SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100km met vervolgens tien rondjes van 16,5km
Ja zoveel jaar staat de ploegentijdrit weer op het programma. 50 ploegen doen mee met de heren. In tegenstelling tot de wegwedstrijd zal de ploegentijdrit worden verreden door de sponsorploegen.
De website http://www.limburg2012.nl
Tot slot natuurlijk nog een stukje WKgeschiedenis.
Aangezien de komende twee weken nu veel nieuws naar buiten zal komen over de selecties etc hier vast het topic
Wind extinguishes a candle and energizes fire
Maar dan niet voor één van hun zelfquote:Op zondag 23 september 2012 10:57 schreef rubbereend het volgende:
de Britten gaan het hetzelfde doen als tijdens de OS
"Daar heeft u nog nooit van gehoord"quote:Op zondag 23 september 2012 10:57 schreef Mani89 het volgende:
"Tiernan-Locke, wie is dat in godsnaam?"
In dit geval denk ik dat 90% van de kijkers hem idd niet kent.quote:Op zondag 23 september 2012 10:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
"Daar heeft u nog nooit van gehoord"
Natuurlijk, maar het ging me om de uitspraakquote:Op zondag 23 september 2012 10:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In dit geval denk ik dat 90% van de kijkers hem idd niet kent.
Voor de ronde van GB had ik inderdaad nog nooit van hem gehoord, zelfs niet als vage herinnering ofzoquote:Op zondag 23 september 2012 10:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In dit geval denk ik dat 90% van de kijkers hem idd niet kent.
Begin dit jaar was hij heel sterk.quote:Op zondag 23 september 2012 11:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Voor de ronde van GB had ik inderdaad nog nooit van hem gehoord, zelfs niet als vage herinnering ofzo
Ze zittten nog niet op het rondje van gisteren, eerst nog een aanloop naar het rondje.quote:Op zondag 23 september 2012 11:14 schreef pullup het volgende:
Ik verwachtte eigenlijk hetzelfde parcours als gisteren
Lijkt mij wel nuttig, dubbel zoveel kans dat je de aanwijzingen op het bord van Leo begrijpt.quote:
Op dat parcours rijden de junioren nu.quote:Op zondag 23 september 2012 11:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zittten nog niet op het rondje van gisteren, eerst nog een aanloop naar het rondje.
Nope nog helemaal niets van bekend. Heel vreemd.quote:Op zondag 23 september 2012 11:14 schreef Steven184 het volgende:
Art, jij trouwens gehoord of Bagdonas al ergens plekje heeft gevonden volgend jaar? Die mag ook wel stapje omhoog maken.
Die moeten trouwens nog 2 rondjes, er was een kopgroep met 2 Nederlanders en 2 Belgen, maar die is weer gepakt.quote:Op zondag 23 september 2012 11:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op dat parcours rijden de junioren nu.
Ik dacht misschien heb ik het gemist ofzo, weird. Maar ik zie hem nog wel naar Lotto gaan ofzo, als RV-opvolger van Sohrabi.quote:Op zondag 23 september 2012 11:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nope nog helemaal niets van bekend. Heel vreemd.
Ze rijden nu op de Urmonderbaan. Verder geen idee.quote:Op zondag 23 september 2012 11:18 schreef Klonk het volgende:
is het geheel eigenlijk ook ergens live via Google Maps ofzo te volgen zodat je een beetje kunt zien waar ze zitten?
Hij bedoeld dat ze moeten weten wie de favorieten ven 'de Mart' zijn en die dus met rust latenquote:Op zondag 23 september 2012 11:24 schreef prinsrob het volgende:
juryleden moeten interrumperen? interpreteren? wat bedoelt ie daar uberhaupt mee?
Ik denk aanvoelen.quote:Op zondag 23 september 2012 11:24 schreef prinsrob het volgende:
juryleden moeten interrumperen? interpreteren? wat bedoelt ie daar uberhaupt mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |