Drama queen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef julia222 het volgende:
[..]
Ik heb het even gehad met de mensheid.
Dan kan je net zoals Token in Southpark gaan leven met de leeuwen tijdelijk.. maar ook hij komt erachter dat hij ook niet bij de leeuwen past..quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef julia222 het volgende:
[..]
En waar ging hij toen naartoe?quote:Op zondag 23 september 2012 14:41 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dan kan je net zoals Token in Southpark gaan leven met de leeuwen tijdelijk.. maar ook hij komt erachter dat hij ook niet bij de leeuwen past..
[ afbeelding ]
Terug naar zijn vrienden in southpark. Want ook al plaagden ze hem soms hij mag hen alsnog een stuk meer dan de rijkeluiskinderen en de leeuwen.quote:
Je bent overgestapt op andere diersoorten?quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef julia222 het volgende:
[..]
Ik doe er geen moeite voor. Mss is t m datquote:Op zondag 23 september 2012 14:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik had van jou overigens niet verwacht dat je moeite met het versieren van een vrouw zou hebben.
Kattenvrouwtjequote:Op zondag 23 september 2012 14:50 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Je bent overgestapt op andere diersoorten?
Vraag jij je af waarom je geen vriend hebt?quote:Op zondag 23 september 2012 14:41 schreef julia222 het volgende:
[..]
Haha. Ja maar ik zeg het niet om zielig te doen. Ik heb gewoon echt even geen zin in mensen.
Op dit moment niet nee..quote:Op zondag 23 september 2012 15:32 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vraag jij je af waarom je geen vriend hebt?
Haha ik kan hem wel voelen aankomenquote:Op zondag 23 september 2012 15:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ok. Ik heb namelijk wel een hypothese
Mensen.quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef julia222 het volgende:
[..]
Maar waar vind ik die?quote:Op zondag 23 september 2012 15:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen.
Daarom is het zaak om een prachtige halfgod te zoeken.
Ik heb het wel opgegeven ja. Maar ik heb geen zin om er over te gaan zitten zeiken.quote:Op zondag 23 september 2012 14:33 schreef Tangledup het volgende:
Dit kan beter hernoemd worden naar het "als versieren niet zo makkelijk gaat, dan geven we het op" topic.
Overactief zoeken heeft toch weinig kans van slagen. Ik geloof dat de meeste mensen voornamelijk vinden als ze niet zoeken, maar het gewoon naar hun zin hebben zonder iemand nodig te hebben.quote:Op zondag 23 september 2012 15:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het wel opgegeven ja. Maar ik heb geen zin om er over te gaan zitten zeiken.
Niet op FOK!quote:
Heloef ik ga je even een schop onder je hol geven , je bent nog veel te jong om cynisch te zijn daarover. Je tijd komt heus nog welquote:Op zondag 23 september 2012 15:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het wel opgegeven ja. Maar ik heb geen zin om er over te gaan zitten zeiken.
You know it sistahquote:Op zondag 23 september 2012 15:52 schreef julia222 het volgende:
[..]
Haha ik kan hem wel voelen aankomen
Heloef lijkt mij anders totaal niet verbitterd, enkel iemand die wel wat beters te doen heeft dan zielig zitten doen en overactief iemand proberen te vinden.quote:Op zondag 23 september 2012 15:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heloef ik ga je even een schop onder je hol geven , je bent nog veel te jong om cynisch te zijn daarover. Je tijd komt heus nog wel
Dat heb ik gemerkt ja.quote:Op zondag 23 september 2012 15:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Overactief zoeken heeft toch weinig kans van slagen. Ik geloof dat de meeste mensen voornamelijk vinden als ze niet zoeken, maar het gewoon naar hun zin hebben zonder iemand nodig te hebben.
Ik ben niet cynisch mijn leven is mooi zosls hij is. Ik ben van de illusie af dat ik een vriendin of seks nodig heb om me goed te voelen. Ik zie wel wat er komt of juist niet.quote:Op zondag 23 september 2012 15:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Heloef ik ga je even een schop onder je hol geven , je bent nog veel te jong om cynisch te zijn daarover. Je tijd komt heus nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |