SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Als iemand interessant lijkt dan is hij dat voor diegene die hem als zo ervaart... toneelstukje of niet.. kan later in de relatie kapot gaan maar zo'n persoon krijgt wel een meisje dan.. en dat is toch ook belangrijk.. mensen passen zich gewoon aan, toneelstukje opvoeren is te zien als een grote vorm van aanpassing. Niet wenselijk hoor, maar ik begrijp wel dat het gebeurt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien wordt het eens tijd om te beseffen dat veel van die 'interessanten' wellicht een toneelstukje opvoeren.we dan![]()
Want?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien wordt het eens tijd om te beseffen dat veel van die 'interessanten' wellicht een toneelstukje opvoeren.En dat merk je ook vanzelf na een paar keer praten.
![]()
Gast, ik denk dat de meeste nog nooit een kutje van dichtbij hebben gezien..quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat is het maandelijkse prikgemiddelde van de mannen hier?
1tjes, 2en, 8en; 150+ kilootjes; zoektochten naar liefde... Hou op heur.![]()
![]()
Ah, het ligt natuurlijk allemaal aan de vrouwen en never aan henzelf.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Zo scoren wel ja... boeie dat het oprecht isquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:09 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als iemand interessant lijkt dan is hij dat voor diegene die hem als zo ervaart... toneelstukje of niet.. kan later in de relatie kapot gaan maar zo'n persoon krijgt wel een meisje dan.. en dat is toch ook belangrijk.. mensen passen zich gewoon aan, toneelstukje opvoeren is te zien als een grote vorm van aanpassing. Niet wenselijk hoor, maar ik begrijp wel dat het gebeurt.Als er maar geneukt kan worden
Ik ga, tijd voor een leuke avond. Jeweetwel, dingen doen die ik leuk vind. Naar een festival in Den Haag, omdat ik dat leuk vind. Niet om vrouwen te ontmoeten, maar omdat ik de muziek en optredens leuk vind.![]()
Die meiden willen hem blijkbaar niet. En hij mag toch wel iets kieskeurig blijven? Hij is het vast al niet zo heel erg maar hij hoeft ook geen genoegen te nemen met alles alleen maar omdat hij misschien niet zo gewild is toch? Dat is zijn recht en hij mag er ook best over klagen. Als hij nou een superknappe meid wou oke dan kon je hem zeggen van je bent te kieskeurig, maar dit valt wel mee vind ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:06 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik heb het ook over innerlijk. Ik kom zoveel leuke mensen tegen qua innerlijk (overkomen), echt waar. Gewoon grappig, lief, aardig, leuk. Raar dat jij dat niet tegenkomt. En dan doel ik niet eens op relatiemateriaal maar ook gewoon leuke dames. Dan ben jij gewoon te kieskeurig.we dan![]()
Nou dit is ook simpel om in zo'n topic mensen te bashen hoor. Knap zeg!quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:10 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Gast, ik denk dat de meeste nog nooit een kutje van dichtbij hebben gezien..
1tjes, 2en, 8en; 150+ kilootjes; zoektochten naar liefde... Hou op heur.we dan![]()
Superknappe meiden moet ik over het algemeen niks van hebben.... die stralen arrogantie uit tot en met.... middelpunt van de wereld in hun belevingquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Die meiden willen hem blijkbaar niet. En hij mag toch wel iets kieskeurig blijven? Hij is het vast al niet zo heel erg maar hij hoeft ook geen genoegen te nemen met alles alleen maar omdat hij misschien niet zo gewild is toch? Dat is zijn recht en hij mag er ook best over klagen. Als hij nou een superknappe meid wou oke dan kon je hem zeggen van je bent te kieskeurig, maar dit valt wel mee vind ik![]()
Ik zou gaan....![]()
Uiteraard: blijf vooral kieskeurig maar dan krijg je ook geen vrouw. Als zo'n magnetronkoffie beweert dat 90% van de vrouwen afvalt omdat ''te bitchy'', echt helemaal prima, maar loop dan ook niet te zeveren dat je niemand kán krijgen. Hij geeft het immers geen kans en loopt bij voorbaat iedereen al af te katten. En die Faxie met zijn dikke chick: geef zo iemand nou eens een kans, kom erachter wat voor persoon het is en ga dan pas oordelen. Je ligt al niet goed in de markt, wees dan ook nog niet zo oppervlakkig en kieskeurig als je het in feite niet kunt permitteren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Die meiden willen hem blijkbaar niet. En hij mag toch wel iets kieskeurig blijven? Hij is het vast al niet zo heel erg maar hij hoeft ook geen genoegen te nemen met alles alleen maar omdat hij misschien niet zo gewild is toch? Dat is zijn recht en hij mag er ook best over klagen. Als hij nou een superknappe meid wou oke dan kon je hem zeggen van je bent te kieskeurig, maar dit valt wel mee vind ik![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Superknappe meiden moet ik over het algemeen niks van hebben.... die stralen arrogantie uit tot en met.... middelpunt van de wereld in hun beleving![]()
Ik zou gaan.....
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Nou ja ik weet niet of er een achterliggende gedachte zit aan de manier waarop je dat typte.. lijkt beetje alsof je er iets mee wil zeggen... maar in ieder geval veel plezier man en tot later danquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo scoren wel ja... boeie dat het oprecht isAls er maar geneukt kan worden
Ik ga, tijd voor een leuke avond. Jeweetwel, dingen doen die ik leuk vind. Naar een festival in Den Haag, omdat ik dat leuk vind. Niet om vrouwen te ontmoeten, maar omdat ik de muziek en optredens leuk vind.En ja sometimes the means justify the goods enzo
we dan![]()
Welnee, ik bash niemand. Ik geef alleen maar aan dat de wijze waarop jullie hier communiceren over het onderwerp 'versieren' en de terminologie die daarbij wordt gebruikt nogal sneu is. Snap niet zo goed dat jullie zelf niet doorhebben dat dat niet echt de manier is om 'te scoren', en zeker niet bij vrouwen die 'interessant genoeg' zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:13 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou dit is ook simpel om in zo'n topic mensen te bashen hoor. Knap zeg!![]()
Maar Faxie, jij hebt geen of weinig ervaring?Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
ergo, je bent geïntimideerd door hen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Superknappe meiden moet ik over het algemeen niks van hebben.... die stralen arrogantie uit tot en met.... middelpunt van de wereld in hun beleving![]()
Ik zou gaan....The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Wat? Van die cherso types die onder de make-up zitten vind jij knap zeker?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou gaan....En dit. Vrouwen zijn mensen. Knappe vrouwen ook. Geen draken die je gaan aanvallen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ergo, je bent geïntimideerd door hen.![]()
Het was maar een voorbeeld hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:14 schreef Volgut het volgende:
[..]
Uiteraard: blijf vooral kieskeurig maar dan krijg je ook geen vrouw. Als zo'n magnetronkoffie beweert dat 90% van de vrouwen afvalt omdat ''te bitchy'', echt helemaal prima, maar loop dan ook niet te zeveren dat je niemand kán krijgen. Hij geeft het immers geen kans en loopt bij voorbaat iedereen al af te katten. En die Faxie met zijn dikke chick: geef zo iemand nou eens een kans, kom erachter wat voor persoon het is en ga dan pas oordelen. Je ligt al niet goed in de markt, wees dan ook nog niet zo oppervlakkig en kieskeurig als je het in feite niet kunt permitteren.
De laatste vrouwen die ik gedate heb waren overigens behoorlijk aantrekkelijk.![]()
Ergo, je kan ze niet krijgen en kan dat niet zo goed verkroppen...quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou gaan....![]()
Hoezo ging dat mis dan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld hoor
De laatste vrouwen die ik gedate heb waren overigens behoorlijk aantrekkelijk.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ja hey hier praten is wel anders dan wanneer je date ofzo hequote:Op zaterdag 22 september 2012 19:15 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Welnee, ik bash niemand. Ik geef alleen maar aan dat de wijze waarop jullie hier communiceren over het onderwerp 'versieren' en de terminologie die daarbij wordt gebruikt nogal sneu is. Snap niet zo goed dat jullie zelf niet doorhebben dat dat niet echt de manier is om 'te scoren', en zeker niet bij vrouwen die 'interessant genoeg' zijn.maar ja niet iedereen is even tactvol, maar jij met die post zonet ook niet
maar oke geen probleem dan
we dan![]()
Waarschijnlijk ben je gewoon niet echt sociaal en weet je niet hoe je je moet gedragen. Denk ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld hoor
De laatste vrouwen die ik gedate heb waren overigens behoorlijk aantrekkelijk.![]()
Watquote:?
Die lopen vaak zat met hun neus de lucht in, 'want ze kunnen toch lekker krijgen wie ze maar willen'. Die worden dag in dag uit door minstens 10 kerels aangesproken. En er zijn er maar zat die zich daar verdomd bewust van zijn, en die daar maar al te graag gebruik/misbruik van maken.
Doe mij maar iemand zonder kapsones dank u![]()
![]()
Ach kom op zeg. Kloon van Evie of wat? Je kan het ook te ver pushen he, is nergens voor nodig.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:18 schreef Volgut het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je gewoon niet echt sociaal en weet je niet hoe je je moet gedragen. Denk ik.we dan![]()
Wat als versieren nu wel makkelijk gaat?"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death![]()
Dat was meer in reactie op eerste posts...quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja ik weet niet of er een achterliggende gedachte zit aan de manier waarop je dat typte.. lijkt beetje alsof je er iets mee wil zeggen... maar in ieder geval veel plezier man en tot later danEn ja sometimes the means justify the goods enzo
![]()
Dat is toch waarschijnlijk gewoon de waarheid? Hij ziet er niet slecht uit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Kloon van Evie of wat? Je kan het ook te ver pushen he, is nergens voor nodig.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Wel ervaring, niet veel. Waarom denk je dat ik in dit topic zit?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:15 schreef Fascination het volgende:
Maar Faxie, jij hebt geen of weinig ervaring?
Overigens is dit forum nogal een uitlaatklep... 't komt allemaal iets dramatischer over dan dat het is hoor. Mensen die me hebben gemeet kunnen dat wel beamen denk ik.
Ik ben zelfs nog best een vrolijke jongen.![]()
Ook al is het de waarheid zij lijkt er wel wat plezier uit te halen de laatste posts om telkens maar zulke steken te geven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is toch waarschijnlijk gewoon de waarheid? Hij ziet er niet slecht uit.
we dan![]()
Nee ik moet er gewoon niks van hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ergo, je bent geïntimideerd door hen?![]()
Voor die mensen zijn er andere SCs.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:19 schreef mymoodfentje het volgende:
Wat als versieren nu wel makkelijk gaat?Dat was duidelijk, maar wáárom? In je verklaring herhaal je enkel wat je al eerder zei.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik moet er gewoon niks van hebben.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
In Sex waarschijnlijk ?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voor die mensen zijn er andere SCs."If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death![]()
Ik val niet op types die menen veel make-up nodig te hebben om knap te zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:16 schreef Volgut het volgende:
[..]
Wat? Van die cherso types die onder de make-up zitten vind jij knap zeker?
[..]
En dit. Vrouwen zijn mensen. Knappe vrouwen ook. Geen draken die je gaan aanvallen.
Maar dat mag niet begreep ik.![]()
Nee dat zijn van die figuren die wijven die in US en KPD posten DMen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Dat is ook vaak het probleem.. Het gaat niet eens echt om uiterlijk, maar om de presentatie.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is toch waarschijnlijk gewoon de waarheid? Hij ziet er niet slecht uit.
Ik ben ook niet echt sociaal wat dat betreft. Ben niet het type dat op mensen afstapt en gezellige babbeltjes aangaat, dus ook niet in de kroeg bij vrouwen. Maar dat hoeft ook helemaal niet, althans, ik heb niets te klagen. Je moet als je daar niet goed in bent namelijk gewoon zorgen dat je het omdraait... Zorg dat ze naar jou toe komen. Dat heeft vooral met houding en zelfverzekerdheid te maken. . Beetje omgekeerde psychologie toepassen ook.![]()
Kon je wel eens gelijk in hebben. Maar dat is wel een van de dingen waar ik de afgelopen jaren stukken beter in geworden ben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:18 schreef Volgut het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben je gewoon niet echt sociaal en weet je niet hoe je je moet gedragen. Denk ik.![]()
Dat zeg je uit beleefdheid toch?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is toch waarschijnlijk gewoon de waarheid? Hij ziet er niet slecht uit.![]()
![]()
Omdat karakter.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voor die mensen zijn er andere SCs.
[..]
Dat was duidelijk, maar wáárom? In je verklaring herhaal je enkel wat je al eerder zei.![]()
Dit is pure waarheid, goed advies voor vele kutzoekers hier.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:24 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Zorg dat ze naar jou toe komen. Dat heeft vooral met houding en zelfverzekerdheid te maken. . Beetje omgekeerde psychologie toepassen ook.Dat kan je toch niet opmaken uit enkel de eerste indruk? Veel knappe vrouwen zijn gewoon niet zo snel onder de indruk van een man die op hen afstapt, ergo: ze willen iets interessants.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee, ken ook geen Evie trouwens.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:19 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Kloon van Evie of wat? Je kan het ook te ver pushen he, is nergens voor nodig.![]()
Daarom. Ziet er normaal uit. Moet wel iets met sociale vaardigheden zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is toch waarschijnlijk gewoon de waarheid? Hij ziet er niet slecht uit.![]()
Of anders jaarlijks als anders niemand deze vraag kan beantwoorden...quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:08 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat is het maandelijkse prikgemiddelde van de mannen hier?![]()
Oke I stand corrected dan. Leek even op een extra sneerquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:27 schreef Volgut het volgende:
[..]
Daarom. Ziet er normaal uit. Moet wel iets met sociale vaardigheden zijn.we dan![]()
Nee.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Oh, nee hoor. Ik ben gewoon eerlijk en direct en ik formuleer dingen kut. Maar ik denk echt dat hij niet zo sociaal is aangezien zijn looks normaal zijn en hij met zulke looks genoeg leuke vrouwen zou kunnen krijgen. En ik vind gewoon dat als je al een faler bent, je niet te kritisch moet zijn op vrouwen die wel willen. Maarja, dat ben ik.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ook al is het de waarheid zij lijkt er wel wat plezier uit te halen de laatste posts om telkens maar zulke steken te geven.![]()
Of een scheve man/vrouw verhouding bij m'n interessegebieden... pool/kitesurfen/automeets/de optredens waar ik kom.. meeste vrouwen daar zijn daar vanwege hun vriend vaak ook... schiet ook niet op dus.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:27 schreef Volgut het volgende:
[..]
Daarom. Ziet er normaal uit. Moet wel iets met sociale vaardigheden zijn.![]()
Veel plezier manquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:30 schreef Faxie het volgende:
Ik ga, ga te laat zijn voor het eerste optreden
we dan![]()
0,0 wegens beperkte groei van mijn sociale leven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Of anders jaarlijks als anders niemand deze vraag kan beantwoorden..."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
waarheid.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:14 schreef Volgut het volgende:
[..]
Uiteraard: blijf vooral kieskeurig maar dan krijg je ook geen vrouw. Als zo'n magnetronkoffie beweert dat 90% van de vrouwen afvalt omdat ''te bitchy'', echt helemaal prima, maar loop dan ook niet te zeveren dat je niemand kán krijgen. Hij geeft het immers geen kans en loopt bij voorbaat iedereen al af te katten. En die Faxie met zijn dikke chick: geef zo iemand nou eens een kans, kom erachter wat voor persoon het is en ga dan pas oordelen. Je ligt al niet goed in de markt, wees dan ook nog niet zo oppervlakkig en kieskeurig als je het in feite niet kunt permitteren.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Nee joh. Prik daar doorheen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat?
Die lopen vaak zat met hun neus de lucht in, 'want ze kunnen toch lekker krijgen wie ze maar willen'. Die worden dag in dag uit door minstens 10 kerels aangesproken. En er zijn er maar zat die zich daar verdomd bewust van zijn, en die daar maar al te graag gebruik/misbruik van maken.
Jammergenoeg zitten hier vrij weinig mensen die actie ondernemen. Het is eigenlijk vooral een zeurtopic geworden voor ongelukkigen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:25 schreef Weissman het volgende:
Waarom blijft deze reeks wel bestaan en de rest van de SC's niet ?''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Tis best wel hard gegaan hier!Je hebt niet goed gelezen. Ik geef in principe iedereen een kans, maar er is simpelweg niemand die die kans neemt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:14 schreef Volgut het volgende:
[..]
Uiteraard: blijf vooral kieskeurig maar dan krijg je ook geen vrouw. Als zo'n magnetronkoffie beweert dat 90% van de vrouwen afvalt omdat ''te bitchy'', echt helemaal prima, maar loop dan ook niet te zeveren dat je niemand kán krijgen. Hij geeft het immers geen kans en loopt bij voorbaat iedereen al af te katten. En die Faxie met zijn dikke chick: geef zo iemand nou eens een kans, kom erachter wat voor persoon het is en ga dan pas oordelen. Je ligt al niet goed in de markt, wees dan ook nog niet zo oppervlakkig en kieskeurig als je het in feite niet kunt permitteren.
En ik heb zo m'n redenen waarom ik met bepaalde vrouwen niet meer in zee ga.Omdat dit geen sc isquote:Op zaterdag 22 september 2012 19:25 schreef Weissman het volgende:
Waarom blijft deze reeks wel bestaan en de rest van de SC's niet ?Dikke kans dat m'n volgende partner geen fokster is, ze zal dit niet te lezen krijgenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:57 schreef Volgut het volgende:
[..]
Negatief ben je. Wordt niks met jou en relaties denk ik.
![]()
![]()
Ironisch, vanavond in een gesprek gerold met 2 dames en even met hun rondgehangen...
Details houd ik nog voor mezelf...nog geen idee welke kant het op gaat.![]()
Overigens nog iets.... ik ben eigenlijk nooit degene geweest die afwijst....quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:14 schreef Volgut het volgende:
[..]
En het zijn juist oppervlakkige vrouwen waar ik niet zoveel mee heb... en laten er daar nou eens heel veel van zijn. Ironisch dat ik oppervlakkig genoemd word nu....je moest eens weten lieverd![]()
![]()
Kutzoeker, geniale term wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dit is pure waarheid, goed advies voor vele kutzoekers hier.
Ik ben zelfverzekerder dan ooit, maar ze komen nog steeds niet naar me toe hoor.
Roken (ja ja ik weet slecht, bespaar je de moeite om me dat te gaan vertellen) levert zeker op vrijdagavond als ik naar huis ga van uit mijn werk leuke gesprekken op. Vroeg gisteren een meisje om een sigaretje en we raakten aan de praten. Pak je toch mooi mee, plus die sigaret dan.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Ik zou zeker niet meer beginnen nee.quote:Op zondag 23 september 2012 04:52 schreef Faxie het volgende:
Tja ik ben 9,5 jaar geleden gestopt met roken...zal ik opnieuw beginnen dan maar?C'est la vie
Dat is wel interessant, misschien kwam je juist iets te wanhopig en te happig over daardoor?quote:Op zondag 23 september 2012 04:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overigens nog iets.... ik ben eigenlijk nooit degene geweest die afwijst....
En het zijn juist oppervlakkige vrouwen waar ik niet zoveel mee heb... en laten er daar nou eens heel veel van zijn. Ironisch dat ik oppervlakkig genoemd word nu....je moest eens weten lieverdC'est la vie
Ik denk dat ik juist totaal niet happig overkom....quote:Op zondag 23 september 2012 04:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is wel interessant, misschien kwam je juist iets te wanhopig en te happig over daardoor?![]()
Ook wanneer ze veel aandacht krijgen wil dat niet zeggen dat ze arrogant worden. Als jij ze voor het uitkiezen hebt, zou je toch ook niet arrogant doen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 19:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat?
Geen penetratie = kutverhaal. Dus beter dat je niks deelt.quote:Op zondag 23 september 2012 04:20 schreef Faxie het volgende:
Ironisch, vanavond in een gesprek gerold met 2 dames en even met hun rondgehangen...
Details houd ik nog voor mezelf...nog geen idee welke kant het op gaat.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Beter dat jij oprot naar een ander topic, want hier voeg je niks toequote:Op zondag 23 september 2012 08:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Geen penetratie = kutverhaal. Dus beter dat je niks deelt.![]()
![]()
Ik heb op dit moment wel zo'n beetje het punt bereikt dat ik gewoon liever alleen ben. Kan ik ook niet gekwetst worden.![]()
![]()
En nogmaals.. wat boeit het sowieso? Ik ben single maar ik ben niet alleen of eenzaamMichielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Ik had van jou overigens niet verwacht dat je moeite met het versieren van een vrouw zou hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 14:24 schreef Michielos het volgende:
En nogmaals.. wat boeit het sowieso? Ik ben single maar ik ben niet alleen of eenzaamOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Gewoon wat vriendinnen zoeken en een leuke jongen die je niet kwetstquote:Op zondag 23 september 2012 14:16 schreef julia222 het volgende:
Ik heb op dit moment wel zo'n beetje het punt bereikt dat ik gewoon liever alleen ben. Kan ik ook niet gekwetst worden.we dan![]()
Dit kan beter hernoemd worden naar het "als versieren niet zo makkelijk gaat, dan geven we het op" topic.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Nee hoor, want niet iedereen geeft het opquote:Op zondag 23 september 2012 14:33 schreef Tangledup het volgende:
Dit kan beter hernoemd worden naar het "als versieren niet zo makkelijk gaat, dan geven we het op" topic.
Iemand komt gewoon met een goede tip!![]()
![]()
Ik heb het even gehad met de mensheid.quote:Op zondag 23 september 2012 14:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gewoon wat vriendinnen zoeken en een leuke jongen die je niet kwetst![]()
Drama queen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef julia222 het volgende:
[..]
Ik heb het even gehad met de mensheid.
Dan kan je net zoals Token in Southpark gaan leven met de leeuwen tijdelijk.. maar ook hij komt erachter dat hij ook niet bij de leeuwen past..quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef julia222 het volgende:
[..]
we dan![]()
En waar ging hij toen naartoe?quote:Op zondag 23 september 2012 14:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dan kan je net zoals Token in Southpark gaan leven met de leeuwen tijdelijk.. maar ook hij komt erachter dat hij ook niet bij de leeuwen past..
[ afbeelding ]![]()
Terug naar zijn vrienden in southpark. Want ook al plaagden ze hem soms hij mag hen alsnog een stuk meer dan de rijkeluiskinderen en de leeuwen.quote:
Afbeelding van Token met een rijkeluiskindwe dan![]()
Moraal van het verhaal is dat niet alles perfect is en zoals je wil maar kan veranderen en het kan ook een stuk erger
we dan![]()
Je bent overgestapt op andere diersoorten?quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef julia222 het volgende:
[..]
Ik heb het even gehad met de mensheid.Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.![]()
Ik doe er geen moeite voor. Mss is t m datquote:Op zondag 23 september 2012 14:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had van jou overigens niet verwacht dat je moeite met het versieren van een vrouw zou hebben.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Kattenvrouwtjequote:Op zondag 23 september 2012 14:50 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je bent overgestapt op andere diersoorten?![]()
![]()
Vraag jij je af waarom je geen vriend hebt?quote:Op zondag 23 september 2012 14:41 schreef julia222 het volgende:
[..]
Haha. Ja maar ik zeg het niet om zielig te doen. Ik heb gewoon echt even geen zin in mensen.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Op dit moment niet nee..quote:Op zondag 23 september 2012 15:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vraag jij je af waarom je geen vriend hebt?![]()
Haha ik kan hem wel voelen aankomenquote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ok. Ik heb namelijk wel een hypothese![]()
Mensen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef julia222 het volgende:
[..]
Daarom is het zaak om een prachtige halfgod te zoeken.![]()
![]()
Maar waar vind ik die?quote:Op zondag 23 september 2012 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen.
Daarom is het zaak om een prachtige halfgod te zoeken.![]()
Ik heb het wel opgegeven ja. Maar ik heb geen zin om er over te gaan zitten zeiken.quote:Op zondag 23 september 2012 14:33 schreef Tangledup het volgende:
Dit kan beter hernoemd worden naar het "als versieren niet zo makkelijk gaat, dan geven we het op" topic.C'est la vie
Overactief zoeken heeft toch weinig kans van slagen. Ik geloof dat de meeste mensen voornamelijk vinden als ze niet zoeken, maar het gewoon naar hun zin hebben zonder iemand nodig te hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 15:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het wel opgegeven ja. Maar ik heb geen zin om er over te gaan zitten zeiken.![]()
![]()
Niet op FOK!quote:C'est la vie
Heloef ik ga je even een schop onder je hol geven , je bent nog veel te jong om cynisch te zijn daarover. Je tijd komt heus nog welquote:Op zondag 23 september 2012 15:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het wel opgegeven ja. Maar ik heb geen zin om er over te gaan zitten zeiken.![]()
You know it sistahquote:Op zondag 23 september 2012 15:52 schreef julia222 het volgende:
[..]
Haha ik kan hem wel voelen aankomenMichielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Heloef lijkt mij anders totaal niet verbitterd, enkel iemand die wel wat beters te doen heeft dan zielig zitten doen en overactief iemand proberen te vinden.quote:Op zondag 23 september 2012 15:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heloef ik ga je even een schop onder je hol geven , je bent nog veel te jong om cynisch te zijn daarover. Je tijd komt heus nog wel![]()
Dat heb ik gemerkt ja.quote:Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Overactief zoeken heeft toch weinig kans van slagen. Ik geloof dat de meeste mensen voornamelijk vinden als ze niet zoeken, maar het gewoon naar hun zin hebben zonder iemand nodig te hebben.
Opgegeven is misschien het verkeerde. Ik ben gelukkig nu en wil dat vooral zo houden dus heb ik niet echt de drang om nog te versieren.C'est la vie
Ik ben niet cynisch mijn leven is mooi zosls hij is. Ik ben van de illusie af dat ik een vriendin of seks nodig heb om me goed te voelen. Ik zie wel wat er komt of juist niet.quote:Op zondag 23 september 2012 15:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heloef ik ga je even een schop onder je hol geven , je bent nog veel te jong om cynisch te zijn daarover. Je tijd komt heus nog welC'est la vie
Het komt wel goed, hou vertrouwen, zelfs al lijkt het niet te lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed zo!!quote:Op zondag 23 september 2012 16:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet cynisch mijn leven is mooi zosls hij is. Ik ben van de illusie af dat ik een vriendin of seks nodig heb om me goed te voelen. Ik zie wel wat er komt of juist niet.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Smeer dan in dat geval wat pindakaas op je kutje en laat de hond van de buren het er af likken. Succes.quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef julia222 het volgende:
[..]
Ik heb het even gehad met de mensheid.![]()
Huh, het is een vrouw?quote:Op zondag 23 september 2012 16:08 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Smeer dan in dat geval wat pindakaas op je kutje en laat de hond van de buren het er af likken. Succes.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Bazen begrijpen elkaar.quote:Op zondag 23 september 2012 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heloef lijkt mij anders totaal niet verbitterd, enkel iemand die wel wat beters te doen heeft dan zielig zitten doen en overactief iemand proberen te vinden.
C'est la vie
Ik moest lachen hahaquote:Op zondag 23 september 2012 16:08 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Smeer dan in dat geval wat pindakaas op je kutje en laat de hond van de buren het er af likken. Succes.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Julia is een jongensnaam sinds?quote:
C'est la vie
Bah. Hoe kom je erop.quote:Op zondag 23 september 2012 16:08 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Smeer dan in dat geval wat pindakaas op je kutje en laat de hond van de buren het er af likken. Succes.![]()
Omdat ze haar geslacht als man heeft ingesteld. En vrouwen hebben het vaak veel minder moeilijk wat betreft relaties, tenzij extreem lelijk.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Of extreem raar.quote:Op zondag 23 september 2012 16:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ze haar geslacht als man heeft ingesteld. En vrouwen hebben het vaak veel minder moeilijk wat betreft relaties, tenzij extreem lelijk.![]()
Wat is het dan bij jou?quote:
Wat een bullshit.quote:Op zondag 23 september 2012 16:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
En vrouwen hebben het vaak veel minder moeilijk wat betreft relaties, tenzij extreem lelijk.
C'est la vie
En jij denkt dat jij dat mag bepalen over jezelfquote:Beetje naïeve
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Oké, man.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Dat is totale onzin vrouwen hebben misschien wat makkelijker qua wat op ze afkomt maar vrouwen moeten wel heel wat klootzakken uitwieden voor zij de juiste treffen.quote:Op zondag 23 september 2012 16:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ze haar geslacht als man heeft ingesteld. En vrouwen hebben het vaak veel minder moeilijk wat betreft relaties, tenzij extreem lelijk.![]()
Maar je lijkt me niet plezierig om mee om te gaan als ik eerlijk ben. Als je al zo over de mensheid spreektquote:
Ja maarja wat is raar vraag ik me dan afquote:Op zondag 23 september 2012 16:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij denkt dat jij dat mag bepalen over jezelfBeetje naïeve
![]()
Ik had het misschien beter formuleren, ik doelde op dat eerste, gezien de aard van dit topic.quote:Op zondag 23 september 2012 16:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is totale onzin vrouwen hebben misschien wat makkelijker qua wat op ze afkomt maar vrouwen moeten wel heel wat klootzakken uitwieden voor zij de juiste treffen.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Wow wat erg..quote:Op zondag 23 september 2012 16:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is totale onzin vrouwen hebben misschien wat makkelijker qua wat op ze afkomt maar vrouwen moeten wel heel wat klootzakken uitwieden voor zij de juiste treffen.Michielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Er zijn waarschijnlijk meer mannen dan vrouwen die er problemen mee hebben. Maar blijven dan nog steeds genoeg vrouwen over met problemen op dat vlak.quote:C'est la vie
Het is niet dat ik dat in het dagelijks leven overal rondstrooi natuurlijkquote:Op zondag 23 september 2012 16:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Maar je lijkt me niet plezierig om mee om te gaan als ik eerlijk ben. Als je al zo over de mensheid spreekt![]()
Ok afspreken?quote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef julia222 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik dat in het dagelijks leven overal rondstrooi natuurlijkMichielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Waarom je geslacht als man instellen?quote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef julia222 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik dat in het dagelijks leven overal rondstrooi natuurlijkOp maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Zo erg is het ook weer niet , maar het vooroordeel van meisjes hebben het makkelijk qua mannen is gewoon onzin. Want als vrouw heb je soms wel meer aandacht maar of het de juiste aandacht is die je als meisje- vrouw wil dat is natuurlijk ook de vraag.quote:![]()
Heb ik nooit aangepastquote:Op zondag 23 september 2012 16:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom je geslacht als man instellen?![]()
Alsof een hond dat interesseertquote:Op zondag 23 september 2012 16:26 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
De hond van haar buren zal dat niet leuk vinden...![]()
Jaja...quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik vind het een raar verhaal.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Wat vind je precies raar?quote:Op zondag 23 september 2012 16:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het een raar verhaal.![]()
Au contraire, ik maak van dit topic een vrolijkere plek.quote:Op zondag 23 september 2012 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter dat jij oprot naar een ander topic, want hier voeg je niks toeThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op zondag 23 september 2012 17:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Au contraire, ik maak van dit topic een vrolijkere plek.
C'est la vie
Dat is over het algemeen niet heel erg moeilijk.quote:Op zondag 23 september 2012 16:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet , maar het vooroordeel van meisjes hebben het makkelijk qua mannen is gewoon onzin. Want als vrouw heb je soms wel meer aandacht maar of het de juiste aandacht is die je als meisje- vrouw wil dat is natuurlijk ook de vraag.
Sommige vrouwen blijven gewoon fout volk aantrekken en accepteren.
Maar goed, dat soort vrouwen zijn meestal ook niet om over naar huis te schrijven.![]()
![]()
Door alle mensen die dit topic daadwerkelijk nodig hebben weg te jagen?quote:Op zondag 23 september 2012 17:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Au contraire, ik maak van dit topic een vrolijkere plek.![]()
![]()
Misschien wel vrolijker, maar niet beter.![]()
Het is een vorm van internetgenocide die ik pleeg.quote:Op zondag 23 september 2012 17:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Door alle mensen die dit topic daadwerkelijk nodig hebben weg te jagen?![]()
![]()
Misschien wel vrolijker, maar niet beter.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik ga daar niet eens op reageren.quote:Op zondag 23 september 2012 17:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is een vorm van internetgenocide die ik pleeg.![]()
Laten we maar weer on-topic gaan met zijn allen.![]()
Het bericht kwam echt heel erg negatief over, 90% van de vrouwen maakt geen kans en bla. Vandaar. Ik vraag me af hoe je eruitziet? Ben je heel erg lelijk of verzorg je jezelf niet zo goed? Of ben je gewoon echt een ontzettende hork in de omgang met mensen?quote:Op zondag 23 september 2012 03:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tis best wel hard gegaan hier!
[..]
Je hebt niet goed gelezen. Ik geef in principe iedereen een kans, maar er is simpelweg niemand die die kans neemt.
En ik heb zo m'n redenen waarom ik met bepaalde vrouwen niet meer in zee ga.
[..]
Omdat dit geen sc is
[..]
Dikke kans dat m'n volgende partner geen fokster is, ze zal dit niet te lezen krijgen![]()
Ja, dat zeiden ze over mij ookquote:Op zondag 23 september 2012 15:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heloef ik ga je even een schop onder je hol geven , je bent nog veel te jong om cynisch te zijn daarover. Je tijd komt heus nog wel![]()
![]()
Wat is volgens jou oppervlakkig? Ik denk juist dat veel vrouwen niet oppervlakkig zijn en mannen juist wel, vooral mannen van mijn leeftijd.quote:Op zondag 23 september 2012 04:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Overigens nog iets.... ik ben eigenlijk nooit degene geweest die afwijst....
En het zijn juist oppervlakkige vrouwen waar ik niet zoveel mee heb... en laten er daar nou eens heel veel van zijn. Ironisch dat ik oppervlakkig genoemd word nu....je moest eens weten lieverd![]()
Sommige mannen ook. Voor de mannen in het topic is het juist van belang dat ze foute vrouwen aan blijven trekken. Fout als in labiel; die vrouwen kan je een beetje in je macht houden en vertrekken ook niet zo snel.quote:Op zondag 23 september 2012 17:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is over het algemeen niet heel erg moeilijk.
Sommige vrouwen blijven gewoon fout volk aantrekken en accepteren.
Maar goed, dat soort vrouwen zijn meestal ook niet om over naar huis te schrijven.![]()
Onderdanigheid en een beetje wereldvreemdheid is wel een pré jaquote:Op zondag 23 september 2012 17:15 schreef Volgut het volgende:
[..]
Sommige mannen ook. Voor de mannen in het topic is het juist van belang dat ze foute vrouwen aan blijven trekken. Fout als in labiel; die vrouwen kan je een beetje in je macht houden en vertrekken ook niet zo snel.we dan![]()
Zoals jou?quote:Op zondag 23 september 2012 17:15 schreef Volgut het volgende:
[..]
Sommige mannen ook. Voor de mannen in het topic is het juist van belang dat ze foute vrouwen aan blijven trekken. Fout als in labiel; die vrouwen kan je een beetje in je macht houden en vertrekken ook niet zo snel.![]()
![]()
Juist. Dan vertrekken ze ook niet zo snel en kan je je extra dom gedragen. Beste tip is gewoon naar Thailand mocht het echt niet lukken, maar dan word ik weer voor onserieus uitgemaakt.quote:Op zondag 23 september 2012 17:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Onderdanigheid en een beetje wereldvreemdheid is wel een pré ja![]()
Doe niet zo raar, man.quote:
Hartenbreker.quote:Op zondag 23 september 2012 17:19 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee. Ik vertrek altijd zo snel omdat ik er zo snel klaar mee ben. Vervelend is dat hoor.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Toch lijk je labiel, onzeker.quote:Op zondag 23 september 2012 17:19 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee. Ik vertrek altijd zo snel omdat ik er zo snel klaar mee ben. Vervelend is dat hoor.![]()
Dan ben jij dat ook. Maar klopt. Onzeker ben ik wel. Anders zou ik me ook niet zo gedragen, denk ik.quote:![]()
Zul je net zien dat je binnenkort het tegenovergestelde meemaakt.quote:Op zondag 23 september 2012 17:20 schreef Volgut het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Het is een soort ziekte. Mensen kunnen mijn interesse niet behouden.
Door deze vraag weet ik al dat je onzeker bent.quote:C'est la vie
Labiel ben ik wel ja.quote:Op zondag 23 september 2012 17:21 schreef Volgut het volgende:
[..]
Dan ben jij dat ook. Maar klopt. Onzeker ben ik wel. Anders zou ik me ook niet zo gedragen, denk ik.
Onzeker niet.![]()
![]()
Dat mag ook wel een keer.quote:Op zondag 23 september 2012 17:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je binnenkort het tegenovergestelde meemaakt.Maarja, wat brengt jou hier? Faal je in de liefde?
![]()
Ik heb geen meidenhaat ofzo, maar meiden die stellen dat mannen nooit hun interesse vast kunnen houden zijn vaak gewoon raar of humorloos (of ze ontmoeten echt de verkeerde mannen of zijn heeeeel kieskeurig). Kan allemaal maar toch reden tot nadenkenquote:Op zondag 23 september 2012 17:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je binnenkort het tegenovergestelde meemaakt.we dan![]()
O, wat heb jij dan? Wat is jouw probleem in de liefde?quote:Op zondag 23 september 2012 17:23 schreef julia222 het volgende:
Ik heb juist het tegenovergestelde van Volgut.![]()
Proberen sommige mensen een reality check te geven.quote:Op zondag 23 september 2012 17:22 schreef Volgut het volgende:
[..]
Dat mag ook wel een keer.Maarja, wat brengt jou hier? Faal je in de liefde?
Zozo nobel.quote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Proberen sommige mensen een reality check te geven.C'est la vie
Doe mij nu.quote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Proberen sommige mensen een reality check te geven.![]()
![]()
* Waitingquote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Proberen sommige mensen een reality check te geven.
we dan![]()
Ik bedoel dat ik niet geïnteresseerd kan blijven. Ik denk dat mannen sowieso altijd geïnteresseerd blijven. Al is het maar om iemand van een broekje te ontdoen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb geen meidenhaat ofzo, maar meiden die stellen dat mannen nooit hun interesse vast kunnen houden zijn vaak gewoon raar of humorloos (of ze ontmoeten echt de verkeerde mannen of zijn heeeeel kieskeurig). Kan allemaal maar toch reden tot nadenken
O. Kut. Nouja, ik heb genoeg mensen die ik echt fantastisch vind. Maar na een tijdje heb ik d'r wel weer genoeg van gewoon.![]()
Ik heb juist dat ik nooit iemand leuk vind..maar als ik iemand leuk vind, dan pik ik veel. Te veel.quote:Op zondag 23 september 2012 17:23 schreef Volgut het volgende:
[..]
O, wat heb jij dan? Wat is jouw probleem in de liefde?![]()
Dat is interesse voor een half uurtje.quote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet geïnteresseerd kan blijven. Ik denk dat mannen sowieso altijd geïnteresseerd blijven. Al is het maar om iemand van een broekje te ontdoen.![]()
![]()
Je komt niet verzuurd/wereldvreemd over. Sorry.quote:
Nou nou zo simpel zijn we dan ook net nog weer niet hé. Maar het bestaan van een broek met de bijbehorende uitdaging kan wel een kleine 80% uitmaken van de interesse jaquote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet geïnteresseerd kan blijven. Ik denk dat mannen sowieso altijd geïnteresseerd blijven. Al is het maar om iemand van een broekje te ontdoen.we dan![]()
DOE MIJ DAN DOE MIJquote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je komt niet verzuurd/wereldvreemd over. Sorry.C'est la vie
Enigszins deprimerend dit.quote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou nou zo simpel zijn we dan ook net nog weer niet hé. Maar het bestaan van een broek met de bijbehorende uitdaging kan wel een kleine 80% uitmaken van de interesse ja![]()
Soms wel 100%quote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou nou zo simpel zijn we dan ook net nog weer niet hé. Maar het bestaan van een broek met de bijbehorende uitdaging kan wel een kleine 80% uitmaken van de interesse ja
C'est la vie
Balen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je komt niet verzuurd/wereldvreemd over. Sorry.![]()
![]()
O ja, dat heb ik ook hoor. Maar misschien is dat ook wel normaal.quote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef julia222 het volgende:
[..]
Ik heb juist dat ik nooit iemand leuk vind..maar als ik iemand leuk vind, dan pik ik veel. Te veel.![]()
.....quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ja maar dan heb je toch geen probleem? Dan vind je die anderen gewoon niet leuk genoegquote:Op zondag 23 september 2012 17:27 schreef Volgut het volgende:
[..]
O ja, dat heb ik ook hoor. Maar misschien is dat ook wel normaal.![]()
Weet ik.quote:
Maar ik kom hier eigenlijk ook niet echt omdat ik moeite heb om aan de vrouw te komen.
Meer om toffe kerels als heloef en koffie bij te staan, en wellicht te helpen.
Al heeft heloef volgens mij helemaal geen hulp nodig.![]()
![]()
Je vergeet faxiequote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar ik kom hier eigenlijk ook niet echt omdat ik moeite heb om aan de vrouw te komen.
Al heeft heloef volgens mij helemaal geen hulp nodig.we dan![]()
Een overweldigend (wellicht misplaatst) ego kan zeker een probleem vormen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef julia222 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je toch geen probleem? Dan vind je die anderen gewoon niet leuk genoeg![]()
Niet zo projecteren. Je kunt geen overweldigend ego hebben en tegelijkertijd onzeker zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een overweldigend (wellicht misplaatst) ego kan zeker een probleem vormen.![]()
fax moet ophouden met desperate overkomen en dan komt alles goed.quote:The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Hork? Weet ik niet. Ik ben wel autistisch, dat komt toch wel een beetje in de buurt?quote:Op zondag 23 september 2012 17:12 schreef Volgut het volgende:
[..]
Het bericht kwam echt heel erg negatief over, 90% van de vrouwen maakt geen kans en bla. Vandaar. Ik vraag me af hoe je eruitziet? Ben je heel erg lelijk of verzorg je jezelf niet zo goed? Of ben je gewoon echt een ontzettende hork in de omgang met mensen?![]()
![]()
Stiekem was ik een heel klein beetje aan het trollen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik.
Al heeft heloef volgens mij helemaal geen hulp nodig.![]()
Daar hebben er meer last van.quote:Op zondag 23 september 2012 17:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
fax moet ophouden met desperate overkomen en dan komt alles goed.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Faxie wil mij niet in zijn auto laten.quote:![]()
Faxie lijkt me niet echt een probleem te hebben, enkel te veel op zoek te zijn.![]()
Die slaat zo wat aan de haak als hij een keer niet oplet.![]()
![]()
Mensen stellen toch vaak juist dat mensen die zo overkomen dat doen uit onzekerheid? En we moeten het doen met wat je ziet.. je weet niet altijd wat er in de ander omgaat... dus het lijkt wel samen te kunnen gaan... althans hoor je zovaak dat de grootbekjes juist onzeker zijnquote:Op zondag 23 september 2012 17:31 schreef Volgut het volgende:
[..]
Niet zo projecteren. Je kunt geen overweldigend ego hebben en tegelijkertijd onzeker zijn.we dan![]()
Nouja, heb je wel eens aan mensen gevraagd hoe je overkomt? Of zeggen mensen wel eens uit zichzelf hoe je overkomt? Iedereen die autisme heeft reageert weer anders en komt ook anders over dus geen idee.quote:Op zondag 23 september 2012 17:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hork? Weet ik niet. Ik ben wel autistisch, dat komt toch wel een beetje in de buurt?![]()
Geen idee. Kun je beter de anderen vragen, die hebben me wel eens gezien (bij een meet of op TC)quote:Op zondag 23 september 2012 17:32 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nouja, heb je wel eens aan mensen gevraagd hoe je overkomt? Of zeggen mensen wel eens uit zichzelf hoe je overkomt? Iedereen die autisme heeft reageert weer anders en komt ook anders over dus geen idee.![]()
![]()
Dat kan prima, een opgeblazen ego om de onzekerheid te verbergen is niet iets onlogisch.quote:Op zondag 23 september 2012 17:31 schreef Volgut het volgende:
[..]
Niet zo projecteren. Je kunt geen overweldigend ego hebben en tegelijkertijd onzeker zijn.
Maar wellicht heb je dat niet? Ik ken je verder ook niet, reageer enkel op wat ik hier lees.![]()
![]()
Goh waarom verbaasd me dat nu niks?quote:Op zondag 23 september 2012 17:31 schreef julia222 het volgende:
[..]
Stiekem was ik een heel klein beetje aan het trollen.
Ik zal weer normaal doen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Goh waarom verbaasd me dat nu niks?![]()
Takes 1 to know 1quote:Op zondag 23 september 2012 17:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
Goh waarom verbaasd me dat nu niks?
we dan![]()
Hij komt heel rustig over, erg relaxed. Een leuk persoon zonder gezeik.quote:Op zondag 23 september 2012 17:32 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nouja, heb je wel eens aan mensen gevraagd hoe je overkomt? Of zeggen mensen wel eens uit zichzelf hoe je overkomt? Iedereen die autisme heeft reageert weer anders en komt ook anders over dus geen idee.
Enkel zijn kledingkeuze mag een update krijgen.![]()
![]()
Maar je weet toch wel hoe je overkomt? Bij mij wordt altijd wel gezegd hoe ik overkom of als ik met mensen spreek dat die dan een mening over mij geven, enzovoort.quote:Op zondag 23 september 2012 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Kun je beter de anderen vragen, die hebben me wel eens gezien (bij een meet of op TC)![]()
Nee, maar het is één van de twee. Ik heb geen opgeblazen ego, ik vind mensen gewoon snel oninteressant. Heb jij een opgeblazen ego?quote:Op zondag 23 september 2012 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat kan prima, een opgeblazen ego om de onzekerheid te verbergen is niet iets onlogisch.
Maar wellicht heb je dat niet? Ik ken je verder ook niet, reageer enkel op wat ik hier lees.![]()
Vraag je daadwerkelijk aan mensen "hoe kom ik over"?quote:Op zondag 23 september 2012 17:34 schreef Volgut het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel hoe je overkomt? Bij mij wordt altijd wel gezegd hoe ik overkom of als ik met mensen spreek dat die dan een mening over mij geven, enzovoort.![]()
Ja, dat is waar -_-quote:Op zondag 23 september 2012 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij komt heel rustig over, erg relaxed. Een leuk persoon zonder gezeik.
Niet zozeer opgeblazen, wel groot.quote:Op zondag 23 september 2012 17:34 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee, maar het is één van de twee. Ik heb geen opgeblazen ego, ik vind mensen gewoon snel oninteressant. Heb jij een opgeblazen ego?
Toch past het me prima.![]()
Klinkt goed toch. Werken aan de kledingkeuze en een beetje de vrouwen benaderen tijdens leuke gelegenheden en je komt al een heel eind. Zou je denken. Misschien via een datingsite.quote:Op zondag 23 september 2012 17:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hij komt heel rustig over, erg relaxed. Een leuk persoon zonder gezeik.
Nee, dat weet ik eigenlijk niet. Alleen maar als ik er toevallig feedback over krijg en dat krijg ik vrijwel nooit.quote:Op zondag 23 september 2012 17:34 schreef Volgut het volgende:
[..]
Maar je weet toch wel hoe je overkomt? Bij mij wordt altijd wel gezegd hoe ik overkom of als ik met mensen spreek dat die dan een mening over mij geven, enzovoort.
Of ik ben het weer vergeten![]()
Nee. Ik heb alleen twee baantjes waar ik simpelweg moet reflecteren omdat ik met mensen omga. Ik moet letten op mijn houding, presentatie, enzovoort. Daarom krijg ik super vaak te horen hoe ik overkom. Verder weet ik gewoon van mezelf hoe ik overkom. En ik krijg ook wel eens te horen van vreemden hoe ik overkom. Dat is toch niet super raar?quote:Op zondag 23 september 2012 17:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vraag je daadwerkelijk aan mensen "hoe kom ik over"?![]()
![]()
Nee ik weet nu wel het moet na anderhalf jaar in dit topic.quote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik.
Al heeft heloef volgens mij helemaal geen hulp nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
En nu wel benieuwd, hoe kom je over? Aangezien sommigen graag willen geloven dat je minder vriendelijk overkomt hier volgens mijquote:Op zondag 23 september 2012 17:37 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee. Ik heb alleen twee baantjes waar ik simpelweg moet reflecteren omdat ik met mensen omga. Ik moet letten op mijn houding, presentatie, enzovoort. Daarom krijg ik super vaak te horen hoe ik overkom. Verder weet ik gewoon van mezelf hoe ik overkom. En ik krijg ook wel eens te horen van vreemden hoe ik overkom. Dat is toch niet super raar?
we dan![]()
Dan niet, maar je hebt meisjes die dat daadwerkelijk vragen, meestal 15 jarige zeer onzekere types, dus ik vond het al vreemd.quote:Op zondag 23 september 2012 17:37 schreef Volgut het volgende:
[..]
Nee. Ik heb alleen twee baantjes waar ik simpelweg moet reflecteren omdat ik met mensen omga. Ik moet letten op mijn houding, presentatie, enzovoort. Daarom krijg ik super vaak te horen hoe ik overkom. Verder weet ik gewoon van mezelf hoe ik overkom. En ik krijg ook wel eens te horen van vreemden hoe ik overkom. Dat is toch niet super raar?![]()
![]()
Altijd verschillend. Maar nooit onaardig. Ik werf dus ik moet wel lief en heel sociaal doen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En nu wel benieuwd, hoe kom je over? Aangezien sommigen graag willen geloven dat je minder vriendelijk overkomt hier volgens mij![]()
![]()
Oke goed om te wetenquote:Op zondag 23 september 2012 17:39 schreef Volgut het volgende:
[..]
Altijd verschillend. Maar nooit onaardig. Ik werf dus ik moet wel lief en heel sociaal doen.ik heb niks tegen je trouwens hoor. Zolang je me maar complimenten blijft geven
we dan![]()
O, dat lijkt mij wel iets wat je zou moeten/willen weten. Al helemaal als je autisme hebt.quote:Op zondag 23 september 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik eigenlijk niet. Alleen maar als ik er toevallig feedback over krijg en dat krijg ik vrijwel nooit.
Of ik ben het weer vergetenOok niet op je werk als je eens feedback krijgt?
![]()
![]()
Ik heb geen werk, op het moment ook geen vrijwilligerswerk. Ben pas sinds vorige week weer gaan sporten.quote:Op zondag 23 september 2012 17:41 schreef Volgut het volgende:
[..]
O, dat lijkt mij wel iets wat je zou moeten/willen weten. Al helemaal als je autisme hebt.Ook niet op je werk als je eens feedback krijgt?
![]()
Het kan me echt niks schelen hoe ik over kom, ik heb toch geen intentie om te veranderen als ik niet goed overkom.
Ik zal niet afschrikwekkend zijn want mensen zoeken me nog steeds regelmatig op.C'est la vie
Oke. Ga je wel weer eens werken? Dat kan ook meespelen, ik denk dat veel mensen iemand die niet werkt enzo toch wel onaantrekkelijk vinden.quote:Op zondag 23 september 2012 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geen werk, op het moment ook geen vrijwilligerswerk. Ben pas sinds vorige week weer gaan sporten.![]()
![]()
Ja, maar jij bent ook gewoon leuk om mee om te gaan heloef. Je hebt humorquote:Op zondag 23 september 2012 17:47 schreef heloef het volgende:
Het kan me echt niks schelen hoe ik over kom, ik heb toch geen intentie om te veranderen als ik niet goed overkom.
Ik zal niet afschrikwekkend zijn want mensen zoeken me nog steeds regelmatig op.![]()
![]()
Klopt, maar das iets waar ik momenteel niks aan veranderen kan. Ik ben bezig het op te bouwen allemaal. Ik ben na een jarenlange weg van ellende in de ziektewet terecht gekomen (zit nu in de wajong).quote:Op zondag 23 september 2012 17:47 schreef Volgut het volgende:
[..]
Oke. Ga je wel weer eens werken? Dat kan ook meespelen, ik denk dat veel mensen iemand die niet werkt enzo toch wel onaantrekkelijk vinden.![]()
Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 23 september 2012 17:47 schreef Volgut het volgende:
[..]
Oke. Ga je wel weer eens werken? Dat kan ook meespelen, ik denk dat veel mensen iemand die niet werkt enzo toch wel onaantrekkelijk vinden.![]()
Best helder dit.quote:Op zondag 23 september 2012 17:47 schreef heloef het volgende:
Ik zal niet afschrikwekkend zijn want mensen zoeken me nog steeds regelmatig op.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Ik vind het vreemd dat het iemand niet kan schelen hoe 'ie overkomt.quote:Misschien ben ik wel een zeikwijf dat ik mijn presentatie en houding enzo heel belangrijk vind.
![]()
Ik merk bij veel mensen dat ze eerst proberen de omgeving zoveel mogelijk tevreden te stellen en dan merken dat het om zichzelf gaat. Dan vormen ze zich ineens om.quote:Op zondag 23 september 2012 17:52 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat het iemand niet kan schelen hoe 'ie overkomt.Misschien ben ik wel een zeikwijf dat ik mijn presentatie en houding enzo heel belangrijk vind.
With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Stoere praat waarschijnlijk. "Het interesseert me geen fuck wat mensen over me denken." En ondertussen 's nachts huilend in slaap vallen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:52 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat het iemand niet kan schelen hoe 'ie overkomt.Misschien ben ik wel een zeikwijf dat ik mijn presentatie en houding enzo heel belangrijk vind.
bij heloef? nee.quote:Op zondag 23 september 2012 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stoere praat waarschijnlijk. "Het interesseert me geen fuck wat mensen over me denken." En ondertussen 's nachts huilend in slaap vallen.![]()
Nah, meer in het algemeen.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
M'n vader zegt ook altijd dat het hem geen fuck interesseert wat andere mensen over hem denken. Maar toch extreem fel worden als iemand iets persoonlijks over hem opmerkt waar hij het niet mee eens is....
Nou ja dat weet ik niet hoor. Is een mindset die ontstaat door of veel teleurstellingen of juist succes. De gedachte is misschien wel wat geforceerd bij hen erin gekomen maar toch kan ik me wel voorstellen dat genoeg mensen zo denken, zolang niet de hele wereld hen niet mag. Deels zelfverdedigingsmechanisme. Maar ja ook wel mensen ertussen die wel zoiets zeggen uit grootspraak ja. Maar toch weet ik niet echt hoeveel die verhoudingen zullen zijn.. mij maakt het wel uit wat mensen vinden in ieder geval maar lig er niet zo wakker van omdat het nooit echt erg negatief lijkt te zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stoere praat waarschijnlijk. "Het interesseert me geen fuck wat mensen over me denken." En ondertussen 's nachts huilend in slaap vallen.we dan![]()
In een persoonlijke aanval mag je je wel verdedigen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:58 schreef Fascination het volgende:
M'n vader zegt ook altijd dat het hem geen fuck interesseert wat andere mensen over hem denken. Maar toch extreem fel worden als iemand iets persoonlijks over hem opmerkt waar hij het niet mee eens is....
Maar goed, wel grappig als ze zo super overdreven fel in de verdediging gaan.![]()
![]()
Heb je enig idee waarom je vader dit doet?quote:Op zondag 23 september 2012 17:58 schreef Fascination het volgende:
![]()
Dat dacht ik wel.quote:Op zondag 23 september 2012 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook gewoon leuk om mee om te gaan heloef. Je hebt humorIk probeer niemand te kwetsen en behandel iedereen zoals zij mij behandelen. Voor de rest ben ik zoals ik ben. Dan hoef ik me er vrij weinig zorgen over te maken wat mensen nou van mij vinden.quote:quote:Op zondag 23 september 2012 17:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heloef heeft een bazige zelfkennis.
C'est la vie
Ok.quote:Op zondag 23 september 2012 18:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer niemand te kwetsen en behandel iedereen zoals hij mij behandelt. Voor de rest ben ik zoals ik ben. Dan hoef ik me er vrij weinig zorgen over te maken wat mensen nou van mij vinden.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
Dit had ik ook, ik ben een tijd lang behoorlijk paranoia geweest of mensen me wel aardig vonden.quote:Op zondag 23 september 2012 17:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik merk bij veel mensen dat ze eerst proberen de omgeving zoveel mogelijk tevreden te stellen en dan merken dat het om zichzelf gaat. Dan vormen ze zich ineens om.
En dan continu bevestiging zoeken of ik wel aardig was en niet afschrikwekkend lelijk.C'est la vie
Ik moet zeggen ik krijg het idee dat genoeg mensen er hier normaal genoeg tot knap uit zien en zich ook normaal gedragen, volwassen zijn, het meeste wel begrijpen e.d. Lastig om wat de vinger te leggen op wat er nou precies gaande iswe dan![]()
Naja, bij mij is het schijnbaar m'n kleding, al denk ik dat het niet hebben van een baan ook een rol meespeelt.quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik moet zeggen ik krijg het idee dat genoeg mensen er hier normaal genoeg tot knap uit zien en zich ook normaal gedragen, volwassen zijn, het meeste wel begrijpen e.d. Lastig om wat de vinger te leggen op wat er nou precies gaande is
Ik ben echt geen onaangenaam persoon verder!![]()
![]()
Je moet natuurlijk ook net diegene tegenkomen waar je gelukkig mee kan worden, en die ook gelukkig van jou kan worden. Dan moet het contact nog gemaakt worden, de omgeving/interesses moeten overeen komen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik moet zeggen ik krijg het idee dat genoeg mensen er hier normaal genoeg tot knap uit zien en zich ook normaal gedragen, volwassen zijn, het meeste wel begrijpen e.d. Lastig om wat de vinger te leggen op wat er nou precies gaande is![]()
Ja baan maakt sowieso uit ja. Vrouwen praten heel graag over emancipatie maar geld van de man blijft erg handig. En nou ja kleding aanpassen dan een optie?quote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, bij mij is het schijnbaar m'n kleding, al denk ik dat het niet hebben van een baan ook een rol meespeelt.
Ik ben echt geen onaangenaam persoon verder!Als dat het is.. dan waarom niet?
we dan![]()
Ik denk dat dat een heel grote rol speelt.quote:Op zondag 23 september 2012 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Naja, bij mij is het schijnbaar m'n kleding, al denk ik dat het niet hebben van een baan ook een rol meespeelt.
Ik ben echt geen onaangenaam persoon verder!Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ja maar dat heeft iedereen. Maar genoeg krijgen wel vrouwtjes. Dus ja dan is er wat extra naast die factoren die er ook voor zorgt dat het hen niet lukt.. en ja is logisch en onnodige info maar lijkt me wel beetje van toepassing op je post..quote:Op zondag 23 september 2012 18:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk ook net diegene tegenkomen waar je gelukkig mee kan worden, en die ook gelukkig van jou kan worden. Dan moet het contact nog gemaakt worden, de omgeving/interesses moeten overeen komen.we dan![]()
Bij mij is het heel simpel en ik weet het allang.quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik moet zeggen ik krijg het idee dat genoeg mensen er hier normaal genoeg tot knap uit zien en zich ook normaal gedragen, volwassen zijn, het meeste wel begrijpen e.d. Lastig om wat de vinger te leggen op wat er nou precies gaande is
Angst om: heel vaak afgewezen te worden > dan weer onzeker te worden > dan weer ongelukkig te worden.
Dat is een beetje hoe het zit bij mij.C'est la vie
En is die angst terecht of? Dat is een beetje de hamvraagquote:Op zondag 23 september 2012 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij mij is het heel simpel en ik weet het allang.
Angst om: heel vaak afgewezen te worden > dan weer onzeker te worden > dan weer ongelukkig te worden.
Dat is een beetje hoe het zit bij mij.we dan![]()
Omdat ik en kleding een moeilijk iets is. Het meeste past me niet of zit niet lekker en ik heb de schurft aan shoppen (en dan vooral kleding shoppen).quote:Op zondag 23 september 2012 18:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja baan maakt sowieso uit ja. Vrouwen praten heel graag over emancipatie maar geld van de man blijft erg handig. En nou ja kleding aanpassen dan een optie?Als dat het is.. dan waarom niet?
En ik kan al lange tijd geen goeie afritsbroeken meer vinden.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 18:20 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Maar genoeg krijgen wel vrouwtjes.![]()
![]()
Ja oke maar ja soms moet je offers maken tochquote:Op zondag 23 september 2012 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik en kleding een moeilijk iets is. Het meeste past me niet of zit niet lekker en ik heb de schurft aan shoppen (en dan vooral kleding shoppen).
En ik kan al lange tijd geen goeie afritsbroeken meer vinden.niet alles is leuk. Maar ja als je het gedaan hebt dan heb je er misschien maanden profijt van. Is ook wat waard toch
we dan![]()
Ik kan dus gewoon -geen- goeie afritsbroeken vinden.quote:Op zondag 23 september 2012 18:24 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja oke maar ja soms moet je offers maken tochniet alles is leuk. Maar ja als je het gedaan hebt dan heb je er misschien maanden profijt van. Is ook wat waard toch
Kutzaandam![]()
![]()
Afritsbroeken?quote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan dus gewoon -geen- goeie afritsbroeken vinden.
Kutzaandam![]()
![]()
Speciaalzaak ook geen idee?quote:Op zondag 23 september 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan dus gewoon -geen- goeie afritsbroeken vinden.
KutzaandamEn Amsterdam en Rotterdam bestaan ook hé
we dan![]()
En terecht! Die hoor je ook niet te dragen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik en kleding een moeilijk iets is. Het meeste past me niet of zit niet lekker en ik heb de schurft aan shoppen (en dan vooral kleding shoppen).
En ik kan al lange tijd geen goeie afritsbroeken meer vinden.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Je weet wel, van die broeken met veel extra zakken en zo.quote:
Een paar jaar geleden vond ik nog geregeld zulke broeken, maar ze zijn uit de mode dus onvindbaar.![]()
Ehm de laatste keer dat ik afgewezen werd ben ik huilend in slaap gevallen in een bus. Labiel ben ik misschien wel.quote:Op zondag 23 september 2012 18:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En is die angst terecht of? Dat is een beetje de hamvraag![]()
Okee ik was toen wel verliefd en bij een afwijzing van een griet in een kroeg die ik een uur ken ben ik er binnen een minuut overheen. Maar als ik bijvoorbeeld 20 keer een nee op het rekest zou krijgen zou ik natuurlijk aan mezelf gaan twijfelen.C'est la vie
Gelukkig maar.quote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet wel, van die broeken met veel extra zakken en zo.
Een paar jaar geleden vond ik nog geregeld zulke broeken, maar ze zijn uit de mode dus onvindbaar.Dan kan je een mooie broek gaan kopen.
![]()
![]()
Ik heb er al langer aan zitten denken om daar te gaan shoppen (en dan een hele zooi broeken in te slaan zodat ik voorlopig niet meer hoefquote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Speciaalzaak ook geen idee?En Amsterdam en Rotterdam bestaan ook hé
)
![]()
Dan zou ik als ik een vrouw was zeggen dat je dan andere broeken beter kan kopen die wel wat modieus zijnquote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je weet wel, van die broeken met veel extra zakken en zo.
Een paar jaar geleden vond ik nog geregeld zulke broeken, maar ze zijn uit de mode dus onvindbaar.we dan![]()
Ik droeg vroeger spijkerbroeken, maar 1x probeerde ik zo'n afritsbroek en was meteen om! Sindsdien weet ik eindelijk hoe ongelovelijk klote spijkerbroeken eigenlijk zitten...kutdingen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
En terecht! Die hoor je ook niet te dragen.![]()
Ik draag gewoon wat ik goed/lekker vind zitten.quote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dan zou ik als ik een vrouw was zeggen dat je dan andere broeken beter kan kopen die wel wat modieus zijn
Maar effe serieus, wat voor broeken had je in gedachten dan?![]()
Oke nou dan zorgen dat je zeker weet dat ze wil of gewoon de eerste paar keer niet met de insteek van een relatie met een meid omgaan.. Als je minder verwachtingen hebt word je ook minder teleurgesteld en wordt het wel wat dan merk je dat vanzelf toch. Angst om blauwtjes te lopen is wel wat te ontwijken lijkt mequote:Op zondag 23 september 2012 18:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm de laatste keer dat ik afgewezen werd ben ik huilend in slaap gevallen in een bus. Labiel ben ik misschien wel.![]()
Okee ik was toen wel verliefd en bij een afwijzing van een griet in een kroeg die ik een uur ken ben ik er binnen een minuut overheen. Maar als ik bijvoorbeeld 20 keer een nee op het rekest zou krijgen zou ik natuurlijk aan mezelf gaan twijfelen.
we dan![]()
Om doodmoe van te worden.quote:Op zondag 23 september 2012 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit had ik ook, ik ben een tijd lang behoorlijk paranoia geweest of mensen me wel aardig vonden.
En dan continu bevestiging zoeken of ik wel aardig was en niet afschrikwekkend lelijk.With my pack on my back, down the road I will stray.![]()
quote:Op zondag 23 september 2012 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik draag gewoon wat ik goed/lekker vind zitten.
Maar effe serieus, wat voor broeken had je in gedachten dan?
Zoiets ofzo. Je hoeft ook niet met gaten en leipe bleekkleuren erin te hebben, maar zo'n broek vind ik wel mooi altijdwe dan![]()
Mooie jeansquote:Op zondag 23 september 2012 18:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets ofzo. Je hoeft ook niet met gaten en leipe bleekkleuren erin te hebben, maar zo'n broek vind ik wel mooi altijd
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ja, spijkerbroeken draag ik dus niet meer. Vind die dingen zo waanzinnig klote zitten. Ze zijn loodzwaar, blijven nog urenlang zijknat als je door de regen gegaan bent en ze zitten voor geen meter.quote:Op zondag 23 september 2012 18:32 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets ofzo. Je hoeft ook niet met gaten en leipe bleekkleuren erin te hebben, maar zo'n broek vind ik wel mooi altijd
En ze gaat net zo snel kapot als elke andere broek.![]()
Ik had een keer het gevoel dat iemand me echt leuk vond, maandenlang had ik dat gevoel.quote:Op zondag 23 september 2012 18:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke nou dan zorgen dat je zeker weet dat ze wil of gewoon de eerste paar keer niet met de insteek van een relatie met een meid omgaan.. Als je minder verwachtingen hebt word je ook minder teleurgesteld en wordt het wel wat dan merk je dat vanzelf toch. Angst om blauwtjes te lopen is wel wat te ontwijken lijkt me
Bleek toch iets anders uit te pakken.![]()
Dus mijn gevoel voor dat soort dingen is dat, laten we zeggen onderontwikkeld.
Maar ik heb nu een paar meisjes waar ik gewoon vriendschappelijk mee omga, vind het prima zo.C'est la vie
Ik vind een mooie pantalon ook veel mooier staan bij een man.quote:Op zondag 23 september 2012 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, spijkerbroeken draag ik dus niet meer. Vind die dingen zo waanzinnig klote zitten. Ze zijn loodzwaar, blijven nog urenlang zijknat als je door de regen gegaan bent en ze zitten voor geen meter.
En ze gaat net zo snel kapot als elke andere broek.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Waar?quote:Op zondag 23 september 2012 18:36 schreef Joysa het volgende:
magnetron:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J01_1521_999RC_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.05]&set=key[width],value[4221]&set=key[height],value[4936]&set=key[x],value[84]&set=key[y],value[356]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
29,95
Geen afrits.. wel die stijl.![]()
Sommige zitten zo heerlijk zacht dat het bijna een pyama lijkt.quote:Op zondag 23 september 2012 18:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind een mooie pantalon ook veel mooier staan bij een man.
Maar het is wel iets meer opletten.![]()
Oke nou kijk. Het is gewoon de afweging van wat jij prettig vind en graag wil vs. wat meiden mooi vinden en willen dat je doet. Dat is niet altijd gelijk en dan kan je ervoor kiezen om voor jezelf te kiezen en dan krijg je het meisje niet zo snel. Je kan ervoor kiezen om te doen wat het meisje wat leuk vind (in het geval van jeans enzo is dat niks raars van een meid om een beetje te verlangen van een man) of je kan gematigd iets doen (bij jeans werkt dat niet zo goed maar bij genoeg andere dingen moet je soms water bij de wijn doen als je wat wil krijgen). Dus ja gewoon of je accepteert dat je minder een snel een meid krijgt en behoudt je eigen kledingkeuze (o.a.) of je doet wat water bij de wijn en offert wat op om toch een beetje net rond te lopen en eerder een meid aan te trekken.quote:Op zondag 23 september 2012 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, spijkerbroeken draag ik dus niet meer. Vind die dingen zo waanzinnig klote zitten. Ze zijn loodzwaar, blijven nog urenlang zijknat als je door de regen gegaan bent en ze zitten voor geen meter.
En ze gaat net zo snel kapot als elke andere broek.we dan![]()
En dat is best een toffe broek.quote:Op zondag 23 september 2012 18:36 schreef Joysa het volgende:
magnetron:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/J01_1521_999RC_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.05]&set=key[width],value[4221]&set=key[height],value[4936]&set=key[x],value[84]&set=key[y],value[356]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
29,95
Geen afrits.. wel die stijl.C'est la vie
Oke nou ja sommige mensen hebben niet altijd alles door. Dan kan je ze gewoon rechtstreeks vragen. Is niet subtiel maar soms wel wat nodig als je zelf signalen mist. Maar als je zo blij bent is het goedquote:Op zondag 23 september 2012 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had een keer het gevoel dat iemand me echt leuk vond, maandenlang had ik dat gevoel.
Bleek toch iets anders uit te pakken.![]()
Dus mijn gevoel voor dat soort dingen is dat, laten we zeggen onderontwikkeld.
Maar ik heb nu een paar meisjes waar ik gewoon vriendschappelijk mee omga, vind het prima zo.gewoon vriendschappelijke omgang met meiden is ook heel wat waard
we dan![]()
Zo leer je ze wel beter kennen ja.quote:Op zondag 23 september 2012 18:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke nou ja sommige mensen hebben niet altijd alles door. Dan kan je ze gewoon rechtstreeks vragen. Is niet subtiel maar soms wel wat nodig als je zelf signalen mist. Maar als je zo blij bent is het goedgewoon vriendschappelijke omgang met meiden is ook heel wat waard
Heloef, heb jij eigenlijk zussen?![]()
Ow no he didn't!quote:Op zondag 23 september 2012 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo leer je ze wel beter kennen ja.
Heloef, heb jij eigenlijk zussen?
we dan![]()
Mijn beste vriend is een meisje, steek ik toch heel wat van op.quote:Op zondag 23 september 2012 18:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke nou ja sommige mensen hebben niet altijd alles door. Dan kan je ze gewoon rechtstreeks vragen. Is niet subtiel maar soms wel wat nodig als je zelf signalen mist. Maar als je zo blij bent is het goedgewoon vriendschappelijke omgang met meiden is ook heel wat waard
Nee, ik ben enigst kind.quote:Op zondag 23 september 2012 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo leer je ze wel beter kennen ja.
Heloef, heb jij eigenlijk zussen?C'est la vie
Zo bedoelde hij het niet!quote:
C'est la vie
Die broek is op de foto leuk gecombineerd, volgens mij is dat los nog steeds een lelijke broek. Maar eerlijk gezegd snap ik zulke broeken toch niet, al is het een verbetering in vergelijking met afritsbroeken.quote:Op zondag 23 september 2012 18:36 schreef Joysa het volgende:
magnetron:
29,95
Geen afrits.. wel die stijl.![]()
![]()
Genoeg off-topic gepost over kleding. Als je meer wil weten bespreek je dat maar via het PM-systeem.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2012 20:10:49 ]![]()
Gewoon niet aantrekkelijk. Doe je niks tegen. Je kunt gespierd enz zijn, als je dat ene beetje niet hebt is het over and out, hoeveel moeite je ook doet. Daarom zeg ik: ga wat nuttigs doen ofzo. Waarom altijd teleurstelling willen?"quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik moet zeggen ik krijg het idee dat genoeg mensen er hier normaal genoeg tot knap uit zien en zich ook normaal gedragen, volwassen zijn, het meeste wel begrijpen e.d. Lastig om wat de vinger te leggen op wat er nou precies gaande isMichielos topics zijn als het eten van oesters.![]()
Vooral pech waarschijnlijk. En het de moed verliezen.quote:Op zondag 23 september 2012 18:15 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik moet zeggen ik krijg het idee dat genoeg mensen er hier normaal genoeg tot knap uit zien en zich ook normaal gedragen, volwassen zijn, het meeste wel begrijpen e.d. Lastig om wat de vinger te leggen op wat er nou precies gaande is![]()
Yep. Ik ken hondslelijke mensen met een vriendin. Ik vind mezelf stiekem heel leuk. Maar gewoon veel pech gehad. Nu heb ik t opgegeven en haal ik voldoening door dibgen te doen doe ik leuk vind;)quote:Op zondag 23 september 2012 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vooral pech waarschijnlijk. En het de moed verliezen.Michielos topics zijn als het eten van oesters.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: