O, dat lijkt mij wel iets wat je zou moeten/willen weten. Al helemaal als je autisme hebt.quote:Op zondag 23 september 2012 17:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik eigenlijk niet. Alleen maar als ik er toevallig feedback over krijg en dat krijg ik vrijwel nooit.
Of ik ben het weer vergeten
Ik heb geen werk, op het moment ook geen vrijwilligerswerk. Ben pas sinds vorige week weer gaan sporten.quote:Op zondag 23 september 2012 17:41 schreef Volgut het volgende:
[..]
O, dat lijkt mij wel iets wat je zou moeten/willen weten. Al helemaal als je autisme hebt.Ook niet op je werk als je eens feedback krijgt?
Oke. Ga je wel weer eens werken? Dat kan ook meespelen, ik denk dat veel mensen iemand die niet werkt enzo toch wel onaantrekkelijk vinden.quote:Op zondag 23 september 2012 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geen werk, op het moment ook geen vrijwilligerswerk. Ben pas sinds vorige week weer gaan sporten.
Ja, maar jij bent ook gewoon leuk om mee om te gaan heloef. Je hebt humorquote:Op zondag 23 september 2012 17:47 schreef heloef het volgende:
Het kan me echt niks schelen hoe ik over kom, ik heb toch geen intentie om te veranderen als ik niet goed overkom.
Ik zal niet afschrikwekkend zijn want mensen zoeken me nog steeds regelmatig op.
Klopt, maar das iets waar ik momenteel niks aan veranderen kan. Ik ben bezig het op te bouwen allemaal. Ik ben na een jarenlange weg van ellende in de ziektewet terecht gekomen (zit nu in de wajong).quote:Op zondag 23 september 2012 17:47 schreef Volgut het volgende:
[..]
Oke. Ga je wel weer eens werken? Dat kan ook meespelen, ik denk dat veel mensen iemand die niet werkt enzo toch wel onaantrekkelijk vinden.
Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 23 september 2012 17:47 schreef Volgut het volgende:
[..]
Oke. Ga je wel weer eens werken? Dat kan ook meespelen, ik denk dat veel mensen iemand die niet werkt enzo toch wel onaantrekkelijk vinden.
Best helder dit.quote:Op zondag 23 september 2012 17:47 schreef heloef het volgende:
Het kan me echt niks schelen hoe ik over kom, ik heb toch geen intentie om te veranderen als ik niet goed overkom.
Ik zal niet afschrikwekkend zijn want mensen zoeken me nog steeds regelmatig op.
Ik vind het vreemd dat het iemand niet kan schelen hoe 'ie overkomt.quote:
Ik merk bij veel mensen dat ze eerst proberen de omgeving zoveel mogelijk tevreden te stellen en dan merken dat het om zichzelf gaat. Dan vormen ze zich ineens om.quote:Op zondag 23 september 2012 17:52 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat het iemand niet kan schelen hoe 'ie overkomt.Misschien ben ik wel een zeikwijf dat ik mijn presentatie en houding enzo heel belangrijk vind.
Stoere praat waarschijnlijk. "Het interesseert me geen fuck wat mensen over me denken." En ondertussen 's nachts huilend in slaap vallen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:52 schreef Volgut het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat het iemand niet kan schelen hoe 'ie overkomt.Misschien ben ik wel een zeikwijf dat ik mijn presentatie en houding enzo heel belangrijk vind.
bij heloef? nee.quote:Op zondag 23 september 2012 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stoere praat waarschijnlijk. "Het interesseert me geen fuck wat mensen over me denken." En ondertussen 's nachts huilend in slaap vallen.
Nah, meer in het algemeen.quote:
Nou ja dat weet ik niet hoor. Is een mindset die ontstaat door of veel teleurstellingen of juist succes. De gedachte is misschien wel wat geforceerd bij hen erin gekomen maar toch kan ik me wel voorstellen dat genoeg mensen zo denken, zolang niet de hele wereld hen niet mag. Deels zelfverdedigingsmechanisme. Maar ja ook wel mensen ertussen die wel zoiets zeggen uit grootspraak ja. Maar toch weet ik niet echt hoeveel die verhoudingen zullen zijn.. mij maakt het wel uit wat mensen vinden in ieder geval maar lig er niet zo wakker van omdat het nooit echt erg negatief lijkt te zijn.quote:Op zondag 23 september 2012 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Stoere praat waarschijnlijk. "Het interesseert me geen fuck wat mensen over me denken." En ondertussen 's nachts huilend in slaap vallen.
In een persoonlijke aanval mag je je wel verdedigen.quote:Op zondag 23 september 2012 17:58 schreef Fascination het volgende:
M'n vader zegt ook altijd dat het hem geen fuck interesseert wat andere mensen over hem denken. Maar toch extreem fel worden als iemand iets persoonlijks over hem opmerkt waar hij het niet mee eens is....
Heb je enig idee waarom je vader dit doet?quote:Op zondag 23 september 2012 17:58 schreef Fascination het volgende:
M'n vader zegt ook altijd dat het hem geen fuck interesseert wat andere mensen over hem denken. Maar toch extreem fel worden als iemand iets persoonlijks over hem opmerkt waar hij het niet mee eens is....
Dat dacht ik wel.quote:Op zondag 23 september 2012 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook gewoon leuk om mee om te gaan heloef. Je hebt humor
Ik probeer niemand te kwetsen en behandel iedereen zoals zij mij behandelen. Voor de rest ben ik zoals ik ben. Dan hoef ik me er vrij weinig zorgen over te maken wat mensen nou van mij vinden.quote:
quote:Op zondag 23 september 2012 17:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heloef heeft een bazige zelfkennis.
Ok.quote:Op zondag 23 september 2012 18:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik probeer niemand te kwetsen en behandel iedereen zoals hij mij behandelt. Voor de rest ben ik zoals ik ben. Dan hoef ik me er vrij weinig zorgen over te maken wat mensen nou van mij vinden.
Dit had ik ook, ik ben een tijd lang behoorlijk paranoia geweest of mensen me wel aardig vonden.quote:Op zondag 23 september 2012 17:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik merk bij veel mensen dat ze eerst proberen de omgeving zoveel mogelijk tevreden te stellen en dan merken dat het om zichzelf gaat. Dan vormen ze zich ineens om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |