1 2 3 4 5 6 7
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:01 schreef Lorrelies het volgende:
Zoek een sportschool dichterbij? :D

Ik weet niet hoeveel geld je hebt, maar om een auto aan te schaffen voor minder dan die 100km per maand die je zou rijden, lijkt mij zonde van je geld... Ik fiets binnen 2 weken al 100 km :')
er stond hier overigens wel een héle leuke oude Mini te koop :D maar ja, daar heb je enorm veel onderhoudskosten aan
Heb geen torenhoge huurkosten dus dan heb ik wat geld over he. :@ :@

En er zijn geen goede sportscholen dichterbij. ;( Daarnaast heb ik geen zin om een uur in de sneeuw/regen oid te fietsen.
Gherdermergen.
Gekke Henkie
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 10:18 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Heb geen torenhoge huurkosten dus dan heb ik wat geld over he. :@ :@

En er zijn geen goede sportscholen dichterbij. ;( Daarnaast heb ik geen zin om een uur in de sneeuw/regen oid te fietsen.
Hoe ver is het dan?
Sell me this pen...
-edit- verkocht aan aldie.

Winston-Churchills-Land-Rover.jpg

Bericht 88% gewijzigd door SosuaCafe op 25-09-2012 11:20:27

http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”

Sell me this pen...
Tis tijd voor een nieuwe update.

“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”

Gekke Henkie
Voor me werk moet ik ook ongeveer 15 km. Sinds me auto kapot is gegaan ga ik met de fiets. Ik ga voorlopig ook geen nieuwe auto kopen. Kan zo mooi geld besparen. En ben slechts een half uurtje later thuis dan als ik met de auto zou gaan.

(Eigenlijk 30 km naar me werk. 15 km fietsen naar degene waarmee ik doe carpoolen)
Gelukkig krijg ik alles vergoed met de trein + nog een extra 30 euro per 2 maanden erbij.
Durpbag
3fm deze week _O_ 90's

Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen

Sell me this pen...
Wel zin in serious request en top 2000 radio 2.

Heel me knie is verrot, in maart een nieuwe kruisband gekregen. Maar die heb ik 2 weken geleden weer gescheurd, ook is er miniscus schade en kraakbeen schade geconstateerd dmv een mri scan.
:'(
Sell me this pen...
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 13:36 schreef shaderon het volgende:
Heel me knie is verrot, in maart een nieuwe kruisband gekregen. Maar die heb ik 2 weken geleden weer gescheurd, ook is er miniscus schade en kraakbeen schade geconstateerd dmv een mri scan.
travis patrana is that you?

Durpbag
Wat doe je er mee dan

Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen

Gewoon na 6 maanden herstel rustig opbouwen met hardlopen. Maar ik scheurde hem onverwachts tijdens het hardlopen. echt zwaar klote. Waarschijnlijk nooit meer kunnen sporten met al deze schade.. Ik heb dan ook de eerse keer dat ik hem scheurde jaren met een gescheurde kruisband gelopen en nooit normaal kunnen sporten door een verkeerde diagnose van de arts. Toen uiteindelijk stappen ondernomen en in maart een nieuwe kruisband gekregen.. Oke klaar hiermee nu eindelijk normaal kunnen sporten, en dan gebeurt dit.. echt vertieft.
De Patricius
Natuurlijke selectie heet dat.

Fear is the grease of society.

Idd, ondertussen wordt mijn knie gewoon van binnenuit vernietigd door cytotoxische T cellen.
dont skip leg day
De Patricius
Mogelijk binnenkort en macbook pro 15'' 2.66 (uniody) uir 2009 voor zacht prijsje.

Sell me this pen...
Aldie gaat op zn minecraft server knutselen. Wie wil mag meehelpen!

Wildenstein-Krause.jpg

Wildenstein-Merian.jpg

Teehee
Doos :') Als je op die leeftijd alles al kapot loopt... gaat niet goed hè :P

(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧

ik heet geen bob.
En mijn server is opeens random kaput?

Opeens out of memory, kan m niet meer opstarten etc :\

Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.

christ; die grote plaatjes telkens :'(
Sell me this pen...
Die van aldie is ook down. Daddycheese

shaderon hosting service jwz
25/7 online
Sell me this pen...
Mollstam zit weer te fucken.

Gekke Henkie
10s.gif Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef bobbernaut het volgende:
En mijn server is opeens random kaput?

Opeens out of memory, kan m niet meer opstarten etc :\
Vind je dat leuk? Je PI doet vermoeden van wel :)
Teehee
Z6C7o.png

De map met alle foto's die ik met 1 camera heb gemaakt (afgelopen 5 jaar)... oeps :D

ik heet geen bob.
Ik haat mijn "vrienden"

Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.

Teehee
Pesten ze je?

ik heet geen bob.
15s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:31 schreef Lorrelies het volgende:
Pesten ze je?
nah, we moeten voor frans 6 dingen doen, we zijn een groepje van 5, nou ieder 1 ding, en een ander ding is makkelijk. Dus 1 iemand doet 2 dingen. Nu moet IK per se die powerpoint ( :') ) maken terwijl ik geen powerpoint heb (skeer enzo)...
Ik laat foto's zien maar die hufters geloven het niet en zeggen dat ik lieg
nja tis er maar 1 eigk..
Hij doet stoer met zijn "MACBOOKPRO!!!" :') maar wilt t niet maken..
en nu wordt hij boos en zeg dat ik smoesjes verzin.

Teehee
1s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:37 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

nsfw?
Jij altijd met je dirty mind!

Nee, voornamelijk vakanties, dieren, bloemen..

@ Bobber;
Lekker dan :') Maar volgens mij kun je Powerpoint (of heel Office) wel redelijk makkelijk downloaden. Alleen als je er nooit mee gewerkt heb ben je er misschien wel even mee bezig :P
Maar wel lullig dat de rest niet even zoiets heeft van "oh doe jij maar dit, dan maak ik de pp wel"

ik heet geen bob.
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:42 schreef Lorrelies het volgende:

[..]

Jij altijd met je dirty mind!

Nee, voornamelijk vakanties, dieren, bloemen..

@ Bobber;
Lekker dan :') Maar volgens mij kun je Powerpoint (of heel Office) wel redelijk makkelijk downloaden. Alleen als je er nooit mee gewerkt heb ben je er misschien wel even mee bezig :P
Maar wel lullig dat de rest niet even zoiets heeft van "oh doe jij maar dit, dan maak ik de pp wel"
Ja ik heb atm echt skeeeere internet :'( echt sinds een tijdje eigk :\

"oh doe jij maar dit, dan maak ik de pp wel"

ja is voorgesteld, door die klootzak, maar dan krijg ik zijn deel en dat is dan ook veel/lastig...

Sell me this pen...
Was meer bedoeld als in ook leuk om wat leuks te sharen hier? Nsfw is niet alleen "ze zex".

Mooie/leuke foto's zijn altijd welkom.

Teehee
Oh :P

Mja kan wel een keer wat laten zien.

Trolololo
Bobber skype mij als je Office nodig hebt jongee, is maar 2,3 gb
Teehee
Hier is een foto van één van mijn katten :P Vind 'm nog steeds geweldig O+

SPOILER
FapSq.jpg

Van reddit. _O-
SPOILER
eagHp.jpg
ik heet geen bob.
0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
Bobber skype mij als je Office nodig hebt jongee, is maar 2,3 gb
nah

0s.gif Op dinsdag 25 september 2012 17:57 schreef Lorrelies het volgende:
Hier is een foto van één van mijn katten :P Vind 'm nog steeds geweldig O+

SPOILER
:') :D _O_

Teehee
En een herfst pic van vorig jaar:

SPOILER
XLH3I.jpg
Speciaal voor Drumstickje in een spoiler :)

99% slechtheid, 1% plankton
Ik kwam gisteren in de bus naar huis een meisje tegen, en die leek als rwee druppels water op Lor, ik ook zo van "Heeyy lisanne"

haar reactie:
334osvb.png

AWKWARD
De Patricius
Konijnen vlees is lekker.

Teehee
_O- Wtf :D

Jij woont toch echt heel ergens anders? :')

1 2 3 4 5 6 7
steun FOK! en koop via een van deze links
Coolblue Bitvavo