SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Sorry Slacker, er was na 11 minuten nog geen nieuw deel aangemaakt
Ik ga intussen ontbijtrennen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik lig nog in bed, op te laden voor mijn dtd prestatie om 13:15.....
Bizar idee dat Amsterdam al zo druk is
met een koekje![]()
Gisteren liep ik in kort-kort YukiGa proberen om dat vol te houden tot het 6 of 7 graden is, dan pas lange mouwen+korte broek. En rond het vriespunt naar lange tight
![]()
![]()
alvast QFTquote:Op zondag 23 september 2012 09:47 schreef GotC het volgende:
Gisteren liep ik in kort-kort YukiGa proberen om dat vol te houden tot het 6 of 7 graden is, dan pas lange mouwen+korte broek. En rond het vriespunt naar lange tight
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wil ik ook proberenquote:Op zondag 23 september 2012 09:47 schreef GotC het volgende:
![]()
Ben je al klaar voor de DtD? Camera vol en zo
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ga niet mee.quote:Op zondag 23 september 2012 09:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wil ik ook proberen![]()
Ben je al klaar voor de DtD? Camera vol en zo
M'n vader loopt m ook, dus ik ga moeders entertainen vandaag..![]()
Nawww wat jammer...!quote:Op zondag 23 september 2012 09:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga niet mee.
M'n vader loopt m ook, dus ik ga moeders entertainen vandaag..
Wel lief voor moeders though[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
girls afternoon in is ook trainenquote:Op zondag 23 september 2012 09:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga niet mee.
M'n vader loopt m ook, dus ik ga moeders entertainen vandaag..'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jahoor... de gezonde spanning is er maar ik heb er ontzettend veel zin in! Het lijkt me alleen zo koud vandaag
The remedy is the experience.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 09:47 schreef GotC het volgende:
<< bibbersmiley
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Over een uurtje van huis vertrekken samen met schoonvaders... hij mag eigenlijk al in de 4e startgroep starten omdat ie lid is van Le Champion, maar hij start samen met mij in de allerlaatste groep.
Zometeen ff shirtje uitkiezen, nummer opspelden, broodjes smeren, nog een pot koffie zetten en dan op ons gemakkie richting tram
F means you're fucked![]()
Max 15 graden in Amsterdam, rond 13:00. Daarna koelt het af naar 14/13 gradenquote:Op zondag 23 september 2012 10:08 schreef Klonterpot het volgende:
Jahoor... de gezonde spanning is er maar ik heb er ontzettend veel zin in! Het lijkt me alleen zo koud vandaagPerfect loopweer!
![]()
Ahh.. dat valt mee.. buienradar zei net 11 gradenquote:Op zondag 23 september 2012 10:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Max 15 graden in Amsterdam, rond 13:00. Daarna koelt het af naar 14/13 gradenPerfect loopweer!
The remedy is the experience.![]()
natquote:Op zondag 23 september 2012 10:17 schreef Mascini het volgende:
Ik heb nog nooit in de regen gelopen ... hoe is dat? Zometeen voor het eerst de DTD lopenF means you're fucked![]()
Ik wilde m niet makenquote:maar ook mijn eerste reactie.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
*jogger alert, jogger alert!*quote:Op zondag 23 september 2012 10:17 schreef Mascini het volgende:
Ik heb nog nooit in de regen gelopen ... hoe is dat? Zometeen voor het eerst de DTD lopen
Veel plezier!![]()
zeker jogger alert. Heb mezelf een half jaar geleden voorgenomen de DTD te lopen en meteen ervoor ingeschreven. Nog geen plezier beleefd aan het rennen, afgezien van het vooruitzicht op de medaille en het kunnen zeggen van 'ik zei toch dat ik het zou halen'. Als ik het vandaag naar m'n zin heb schrijf ik me misschien in voor nog een wedstrijd, maar waarschijnlijk laat ik het hierbij :pquote:Op zondag 23 september 2012 10:18 schreef GotC het volgende:
[..]
*jogger alert, jogger alert!*
Veel plezier!![]()
![]()
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Heel veel plezier en succes DtD-ers!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
deze post vraagt bijna om een reactie van mijn kantquote:Op zondag 23 september 2012 10:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Veel plezier!
Was ook gepost met jou in m'n gedachtenquote:Op zondag 23 september 2012 10:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
deze post vraagt bijna om een reactie van mijn kant![]()
![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 10:23 schreef GotC het volgende:
[..]
Was ook gepost met jou in m'n gedachten
Dit jaar in NL wel 3x in kort gelopen! Of 4x. Was heet op sommige dgn.quote:Op zondag 23 september 2012 10:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij loopt alleen in de tropen in het kortIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 10:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dit jaar in NL wel 3x in kort gelopen! Of 4x. Was heet op sommige dgn.
Maar..huh?!![]()
![]()
Zo mijn bericht zal wel ondersneeuwen straks met alle DtD posts maar toch zet ik 'm neer![]()
Ik heb net les 15 van Evy gelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/hbpYdy1DPo8
Het ging naar mijn idee niet zo lekker ik heb geen 1 beker dus de statistieken bewijzen dat het geen toprun was..
Echter heb ik wel de les volgens plan uitgelopen en daar ben ik trots op
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Jaja. Shock and awe effect.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
![]()
Had trouwens een peptalk ontvangen
![]()
Thanks
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Bekertjes zijn nu ook niet interessant. Dat komt pas na les 27/28.quote:Op zondag 23 september 2012 10:30 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zo mijn bericht zal wel ondersneeuwen straks met alle DtD posts maar toch zet ik 'm neer![]()
Het ging naar mijn idee niet zo lekker ik heb geen 1 beker dus de statistieken bewijzen dat het geen toprun was..
Echter heb ik wel de les volgens plan uitgelopen en daar ben ik trots opIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 10:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Veel plezier!
Succes aan de lopers van de Dam tot Dam![]()
Hier is de toestand verbeterd maar ik ga wachten met hardlopen.
Ik zit op de helft van de behandeling.
Werewolf![]()
het is ook training...geen race, dus een keertje een mindere run moet je maar als leermoment zien.." wat deed je anders dan vorige keer"quote:Op zondag 23 september 2012 10:30 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zoals Slacker al zei..bekertjes komen later wel'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Niet focussen op bekertjes joh. Wacht maar tot je met Evy klaar bent, dan zal het pas interessant worden.quote:Op zondag 23 september 2012 10:30 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Bovendien: Het gaat om het gevoel hoe je hebt gelopen. Of heb je een bekertje nodig om een goed gevoel over je loop te krijgen![]()
![]()
mocht iemand nog een linkje tegen komen dan hou ik me aanbevolen voor wat beelden.quote:Op zondag 23 september 2012 10:33 schreef koffielepel het volgende:
Rtvnh zendt de dam tot dam uit blijkbaar, even kijken vóór ik ga
Maakt het vaak wel zo leuk'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Weet ik maar het is leuk als je een bekertje scoort.quote:Op zondag 23 september 2012 10:35 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het is ook training...geen race, dus een keertje een mindere run moet je maar als leermoment zien.." wat deed je anders dan vorige keer"
Zoals Slacker al zei..bekertjes komen later wel
Ik denk dat ik te veel op mijn looptechniek aan het letten was en daarom te geforceerd heb gelopen.
Met name hoe ik neerkom en afrol ik heb het vermoeden dat ik met mijn rechtervoet iets verkeerd doe met afrollen maar wat en hoe daar ben ik nog niet uit.[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
inderdaad GotC, soms kan je lekker lopen volgens je Garmin maar heb je toch geen goed gevoel en andersom natuurlijk ook en daar brengt geen bekertje verandering in.quote:Op zondag 23 september 2012 10:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet focussen op bekertjes joh. Wacht maar tot je met Evy klaar bent, dan zal het pas interessant worden.
Bovendien: Het gaat om het gevoel hoe je hebt gelopen. Of heb je een bekertje nodig om een goed gevoel over je loop te krijgen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit was dus vooral een technisch loopje waar je weer een stapje verder bent gekomen in het leren over je eigen techniek.. Top dus !quote:Op zondag 23 september 2012 10:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Weet ik maar het is leuk als je een bekertje scoort.
Ik denk dat ik te veel op mijn looptechniek aan het letten was en daarom te geforceerd heb gelopen.
Met name hoe ik neerkom en afrol ik heb het vermoeden dat ik met mijn rechtervoet iets verkeerd doe met afrollen maar wat en hoe daar ben ik nog niet uit.It starts with a shiver, an itch, a slow boil![]()
dit dusquote:Op zondag 23 september 2012 10:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dit was dus vooral een technisch loopje waar je weer een stapje verder bent gekomen in het leren over je eigen techniek.. Top dus !'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja dat wel het is denk ik handig als ik een paar lessen neem anders ben ik mezelf misschien verkeerde techniek aan het aanleren.quote:Op zondag 23 september 2012 10:42 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dit was dus vooral een technisch loopje waar je weer een stapje verder bent gekomen in het leren over je eigen techniek.. Top dus !
Wat is handiger nu al les nemen of eerst de Evy lessen uitlopen en dan gaan aanmelden?
Ik zelf heb zoiets van eerst Evy uitlopen omdat ik dan en iets betere conditie heb en dus een hele les conditioneel kan volhouden (in mijn tempo dan wel).[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
ik zou, als ik jou was, Evy eerst afmaken.quote:Op zondag 23 september 2012 10:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja dat wel het is denk ik handig als ik een paar lessen neem anders ben ik mezelf misschien verkeerde techniek aan het aanleren.
Wat is handiger nu al les nemen of eerst de Evy lessen uitlopen en dan gaan aanmelden?
Ik zelf heb zoiets van eerst Evy uitlopen omdat ik dan en iets betere conditie heb en dus een hele les conditioneel kan volhouden (in mijn tempo dan wel).
Zoals je zelf ook al aangeef, ik denk dat je meer plezier beleef aan de lessen als je door Evy een goede basisconditie hebt opgebouwd'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Bedenk je dat Evy ook gaat om het volhouden, niet om snelheid. Dat komt daarna wel
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
*blauw en beurs uit bed gekropen komt na Heideroosjes-concert*
Succes Dam-tot-Dam-lopers!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
ongelovelijk wat gaat het hard...!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Michel Butter..... warming up van 24km en dan "eventjes" de DtD mee pakken
Wel interessant artikel voor jou in de Runnersworld van deze maand trouwens:quote:Op zondag 23 september 2012 10:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Ja dat wel het is denk ik handig als ik een paar lessen neem anders ben ik mezelf misschien verkeerde techniek aan het aanleren.
Ik zelf heb zoiets van eerst Evy uitlopen omdat ik dan en iets betere conditie heb en dus een hele les conditioneel kan volhouden (in mijn tempo dan wel).
'Je lichaam weet het beter:
Beginnende hardlopers die op eigen houtje trainen, gaan vanzelf beter lopen. Ze hebben geen aanwijzingen nodig om zich te verbeteren. Recente studies tonen aan dat het lichaam zelf steeds efficiëntere oplossingen ontdekt.'
Dus..misschien gewoon gaan lopen. Techniek laten voor wat het is.![]()
Wordt het ergens uitgezonden?quote:Op zondag 23 september 2012 11:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
Michel Butter..... warming up van 24km en dan "eventjes" de DtD mee pakkenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
RTV Noord-Hollandquote:Op zondag 23 september 2012 11:13 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wordt het ergens uitgezonden?![]()
Ik zit te twijfelen of ik straks met of zonder muziek ga lopen.Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~![]()
Loop je normaal altijd met muziek? Of, heb je weleens zonder muziek gelopen? Zo ja, wat vond je ervan?quote:Op zondag 23 september 2012 11:16 schreef MissBliss het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik straks met of zonder muziek ga lopen.
Ik neem het voor wedstrijden vaak wel mee. Liever meenemen en niet gebruiken, dan niet meenemen en spijt hebben. Doe vaak de muziek wel op en dan bv maar 1 oortje in, en de laatste km allebei de oortjes uit.
![]()
gewoon meenemen! en dan op aller laagst, of 1 oortje in doenquote:Op zondag 23 september 2012 11:16 schreef MissBliss het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik straks met of zonder muziek ga lopen.![]()
ik moet zeggen, perfecte streamkwaliteitquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik liep ook altijd met muziek, maar ik merk dat hoe langer ik zonder de schema's van Evy en Renate loop (mp3 met muziek nodig) ik steeds vaker zonder muziek ga lopen. Ik vind het eigenlijk wel lekker, zonder muziek.quote:Op zondag 23 september 2012 11:16 schreef MissBliss het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik straks met of zonder muziek ga lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Tijdens een wedstrijd vind ik het toch wat anders dan tijdens een trainingquote:Op zondag 23 september 2012 11:19 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik liep ook altijd met muziek, maar ik merk dat hoe langer ik zonder de schema's van Evy en Renate loop (mp3 met muziek nodig) ik steeds vaker zonder muziek ga lopen. Ik vind het eigenlijk wel lekker, zonder muziek..
![]()
5km in 13.30....
Ik loop normaal met muziek, als ik alleen loop (best vaak). Alleen bij trainingen zonder, maar dan loop ik ook wel eens alleen (want sloom) en dat vind ik dan wel saai
Nu verwacht ik niet dat het saai wordt vanmiddag, met al dat publiek, maar ik neem het idd toch maar mee!Bedankt voor de tips
Ziggy played guitar
Nu nog bedenken welk shirt ik aandoeT-shirt of tanktop?
Ziggy played guitar
quote:Op zondag 23 september 2012 11:26 schreef MissBliss het volgende:
Nu nog bedenken welk shirt ik aandoeT-shirt of tanktop?
Volgende issue!
Gewoon, waar je je het meest comfortabel in voelt![]()
![]()
gelukkig gaat het heel hard..27.36 over de eerste 10km, ze zijn thuis voor mijn bedtijd'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
serieuze aanval op het wereldrecord van Gabrsellasie....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Voordeeltjequote:Op zondag 23 september 2012 11:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
gelukkig gaat het heel hard..27.36 over de eerste 10km, ze zijn thuis voor mijn bedtijd
inderdaad, wel prachtig om zulke kanonnen te zien lopen, zo moeiteloosquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
Ze zijn al gefinisht
![]()
![]()
![]()
inderdaad..... haast niet leuk meerquote:Op zondag 23 september 2012 11:51 schreef Shravani het volgende:
zo dan, je zal toch maar zo hard kunnen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
mij ook. Bedoel, -2uur37min, tegenvaller!quote:Op zondag 23 september 2012 11:52 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens valt het me wel tegen dat Yur nog niet binnen is ^^![]()
die zag je niet goed omdat hij in de schaduw van die Keniaan liepquote:Op zondag 23 september 2012 11:52 schreef mosselmossel het volgende:
Overigens valt het me wel tegen dat Yur nog niet binnen is ^^'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Fijn neus op de feiten moment is dat altijd hèquote:Op zondag 23 september 2012 11:52 schreef Shravani het volgende:
In zijn finish tijd, leg ik net 6,5 km af
Mij kun je dan gelijk aan tig apparaten koppelenquote:Op zondag 23 september 2012 11:53 schreef mosselmossel het volgende:
En dan nu al zo rustig een interview geven![]()
![]()
Michel Butter is ook al binnen in 49min, met een warming up van 24km in de benen... WTF!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Butter is ook binnen
Dus dat !quote:Op zondag 23 september 2012 11:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Michel Butter is ook al binnen in 49min, met een warming up van 24km in de benen... WTF!!
en die warming up ging in 18-19km/uurquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
wedstrijdatleten die elke dag kunnen trainen zijn binnen, nu wachten op de echte helden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vinden het een goed idee om 2 uur voor de start nog een broodje doner te eten? En natuurlijk goed poepen voor het rennen ...![]()
Prima. Wel extra veel knoflooksaus. Dan glijdt het makkelijker door je lijf.quote:Op zondag 23 september 2012 12:07 schreef Mascini het volgende:
Vinden het een goed idee om 2 uur voor de start nog een broodje doner te eten? En natuurlijk goed poepen voor het rennen ...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Haha, als ik de 6,4 km in die tijd doe vind ik het snelquote:
Ziggy played guitar
Gezien het feit dat het een loopclinic was met veel loopscholing (en dus regelmatig stilstaan voor uitleg etc), en de last die ik heb gehad van kou op m'n spieren vorige week, heb ik gekozen voor lang-lang. Bij een reguliere training nu zou ik dat niet doen, maar bij een training waarbij je veel stil moet staan leek me dat wel verstandig.quote:Op zondag 23 september 2012 09:47 schreef GotC het volgende:
Dat bleek het ook te zijn...
Afgelopen week heb ik heel weinig gelopen, omdat ik na m'n training van maandag ontzettende spierpijn had. Achteraf gezien had dat nooit zo lang zoveel pijn mogen doen, maar dat wist ik vanmorgen nog niet.
De loopclinic begon met wat inlopen op eigen tempo. Eitje. Toen loopscholing deel 1: merkte al een wat zeurderige pijn in m'n linker bovenbeen, maar ik dacht dat er wel uit te kunnen lopen.
Nog een rondje lopen. Wederom eitje.
Loopscholing deel 2: pijn in m'n bovenbeen bleef aanhouden. Ik wilde toch doorgaan, want het was geen pijn die aanleiding gaf te denken dat het heel ernstig was. Tot het bij de laatste oefening finaal misging. Er schoot een enorme pijn in m'n linker bovenbeen (tig keer erger dan dat zeurderige dat ik eerst had) en hardlopen was niet mogelijk. Wandelen deed al pijn.
De rest van de groep ging het kernprogramma lopen (mijns inziens te laat omdat er véél te veel tijd gespendeerd werd aan loopscholing, maar dat terzijde) en ik ben in overleg met Aart Stigter naar de tafel van de fysiotherapeut gelopen. Die heeft gekeken wat er aan de hand was en kwam tot de conclusie dat ik mijn bovenbeenspier OF verrekt heb (gunstigste scenario) of ingescheurd heb (slechtste scenario).
Komende dagen koelen en rust houden, zoveel mogelijk met m'n been omhoog. Dinsdag/woensdag aankijken hoe het is met de pijn. Neemt het af of is het weg, dan was het een verrekking en kan ik zondag gewoon lopen. Doet het dan nog pijn, dan moet ik een afspraak maken met een fysiotherapeut en is het maar ernstig de vraag of ik de Singelloop kan lopen dit jaar.
Ik zit nu dus héél erg te hopen op een verrekking...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
En dan krijg je ook lekker dorst en drink je automatisch ook voldoendequote:Op zondag 23 september 2012 12:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Prima. Wel extra veel knoflooksaus. Dan glijdt het makkelijker door je lijf.![]()
serieus? of ben je sarcastisch?quote:Op zondag 23 september 2012 12:08 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Prima. Wel extra veel knoflooksaus. Dan glijdt het makkelijker door je lijf.![]()
He wat klote Yuki ... ik hoop dat het "slechts" een verrekking is (al erg zat)quote:Op zondag 23 september 2012 12:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gezien het feit dat het een loopclinic was met veel loopscholing (en dus regelmatig stilstaan voor uitleg etc), en de last die ik heb gehad van kou op m'n spieren vorige week, heb ik gekozen voor lang-lang. Bij een reguliere training nu zou ik dat niet doen, maar bij een training waarbij je veel stil moet staan leek me dat wel verstandig.
Afgelopen week heb ik heel weinig gelopen, omdat ik na m'n training van maandag ontzettende spierpijn had. Achteraf gezien had dat nooit zo lang zoveel pijn mogen doen, maar dat wist ik vanmorgen nog niet.
De loopclinic begon met wat inlopen op eigen tempo. Eitje. Toen loopscholing deel 1: merkte al een wat zeurderige pijn in m'n linker bovenbeen, maar ik dacht dat er wel uit te kunnen lopen.
Loopscholing deel 2: pijn in m'n bovenbeen bleef aanhouden. Ik wilde toch doorgaan, want het was geen pijn die aanleiding gaf te denken dat het heel ernstig was. Tot het bij de laatste oefening finaal misging. Er schoot een enorme pijn in m'n linker bovenbeen (tig keer erger dan dat zeurderige dat ik eerst had) en hardlopen was niet mogelijk. Wandelen deed al pijn.
De rest van de groep ging het kernprogramma lopen (mijns inziens te laat omdat er véél te veel tijd gespendeerd werd aan loopscholing, maar dat terzijde) en ik ben in overleg met Aart Stigter naar de tafel van de fysiotherapeut gelopen. Die heeft gekeken wat er aan de hand was en kwam tot de conclusie dat ik mijn bovenbeenspier OF verrekt heb (gunstigste scenario) of ingescheurd heb (slechtste scenario).
Komende dagen koelen en rust houden, zoveel mogelijk met m'n been omhoog. Dinsdag/woensdag aankijken hoe het is met de pijn. Neemt het af of is het weg, dan was het een verrekking en kan ik zondag gewoon lopen. Doet het dan nog pijn, dan moet ik een afspraak maken met een fysiotherapeut en is het maar ernstig de vraag of ik de Singelloop kan lopen dit jaar.
Ik zit nu dus héél erg te hopen op een verrekking...![]()
*duimt* hopelijk blijft het bij verrekken.quote:Op zondag 23 september 2012 12:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gezien het feit dat het een loopclinic was met veel loopscholing (en dus regelmatig stilstaan voor uitleg etc), en de last die ik heb gehad van kou op m'n spieren vorige week, heb ik gekozen voor lang-lang. Bij een reguliere training nu zou ik dat niet doen, maar bij een training waarbij je veel stil moet staan leek me dat wel verstandig.
Ik zit nu dus héél erg te hopen op een verrekking...Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Morgen even naar kijken en hopen dat het niet blauw is. Als het blauw is wijst dat doorgaans op een scheuring. Bij scheuring komt bloed vrij en dat zorgt voor het blauw.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Even een peuk en een bak koffie, dan kan je lekker poepen!quote:Op zondag 23 september 2012 12:13 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nee serieus!
ook even een biertje erin voor de wedstrijd, dat smeert de keel lekker
Ziggy played guitar
Sterkte Yuki, hopelijk valt het mee!Ziggy played guitar
Thanks voor de tip, klinkt best logischquote:Op zondag 23 september 2012 12:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Morgen even naar kijken en hopen dat het niet blauw is. Als het blauw is wijst dat doorgaans op een scheuring. Bij scheuring komt bloed vrij en dat zorgt voor het blauw.
Ik houd me nu wel voornamelijk bij het advies van de 2 fysiotherapeuten die ernaar gekeken hebben. Daarna nog 3 mensen gesproken en die gaven alledrie een ander advies dan de fysiotherapeuten
En ik ben toch wel geneigd om de specialisten te volgen in dit geval...
MB en Sunny ook bedankt
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
okee
ik heb hardloopschoenen, handdoek trainingspak, flesje water, muziek, portemonnee met opgeladen ov kaart,
voel met net alsof ik voor het eerst op schoolreisje ga en wat ga vergeten![]()
![]()
Tandenborstel , schone onderbroek (insert mind picture hier ) , deo.quote:Op zondag 23 september 2012 12:36 schreef Silverdigger2 het volgende:
okee
ik heb hardloopschoenen, handdoek trainingspak, flesje water, muziek, portemonnee met opgeladen ov kaart,
voel met net alsof ik voor het eerst op schoolreisje ga en wat ga vergeten![]()
Startnummer...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gisteren heerlijk gelopen! Mijn doel was vier kilometer, maar ik liep zo lekker dat ik na 3,7 km dacht: dat worden gewoon vier mijlen! Alleen een beetje jammer dat je dan nog 2,5 km moet ipv 1,5, dus de laatste 6 á 7-honderd meter van die vier mijlen had ik het wel een beetje zwaar.
Mijn tijd was 42:33. Hoop er voor de 4mijl in Groningen nog even 2:34 af te krijgen, want ik loop in principe 6mijl/10km per uur, dus het zou mooi zijn als ik dan onder de veertig minuten zou komen. Gelukkig hebben we nog drie weken om te traine.
Maar het belangrijkste: Finland. is back on track.
[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.![]()
Net de spieren wat los gefietst, morgen maar naar wen fysio voor mn nek. Die blijft toch wel erg vast zitten...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Lekker bezig !quote:Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef Finland. het volgende:
Gisteren heerlijk gelopen! Mijn doel was vier kilometer, maar ik liep zo lekker dat ik na 3,7 km dacht: dat worden gewoon vier mijlen! Alleen een beetje jammer dat je dan nog 2,5 km moet ipv 1,5, dus de laatste 6 á 7-honderd meter van die vier mijlen had ik het wel een beetje zwaar.
Mijn tijd was 42:33. Hoop er voor de 4mijl in Groningen nog even 2:34 af te krijgen, want ik loop in principe 6mijl/10km per uur, dus het zou mooi zijn als ik dan onder de veertig minuten zou komen. Gelukkig hebben we nog drie weken om te traine.
![]()
En weer thuis!
Was ontzettend gezellig, wel wat laat mn Garmin gestart.
Volgend jaar de volledige!
http://www.endomondo.com/workouts/94482532Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen![]()
@yuki, klinkt ook wel een beetje als een verkeerde of geen warming-up. En dat in combinatie met een mogelijke lichte spierscheuring van vorige week.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Startnummerspeldjes.quote:[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
zit er al op.. En reserve 4 ook meequote:
nu in de metro met allemaal sportief gekleede mensen
en 4 gasten in overhemd, colbertje en een startnummer.. Benieuwd hoe ver die komen![]()
Als ik met Aart Stigter train heb ik altijd een warming up. M'n benen sowieso goed. Ik fiets naar de locatie, daarna enige tijd inlopen en dan pas aan de slag met loopscholing.quote:Op zondag 23 september 2012 13:09 schreef Jumparound het volgende:
@yuki, klinkt ook wel een beetje als een verkeerde of geen warming-up. En dat in combinatie met een mogelijke lichte spierscheuring van vorige week.
Verkeerde warming up zou natuurlijk wel kunnen...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
ik laat mijn eten nog een uurtje of twee zakken en dan ga ik op weg naar de stjansberg hier in de buurt.
heb met wandelen een leuk parcourtje gevonden met lekker wat mega steilen klimmen erin.
even een bergtraining ertegenaan knallen.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Wie de trainer ook is, hoop dat elke trainer een WU en CD doet.quote:Op zondag 23 september 2012 13:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als ik met Aart Stigter train heb ik altijd een warming up. M'n benen sowieso goed. Ik fiets naar de locatie, daarna enige tijd inlopen en dan pas aan de slag met loopscholing.
Verkeerde warming up zou natuurlijk wel kunnen...![]()
![]()
![]()
Terug van een dagje vrachtwagenhobbelen met Mr. Guppydaardoor helaas wel de livestream van de DtD gemist, maar er zijn mooie tijden gelopen zie ik hier. Eens kijken of ie terug te kijken is
Doorzetter hoorquote:Op zondag 23 september 2012 13:06 schreef Finland. het volgende:
![]()
De vier mijl gaat vast lukken in 40 minuten. Nog een paar keer trainen en de sfeer zal wel helpen
Krijgen we niet deze week de startnummers?Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Bij de loopgroep waar ik loop sowieso wel. Inlopen (1,5 - 2 km), rekken en strekken en daarna pas loopscholing.quote:Op zondag 23 september 2012 14:29 schreef GotC het volgende:
[..]
Wie de trainer ook is, hoop dat elke trainer een WU en CD doet.
Cooling down altijd door uitlopen (1,5 - 2 km) en daarna weer stretchen.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ja, wij lopen altijd km warm, daarna WU van kwartier. Hoofdprogramma afwerken, al dribbelend CD en daarna nog rekken.![]()
Dagelijks motivatieplaatje:
Ik ben vandaag in de tuin aan het werken op standaard afgetrapte adidasjes en die zitten heel maf. Ik ben mijn Nikes met voorgevormde zool gewend en nu voelen die adidasjes juist alsof er een pronatieblok bij de binnenkant van de voet zit
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Als dat al 'niet perfect' isquote:Op zondag 23 september 2012 15:16 schreef SEMTEX het volgende:
Dagelijks motivatieplaatje:
[ afbeelding ]
Ik ben vandaag in de tuin aan het werken op standaard afgetrapte adidasjes en die zitten heel maf. Ik ben mijn Nikes met voorgevormde zool gewend en nu voelen die adidasjes juist alsof er een pronatieblok bij de binnenkant van de voet zit![]()
*kras*
Ja doei.![]()
Nee, je snapt m niet. Dat is je toekomstbeeldquote:Op zondag 23 september 2012 15:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als dat al 'niet perfect' is![]()
*kras*
![]()
YUR is tijdens de Dam tot Damloop het 5KM punt gepasseerd in een nettotijd van 25:02.quote:
Lees ik net!Ja doei.![]()
Netjesquote:
Ik ben zo benieuwd naar de tijden van iedereen, en hoe het was
Boooquote:Op zondag 23 september 2012 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
YUR is tijdens de Dam tot Damloop het 5KM punt gepasseerd in een nettotijd van 25:02.
Lees ik net!Geen primeurs voor mij
krijg smsjes van de DtD.
![]()
Het is in ieder geval nog droog, weer is eigenlijk perfect itt vorig jaarquote:Op zondag 23 september 2012 15:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Netjes
Ik ben zo benieuwd naar de tijden van iedereen, en hoe het was![]()
![]()
Wat een belevenis. Ik ben nog steeds aan het stuiteren in mijn hoofd
Vanmorgen al wat vroeg wakker van de gezonde spanning. Na een ontbijtje en een lekkere douche kwam het dilemma wel of geen lange mouwen. Toch gekozen voor korte (achteraf zo blij daarom). Met nog meer vlinders richting de bus. Op mijn horloge kijkend, komt die bus nou, straks haal ik het niet.
Gelukkig daar is ie. Rijdt niet naar het station, maar moet toch nog met de pont om bij het CS te komen. Maar gelukkig nog tijd genoeg voordat de trein komt. Er staan al verdacht veel trainingsbroeken op het station
In Zaandam aangekomen een flink eind lopen om mijn tas te dropen. Startnummer opgespeldt, alles in de tas gepropt en richting startvlak. Natuurlijk nog veel te vroeg, nog bijna een half uur wachten. Maar dat maakt niet uit. De spanning stijgt en het vak voor ons van de business loop stroomt vol. Er gaan veel makke lopers in een vak
En de spanning wordt omhoog gedreven door de omroeper. Over 10 minuten etc. etc en hij brabbelt verder. Het businessvak mag weg en ons hek gaat open. Nog even wachten bij de startstreep, maar na 1 minuut mogen we dan. En we gaan knallen. Zigzaggend tussen die kutjes van de businesslopen die na 100 meter er al moeite mee hebben. Maar ach het is zo gezellig, dus we gaan lekker met zijn allen naast elkaar lopen. Zucht....
Gelukkig kunnen we via het pad er naast snel veel mensen inhalen. Och na een kilometer ga ik wel erg hard, 4,5 minuut. Veel te snel... maar ik ga lekker door... Een voor een haal ik mensen in en hoor op mijn oren 2 km. Zo, dat gaat goed, geen tijd om te genieten van de omgeving. Bij 3 km wordt het toch wel pittig om zo door te gaan. Maar ach, nog 3 km en dan kan ik weer rustig aan doen.
Och zie ik daar het waterpunt van de 4 km. Dank voor het glaasje. Er gaat meer naast dan in mijn mond. Had beter dat drinken niet kunnen nemen, want gelijk een beetje misselijk. Maar we blijven door lopen. Heel even zachter lopen toch maar. 5 Km, het schiet op... Harder gaan lopen vanwege de slechte muziek die op standje 12 stond. Aan de kant wordt het wel wat drukker. Kan niet horen of ze wat schreeuwen, maar zal wel...
Jippie 6 km en onder de 31 minuten hoor ik op de oren. Blijf door lopen, want de finish moet er bijna aan komen. En zie hem in mijn ooghoek al opkomen... Dus nog snel wat mensen inhalen.
Over de finish, gehaald en voel de tranen komen. Echt geweldig... Vooral de tijd, daar ben ik zoooooo trots op. Ik ben gefinisht in 33.03 minuten.
Dit smaakt naar meer, in ieder geval volgende maand de 8 km bij de Amsterdam Marathon![]()
Stond op Facebook!quote:Op zondag 23 september 2012 15:23 schreef GotC het volgende:
[..]
BoooGeen primeurs voor mij
krijg smsjes van de DtD.
Ja doei.![]()
Ze treffen het inderdaad! Ik krijg van dit soort verhalen altijd zoiets van "wil ik oook!!"quote:Op zondag 23 september 2012 15:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
Het is in ieder geval nog droog, weer is eigenlijk perfect itt vorig jaar
Ja zoiets ja. Ze zouden eerst eerder komen, maar er was vertraging. Ach, we zullen zien.quote:Op zondag 23 september 2012 14:50 schreef justmattie het volgende:
[..]
Doorzetter hoor![]()
De vier mijl gaat vast lukken in 40 minuten. Nog een paar keer trainen en de sfeer zal wel helpen
Krijgen we niet deze week de startnummers?
Was ook van plan morgen weer te lopen na school. Helaas kwam ik er achter dat ik morgen ook een ALV heb van half tot vaak een uurtje of twaalf (soms nog wel later) en ik heb dan al de hele dag van half negen tot half zeven in de collegebanken gezeten. Nou ja, dan dinsdagochtend maar.
Wow Linebear, wat een mooie tijdmoet je nagaan hoe het in Amsterdam zou kunnen gaan zonder de kutjes
Ik heb echt nog nooit zo hard gelopen, had gehoopt dat ik het in 35 minuten zou lopen. Ook in mijn hoofd houdende dat het dringen zou worden bij de start.
Volgend jaar de hele lopenHet jaar daarna ook in de hele in 45 minuten lopen
Of is dat te streberig?
![]()
Mwa, iemand moet die Kenianen verslaan
een hele marathon in 45 minuten?quote:Op zondag 23 september 2012 15:34 schreef linebear het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo hard gelopen, had gehoopt dat ik het in 35 minuten zou lopen. Ook in mijn hoofd houdende dat het dringen zou worden bij de start.
Volgend jaar de hele lopenHet jaar daarna ook in de hele in 45 minuten lopen
Of is dat te streberig?
Ja doei.![]()
Als je dat redt dan geef ik je een miljoen euro.quote:Op zondag 23 september 2012 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een hele marathon in 45 minuten?[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Mooi!quote:Op zondag 23 september 2012 15:29 schreef linebear het volgende:
Vanmorgen al wat vroeg wakker van de gezonde spanning. Na een ontbijtje en een lekkere douche kwam het dilemma wel of geen lange mouwen. Toch gekozen voor korte (achteraf zo blij daarom). Met nog meer vlinders richting de bus. Op mijn horloge kijkend, komt die bus nou, straks haal ik het niet.
Gelukkig daar is ie. Rijdt niet naar het station, maar moet toch nog met de pont om bij het CS te komen. Maar gelukkig nog tijd genoeg voordat de trein komt. Er staan al verdacht veel trainingsbroeken op het station
In Zaandam aangekomen een flink eind lopen om mijn tas te dropen. Startnummer opgespeldt, alles in de tas gepropt en richting startvlak. Natuurlijk nog veel te vroeg, nog bijna een half uur wachten. Maar dat maakt niet uit. De spanning stijgt en het vak voor ons van de business loop stroomt vol. Er gaan veel makke lopers in een vak
En de spanning wordt omhoog gedreven door de omroeper. Over 10 minuten etc. etc en hij brabbelt verder. Het businessvak mag weg en ons hek gaat open. Nog even wachten bij de startstreep, maar na 1 minuut mogen we dan. En we gaan knallen. Zigzaggend tussen die kutjes van de businesslopen die na 100 meter er al moeite mee hebben. Maar ach het is zo gezellig, dus we gaan lekker met zijn allen naast elkaar lopen. Zucht....
Gelukkig kunnen we via het pad er naast snel veel mensen inhalen. Och na een kilometer ga ik wel erg hard, 4,5 minuut. Veel te snel... maar ik ga lekker door... Een voor een haal ik mensen in en hoor op mijn oren 2 km. Zo, dat gaat goed, geen tijd om te genieten van de omgeving. Bij 3 km wordt het toch wel pittig om zo door te gaan. Maar ach, nog 3 km en dan kan ik weer rustig aan doen.
Och zie ik daar het waterpunt van de 4 km. Dank voor het glaasje. Er gaat meer naast dan in mijn mond. Had beter dat drinken niet kunnen nemen, want gelijk een beetje misselijk. Maar we blijven door lopen. Heel even zachter lopen toch maar. 5 Km, het schiet op... Harder gaan lopen vanwege de slechte muziek die op standje 12 stond. Aan de kant wordt het wel wat drukker. Kan niet horen of ze wat schreeuwen, maar zal wel...
Jippie 6 km en onder de 31 minuten hoor ik op de oren. Blijf door lopen, want de finish moet er bijna aan komen. En zie hem in mijn ooghoek al opkomen... Dus nog snel wat mensen inhalen.
Over de finish, gehaald en voel de tranen komen. Echt geweldig... Vooral de tijd, daar ben ik zoooooo trots op. Ik ben gefinisht in 33.03 minuten.
Dit smaakt naar meer, in ieder geval volgende maand de 8 km bij de Amsterdam Marathon
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
* pakt auto *quote:Op zondag 23 september 2012 15:37 schreef Finland. het volgende:
[..]
Als je dat redt dan geef ik je een miljoen euro.![]()
Ja, er was ergens iets verkeerd gegaan of zo.quote:Op zondag 23 september 2012 15:30 schreef Finland. het volgende:
[..]
Ja zoiets ja. Ze zouden eerst eerder komen, maar er was vertraging. Ach, we zullen zien.
Was ook van plan morgen weer te lopen na school. Helaas kwam ik er achter dat ik morgen ook een ALV heb van half tot vaak een uurtje of twaalf (soms nog wel later) en ik heb dan al de hele dag van half negen tot half zeven in de collegebanken gezeten. Nou ja, dan dinsdagochtend maar.
Klinkt niet echt als een fijn dagjeWat een lange collegedag heb jij..
Dinsdagochtend weer lekker de 'stress' van de dag ervoor eruit lopen
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Nou, ik heb niet de hele dag college hoor! Maar moet tussendoor ook veel werken met mijn projectgroep, dus inspanning genoeg. Zie net dat ik een rare zin heb gemaakt, ook een ALV heb van half tot vaak een uurtje of twaalf, daar moet staan 'vanaf half 8'.
Ik zit nu al te kijken hoe ik dat qua eten wil gaan doen.
Dat dacht ik al, maar zoals jij het beschreef zit je morgen §1 uren in de schoolbankenquote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef Finland. het volgende:
Nou, ik heb niet de hele dag college hoor! Maar moet tussendoor ook veel werken met mijn projectgroep, dus inspanning genoeg. Zie net dat ik een rare zin heb gemaakt, ook een ALV heb van half tot vaak een uurtje of twaalf, daar moet staan 'vanaf half 8'.
Ik zit nu al te kijken hoe ik dat qua eten wil gaan doen.
Kun je op school geen warme hap krijgen?
En waarom duurt die ALV zo langIs het een grote vereniging?
Dat is in het geheel niet verkeerdquote:Op zondag 23 september 2012 16:00 schreef linebear het volgende:
Net de uitslag binnen gekregenBen 163ste geworden van de 1039 die gefinisht zijn.
11,6 km/u
Mooie plaats, Lineabearquote:Op zondag 23 september 2012 16:00 schreef linebear het volgende:
Net de uitslag binnen gekregenBen 163ste geworden van de 1039 die gefinisht zijn.
11,6 km/u
Dan hebben we waarschijnlijk een stukje dicht bij elkaar gerend, ik had na een kleine eindsprint 32:30!quote:Op zondag 23 september 2012 15:29 schreef linebear het volgende:
Dit smaakt naar meer, in ieder geval volgende maand de 8 km bij de Amsterdam Marathon
Mijn eerste hardloopevent, leuke ervaringwe gaan met z'n achten voor de 10 EM volgend jaar
![]()
![]()
Warme hap is prima te krijgen, alleen ontiegelijk duur. Moet ook al brood op school eten omdat ik dat niet meer heb. Had nog wel een kliekje, maar helaas heeft mijn huisgenootje die pan omgegooid. Ach, heb nog wel vlees en sla, heb ik in ieder geval iets op de maag.quote:Op zondag 23 september 2012 16:01 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar zoals jij het beschreef zit je morgen §1 uren in de schoolbanken
Kun je op school geen warme hap krijgen?
En waarom duurt die ALV zo langIs het een grote vereniging?
Het is de ALV van mijn studievereniging. Alleen we hebben er een paar mensen tussen zitten die ontiegelijk veel vragen kunnen stellen. Plus het bestuur wordt gedechargeerd en het nieuwe bestuur zal gechargeerd worden en dat is ook niet zo even gedaan.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Verslaggever die lopers interviewt vindt het blijkbaar al een heel bijzondere prestatie als je de 16EM uitloopt. De meeste mensen lopen hem toch gewoon uit?
Wholymalony, dat was me een belevenis, de DtD 4 EM. Mijn streven was er eentje waar andere hardlopers misschien makkelijk over doen: een vlakke 4 EM lopen met een tempo van 6 min/km. Tot nu toe red ik geen 5k onder de 30m en dat moest eens gaan gebeuren: sneller lopen!!
Mijn collega's vlogen van start, terwijl ik netjes bij 6 min/km wilde blijven, anders zou ik me kapot lopen. En hoppekee, voor ik het wist was ik voorbij het 5k punt. Laatste stukje beetje pijn in zij, maar blijven focussen, rustig ademhalen en daar doorheen gelopen.
Eindtijd: 39:03! Als dat geen vlakke loop is? gemiddeld 6.02 min/km! En mijn 5k tijd verbeterd: 30:06minZO blij
![]()
En mijn snelheid verbeterd, en mijn wedstrijdafstand verbeterd![]()
![]()
Whoehoe, wat goedquote:Op zondag 23 september 2012 16:28 schreef Quoi het volgende:
Wholymalony, dat was me een belevenis, de DtD 4 EM. Mijn streven was er eentje waar andere hardlopers misschien makkelijk over doen: een vlakke 4 EM lopen met een tempo van 6 min/km. Tot nu toe red ik geen 5k onder de 30m en dat moest eens gaan gebeuren: sneller lopen!!
Mijn collega's vlogen van start, terwijl ik netjes bij 6 min/km wilde blijven, anders zou ik me kapot lopen. En hoppekee, voor ik het wist was ik voorbij het 5k punt. Laatste stukje beetje pijn in zij, maar blijven focussen, rustig ademhalen en daar doorheen gelopen.
Eindtijd: 39:03! Als dat geen vlakke loop is? gemiddeld 6.02 min/km! En mijn 5k tijd verbeterd: 30:06minZO blij
![]()
En mijn snelheid verbeterd, en mijn wedstrijdafstand verbeterddat schept mogelijkheden, de volgende keer ga jij onder de 30min!!
Zowiezo debiel dat ze geinterviewd worden tijdens het lopenquote:Op zondag 23 september 2012 16:28 schreef mosselmossel het volgende:
Verslaggever die lopers interviewt vindt het blijkbaar al een heel bijzondere prestatie als je de 16EM uitloopt. De meeste mensen lopen hem toch gewoon uit?![]()
De meeste mensen die ik ken vinden een 10km uitlopen al bijzonder. En voor lopers is het allemaal niet zo spannend, maar voor de meeste zijn dat soort afstanden best ver. En laten we wel wezen, 10km hardlopen is ook niet misquote:Op zondag 23 september 2012 16:28 schreef mosselmossel het volgende:
Verslaggever die lopers interviewt vindt het blijkbaar al een heel bijzondere prestatie als je de 16EM uitloopt. De meeste mensen lopen hem toch gewoon uit?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Dat is ook wel weer waar. Maar goed, als verslaggever moet je je een beetje in lopers kunnen inleven, vind ik dan.quote:Op zondag 23 september 2012 16:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken vinden een 10km uitlopen al bijzonder. En voor lopers is het allemaal niet zo spannend, maar voor de meeste zijn dat soort afstanden best ver. En laten we wel wezen, 10km hardlopen is ook niet misZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Inderdaad, ik sta te popelen voor de volgende 5k wedstrijd, dat snap je!!quote:Op zondag 23 september 2012 16:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Whoehoe, wat goeddat schept mogelijkheden, de volgende keer ga jij onder de 30min!!
![]()
Motiveren ze je om harder te gaan, is het weer niet goedquote:Op zondag 23 september 2012 16:33 schreef linebear het volgende:
Wat een enorm slechte muziek langs het parcours. Vind je het gek dat je harder gaat lopen![]()
Ik heb niet gelopen hoorquote:Gister een topprestatie geleverd bij een punkrockconcert. Dat is niet echt een ideale combi
Absoluut!! Heb je hem al gepland?quote:Op zondag 23 september 2012 16:35 schreef Quoi het volgende:
[..]
Inderdaad, ik sta te popelen voor de volgende 5k wedstrijd, dat snap je!!
Ach, ik kan er niet wakker van liggen, toch leuk dat anderen jouw prestatie als bijzonder zien? Beetje trots zijn op de dingen die je doet!quote:Op zondag 23 september 2012 16:34 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer waar. Maar goed, als verslaggever moet je je een beetje in lopers kunnen inleven, vind ik dan.
Maar ik had het niet tegen jou, gekkiequote:Op zondag 23 september 2012 16:35 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb niet gelopen hoorGister een topprestatie geleverd bij een punkrockconcert. Dat is niet echt een ideale combi
![]()
![]()
Was garpjequote:Op zondag 23 september 2012 16:36 schreef linebear het volgende:
Mij hoor je ook niet klagen. Kon alleen mijn eigen lekkere muziek alleen niet horen
quote:Op zondag 23 september 2012 16:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Absoluut!! Heb je hem al gepland?Volgende week zondag, wekelijkse wedstrijdje
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 16:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Maar ik had het niet tegen jou, gekkieIk was ervan overtuigd dat ik die opmerking had gemaakt, maar het was alleen maar vergelijkbaar, hehe. Sorry!
Hee, de kostuums zijn ook binnen @DtD
Je maakte me eeeeven aan het twijfelen.... No prob!quote:Op zondag 23 september 2012 16:38 schreef mosselmossel het volgende:
[..]Ik was ervan overtuigd dat ik die opmerking had gemaakt, maar het was alleen maar vergelijkbaar, hehe. Sorry!
![]()
Ik zit een wishlist te maken, van wedstrijdend die ik in 2013 graag zou willen doen...Zo jammer dat nog lang niet alles online staat!
Volgens mij is dat op alle hogescholen zoquote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef Finland. het volgende:
[..]
Warme hap is prima te krijgen, alleen ontiegelijk duur. Moet ook al brood op school eten omdat ik dat niet meer heb. Had nog wel een kliekje, maar helaas heeft mijn huisgenootje die pan omgegooid. Ach, heb nog wel vlees en sla, heb ik in ieder geval iets op de maag.
Het is de ALV van mijn studievereniging. Alleen we hebben er een paar mensen tussen zitten die ontiegelijk veel vragen kunnen stellen. Plus het bestuur wordt gedechargeerd en het nieuwe bestuur zal gechargeerd worden en dat is ook niet zo even gedaan.Bij ons is het ook niet te betalen. Ze denken zeker dat studenten miljonair zijn
![]()
Zit jij ook in het bestuur of vind je het belangrijk aanwezig te zijn bij de AVL. Als het zo lang duurde bleef ik lekker thuis
Zoek je er eentje uit waar wij elkaar eens gaan ontmoeten?quote:Op zondag 23 september 2012 16:44 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik zit een wishlist te maken, van wedstrijdend die ik in 2013 graag zou willen doen...Zo jammer dat nog lang niet alles online staat!
Goeie tijd!quote:Op zondag 23 september 2012 16:47 schreef GotC het volgende:
Yur heeft m weer goed gedaan zegnetto 1:17:41 volgens SMS
Dat vond ik de eerste keer ook. Nu heb ik zoiets.. Ach, het is 10km. Het wordt wel tijd om eens wat verder te proberen..quote:Op zondag 23 september 2012 16:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken vinden een 10km uitlopen al bijzonder. En voor lopers is het allemaal niet zo spannend, maar voor de meeste zijn dat soort afstanden best ver. En laten we wel wezen, 10km hardlopen is ook niet misJe moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Dit smaakt naar meer. Over 3 weken dus de 8 km van de Amsterdam Marathon. Daarna? Toch op die snelweg gaan lopen?![]()
Zeker mooie tijd, kan bijna die Kenianen inhalenquote:Op zondag 23 september 2012 16:47 schreef GotC het volgende:
![]()
Ik zie die laatste mensen zo langzaam lopen. Leek er net eentje in slowmotion te lopen
Heb met ze te doen. Volgend jaar toch beter trainen?![]()
Ik schrijf alles op wat ik leuk vind, en ga dan strepen. Maar een aantal zijn vaste waardenquote:Op zondag 23 september 2012 16:46 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zoek je er eentje uit waar wij elkaar eens gaan ontmoeten?CPC, Zomerklassieker van Roosendaal en de BtB sowieso
Buiging voor koning YURquote:Op zondag 23 september 2012 16:47 schreef GotC het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik ben officieel tot en met deze ALV nog actief lid, dus ben een soort van 'verplicht' om aanwezig te zijn. Daarnaast vind ik het ook wel weer leuk om alle anderen weer te zien aangezien ik overgestapt ben naar een andere studie met andere vereniging.quote:Op zondag 23 september 2012 16:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgens mij is dat op alle hogescholen zoBij ons is het ook niet te betalen. Ze denken zeker dat studenten miljonair zijn
![]()
Zit jij ook in het bestuur of vind je het belangrijk aanwezig te zijn bij de AVL. Als het zo lang duurde bleef ik lekker thuis[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
BtB dan iig. Ik ga me denk ik in 2013 alleen op 10km en em's richten. Beetje Yur kopieren.quote:Op zondag 23 september 2012 16:51 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik schrijf alles op wat ik leuk vind, en ga dan strepen. Maar een aantal zijn vaste waardenCPC, Zomerklassieker van Roosendaal en de BtB sowieso
Bij de CPC ga ik ook voor de 10km!quote:Op zondag 23 september 2012 17:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
BtB dan iig. Ik ga me denk ik in 2013 alleen op 10km en em's richten. Beetje Yur kopieren.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ikke ook!!quote:Op zondag 23 september 2012 17:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij de CPC ga ik ook voor de 10km!![]()
Wat een tijd yur
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
quote:De CPC meet gaat net zo leuk worden als de BtB meetquote:
Wanneer is de cpc?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik ga ook naar CPC, denk ik. Weet nog niet zeker welke afstand, maar mik op de HM.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dankzij afgelopen CPC ben ik begonnen met hardlopen. We waren die dag in Scheveningen en konden uiteindelijk bijna niet uit Scheveningen komen vanwege de CPC. En zag ze lopen, dacht laat ik dat ook eens proberen![]()
![]()
10 maart, maar inschrijving is nog niet mogelijkquote:[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mooie tijden & verslagen komen hier voorbij!
Ik ben ook weer thuis na de Ladies Damloop. Bij het wachten in het startvak was het wat koud, maar later was ik maar wat blij dat ik voor een t-shirt had gekozen. Warming-up was wat suf, maar de loop zelf was leuk. Garmin had alleen in de IJtunnel ongeveer 1 km geen bereik, dus kon daarna niet echt meer op de Garmin lopen qua pace..
. Overigens in de IJtunnel ook meteen de eerste wandelaars gesignaleerd..
Ben benieuwd naar de officiële uitslag, zelf kom ik op 36:22 min uit. Had gehoopt op < 35, dus niet helemaal tevreden. Aan de andere kant heb ik de afgelopen maand niet volledig getraind i.v.m. opbouw na een blessure en ben ik allang blij dat ik tijdens deze loop geen pijntjes heb gevoeld.
Volgend jaar voor de 10 EM!So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Herkenbaar, ik heb dat met de Zomerklassieker van Roosendaal. Ik was op dat moment toevallig bij m'n ouders, en m'n moeder en zusje liepen mee, 10km. Ik ben gaan kijken (was er toch) en ik zag zoveel blije mensenquote:Op zondag 23 september 2012 17:30 schreef linebear het volgende:
Dankzij afgelopen CPC ben ik begonnen met hardlopen. We waren die dag in Scheveningen en konden uiteindelijk bijna niet uit Scheveningen komen vanwege de CPC. En zag ze lopen, dacht laat ik dat ook eens proberendat wilde ik ook!!
The rest is history, dit jaar, één jaar nadat ik toeschouwer was, liep ik hem zelf
oke, ik zet hem in de agenda als "misschien"quote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
10 maart, maar inschrijving is nog niet mogelijk
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
* GotC is trots op alle DtD lopers
Onwijs goed gedaan allemaal!
En wb wedstrijden volgend jaar..wil t/m september volgend jaar 10 km en 5 km wedstrijden lopen. Vanaf augustus stiekem kijken naar 10EM of 15 km.
Dus:
-CPC 10 km
-Vredesloop 10 km
-DtD 10EM
-Egmond kwart marathon (twijfel)
-7HL 15 km
-Naaldwijk 10 km
-Zomerklassieker 10 km, want dat moet van MamaGup
Zoiets..
[ Bericht 7% gewijzigd door GotC op 23-09-2012 18:04:44 ]![]()
Maar hij gaat voor HM's in 2013quote:Op zondag 23 september 2012 17:10 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
BtB dan iig. Ik ga me denk ik in 2013 alleen op 10km en em's richten. Beetje Yur kopieren.![]()
![]()
Ik moet me ook nog inschrijven voor de Posbankloop, maar na gisteravond ben ik niet meer zo zeker of ik wel op tijd fit ben voor deze wedstrijd. Nu is het afwachten hoe ik me voel na mijn laatste training aankomende week![]()
![]()
Leuk om jullie verslagen te lezen, goed gelopen!![]()
Ga woensdag voor het eerst 5 kilometer zonder interval rennen.
Moet van Swets![]()
![]()
![]()
De slavendrijver...quote:Op zondag 23 september 2012 18:05 schreef Arquero het volgende:
Leuk om jullie verslagen te lezen, goed gelopen!![]()
Ga woensdag voor het eerst 5 kilometer zonder interval rennen.
Moet van Swets
Ik had écht écht écht geen zin om te gaan lopen, maar toen ik eenmaal liep, liep ik heerlijk![]()
De tempertuur was goed, zo rond het 8km punt een lekkere miezerbui over me heengekregen en uiteindelijk er 12km van gemaakt:
http://www.endomondo.com/workouts/nOGeorIMXrA
De opdracht was 11,2 met 7min/km, maar m'n tempo was precíes relaxed genoeg rond de 6.20min/km voor een 'langzaam tempo' en had het als het had gemoeten nog wel volgehouden tot een 16km/10EM zo dravend. Heerlijk![]()
Helemaal blij dat ik ben gegaan.
Ja doei.![]()
Daar heb ik er pas 1 van gedaan, deze week, en dat ging wel primaquote:Op zondag 23 september 2012 18:16 schreef mosselmossel het volgende:
Hoe bevallen de snelheidstrainingen in het schema, MoBlo?
Ja doei.![]()
Dit jaar heeft ie voornamelijk 10km's gelopen toch?quote:
Ja! Echt heel lekkerquote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef mosselmossel het volgende:
Ah, okee, maar het gaat wel lekker bij je, heb ik het idee. (y)Al had ik wel even een motivatiedip de afgelopen week. Elke keer dat ik ging lopen gíng het wel lekker uiteindelijk maar moest mezelf wel echt 't huis uit trappen. Had gewoon géén zin
![]()
Ja doei.![]()
jooo en weer terug!
wat is dat toch een geweldig gebied. de sint jansberg en wat een klimmen zitten erin.
heerlijk gebikkeld.
11.17km in 1.15.30 heerlijke heuveltraining.
super weer er ook voor. rond de 13 graden.
knie hield het goed uit. af en toe wat kunst en vliegwerk. want veel boomwortels en kuilen.
ja echt een stuitertraining!!!!
http://runkeeper.com/user/storm666/activity/120132903home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Yup! Sorry, dacht dat je het over volgend jaar had.quote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dit jaar heeft ie voornamelijk 10km's gelopen toch?![]()
Dat is dus ook mijn planquote:Op zondag 23 september 2012 17:58 schreef GotC het volgende:
* GotC is trots op alle DtD lopers
Onwijs goed gedaan allemaal!
En wb wedstrijden volgend jaar..wil t/m september volgend jaar 10 km en 5 km wedstrijden lopen. Vanaf augustus stiekem kijken naar 10EM of 15 km.
Dus:
-CPC 10 km
-Vredesloop 10 km
-DtD 10EM
-Egmond kwart marathon (twijfel)
-7HL 15 km
-Naaldwijk 10 km
-Zomerklassieker 10 km, want dat moet van MamaGup
Zoiets..volgend jaar toch stiekum eens kijken of er meer kan dan 10km
Wat ik erop het staan:
• CPC 10km
• Vredesloop 10km
• DtD 10EM
• 7heuvelenloop 15 km
• Zomerklassieker van Roosendaal 10 km
• BtB 6EM
• Arnhemse Meisjesloop 5km
• VUmc Gebouwenloop 5km
• Derde Kerstdagloop 14km
• ATAG Posbankloop 15km
Ik moet dus nog wel een en ander strepen...maar er is ook zoveel leuks!
Nope, volgend jaar denk ik dat de 21 even aan me voorbij laat gaan (en vrijwilliger wordt bij de Amsterdam Marathon).quote:Op zondag 23 september 2012 18:23 schreef GotC het volgende:
Yup! Sorry, dacht dat je het over volgend jaar had.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Lekker hoorquote:Op zondag 23 september 2012 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
Ik had écht écht écht geen zin om te gaan lopen, maar toen ik eenmaal liep, liep ik heerlijk![]()
De tempertuur was goed, zo rond het 8km punt een lekkere miezerbui over me heengekregen en uiteindelijk er 12km van gemaakt:
http://www.endomondo.com/workouts/nOGeorIMXrA
De opdracht was 11,2 met 7min/km, maar m'n tempo was precíes relaxed genoeg rond de 6.20min/km voor een 'langzaam tempo' en had het als het had gemoeten nog wel volgehouden tot een 16km/10EM zo dravend. Heerlijk![]()
Helemaal blij dat ik ben gegaan.
![]()
Heb je nu je hele schema aangepast? Gezien je langzaamste tempo rond de 6:20 blijft hangen ipv 7:00 +?![]()
Ik twijfel nog. Ik heb net nieuwe schoenen, omdat m'n oude maakten dat m'n scheenbeen zeer deed... Ach, we zien wel.quote:Op zondag 23 september 2012 18:01 schreef Ach3r0n het volgende:
Ik moet me ook nog inschrijven voor de Posbankloop, maar na gisteravond ben ik niet meer zo zeker of ik wel op tijd fit ben voor deze wedstrijd. Nu is het afwachten hoe ik me voel na mijn laatste training aankomende week[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Verstandig.quote:Op zondag 23 september 2012 18:24 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nope, volgend jaar denk ik dat de 21 even aan me voorbij laat gaan (en vrijwilliger wordt bij de Amsterdam Marathon).![]()
Oh! Ik wil ook de Bruggenloop volgend jaar doenquote:Op zondag 23 september 2012 18:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is dus ook mijn planvolgend jaar toch stiekum eens kijken of er meer kan dan 10km
Wat ik erop het staan:
• CPC 10km
• Vredesloop 10km
• DtD 10EM
• 7heuvelenloop 15 km
• Zomerklassieker van Roosendaal 10 km
• BtB 6EM
• Arnhemse Meisjesloop 5km
• VUmc Gebouwenloop 5km
• Derde Kerstdagloop 14km
• ATAG Posbankloop 15km
Ik moet dus nog wel een en ander strepen...maar er is ook zoveel leuks!
En BtB![]()
![]()
Een klein beetje ja, al heb ik naar beneden (in pace) wel een kleinere verandering (5.30 versnellen ongeveer ipv 5.40). 5.55 is grofweg mijn ideale 'wedstrijdtempo', dus wil daar een beetje op blijven hangen als het even kan, maar heb inmiddels ook geleerd om lekker te lopen rond de 6.20quote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker hoor![]()
Heb je nu je hele schema aangepast? Gezien je langzaamste tempo rond de 6:20 blijft hangen ipv 7:00 +?Fijn hoor.
En als het zo door blijft gaan ga ik me voor de HM op de CPC inschrijven
Ja doei.![]()
Oh ja, de Bruggenloop had ik ook opgeschrevenquote:Op zondag 23 september 2012 18:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh! Ik wil ook de Bruggenloop volgend jaar doen
En BtB
En ik twijfel over de 10km tijdens de Rotterdam Marathon...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Maar..waarom niet de versnellingen juist ook groot meepikken, ipv 10 sec? Je doet nu 6:20 ipv 7:00 voor een langzame duurloop, waarom niet versnellingen richting 5:10/5:20?quote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Een klein beetje ja, al heb ik naar beneden (in pace) wel een kleinere verandering (5.30 versnellen ongeveer ipv 5.40). 5.55 is grofweg mijn ideale 'wedstrijdtempo', dus wil daar een beetje op blijven hangen als het even kan, maar heb inmiddels ook geleerd om lekker te lopen rond de 6.20Fijn hoor.
En als het zo door blijft gaan ga ik me voor de HM op de CPC inschrijven
En je wedstrijdtempo hoort door de intervaltrainingen juist sneller te worden nu![]()
![]()
Hmm..die ook nog!quote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja, de Bruggenloop had ik ook opgeschreven
En ik twijfel over de 10km tijdens de Rotterdam Marathon...![]()
![]()
Daar heeft het niks mee te makenquote:Tis gewoon meer aandacht voor de middellange afstand en daar wat meer mee gaan doen. Wil eens gaan kijken om meer runs van het type hindernisbaan te pakken. Ik kijk nu al uit naar Mudmasters.. Gister ben ik gewoon voor de lol richting het parcours gereden....
Okquote:Op zondag 23 september 2012 18:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Daar heeft het niks mee te makenTis gewoon meer aandacht voor de middellange afstand en daar wat meer mee gaan doen. Wil eens gaan kijken om meer runs van het type hindernisbaan te pakken. Ik kijk nu al uit naar Mudmasters.. Gister ben ik gewoon voor de lol richting het parcours gereden....
Wel jammer, zien we je bij des te minder evenementen. Mij lijkt het namelijk helemaal niks, hindernisbanen. Yur gelukkig ook niet![]()
![]()
Ja, en het lijkt me toch ook wel leuk om de Rotterdam Marathon een beetje mee te maken. Nu zit de marathon zelf er niet in, maar een klein stukje kan welquote:
Ja, ik baalde al dat ze geen HM hebben daar. Stomquote:Op zondag 23 september 2012 18:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, en het lijkt me toch ook wel leuk om de Rotterdam Marathon een beetje mee te maken. Nu zit de marathon zelf er niet in, maar een klein stukje kan welIk wil graag in Rotterdam lopen. Vind ik een vette stad.
Ik vind Rotterdam helemaal niksquote:Op zondag 23 september 2012 18:32 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ja, ik baalde al dat ze geen HM hebben daar. StomIk wil graag in Rotterdam lopen. Vind ik een vette stad.
maar de marathon daar is natuurlijk wel een top-evenement, dat dan weer wel. Dus eigenlijk wil ik daar ook wel een beetje meedoen.
Ze hebben er trouwens ook een 5km, maar die is op zaterdag.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zal wel meevallen, tis niet dat we elkaar nu vaak gezien hebben.. 2x (ja, kutschenen, anders 3/4x). Golden Ten in Delft is mijn vaste prik, leuk parcours.quote:Op zondag 23 september 2012 18:31 schreef GotC het volgende:
Ok
Wel jammer, zien we je bij des te minder evenementen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hehe. Als ik het ooit red om een marathon te lopen, wordt de eerste die van Rotterdam. Hoe dan ook. Zelfs als ik dan 11 maanden moet wachten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Omdat dat nu nog even goed voelt op de langere afstanden. Als ik voel dat ik 't naar 5.15 kan krijgen na een paar weken dan ga ik dat zeker doen, maar voorlopig een rustige kleinere versnelling. Doe wel een 16-weken-schema maar wil 't wel op gevoel in samenwerking met m'n lichaam doenquote:Op zondag 23 september 2012 18:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar..waarom niet de versnellingen juist ook groot meepikken, ipv 10 sec? Je doet nu 6:20 ipv 7:00 voor een langzame duurloop, waarom niet versnellingen richting 5:10/5:20?
En je wedstrijdtempo hoort door de intervaltrainingen juist sneller te worden nuen afgelopen donderdag toen ik voor 't eerst versnellen moest zei m'n lichaam 'doe maar 5.40'
Ja doei.![]()
Yeey, Dam tot Dam in een persoonlijke toptijd gelopen! 1:27:53
Startnummer 42504
Woonplaats/Team Enkhuizen
2,5 km 15:16
5 km 29:02
7,5 km 42:44
10 km 56:05
12,5 km 1:11:25
15 km 1:16:11
Netto eindtijd 1:27:53
Snelheid 10,987 km/uur
Edit: gaaf, alleen maar bekertjes!
http://www.endomondo.com/workouts/94513081The remedy is the experience.![]()
Hmm... Zat zelf eens even te kijken naar m'n tempo's:
Wedstrijdtempo: 6:05 - 6:10 min/km
Interval: 5:20 - 5:30 min/km
LDL: 7:20 - 7:30 min/km
Grappig![]()
![]()
Is ook zo.quote:Op zondag 23 september 2012 18:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, tis niet dat we elkaar nu vaak gezien hebben.. 2x (ja, kutschenen, anders 3/4x). Golden Ten in Delft is mijn vaste prik, leuk parcours.
Nja, succes iig voor het komende jaar!![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 18:36 schreef Klonterpot het volgende:
Yeey, Dam tot Dam in een persoonlijke toptijd gelopen! 1:27:53
[ afbeelding ]
Startnummer 42504
Woonplaats/Team Enkhuizen
2,5 km 15:16
5 km 29:02
7,5 km 42:44
10 km 56:05
12,5 km 1:11:25
15 km 1:16:11
Netto eindtijd 1:27:53
Snelheid 10,987 km/uur
Edit: gaaf, alleen maar bekertjes!
http://www.endomondo.com/workouts/94513081![]()
Top gedaan!![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, en ik heb vandaag een hardloper ingehaald.ik was zó trots op mezelf
![]()
vet stoer
![]()
![]()
![]()
Oh ja! Ben trouwens ook enorm trots op m'n vaderDie heeft de DtD ook gewoon top gedaan! 1:40:08
![]()
1
2
3
4
5
6
7Netto tussentijden (verschil)
2,5 kilometer 15:42
5 kilometer 30:56 (30:56)
7,5 kilometer 46:35
10 kilometer 1:02:17 (31:21)
12,5 kilometer 1:20:03
15 kilometer 1:33:30 (31:13)![]()
Superpapaquote:Op zondag 23 september 2012 18:47 schreef GotC het volgende:
Oh ja! Ben trouwens ook enorm trots op m'n vaderDie heeft de DtD ook gewoon top gedaan! 1:40:08
![]()
[ code verwijderd ]
NOS samenvatting, voor wie net als ik weer niet snel genoeg bij de tv was: http://nos.nl/video/42197(...)dam-tot-damloop.html[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hmpf. Was effe vergeten:
Volgende week meedoen aan de 5km in 's-Gravenzande.
En op 13 oktober 1 v/d 4 bij HAAG, ook 5 km.![]()
Leuk tochquote:Op zondag 23 september 2012 18:56 schreef GotC het volgende:
Hmpf. Was effe vergeten:
Volgende week meedoen aan de 5km in 's-Gravenzande.
En op 13 oktober 1 v/d 4 bij HAAG, ook 5 km.ik heb alleen de Posbankloop van aankomende zondag staan... Daarna is het leeg
Ja, ben wel benieuwd naar die Posbankloop! Ik lees elke keer Postbankloopquote:Op zondag 23 september 2012 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Leuk tochik heb alleen de Posbankloop van aankomende zondag staan... Daarna is het leeg
Schijnt wel heftig te zijn!![]()
Ik ben ook benieuwd!! Als ik ga starten, ga ik voor de 6km dit jaar. Maar ik kijk heel even hoe m'n scheen en m'n nieuwe schoenen zich gedragen deze weekquote:Op zondag 23 september 2012 19:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, ben wel benieuwd naar die Posbankloop! Ik lees elke keer Postbankloop
Schijnt wel heftig te zijn!
En Posbank, zo heet dat gebied. Ik dacht eerst ook dat het Postbank was, maar dat is dus niet zo
Yup! Dat de beste vent wrsch aan een of andere heel langzame herstelloop bezig was na een marathon ofzo vergeten we maar evenquote:![]()
Oh, en een warme douche na een loop, hoe heerlijk!
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup! Dat de beste vent wrsch aan een of andere heel langzame herstelloop bezig was na een marathon ofzo vergeten we maar even![]()
Oh, en een warme douche na een loop, hoe heerlijk!Maar toch! Je hebt 'm toch ingehaald
En de warme douche is het lekkerste wat er is![]()
![]()
Mudmasters..
Ben na het debacle van de Urbanathlon erg benieuwd naar wat Mudmasters gaat brengen. Hoop dat het de Army Urban Run gaat overtreffen (vast, dat was maar 8km met 9 a 13 hindernissen), nu zijn het 12 km's met 21 hindernissen.
http://tinyurl.com/cls77j7
http://mudmasters.nl/dsp_mm_map.phpIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
True! Ik ben er zelfs voor omgelopenquote:Op zondag 23 september 2012 19:06 schreef GotC het volgende:
[..]Maar toch! Je hebt 'm toch ingehaald
En de warme douche is het lekkerste wat er iswant ik zag 'm in de verte al lopen, en had eigenlijk er eerder afgemoeten de wijk in om goed uit te komen, máár deze kans kon ik niet laten schieten, dus ben maar doorgelopen
![]()
[/sadness]
En ik riep net nog "IK KOM NOOIT MEER ONDER DEZE DOUCHE VANDAAAAAAN!" naar beneden. Kun je nagaan wat ik roep als ik straks na 'n winterloop onder de douche sta
Ja doei.![]()
Qua organisatie moet het wel een stuk beter zijn. Ze zullen geen last hebben van teveel publiek en van verkeer, als het goed is.quote:Op zondag 23 september 2012 19:08 schreef slacker_nl het volgende:
Mudmasters..
Ben na het debacle van de Urbanathlon erg benieuwd naar wat Mudmasters gaat brengen. Hoop dat het de Army Urban Run gaat overtreffen (vast, dat was maar 8km met 9 a 13 hindernissen), nu zijn het 12 km's met 21 hindernissen.
http://tinyurl.com/cls77j7
http://mudmasters.nl/dsp_mm_map.php[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik wil een bad.
Trouwens. Yur is nog steeds niet thuis.
En stomme mevrouw bij drogist heeft luchtje op me gespoten. Nu ruik ik naar gore karamel met een vleugje oud-wijf.![]()
![]()
Ik heb een bad, maar ik vind het vreselijk... In de tijd dat we hier wonen heb ik er pas twee keer ingezeten. Als we de badkamer nog eens gaan aanpakken, gaat dat bad echt verdwijnenquote:Op zondag 23 september 2012 19:10 schreef GotC het volgende:
Ik wil een bad.
Trouwens. Yur is nog steeds niet thuis.
Dat teveel publiek was gewoon onzin, ja, als je te weinig dranghekken op de juiste plekken zet is een mens al teveel...quote:Op zondag 23 september 2012 19:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Qua organisatie moet het wel een stuk beter zijn. Ze zullen geen last hebben van teveel publiek en van verkeer, als het goed is.
Maar het verkeer, daar hebben ze hoe dan ook geen last van nee. Best makkelijk op een afgesloten stuk grond.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het is zo bepaald...quote:Op zondag 23 september 2012 19:14 schreef linebear het volgende:
Waarom wil degene die geen bad heeft altijd een bad en degene die een bad heeft gebruikt hem nooitIk denk dat het ook niet helpt dat wij in bad moeten douchen. Dat is ook zo'n gedoe.
Nja, het is maar goed dat we geen bad hebben. Ik zou alleen maar Lush spullen kopen om erin te gooien en de hele avond in bad liggenLekker gezellig
![]()
![]()
LUSHquote:Op zondag 23 september 2012 19:16 schreef GotC het volgende:
Nja, het is maar goed dat we geen bad hebben. Ik zou alleen maar Lush spullen kopen om erin te gooien en de hele avond in bad liggenLekker gezellig
ze hebben sinds kort een Lush in Utrecht... I'm doomed
Als 't bad groot genoeg is kan YUR er gewoon bij in natuurlijkquote:Op zondag 23 september 2012 19:16 schreef GotC het volgende:
Ja doei.![]()
Voor de gaminners die ook willen nike plussen:
http://www.awsmithson.com/tcx2nikeplus/Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Officiële tijd precies hetzelfde als deGarmin
aangaf. En alleen maar bekertjes
.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Oh en m'n broer heeft ook gelopen
Eindtijd: 1:10:18
1
2
3
4
5
6
7Netto tussentijden (verschil)
2,5 kilometer 10:39
5 kilometer 20:50 (20:50)
7,5 kilometer 31:35
10 kilometer 42:43 (21:53)
12,5 kilometer 55:24
15 kilometer 1:02:10 (19:27)![]()
Bij mij verschilde het ook maar 2 secondenquote:Op zondag 23 september 2012 19:46 schreef GDPP het volgende:
Officiële tijd precies hetzelfde als deGarmin
aangaf. En alleen maar bekertjes
.
![]()
Echt bizar goedquote:Op zondag 23 september 2012 19:47 schreef GotC het volgende:
Oh en m'n broer heeft ook gelopen
Eindtijd: 1:10:18
[ code verwijderd ]
Allemaal gefeliciteerd met jullie prestaties, bus terug was wel drama zeg, iets van 1.5 uur in rij gestaan
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
En alle niet DtDers die hebben gelopen!quote:Op zondag 23 september 2012 19:57 schreef winterstorm666 het volgende:
DtD ers allemaal super gedaan!
Ja doei.![]()
En de rust-dagersquote:Op zondag 23 september 2012 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En alle niet DtDers die hebben gelopen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: