Zozo nobel.quote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Proberen sommige mensen een reality check te geven.
Doe mij nu.quote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
* Waitingquote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet geïnteresseerd kan blijven. Ik denk dat mannen sowieso altijd geïnteresseerd blijven. Al is het maar om iemand van een broekje te ontdoen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:23 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ik heb geen meidenhaat ofzo, maar meiden die stellen dat mannen nooit hun interesse vast kunnen houden zijn vaak gewoon raar of humorloos (of ze ontmoeten echt de verkeerde mannen of zijn heeeeel kieskeurig). Kan allemaal maar toch reden tot nadenken
Ik heb juist dat ik nooit iemand leuk vind..maar als ik iemand leuk vind, dan pik ik veel. Te veel.quote:Op zondag 23 september 2012 17:23 schreef Volgut het volgende:
[..]
O, wat heb jij dan? Wat is jouw probleem in de liefde?
Dat is interesse voor een half uurtje.quote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet geïnteresseerd kan blijven. Ik denk dat mannen sowieso altijd geïnteresseerd blijven. Al is het maar om iemand van een broekje te ontdoen.
Je komt niet verzuurd/wereldvreemd over. Sorry.quote:
Nou nou zo simpel zijn we dan ook net nog weer niet hé. Maar het bestaan van een broek met de bijbehorende uitdaging kan wel een kleine 80% uitmaken van de interesse jaquote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik niet geïnteresseerd kan blijven. Ik denk dat mannen sowieso altijd geïnteresseerd blijven. Al is het maar om iemand van een broekje te ontdoen.
DOE MIJ DAN DOE MIJquote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je komt niet verzuurd/wereldvreemd over. Sorry.
Enigszins deprimerend dit.quote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou nou zo simpel zijn we dan ook net nog weer niet hé. Maar het bestaan van een broek met de bijbehorende uitdaging kan wel een kleine 80% uitmaken van de interesse ja
Soms wel 100%quote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou nou zo simpel zijn we dan ook net nog weer niet hé. Maar het bestaan van een broek met de bijbehorende uitdaging kan wel een kleine 80% uitmaken van de interesse ja
Balen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je komt niet verzuurd/wereldvreemd over. Sorry.
O ja, dat heb ik ook hoor. Maar misschien is dat ook wel normaal.quote:Op zondag 23 september 2012 17:24 schreef julia222 het volgende:
[..]
Ik heb juist dat ik nooit iemand leuk vind..maar als ik iemand leuk vind, dan pik ik veel. Te veel.
.....quote:
Ja maar dan heb je toch geen probleem? Dan vind je die anderen gewoon niet leuk genoegquote:Op zondag 23 september 2012 17:27 schreef Volgut het volgende:
[..]
O ja, dat heb ik ook hoor. Maar misschien is dat ook wel normaal.
Weet ik.quote:
Je vergeet faxiequote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik.
Maar ik kom hier eigenlijk ook niet echt omdat ik moeite heb om aan de vrouw te komen.
Meer om toffe kerels als heloef en koffie bij te staan, en wellicht te helpen.
Al heeft heloef volgens mij helemaal geen hulp nodig.
Een overweldigend (wellicht misplaatst) ego kan zeker een probleem vormen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:29 schreef julia222 het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je toch geen probleem? Dan vind je die anderen gewoon niet leuk genoeg
Niet zo projecteren. Je kunt geen overweldigend ego hebben en tegelijkertijd onzeker zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een overweldigend (wellicht misplaatst) ego kan zeker een probleem vormen.
fax moet ophouden met desperate overkomen en dan komt alles goed.quote:
Hork? Weet ik niet. Ik ben wel autistisch, dat komt toch wel een beetje in de buurt?quote:Op zondag 23 september 2012 17:12 schreef Volgut het volgende:
[..]
Het bericht kwam echt heel erg negatief over, 90% van de vrouwen maakt geen kans en bla. Vandaar. Ik vraag me af hoe je eruitziet? Ben je heel erg lelijk of verzorg je jezelf niet zo goed? Of ben je gewoon echt een ontzettende hork in de omgang met mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |