Ja klopt... Flauwvallen kan ook...quote:Op maandag 24 september 2012 14:07 schreef Logician78 het volgende:
Oh wat leuk Tico, stokke bedje
Even een vraag aan de dames, ik heb sinds een paar dagen behoorlijk last van hoofdpijn maar ook echt hartslag in mijn hoofd en een enorm drukkend gevoel. En af en toe uit het niets (dus niet door te snel opstaan) duizelig/wazig voor de ogen. Andere dames die hier mee bekend zijn en mij kunnen vertellen dat het gewoon een normaal verschijnsel is?
Thanks, maakte me nl. best zorgen om die hoofdpijn met hartkloppingen in mijn hoofdquote:Op maandag 24 september 2012 14:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja klopt... Flauwvallen kan ook...
Volgens mijn vk was het in elk geval niet raar en kon het ook geen kwaad verder.quote:Op maandag 24 september 2012 14:09 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Thanks, maakte me nl. best zorgen om die hoofdpijn met hartkloppingen in mijn hoofdnooit eerder gehad en dus als eng ervaren
Alleen niet van boven aan de trap vallen of op je buik landen, dat soort rare dingen..quote:
Doe mijn bestquote:Op maandag 24 september 2012 14:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alleen niet van boven aan de trap vallen of op je buik landen, dat soort rare dingen..
Inderdaad, bouillonnetje ofzo werkt prima tegen duizeligheid.quote:Op maandag 24 september 2012 14:14 schreef Enfermera het volgende:
Duizeligheid had ik idd ook.. ben wat meer zout gaan eten en dat helpt goedbloeddruk blijft precies hetzelfde dus ja
![]()
Ik vind die hydrofiele washandjes (homofiele zoals mijn Oma ze per ongeluk noemt) helemaal niet fijn.quote:Op maandag 24 september 2012 15:05 schreef becky27 het volgende:
http://www.bol.com/nl/m/s(...)etlijst-ms-120301_2_
staat een onmisbaarlijstje bij, vind ik niet helemaal kloppen (heb geen 6 hydrofiel washandjes) maar wel hendig.
quote:Op maandag 24 september 2012 15:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vind die hydrofiele washandjes (homofiele zoals mijn Oma ze per ongeluk noemt) helemaal niet fijn.
Ik vind ze zo stug en schuren over het lichaampje.
Ik ben nu al een slechte moederquote:Op maandag 24 september 2012 14:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alleen niet van boven aan de trap vallen of op je buik landen, dat soort rare dingen..
Die staan hier op het lijstje "kraampakket", dus inderdaadquote:Op maandag 24 september 2012 15:15 schreef Cathmar het volgende:
Oja, spuugdoekjes. Even langs de zeeman en/of wibra van de week.
Mis ik de thermometer nou op de lijst?
Mijn kinderen waren kaal bij de geboortequote:Op maandag 24 september 2012 15:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kruikenzakken en haarborstel zijn hier wel gebruikt hoor!
Molton zit hier ook standaard om het matras. En eentje extra voor een spuugincident kan zeker geen kwaad.
Hier wikkelen ze die in een hydrofielluier!quote:Op maandag 24 september 2012 15:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hoe kan je een kruikenzak niet gebruiken met winterkindjes vraag ik mij af?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |