Ik zal morgen een nieuwe poging doenquote:Op zondag 23 september 2012 00:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Niet overtuigd. Ik ben veeleisend
Ik zat even te twijfelen. Msn werd pas groot na 2000 toch?quote:
Ik ook!quote:
Jepquote:Op zondag 23 september 2012 01:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zat even te twijfelen. Msn werd pas groot na 2000 toch?
Volgens mij ookquote:Op zondag 23 september 2012 01:02 schreef Cee het volgende:
Ik dacht dat msn al helemaal uit de tijd was.
Ik gebruik het al een hele tijd niet meer, alhoewel het nog wel ergens in de stoffige hoeken van m'n laptoppie staat geïnstalleerd.quote:Op zondag 23 september 2012 01:02 schreef Cee het volgende:
Werkelijk geen idee...quote:Op zondag 23 september 2012 01:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik zat even te twijfelen. Msn werd pas groot na 2000 toch?
Nee joh, sinds de smartphones en tablets vindt er een complete revival plaatsquote:Op zondag 23 september 2012 01:02 schreef Cee het volgende:
Ik kon geen 90's term voor hossel bedenken. Toen was ik daar nog niet zo in thuisquote:
Weer een pallet Shandy achter de kiezen?quote:
neuh, half flesje maarquote:Op zondag 23 september 2012 01:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Weer een pallet Shandy achter de kiezen?
HARDCORE!quote:Op zondag 23 september 2012 01:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Weer een pallet Shandy achter de kiezen?
ja, hallo! tis een 0.75L fles! dus das ongeveer een blikje. en dat in anderhalf uur!quote:
Whehe, trustenquote:Op zondag 23 september 2012 01:22 schreef henkde_j het volgende:
Jongens genoeg tijd de telefoonlijn bezet gehouden hier. Ik ga offline
hebben jullie geen ISDN dan? tsk!quote:Op zondag 23 september 2012 01:22 schreef henkde_j het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2012 01:22 schreef henkde_j het volgende:
Zuiplap!quote:Op zondag 23 september 2012 01:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, hallo! tis een 0.75L fles! dus das ongeveer een blikje. en dat in anderhalf uur!
als ik nu moet blazen krijg ik een rijverbod denk ik...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zondag 23 september 2012 01:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als ik nu moet blazen krijg ik een rijverbod denk ik...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ga ook slapen![]()
trusten lekkere pinopoepie van me!quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 01:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
trusten lekkere pinopoepie van me!
whu whu whut??? waarom?quote:
Naja Timur is de hele week al continu op de radio. Zometeen is hij ook nog overspannen.quote:Op zondag 23 september 2012 11:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
whu whu whut??? waarom?
nou ja, toch maar ff luisteren. Sander vind ik wel ok
dat had ie gisteren dan wel even mogen zeggenquote:Op zondag 23 september 2012 11:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naja Timur is de hele week al continu op de radio. Zometeen is hij ook nog overspannen.
Hij heeft 't gezegd, vrijdagmiddag.quote:Op zondag 23 september 2012 11:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat had ie gisteren dan wel even mogen zeggen
ik verheug me altijd op die 2 klapjosties!
jamaar ik luister nooit naar de Coen en Sander showquote:Op zondag 23 september 2012 12:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij heeft 't gezegd, vrijdagmiddag.
quote:Op zondag 23 september 2012 12:06 schreef 3rdRock het volgende:
en Ramon is er natuurlijk ook niet. maar dat is omdat behalve Timur en Lantinga niemand met die knuppel kan samenwerken@
vorig jaar als Michelle Pfeiffer was hij geniaalquote:Op zondag 23 september 2012 12:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Wel jammer trouwens dat hij nu niet in de clip zit.
quote:Op zondag 23 september 2012 12:06 schreef 3rdRock het volgende:
en Ramon is er natuurlijk ook niet. maar dat is omdat behalve Timur en Lantinga niemand met die knuppel kan samenwerken@
niet heel hoog, maar ik weet niet wat ze verwachten...quote:
de Queen docu er naar trok meer dan 500.000 kijkers wat extreem goed is voor de zaterdagavond op Ned 3quote:Op zondag 23 september 2012 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet heel hoog, maar ik weet niet wat ze verwachten...
Urban Cookie Collective
Queen? Ik heb het eerste uur gezien, het ging meer over Freddy dan over Queenquote:Op zondag 23 september 2012 12:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
de Queen docu er naar trok meer dan 500.000 kijkers wat extreem goed is voor de zaterdagavond op Ned 3
ach, voor veel mensen is Freddie Queenquote:Op zondag 23 september 2012 12:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Queen? Ik heb het eerste uur gezien, het ging meer over Freddy dan over Queen
quote:Op zondag 23 september 2012 12:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, voor veel mensen is Freddy Queen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 september 2012 12:24 schreef Cee het volgende:
[..]aangepastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Hm, ik zie veel lui met korte mouwen. Is het nog zulk loopweer?quote:Op zondag 23 september 2012 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
De Lovebirds gaan ff een stukkie lopen
Als je hard genoeg loopt/rent krijg je 't vanzelf warm.quote:Op zondag 23 september 2012 12:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik zie veel lui met korte mouwen. Is het nog zulk loopweer?
ik ben vanochtend geweest en droeg een joggingbroek, loopshirt en joggingsweater en begon t op een gegeven moemnt aardig warm te krijgen...quote:Op zondag 23 september 2012 12:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, ik zie veel lui met korte mouwen. Is het nog zulk loopweer?
Hmja, ik ga straks. Iig driekwart tight, maar zit me al een tijdje af te vragen of ik korte mouw of lange mouw aandoequote:Op zondag 23 september 2012 12:29 schreef 3rdRock het volgende:
ik kwam speciaal de keuken uit (dat is een trap af) om de pc harder te zetten voor Britney. en meebrullen maar![]()
![]()
[..]
ik ben vanochtend geweest en droeg een joggingbroek, loopshirt en joggingsweater en begon t op een gegeven moemnt aardig warm te krijgen...
volgens mij maakt dat niet zoveel uit....heb altijd het idee dat de borst de meeste kou pakt....quote:Op zondag 23 september 2012 12:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hmja, ik ga straks. Iig driekwart tight, maar zit me al een tijdje af te vragen of ik korte mouw of lange mouw aandoe
nja, dat zegt niet zoveel. daar staat bij mij The Sign van Ace of Base, maar daar had natuurlijk So Fine! van Waltari moeten staanquote:Op zondag 23 september 2012 12:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij heeft hem zelfs op nummer 1 volgens mij
Ik heb het juist met m'n armen. Met m'n andere kleding loop ik ook altijd te prutsen met m'n mouwen. Dan weer opgestroopt, dan weer naar beneden en zo gaat het de hele dag doorquote:Op zondag 23 september 2012 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij maakt dat niet zoveel uit....heb altijd het idee dat de borst de meeste kou pakt....
afritsmouwen ftw!quote:Op zondag 23 september 2012 12:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb het juist met m'n armen. Met m'n andere kleding loop ik ook altijd te prutsen met m'n mouwen. Dan weer opgestroopt, dan weer naar beneden en zo gaat het de hele dag door
quote:
Waar is zijn bril?quote:Op zondag 23 september 2012 12:24 schreef 3rdRock het volgende:
[ afbeelding ]
De Lovebirds gaan ff een stukkie lopen
Welnee johquote:Op zondag 23 september 2012 12:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
afritsmouwen ftw!![]()
![]()
ik heb zelf 2wk terug een lange tight aangeschaft. maar dat lijkt me zo koud?
Die zal wel teveel wind vangenquote:
mmmm, dan dinsdag die tight maar aan.....quote:Op zondag 23 september 2012 12:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Welnee johEen joggingbroek lijkt me veel kouder, die kan je zweet niet afvoeren. En het plakt
die heeft Krystl ergens waar de zon nooit schijnt....quote:
ik versta in de track die nu gedraaid wordt constant Pizzaquote:Op zondag 23 september 2012 12:37 schreef Qunix het volgende:
Goeie track dit.
[..]
Dit is het niet hoor:
Ook een fantastische nummer!
"These sounds fall into my mind" is wat ze zingen...ik versta echt Pizza ipv These Soundsquote:Op zondag 23 september 2012 12:39 schreef Qunix het volgende:
Je hebt gewoon trek in pizza
Jammer dat anno 2012 helaas geen dance/house nummers worden gemaakt zoals deze en wat ik postte...
quote:Op zondag 23 september 2012 12:39 schreef 3rdRock het volgende:
Smash Mouth![]()
![]()
maar waarom geen Walking on the Sun?
GMTA!quote:
Neuh, als dit vijfhonderdachtendertig was wel, behalve 9-17 trouwens.quote:Op zondag 23 september 2012 12:42 schreef CindieY het volgende:
Ze draaien toch alleen maar de geijkte nummers uit de 90's
Zelfs ik als jong ding van 24 hoor maar weinig voorbij komen dat ik niet ken.quote:Op zondag 23 september 2012 12:42 schreef Qunix het volgende:
[..]
Neuh, als dit vijfhonderdachtendertig was wel.
wrong topic?quote:Op zondag 23 september 2012 12:44 schreef Qunix het volgende:
Waar zijn ze? Bang vanwege Haren? Zijn ze op non-actief vanwege Haren? Moeten ze zich melden bij de politie? Worden ze ontslagen? Woow!
Nee, we moeten niet hebben dat Timur ook overspannen raakt nu hij zoveel radio maaktquote:Op zondag 23 september 2012 12:44 schreef Qunix het volgende:
Waar zijn ze? Bang vanwege Haren? Zijn ze op non-actief vanwege Haren? Moeten ze zich melden bij de politie? Worden ze ontslagen? Woow!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |