krijgen
quote:Op maandag 24 september 2012 22:42 schreef Timwonnacott het volgende:
Voor het posten van een dikke man die een teddybeer neukt geloof ik.
quote:
Zo.quote:Op maandag 24 september 2012 22:42 schreef Timwonnacott het volgende:
Voor het posten van een dikke man die een teddybeer neukt geloof ik.
Die man ken ik via viaquote:Op maandag 24 september 2012 22:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Die gek dan net op twee die meer dan 100 kinderen heeft verwekt onder het mom van "Stelletjes helpen".
Haha, hij is echt een baas ^^ Ik ken hemquote:Op maandag 24 september 2012 22:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Die gek dan net op twee die meer dan 100 kinderen heeft verwekt onder het mom van "Stelletjes helpen".
Ah kom op hij doet het alleen maar om te neuken en veel kinderen te krijgen. Hij zegt zelfs dat hij meer een opa wilt zijn voor al die kinderen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:46 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Die man ken ik via via
Hij wordt alleen nogal zwartgemaakt door de media. Best wel sneu voor hem, want hij heeft niks kwaads in de zin.
Hij doet iets goeds voor mensen die graag een kind willen. Die kiezen er toch zelf voor? Als ze zoiets stom vinden deden ze het nietquote:Op maandag 24 september 2012 22:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ah kom op hij doet het alleen maar om te neuken en veel kinderen te krijgen. Hij zegt zelfs dat hij meer een opa wilt zijn voor al die kinderen.
Maar waarom niet gewoon zaad doneren. Dan zit er toch ook nog iets anders achter dat hij wilt bereiken?quote:Op maandag 24 september 2012 22:48 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hij doet iets goeds voor mensen die graag een kind willen. Die kiezen er toch zelf voor? Als ze zoiets stom vinden deden ze het nietHij gaat ook heel goed om met die kinderen als ze hem willen leren kennen.
Maar as I said, de rest van NL hoort alleen dat gezeik van de media en dus heeft iedereen een verkeerd beeld
Hij is persoonlijker of iets?quote:Op maandag 24 september 2012 22:49 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Maar waarom niet gewoon zaad doneren. Dan zit er toch ook nog iets anders achter dat hij wilt bereiken?
Zeg ik ook niet maar het is wel een beetje raar.quote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hij is persoonlijker of iets?
Ja ik snap het ook niet, maar ik wil alleen maar zeggen dat het geen slecht persoon is
Zou je die night elf geven?quote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.youtube.com/worldofwarcraft?feature=inp-lt-wor
really
Dát is dus echt LARP.quote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.youtube.com/worldofwarcraft?feature=inp-lt-wor
really
Ja daarom haakte ik af, bij de eerste uitbreidingquote:Op maandag 24 september 2012 22:57 schreef Lorrelies het volgende:
Je bent echt debiel als je elke maand voor een spel betaalt en dan ook nog eens al die dure uitbreidingen gaat kopen
Nee, maar zo bijzonder is WoW toch nietquote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Want andere hobbies zijn gratis toch?
Ja maar als niemand voor MC servers zou betalen kon jij het niet online spelenquote:Op maandag 24 september 2012 23:01 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Nee, maar zo bijzonder is WoW toch niet![]()
Een spel koop je één keer in mijn ogen.
Ik geloof dat ze 'inhoudelijk niet bijzonder' bedoelde. Dat het zoveel mensen bindt is een mooie prestatie ja.quote:Op maandag 24 september 2012 23:04 schreef Timwonnacott het volgende:
Een spel wel ja, een spel dat door ontwikkeld wordt, ook gratis content levert en servers bijhoudt mag je best wat voor betalen.
En WoW niet bijzonder noemen is niet echt reëel. Tot op heden is er nog geen MMO uitgekomen die zijn spelers aantal kan evenaren. In dat opzicht is het zeker wel wat bijzonders.
Mwa, tijdens de launch was WoW ook heel anders dan de huidige MMO's in die tijd. Mede daardoor is het ook zo enorm populair geworden. Tegenwoordig valt dat inderdaad wel mee ja, maar dat is meer omdat een hoop MMO's hebben geprobeerd die formule, tevergeefs, te kopiëren.quote:Op maandag 24 september 2012 23:06 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze 'inhoudelijk niet bijzonder' bedoelde. Dat het zoveel mensen bindt is een mooie prestatie ja.
Ik bleef het behoorlijk heel lang spelen omdat ik 4-5 jaar in dezelfde guild had gezeten. Die mensen leer je kennen, hebben ook paar RL meets gehad en er bestond gewoon een vaste harde kern van gezellig mensen. Dan hoeft het spel zelf nog niet eens zo super goed te zijn om gezamelijk gewoon een hoop lol te beleven.quote:Op maandag 24 september 2012 23:10 schreef Lorrelies het volgende:
Ik snap gewoon nu inderdaad niet waarom mensen elke maand dat geld blijven betalen
Maar ja, misschien ligt dat dan wel aan mij.
Wat Wow voornamelijk heeft gedaan is het MMO genre op het juiste moment (breedband) onder westerlingen populair heeft gemaakt. Ik denk dat de stijl van het spel een belangrijke factor hierin geweest is. Ja de kwaliteit is vergeleken met games als Crysis extreem laag maar de stijl is zo goed dat dit eigenlijk amper opvalt. (dat vind ik dan, andere kotsen eropquote:Op maandag 24 september 2012 23:09 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mwa, tijdens de launch was WoW ook heel anders dan de huidige MMO's in die tijd. Mede daardoor is het ook zo enorm populair geworden. Tegenwoordig valt dat inderdaad wel mee ja, maar dat is meer omdat een hoop MMO's hebben geprobeerd die formule, tevergeefs, te kopiëren.
Toen de tijd legde je daar graag wel wat geld voor neer, tegenwoordig zou ik het ook niet meer doen.
Bellen kan ook niet ofwat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:36 schreef drumstickNL het volgende:
Ik probeer dus zo'n id pasje aan te vragen bij de gemeente echter kan ik overdag niets aanvragen/ophalen ivm stage. Op donderdag avond zijn ze wel open maar dan moet ik ook werken.![]()
Dus dacht ik.. dan ga ik er s'ochtends wel even langs! Maar nee hoor; dat kutvolk begint pas om half tien.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:34 schreef drumstickNL het volgende:
maar ik ben vrij groot dus een echt klein karretje lijkt mij ook niet wat. [/sub]
Heb geen torenhoge huurkosten dus dan heb ik wat geld over he.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:01 schreef Lorrelies het volgende:
Zoek een sportschool dichterbij?
Ik weet niet hoeveel geld je hebt, maar om een auto aan te schaffen voor minder dan die 100km per maand die je zou rijden, lijkt mij zonde van je geld... Ik fiets binnen 2 weken al 100 km
er stond hier overigens wel een héle leuke oude Mini te koopmaar ja, daar heb je enorm veel onderhoudskosten aan
Hoe ver is het dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:18 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Heb geen torenhoge huurkosten dus dan heb ik wat geld over he.![]()
![]()
En er zijn geen goede sportscholen dichterbij.Daarnaast heb ik geen zin om een uur in de sneeuw/regen oid te fietsen.
Inclusief bontjassen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:54 schreef SosuaCafe het volgende:
-edit- verkocht aan aldie.
[ afbeelding ]
travis patrana is that you?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:36 schreef shaderon het volgende:
Heel me knie is verrot, in maart een nieuwe kruisband gekregen. Maar die heb ik 2 weken geleden weer gescheurd, ook is er miniscus schade en kraakbeen schade geconstateerd dmv een mri scan.
Wat doe je er mee danquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:36 schreef shaderon het volgende:
Heel me knie is verrot, in maart een nieuwe kruisband gekregen. Maar die heb ik 2 weken geleden weer gescheurd, ook is er miniscus schade en kraakbeen schade geconstateerd dmv een mri scan.
Doosquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:36 schreef shaderon het volgende:
Joh, dan betaal je tenminste echt voor die MB'squote:Op dinsdag 25 september 2012 16:09 schreef drumstickNL het volgende:
christ; die grote plaatjes telkens
K host thuis, heb opeens te weinig ram, PC restart helpt ook niet :\quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Die van aldie is ook down. Daddycheese
Vind je dat leuk? Je PI doet vermoeden van welquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef bobbernaut het volgende:
En mijn server is opeens random kaput?
Opeens out of memory, kan m niet meer opstarten etc :\
och god, idd mijn PIquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef Mender het volgende:
[..]
Vind je dat leuk? Je PI doet vermoeden van wel
nsfw?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef Lorrelies het volgende:
[ afbeelding ]
De map met alle foto's die ik met 1 camera heb gemaakt (afgelopen 5 jaar)... oeps
nah, we moeten voor frans 6 dingen doen, we zijn een groepje van 5, nou ieder 1 ding, en een ander ding is makkelijk. Dus 1 iemand doet 2 dingen. Nu moet IK per se die powerpoint (quote:
/r/gonewild jwzquote:
Jij altijd met je dirty mind!quote:
Ja ik heb atm echt skeeeere internetquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:42 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Jij altijd met je dirty mind!
Nee, voornamelijk vakanties, dieren, bloemen..
@ Bobber;
Lekker danMaar volgens mij kun je Powerpoint (of heel Office) wel redelijk makkelijk downloaden. Alleen als je er nooit mee gewerkt heb ben je er misschien wel even mee bezig
Maar wel lullig dat de rest niet even zoiets heeft van "oh doe jij maar dit, dan maak ik de pp wel"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nahquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
Bobber skype mij als je Office nodig hebt jongee, is maar 2,3 gb
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:57 schreef Lorrelies het volgende:
Hier is een foto van één van mijn kattenVind 'm nog steeds geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor Drumstickje in een spoiler
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
In de kop van Groningen jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef Lorrelies het volgende:
Wtf
Jij woont toch echt heel ergens anders?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:21 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik zou dr hebben gedaan en dan hier foto's posten. Dan had je pas drama als ze er echt op leek
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:21 schreef Timwonnacott het volgende:
Ik zou dr hebben gedaan en dan hier foto's posten. Dan had je pas drama als ze er echt op leek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo en nu heb je een indruk Sos.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Ja je wilt toch niet dat er straks alleen maar vies brood ligt bij de bakker, omdat hij niet wist wat jij lekker vindt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:28 schreef Lorrelies het volgende:
Ik moet naar een bakkersvergadering![]()
dafuq moet ik nou vergaderen over broden
Iemand moet toch de koffie zettenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:28 schreef Lorrelies het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt, Wat ga je er mee doen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:37 schreef vogelkooi het volgende:
Merk je het verschil tussen en 2,66ghz en 2,8ghz processor met de zelfde hardeschijf in een laptop (specifieker en macbookpro15'' unibody) Vraag aan alle lui die iets weten over computers. Het zou me twee honderd euro schelen.
200 euro meer betalen om je laptop een klein beetje sneller te hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:37 schreef vogelkooi het volgende:
Merk je het verschil tussen en 2,66ghz en 2,8ghz processor met de zelfde hardeschijf in een laptop (specifieker en macbookpro15'' unibody) Vraag aan alle lui die iets weten over computers. Het zou me twee honderd euro schelen.
Naked editionquote:
minecraft bij aldie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:15 schreef maurisioo het volgende:
Ah verveel me. Vroeger kon ik dan altijd iets van warcraft (niet wow) of cod2 spelen. Nu weet ik niks leuks meer om te doen.
warcraft II toch wat te oud nu en online speelt ook niemand meer, warcraft III heb ik ooit weggegeven (quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:17 schreef Timwonnacott het volgende:
Kan nu nog steeds warcraft of CoD2 doen hoor.
Vraag wat vrienden en ga met hun The hidden doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:15 schreef maurisioo het volgende:
Ah verveel me. Vroeger kon ik dan altijd iets van warcraft (niet wow) of cod2 spelen. Nu weet ik niks leuks meer om te doen.
Ah stond er wel bij. Nouja, ik probeer het wel even.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb je niet nodig
Alleen steam en hij download dan automatisch Source SDK 2006
Borderlands kan hij wss toch niet aan. Maar goed idee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:58 schreef Snorrenbaard het volgende:
Maurisio download Borderlands II, en delete als je sociale netwerksites. En doe je deur op slot en slik de sleutel in, in de tijd dat hij er weer uitkomt heb je Borderlands wel ongeveer uitgespeeld.
Hmm hij geeft een error aan als ik een server wil joinen. Iets met steam id en ticket. Is er echt niks anders nodig?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Heb je niet nodig
Alleen steam en hij download dan automatisch Source SDK 2006
hihi lisanne.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:28 schreef Lorrelies het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |