Lang leven de auto correct! Dat moeten de KNZB, KNVB en de KNHB zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 01:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Je dacht voor het gemak noem ik het allemaal KNVB? :p
Leek mij ook redelijk veel voor wedstrijdzwemmen+waterpolo. Maar zou kunnen.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik wist niet dat de KNZB zo veel leden heeft.
En golf en de hippische bond ook nogquote:Op donderdag 27 september 2012 12:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Leek mij ook redelijk veel voor wedstrijdzwemmen+waterpolo. Maar zou kunnen.
Lijkt mij overigens dat de Tennis bond daar ook nog tussen moet?
Het doel was 155.000 in 2012 het zijn er nu 145.000 bronquote:Op donderdag 27 september 2012 10:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik wist niet dat de KNZB zo veel leden heeft.
KNLTB heeft 697.163 ledenquote:Op donderdag 27 september 2012 12:36 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Leek mij ook redelijk veel voor wedstrijdzwemmen+waterpolo. Maar zou kunnen.
Lijkt mij overigens dat de Tennis bond daar ook nog tussen moet?
NGF zo'n 300.000 KNHS 200.000quote:Op donderdag 27 september 2012 14:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En golf en de hippische bond ook nog
Dat is volgens mij toch wel het verschil in België. Hoewel er hier ook veel meer voetballende jongeren zijn (denk ik) , is het voor velen toch wel ergens 'leuk' om zoals Boonen door weer en wind te trainen , denk ik ...quote:Op donderdag 27 september 2012 18:09 schreef janatwork het volgende:
Als we meer toppers willen hebben in het wielrennen zullen we bij de jeugd moeten beginnen. Maar laten we wel wezen: het is veel leuker om op je 15de met zijn elven achter een bal aan te rennen dan in je eentje een 3 uur lange duurtraining te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |