Dat was wel wat ik dachtquote:Op maandag 24 september 2012 09:38 schreef Mineola het volgende:
Nee, wel van die startpijn inderdaad in bekken en zo, maar zeurende pijn in rug niet.
Kon dat niet niet een van de tekenen van een aankomende bevalling zijn?!![]()
Of lees ik gewoon dingen die ik wil lezen?
Hebben wij hier van het weekend ook gedaan. Met roze beddengoed. Staat heel raar.quote:Op maandag 24 september 2012 10:20 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga vanavond bedje halen!!! En in elkaar zetten..
Tot nu toe heb ik alles voor de baby sowieso in een kast liggen. Pas als ik echt dingen ga neerzetten enzo, dan mag niemand meer op mn slaapkamer komen... Maar daar heeft bezoek sowieso weinig te zoeken denk ik.quote:Op maandag 24 september 2012 11:06 schreef Suikertante het volgende:
Ticootje ik ben het in theorie helemaal met je eens. Maar dan moet ik tot de geboorte best wel opletten omdat ons huis open is en ik dan dus álle spullen die jongens- of meisjesachtig zijn moet verstoppen. Of ik moet gewoon ook een schijnbewegingsstuk kopen en die heel duidelijk ophangen ergens.
We zijn er nog niet uit. Maar de verrassing is inderdaad wel erg leuk
Fijne ouders heb je dan zegquote:Op maandag 24 september 2012 11:05 schreef MeNicole2 het volgende:
En aangezien mijn ouders hier geregeld oppassen zouden ze toch spieken
Afblijven iddquote:Op maandag 24 september 2012 11:07 schreef Ticootje het volgende:
Wij hebben geen babykamer...
Alleen moeten mensen dus ff niet de lades van de commode straks gaan opentrekken.
Ja ik heb hele fijne ouders. Heb toevallig ouders die gewoon heel nieuwsgierig zijn. Niks mis mee vind ik. Mijn ouders zijn heel gek met hun kleinkinderen en willen die gewoon verwennen. Als ik kijk wat ik nu al van ze gehad hebben voor hun eerste kleindochter en hoe trots en blij ze weer zijn vind ik het wel waard om te vertellen wat we krijgen.quote:
Dat ze nieuwsgierig zijn, dat kan ik me voorstellen. Maar stiekem in een huis gaan zoek in de hoop een glimp op te vangen van het geslacht van een nieuw kleinkind, terwijl de ouders het geheim willen houden, vind ik not donequote:Op maandag 24 september 2012 11:39 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ja ik heb hele fijne ouders. Heb toevallig ouders die gewoon heel nieuwsgierig zijn. Niks mis mee vind ik. Mijn ouders zijn heel gek met hun kleinkinderen en willen die gewoon verwennen. Als ik kijk wat ik nu al van ze gehad hebben voor hun eerste kleindochter en hoe trots en blij ze weer zijn vind ik het wel waard om te vertellen wat we krijgen.
Alleen de naam die blijft wel geheim. En hoe ze er uit ziet ook
een tweelingquote:Op maandag 24 september 2012 11:31 schreef Ticootje het volgende:
Oh Jen kan in volle overtuiging vertellen dat mama een meisjes baby heeft... en daarna vertelt ze ook dat zij een jongensbaby in haar buik heeft. En de volgende dag is het andersom...
Ik hoop dus maar dat niemand haar verhalen serieus neemt, dat er opeens mensen zijn die dan toch denken te weten wat het wordt.
Als we het geheim hadden willen houden had ik me met de kleren en kamertje wel verlult. Ik zou er namelijk ook niet eens aan denken om de slaapkamerdeur dicht te doen of de kleren te verstoppen. Kleren hangen in de inloopkast in de gang bij de kleren van Leander. En bovendien zijn de gordijnen ook vanuit buiten te zienquote:Op maandag 24 september 2012 11:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat ze nieuwsgierig zijn, dat kan ik me voorstellen. Maar stiekem in een huis gaan zoek in de hoop een glimp op te vangen van het geslacht van een nieuw kleinkind, terwijl de ouders het geheim willen houden, vind ik not done
Dat doe ik ook altijd als mensen het niet willen vertellen. Net zo lang doorvragen en doen tot ze zich verlullen.quote:Op maandag 24 september 2012 11:43 schreef Kyara het volgende:
mee eens. Als je het niet wilt vertellen dan hebben anderen dat maar te accepteren. Nieuwsgierig is niet erg maar ik vond het al vervelend als mensen echt gingen vissen om je maar in de val te laten lopen om je te verspreken
Dat is dus schijtirritant...quote:Op maandag 24 september 2012 11:46 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd als mensen het niet willen vertellen. Net zo lang doorvragen en doen tot ze zich verlullen.
Mijn nicht kreeg een 2 ling maar wilde niet vertellen wat het werd. Op een gegeven moment zei ze om van mijn gezeur af te zijn: Ok 1 hint geef ik je, Het zijn 2 verschillende!! Toen ze het zei had ze het zelf door. Werd helemaal rood. Het zijn dus inderdaad een jongentje en een meisje geworden!
Dan draai ik me om en loop ik weg. Heb ik bij een enkele collega ook gedaan.quote:Op maandag 24 september 2012 11:46 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd als mensen het niet willen vertellen. Net zo lang doorvragen en doen tot ze zich verlullen.
Mijn nicht kreeg een 2 ling maar wilde niet vertellen wat het werd. Op een gegeven moment zei ze om van mijn gezeur af te zijn: Ok 1 hint geef ik je, Het zijn 2 verschillende!! Toen ze het zei had ze het zelf door. Werd helemaal rood. Het zijn dus inderdaad een jongentje en een meisje geworden!
Nee ze zouden denk ik wel als ik de deur echt dicht zou laten wel ff stiekem kijken. Even de deur op een kierquote:Op maandag 24 september 2012 11:43 schreef Kyara het volgende:
edit: oh okey, duidelijk MeNicole. Dat is een ander verhaal dan. Dacht echt dat ze bewust in kasten gingen neuzen om maar iets te kunnen vinden.
dan zou ik tegen jou zeggen dat we het zelf ook niet weten.quote:Op maandag 24 september 2012 11:46 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Haha ja was idd beetje suf.quote:Op maandag 24 september 2012 11:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
dan zou ik tegen jou zeggen dat we het zelf ook niet weten.
wel een suffe verspreking trouwens
Bij mijn eerste zwangerschap ben ik daar toen binnen geweest, voordat ik bij de gyn terecht kwam, wellicht dat dat al voldoende wasquote:Op maandag 24 september 2012 12:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik moest echt even langs bij die praktijk voor een soort intake.
't scheelt dat dat de afgelopen paar weken toch alleen maar mocht als er medisch gezien iets mis was met 't kindje.quote:Op maandag 24 september 2012 12:57 schreef Ticootje het volgende:
Oh... en 24 weken nadert!! Best wel een mijlpaal. Zo van echt geen weg meer terug.. En ik kan niet meer tegen J zeggen dat ik alsnog zn kind laat aborteren als hij onlief doet...
Die loopt niet weg hoor. :pquote:Op maandag 24 september 2012 13:06 schreef Keshet het volgende:
[..]
't scheelt dat dat de afgelopen paar weken toch alleen maar mocht als er medisch gezien iets mis was met 't kindje.
Dus Joene, je bent voorgelogen! Ik zou hard weglopen als ik jou was.
Volgens mij kom ik hier alleen op maandag tegenwoordig.Ik lees tussendoor wel alles mee hoor.
![]()
Ben vandaag al weer 31 weken! De 'alles moet klaar' fase heb ik ook bereikt geloof ik; ik heb gisteren de box in elkaar gezet. E. wil er steeds in nu.![]()
Vrijdag weer controle gehad. Het gaat nog steeds prima! Meneertje groeit dapper verder en blijft iets onder 't gemiddelde zitten. Helemaal prima!
ach het was toch grootspraak , elke keer als mevrouw op bed ligt en de baby doet gezellig druk komt er een lieve glimlach op ticootje .quote:Op maandag 24 september 2012 13:06 schreef Keshet het volgende:
[..]
't scheelt dat dat de afgelopen paar weken toch alleen maar mocht als er medisch gezien iets mis was met 't kindje.
Dus Joene, je bent voorgelogen! Ik zou hard weglopen als ik jou was.
Volgens mij kom ik hier alleen op maandag tegenwoordig.Ik lees tussendoor wel alles mee hoor.
![]()
Ben vandaag al weer 31 weken! De 'alles moet klaar' fase heb ik ook bereikt geloof ik; ik heb gisteren de box in elkaar gezet. E. wil er steeds in nu.![]()
Vrijdag weer controle gehad. Het gaat nog steeds prima! Meneertje groeit dapper verder en blijft iets onder 't gemiddelde zitten. Helemaal prima!
Der reputatie!! Wat doe jequote:Op maandag 24 september 2012 13:09 schreef Joene het volgende:
[..]
ach het was toch grootspraak , elke keer als mevrouw op bed ligt en de baby doet gezellig druk komt er een lieve glimlach op ticootje .
Ja klopt... Flauwvallen kan ook...quote:Op maandag 24 september 2012 14:07 schreef Logician78 het volgende:
Oh wat leuk Tico, stokke bedje
Even een vraag aan de dames, ik heb sinds een paar dagen behoorlijk last van hoofdpijn maar ook echt hartslag in mijn hoofd en een enorm drukkend gevoel. En af en toe uit het niets (dus niet door te snel opstaan) duizelig/wazig voor de ogen. Andere dames die hier mee bekend zijn en mij kunnen vertellen dat het gewoon een normaal verschijnsel is?
Thanks, maakte me nl. best zorgen om die hoofdpijn met hartkloppingen in mijn hoofdquote:Op maandag 24 september 2012 14:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja klopt... Flauwvallen kan ook...
Volgens mijn vk was het in elk geval niet raar en kon het ook geen kwaad verder.quote:Op maandag 24 september 2012 14:09 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Thanks, maakte me nl. best zorgen om die hoofdpijn met hartkloppingen in mijn hoofdnooit eerder gehad en dus als eng ervaren
Alleen niet van boven aan de trap vallen of op je buik landen, dat soort rare dingen..quote:
Doe mijn bestquote:Op maandag 24 september 2012 14:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alleen niet van boven aan de trap vallen of op je buik landen, dat soort rare dingen..
Inderdaad, bouillonnetje ofzo werkt prima tegen duizeligheid.quote:Op maandag 24 september 2012 14:14 schreef Enfermera het volgende:
Duizeligheid had ik idd ook.. ben wat meer zout gaan eten en dat helpt goedbloeddruk blijft precies hetzelfde dus ja
![]()
Ik vind die hydrofiele washandjes (homofiele zoals mijn Oma ze per ongeluk noemt) helemaal niet fijn.quote:Op maandag 24 september 2012 15:05 schreef becky27 het volgende:
http://www.bol.com/nl/m/s(...)etlijst-ms-120301_2_
staat een onmisbaarlijstje bij, vind ik niet helemaal kloppen (heb geen 6 hydrofiel washandjes) maar wel hendig.
quote:Op maandag 24 september 2012 15:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind die hydrofiele washandjes (homofiele zoals mijn Oma ze per ongeluk noemt) helemaal niet fijn.
Ik vind ze zo stug en schuren over het lichaampje.
Ik ben nu al een slechte moederquote:Op maandag 24 september 2012 14:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alleen niet van boven aan de trap vallen of op je buik landen, dat soort rare dingen..
Die staan hier op het lijstje "kraampakket", dus inderdaadquote:Op maandag 24 september 2012 15:15 schreef Cathmar het volgende:
Oja, spuugdoekjes. Even langs de zeeman en/of wibra van de week.
Mis ik de thermometer nou op de lijst?
Mijn kinderen waren kaal bij de geboortequote:Op maandag 24 september 2012 15:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kruikenzakken en haarborstel zijn hier wel gebruikt hoor!
Molton zit hier ook standaard om het matras. En eentje extra voor een spuugincident kan zeker geen kwaad.
Hier wikkelen ze die in een hydrofielluier!quote:Op maandag 24 september 2012 15:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe kan je een kruikenzak niet gebruiken met winterkindjes vraag ik mij af?![]()
Dat vind ik maar gevaarlijk geloof ik.quote:Op maandag 24 september 2012 15:18 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Hier wikkelen ze die in een hydrofielluier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |