whehe.quote:
Die gek dan net op twee die meer dan 100 kinderen heeft verwekt onder het mom van "Stelletjes helpen".quote:Op maandag 24 september 2012 21:59 schreef Lorrelies het volgende:
Ik zit een programma te kijken dat gaat over oude vrouwen (lees: vrouwen die al even de overgang hebben gehad)die een kind willen... Eng en vooral dom :/
Een vrouw van 72 zit nou de hele wereld rond te bellen om een kliniek te zoeken die haar wilt behandelen zodat ze een kind kan krijgen
quote:Op maandag 24 september 2012 22:42 schreef Timwonnacott het volgende:
Voor het posten van een dikke man die een teddybeer neukt geloof ik.
quote:
Zo.quote:Op maandag 24 september 2012 22:42 schreef Timwonnacott het volgende:
Voor het posten van een dikke man die een teddybeer neukt geloof ik.
Die man ken ik via viaquote:Op maandag 24 september 2012 22:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Die gek dan net op twee die meer dan 100 kinderen heeft verwekt onder het mom van "Stelletjes helpen".
Haha, hij is echt een baas ^^ Ik ken hemquote:Op maandag 24 september 2012 22:43 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Die gek dan net op twee die meer dan 100 kinderen heeft verwekt onder het mom van "Stelletjes helpen".
Ah kom op hij doet het alleen maar om te neuken en veel kinderen te krijgen. Hij zegt zelfs dat hij meer een opa wilt zijn voor al die kinderen.quote:Op maandag 24 september 2012 22:46 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Die man ken ik via via
Hij wordt alleen nogal zwartgemaakt door de media. Best wel sneu voor hem, want hij heeft niks kwaads in de zin.
Hij doet iets goeds voor mensen die graag een kind willen. Die kiezen er toch zelf voor? Als ze zoiets stom vinden deden ze het nietquote:Op maandag 24 september 2012 22:47 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ah kom op hij doet het alleen maar om te neuken en veel kinderen te krijgen. Hij zegt zelfs dat hij meer een opa wilt zijn voor al die kinderen.
Maar waarom niet gewoon zaad doneren. Dan zit er toch ook nog iets anders achter dat hij wilt bereiken?quote:Op maandag 24 september 2012 22:48 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hij doet iets goeds voor mensen die graag een kind willen. Die kiezen er toch zelf voor? Als ze zoiets stom vinden deden ze het nietHij gaat ook heel goed om met die kinderen als ze hem willen leren kennen.
Maar as I said, de rest van NL hoort alleen dat gezeik van de media en dus heeft iedereen een verkeerd beeld
Hij is persoonlijker of iets?quote:Op maandag 24 september 2012 22:49 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Maar waarom niet gewoon zaad doneren. Dan zit er toch ook nog iets anders achter dat hij wilt bereiken?
Zeg ik ook niet maar het is wel een beetje raar.quote:Op maandag 24 september 2012 22:51 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Hij is persoonlijker of iets?
Ja ik snap het ook niet, maar ik wil alleen maar zeggen dat het geen slecht persoon is
Zou je die night elf geven?quote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.youtube.com/worldofwarcraft?feature=inp-lt-wor
really
Dát is dus echt LARP.quote:Op maandag 24 september 2012 22:54 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.youtube.com/worldofwarcraft?feature=inp-lt-wor
really
Ja daarom haakte ik af, bij de eerste uitbreidingquote:Op maandag 24 september 2012 22:57 schreef Lorrelies het volgende:
Je bent echt debiel als je elke maand voor een spel betaalt en dan ook nog eens al die dure uitbreidingen gaat kopen
Nee, maar zo bijzonder is WoW toch nietquote:Op maandag 24 september 2012 22:58 schreef Timwonnacott het volgende:
Want andere hobbies zijn gratis toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |