SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100km met vervolgens tien rondjes van 16,5km
Ja zoveel jaar staat de ploegentijdrit weer op het programma. 50 ploegen doen mee met de heren. In tegenstelling tot de wegwedstrijd zal de ploegentijdrit worden verreden door de sponsorploegen.
De website http://www.limburg2012.nl
Tot slot natuurlijk nog een stukje WKgeschiedenis.
Aangezien de komende twee weken nu veel nieuws naar buiten zal komen over de selecties etc hier vast het topic
Wind extinguishes a candle and energizes fire
Maar dan niet voor één van hun zelfquote:Op zondag 23 september 2012 10:57 schreef rubbereend het volgende:
de Britten gaan het hetzelfde doen als tijdens de OS
"Daar heeft u nog nooit van gehoord"quote:Op zondag 23 september 2012 10:57 schreef Mani89 het volgende:
"Tiernan-Locke, wie is dat in godsnaam?"
In dit geval denk ik dat 90% van de kijkers hem idd niet kent.quote:Op zondag 23 september 2012 10:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
"Daar heeft u nog nooit van gehoord"
Natuurlijk, maar het ging me om de uitspraakquote:Op zondag 23 september 2012 10:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In dit geval denk ik dat 90% van de kijkers hem idd niet kent.
Voor de ronde van GB had ik inderdaad nog nooit van hem gehoord, zelfs niet als vage herinnering ofzoquote:Op zondag 23 september 2012 10:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In dit geval denk ik dat 90% van de kijkers hem idd niet kent.
Begin dit jaar was hij heel sterk.quote:Op zondag 23 september 2012 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de ronde van GB had ik inderdaad nog nooit van hem gehoord, zelfs niet als vage herinnering ofzo
Ze zittten nog niet op het rondje van gisteren, eerst nog een aanloop naar het rondje.quote:Op zondag 23 september 2012 11:14 schreef pullup het volgende:
Ik verwachtte eigenlijk hetzelfde parcours als gisteren
Lijkt mij wel nuttig, dubbel zoveel kans dat je de aanwijzingen op het bord van Leo begrijpt.quote:
Op dat parcours rijden de junioren nu.quote:Op zondag 23 september 2012 11:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zittten nog niet op het rondje van gisteren, eerst nog een aanloop naar het rondje.
Nope nog helemaal niets van bekend. Heel vreemd.quote:Op zondag 23 september 2012 11:14 schreef Steven184 het volgende:
Art, jij trouwens gehoord of Bagdonas al ergens plekje heeft gevonden volgend jaar? Die mag ook wel stapje omhoog maken.
Die moeten trouwens nog 2 rondjes, er was een kopgroep met 2 Nederlanders en 2 Belgen, maar die is weer gepakt.quote:Op zondag 23 september 2012 11:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op dat parcours rijden de junioren nu.
Ik dacht misschien heb ik het gemist ofzo, weird. Maar ik zie hem nog wel naar Lotto gaan ofzo, als RV-opvolger van Sohrabi.quote:Op zondag 23 september 2012 11:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope nog helemaal niets van bekend. Heel vreemd.
Ze rijden nu op de Urmonderbaan. Verder geen idee.quote:Op zondag 23 september 2012 11:18 schreef Klonk het volgende:
is het geheel eigenlijk ook ergens live via Google Maps ofzo te volgen zodat je een beetje kunt zien waar ze zitten?
Hij bedoeld dat ze moeten weten wie de favorieten ven 'de Mart' zijn en die dus met rust latenquote:Op zondag 23 september 2012 11:24 schreef prinsrob het volgende:
juryleden moeten interrumperen? interpreteren? wat bedoelt ie daar uberhaupt mee?
Ik denk aanvoelen.quote:Op zondag 23 september 2012 11:24 schreef prinsrob het volgende:
juryleden moeten interrumperen? interpreteren? wat bedoelt ie daar uberhaupt mee?
Ik wel, ben die Belg een beetje zat eigenlijk.quote:
Ik kijk via de stream naar de Belg, nog geen NOS stream gezien.quote:
quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 11:40 schreef Felagund het volgende:
Maarten denkt dat de profs even 45 km kunnen afleggen in dezelfde tijd dat de junioren 16 km rijden.
Jammer dat Steegman en Staf Clement niet mee doenquote:Op zondag 23 september 2012 11:41 schreef baggerbaas het volgende:
Smukilis, Saramitins... Mart is lekker op dreef
Ik vraag me af hoe ze tactisch moeten pissen als ze straks bij het rondje zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 11:49 schreef TheArt het volgende:
Is een Tsjech aan het pissen precies langs een groepje mensen, tactisch hoor
Staan hokjes langs het parcours.quote:Op zondag 23 september 2012 11:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze tactisch moeten pissen als ze straks bij het rondje zijn.
Als je dan zoveel vocht bij je hebt dat je nog moet pissen zweet je niet hard genoegquote:Op zondag 23 september 2012 11:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze tactisch moeten pissen als ze straks bij het rondje zijn.
idem hierquote:Op zondag 23 september 2012 11:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]![]()
Veel reacties zeg, ik heb Sporza aanstaan. Uit gewoonte moet ik dan toch zeggen.
quote:
pm maar voor een routebeschrijving op cm nauwkeurig. Leuk om dit deel ook eens op tv te zien. Zie je in de amstel meestal nier.quote:Op zondag 23 september 2012 11:18 schreef Klonk het volgende:
is het geheel eigenlijk ook ergens live via Google Maps ofzo te volgen zodat je een beetje kunt zien waar ze zitten?
quote:Op zondag 23 september 2012 12:08 schreef TheArt het volgende:
Dit heet winnen met overmacht
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 september 2012 12:08 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
hij kijkt ook echt achterom van waar blijft de restquote:Op zondag 23 september 2012 12:08 schreef TheArt het volgende:
[ afbeelding ]
Nee joh, hij wilde van op de 1e rij bekijken wie de andere medailles pakkenquote:Op zondag 23 september 2012 12:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij kijkt ook echt achterom van waar blijft de rest
Gelukkig zit José Been er niet, die ratelt 267km non-stop doorquote:Op zondag 23 september 2012 12:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Even noodgedwongen moeten overschakelen naar de NOS en meteen boeiend commentaar, er wordt gewoon niets gezegd.
Ferrari is wel wat bekender, als je de Giro een beetje volgt.quote:Op zondag 23 september 2012 12:18 schreef TheArt het volgende:
Ferrari wel kennen en Mezgec niet, heel knap Mart.
Alleen is dit Fabricio Ferrari, de Uruguayaan en niet Roberto. Anders zou ik dat ook niet zeggen.quote:Op zondag 23 september 2012 12:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ferrari is wel wat bekender, als je de Giro een beetje volgt.
Ik had al zo'n vermoeden dat ik er naast zat. Waarschijnlijk denkt Mart hetzelfde, dat het die uit de Giro is.quote:Op zondag 23 september 2012 12:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Alleen is dit Fabricio Ferrari, de Uruguayaan en niet Roberto. Anders zou ik dat ook niet zeggen.
Is er eens een renner die we niet kennen, heeft Mart het niet door. Oh ironie.quote:Op zondag 23 september 2012 12:25 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat ik er naast zat. Waarschijnlijk denkt Mart hetzelfde, dat het die uit de Giro is.
ow kut, compleet vergetenquote:Op zondag 23 september 2012 12:35 schreef rubbereend het volgende:
inderdaad, niemand kijkt naar Sagan
een kleine blik in het prono topic
Vind haar wel goed, heeft verstand van zaken.quote:Op zondag 23 september 2012 12:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig zit José Been er niet, die ratelt 267km non-stop door
ik zat de voorbeschouwing vanuit bed te kijken en ineens schoot me te binnen..... PRONO......quote:Op zondag 23 september 2012 12:52 schreef franklop het volgende:
[..]
ow kut, compleet vergeten
(de prono dan he)
Titiquote:Op zondag 23 september 2012 12:58 schreef Patroon het volgende:
Voeckler heeft een zakje in zijn hand. Omdat de camera voor hem rijdt, houdt hij hem nog even vast..Zodra de camera voorbij is gooit hij het zakje weg (wat je niet ziet) maar je ziet het zakje dwarrelen over straat...
Hypocriet figuur.
Denk dat er best wat wind staat en dat de wind daar heel goed stond. Je kan altijd wat proberen.quote:
Edit: vIk zeg niets.quote:Op zondag 23 september 2012 13:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk dat er best wat wind staat en dat de wind daar heel goed stond. Je kan altijd wat proberen.
Nutteloos krachten verspillen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk dat er best wat wind staat en dat de wind daar heel goed stond. Je kan altijd wat proberen.
Wowquote:Op zondag 23 september 2012 13:02 schreef Steven184 het volgende:
Tempootje:
http://inrng.tumblr.com/post/32112414638/bikechange
Wat een onzin.quote:Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je geen favoriet hebt, dan hoef je helemaal niet op kop te rijden.
Leo faalt weer.
Die hebben iemand mee bijna allemaal. NL heeft niemand mee en bovendien willen ze natuurlijk op kop het parcours opdraaien.quote:Op zondag 23 september 2012 13:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn heus wel andere ploegen die het gat gaan dichtrijden.
België heeft ook niemand mee. Die gaan het sowieso dichtrijden.quote:Op zondag 23 september 2012 13:09 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die hebben iemand mee bijna allemaal. NL heeft niemand mee en bovendien willen ze natuurlijk op kop het parcours opdraaien.
Ongeveer 5 uur.quote:Op zondag 23 september 2012 13:11 schreef danos het volgende:
Wat is de verwachte aankomstijd ongeveer?
Alpha mannentjes gedrag telt ook meequote:Op zondag 23 september 2012 13:12 schreef TheArt het volgende:
Het is op zich niet slecht een keer het peloton zo wakker schudden. De nervositeit wordt er wel steeds groter door.
Ik zie niet in wat dit met Alpha mannetjes gedrag te maken heeft t.b.h.quote:Op zondag 23 september 2012 13:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Alpha mannentjes gedrag telt ook mee
Nederland heeft even de boel wakker geschud, ze hebben er toch helemaal niks aan om met 100 man naar de streep te rijden of wel?quote:Op zondag 23 september 2012 13:13 schreef Reya het volgende:
Is dit nu de AGR, met Nederland in de rol van Rabobank?
twitter:vremdetweet twitterde op zondag 23-09-2012 om 13:14:00Naar het schijnt was er een matrixbord van Van Vliet omgewaaid en dachten de Nederlandse renners dat ze waaiers moesten trekken. #leoscode reageer retweet
quote:Op zondag 23 september 2012 13:15 schreef baggerbaas het volgende:
twitter:vremdetweet twitterde op zondag 23-09-2012 om 13:14:00Naar het schijnt was er een matrixbord van Van Vliet omgewaaid en dachten de Nederlandse renners dat ze waaiers moesten trekken. #leoscode reageer retweet
hahaquote:Op zondag 23 september 2012 13:15 schreef baggerbaas het volgende:
Gewoon allemaal hun eigen fiets waar ze het hele jaar al op rijden bij hun ploeg. Daardoor ook allemaal verschillende fietsen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:17 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe zit 't eigenlijk met die fietsen? Zijn die van de renners zelf, van hun ploeg of van de landenploeg? HEt lijkt wel alsof ze allemaal op andere fietsen zitten.
allemaal van hun eigen ploeg. Beetje lastig om allemaal nieuwe fietsen aan te laten meten natuurlijkquote:Op zondag 23 september 2012 13:17 schreef kanovinnie het volgende:
Hoe zit 't eigenlijk met die fietsen? Zijn die van de renners zelf, van hun ploeg of van de landenploeg? HEt lijkt wel alsof ze allemaal op andere fietsen zitten.
Gewoon hun eigen fietsen, ze hebben ook problemen met verschillende pedalen bij het verwisselen van een kapotte fiets.quote:Op zondag 23 september 2012 13:17 schreef kanovinnie het volgende:
lag op die plek niet ongeveer de finish van de Touretappe destijds?quote:Op zondag 23 september 2012 13:16 schreef franklop het volgende:
weer parcourskennis van Mart: 'Hier ligt de streep van de Gold race' Boogerd: Nee daar zijn we al even voorbij
Nee, die finish van de Touretappe lag waar nu ook ongeveer de streep ligt.quote:Op zondag 23 september 2012 13:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lag op die plek niet ongeveer de finish van de Touretappe destijds?
quote:Op zondag 23 september 2012 13:18 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gewoon allemaal hun eigen fiets waar ze het hele jaar al op rijden bij hun ploeg. Daardoor ook allemaal verschillende fietsen.
quote:Op zondag 23 september 2012 13:18 schreef franklop het volgende:
[..]
allemaal van hun eigen ploeg. Beetje lastig om allemaal nieuwe fietsen aan te laten meten natuurlijk
Duidelijk, dat dacht ik ook al. Hoezo gebruiken ze andere pedalen? Ik dacht dat ze allemaal op SPD reden.quote:Op zondag 23 september 2012 13:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gewoon hun eigen fietsen, ze hebben ook problemen met verschillende pedalen bij het verwisselen van een kapotte fiets.
Het staat ook gewoon op de weg daarquote:Op zondag 23 september 2012 13:16 schreef franklop het volgende:
weer parcourskennis van Mart: 'Hier ligt de streep van de Gold race' Boogerd: Nee daar zijn we al even voorbij
Boogerd is Mr Amstel Gold Racequote:Op zondag 23 september 2012 13:16 schreef franklop het volgende:
van iemand die al vanaf 1830 verslag doet van wielrennen mag je best verwachten dat ie weet waar die finish ligtquote:
Wat precies het probleem is weet ik niet, maar ze hadden het gisteren bij de belg over dat verschillende ploegen verschillende soorten pedalen gebruiken, wat problemen kan opleveren bij het wisselen als de schoen er niet in past.quote:Op zondag 23 september 2012 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Duidelijk, dat dacht ik ook al. Hoezo gebruiken ze andere pedalen? Ik dacht dat ze allemaal op SPD reden.
Stiekem betekent het heel iets anders.quote:Op zondag 23 september 2012 13:24 schreef franklop het volgende:
"Alleen maar voorin rijden"
ja dat snappen de Belgen niet
ja achterin het peloton hangen ofzoquote:Op zondag 23 september 2012 13:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stiekem betekent het heel iets anders.
Ik heb me dinsdag en woensdag toen ik er liep steeds afgevraagd waar die finish nou precies ligt, en ik weet het nog nietquote:Op zondag 23 september 2012 13:16 schreef franklop het volgende:
"Linksaf!"quote:Op zondag 23 september 2012 13:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Leo slim is gaat hij de komende 2 uur random onzin op dat matrixbord zetten. Gewoon lekker trollen.
Stiekem betekent het natuurlijk Cavendish rijdt op kop, hij gaat niet meedoenquote:Op zondag 23 september 2012 13:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Stiekem betekent het heel iets anders.
Zijn "sprint" tegen Ivanovquote:Op zondag 23 september 2012 13:31 schreef Evertjan het volgende:
zo jammer dat Kroon nooit een echte klassieker heeft gewonnen hij had alles in zich om een RvV te winnen
Hij had de AGR moeten winnenquote:Op zondag 23 september 2012 13:31 schreef Evertjan het volgende:
zo jammer dat Kroon nooit een echte klassieker heeft gewonnen hij had alles in zich om een RvV te winnen
Kroon had altijd pech.quote:Op zondag 23 september 2012 13:31 schreef Evertjan het volgende:
Die lijn ligt er het hele jaar door dacht ik.quote:Op zondag 23 september 2012 13:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb me dinsdag en woensdag toen ik er liep steeds afgevraagd waar die finish nou precies ligt, en ik weet het nog niet
Oh, heb het niet gezienquote:Op zondag 23 september 2012 13:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die lijn ligt er het hele jaar door dacht ik.
Dat moet je aan experts over laten zoals Dirk Hofmanquote:Op zondag 23 september 2012 13:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Welke idioot gaat daar met zo'n bord staan?
Was het een mannetje van Leo?quote:Op zondag 23 september 2012 13:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De Belgen werken ook met borden.quote:Op zondag 23 september 2012 13:33 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Hij dacht zeker zo Cavendish uit te schakelen.quote:
Ah oke, dat wist ik dan weer niet.quote:Op zondag 23 september 2012 13:37 schreef DeMessias het volgende:
[..]
De Belgen werken met 4 kleuren. Groen - wit - rood - nog iets
Hoe doen ze dat dan? Staat er langs de kant iemand met een rood lintje ofzo?quote:Op zondag 23 september 2012 13:37 schreef DeMessias het volgende:
[..]
De Belgen werken met 4 kleuren. Groen - wit - rood - nog iets
Waarom niet? Iedereen kan dat zien/lezen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke, dat wist ik dan weer niet.
Is het gebruik van borden wel toegestaan eigenlijk?
Dat is gewoon een pitstopquote:Op zondag 23 september 2012 13:41 schreef baggerbaas het volgende:
Fietswissel tijdens de juniorenrace![]()
Das best snelquote:Op zondag 23 september 2012 13:41 schreef baggerbaas het volgende:
Het grootste gebied zal er wel voorbij trekken, volgens buienradar.quote:Op zondag 23 september 2012 13:42 schreef Ambrosius het volgende:
Het lijkt wel wat te gaan regenen het laatste uur.
Gaat donders rapquote:Op zondag 23 september 2012 13:41 schreef baggerbaas het volgende:
Knap zeg, een veldritwissel aan veertig per uurquote:Op zondag 23 september 2012 13:41 schreef baggerbaas het volgende:
Met een mysterieuze air wil hij het brengen, maar hij zei idd niets zinnigs.quote:Op zondag 23 september 2012 13:44 schreef Reya het volgende:
Leo op Sporza; hij zegt zoals gebruikelijk weinig zinnigs.
Idd, iig niet slechter.quote:Op zondag 23 september 2012 13:45 schreef Momo... het volgende:
Wat is Leo toch eigenlijk een clown, ik heb het idee dat als je het bondscoachschap aan een willekeurige wielervolger geeft het veel beter zou gaan.
Geen bondscoach zou het nog beter te doen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:45 schreef Momo... het volgende:
Wat is Leo toch eigenlijk een clown, ik heb het idee dat als je het bondscoachschap aan een willekeurige wielervolger geeft het veel beter zou gaan.
Daarna: blijf het parcours in de juiste richting volgen.quote:Op zondag 23 september 2012 13:46 schreef TheArt het volgende:
Volgende bericht: Voorkom een hongerklop, eet voldoende.
Of "Waar is Gesink?"quote:Op zondag 23 september 2012 13:47 schreef DeMessias het volgende:
Zou het helpen moest Leo's volgende bericht: "recht blijven" is?
quote:Op zondag 23 september 2012 13:48 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Of "Waar is Gesink?"
en dat Robert dan even zn hand opsteekt, zodat Leo ongeveer weet waar die rijdt
quote:Op zondag 23 september 2012 13:56 schreef Evertjan het volgende:
Zou Leo de koers nu wel kunnen volgen nu de NOS voetbal uitzendt?
quote:Op zondag 23 september 2012 13:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik had trouwens liever gezien dat Leo grote billboards met zijn dochter erop had gemaakt. Uiteraard om Boonen af te leiden.
Tsja, dat is typisch Wuyts...quote:Op zondag 23 september 2012 14:21 schreef groenen het volgende:
Wuyts die wat dopinginsinuaties richting de Italiaanse belofte van 98 in de ether slingert terwijl Belgie met Bruylandts reed.
Ja op dat soort gebieden heeft Wuyts altijd een wat selectief geheugen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:21 schreef groenen het volgende:
Wuyts die wat dopinginsinuaties richting de Italiaanse belofte van 98 in de ether slingert terwijl Belgie met Bruylandts reed.
Klopt helemaal.quote:Op zondag 23 september 2012 14:25 schreef baggerbaas het volgende:
Howes reed in de Amstel volgens mij ook nog lang in de aanval met Bardet en die hielden het ook nog eens erg lang vol.
twitter:raykerckhoffs twitterde op zondag 23-09-2012 om 14:29:31Opgave Alberto Contador op WK. reageer retweet
Denk het niet. Gewoon zijn tijd niet geregistreerd.quote:
Waarom hebben ze die meegenomen eigenlijk ?quote:
Heb post bewerkt voor de bron.quote:Op zondag 23 september 2012 14:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Denk het niet. Gewoon zijn tijd niet geregistreerd.
EDIT: Bevestigd, zit midden in de groep nog.
Klopt niet. Is al meermaals aangegeven door veel mensen, maar klopt totaal niet. Ook zij houden gewoon die tijdwaarneming in de gaten.quote:Op zondag 23 september 2012 14:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb post bewerkt voor de bron.
Blijf wel Telegraaf.
Dit bestaat toch niet, WTFquote:WK eindigt in drama voor Ricardo van Dongen
VALKENBURG – Met een trillende onderlip moest Ricardo van Dongen vanochtend al na twee rondjes het verhaal van zijn WK vertellen. Een lekke band in de tweede ronde was de inleiding tot een waar drama, dat eindigde met het uit koers halen van de junior uit Oosterhout.
“Tussen de Bemelerberg en Cauberg reed ik vooraan lek. Ik reed voorin en kon niet anders dan naar links sturen”, begon Van Dongen zijn relaas. Formeel moet een renner na en lekke band naar rechts sturen, maar nu stuiterde hij links de berm in. Daarbij sloeg zijn ketting dubbel. De eerste neutrale materiaalwagen reed hem voorbij en de tweede kreeg de ketting niet uit de knoop. “Toen zetten ze mijn fiets op het dak van hun wagen”, zegt Van Dongen op verontwaardigde toon. Onder boegeroep van de toeschouwers moest de renner zelf de fiets van het rek trekken voor de wagen wegstoof. Nadat hij de ketting uit de knoop had gekregen, zette hij met grote achterstand zijn WK voort. “Ik heb heel erg staan vloeken”, bekent hij.
Van Dongen was door het oponthoud achter de laatste wagen van de koers beland en werd door een behulpzame ambulance naar voren gereden. De jury zag het als illegaal stayeren en haalde hem uit koers. “Natuurlijk is dit ontzettend balen. Vooral omdat ik zo lekker reed. Nooit uit de eerste vijftien weggeweest en dan overkomt me dit.”
BN De Stem
Das wel heel slechtquote:Op zondag 23 september 2012 14:37 schreef TheArt het volgende:
Neutrale wagen
[..]
Dit bestaat toch niet, WTF
http://www.buienradar.nl/(...)-4&voor=201209231510quote:Op zondag 23 september 2012 14:42 schreef Van_Poppel het volgende:
Er komt helemaal niks aan, Maarten.
Kwartiertje spetteren...dat noemen we geen regen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
http://www.buienradar.nl/(...)-4&voor=201209231510
Lijkt toch wel iets.
Inderdaad. Nederland moet de koers niet maken.quote:Op zondag 23 september 2012 14:54 schreef TheArt het volgende:
Waarom meewerken, waarom
Dit is echt nergens voor nodig. Laat ze het toch doen joh.
Ja, dit is een beetje werken voor de Belgen en de rest.quote:Op zondag 23 september 2012 14:54 schreef TheArt het volgende:
Waarom meewerken, waarom
Dit is echt nergens voor nodig. Laat ze het toch doen joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |