Er zijn waarschijnlijk meer mannen dan vrouwen die er problemen mee hebben. Maar blijven dan nog steeds genoeg vrouwen over met problemen op dat vlak.quote:
Het is niet dat ik dat in het dagelijks leven overal rondstrooi natuurlijkquote:Op zondag 23 september 2012 16:20 schreef Michielos het volgende:
[..]
Maar je lijkt me niet plezierig om mee om te gaan als ik eerlijk ben. Als je al zo over de mensheid spreekt
Ok afspreken?quote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef julia222 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik dat in het dagelijks leven overal rondstrooi natuurlijk
Waarom je geslacht als man instellen?quote:Op zondag 23 september 2012 16:22 schreef julia222 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik dat in het dagelijks leven overal rondstrooi natuurlijk
Zo erg is het ook weer niet , maar het vooroordeel van meisjes hebben het makkelijk qua mannen is gewoon onzin. Want als vrouw heb je soms wel meer aandacht maar of het de juiste aandacht is die je als meisje- vrouw wil dat is natuurlijk ook de vraag.quote:
Heb ik nooit aangepastquote:Op zondag 23 september 2012 16:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom je geslacht als man instellen?
Alsof een hond dat interesseertquote:Op zondag 23 september 2012 16:26 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
De hond van haar buren zal dat niet leuk vinden...
Jaja...quote:
Ik vind het een raar verhaal.quote:
Wat vind je precies raar?quote:Op zondag 23 september 2012 16:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het een raar verhaal.
Au contraire, ik maak van dit topic een vrolijkere plek.quote:Op zondag 23 september 2012 11:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beter dat jij oprot naar een ander topic, want hier voeg je niks toe
quote:Op zondag 23 september 2012 17:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Au contraire, ik maak van dit topic een vrolijkere plek.
Dat is over het algemeen niet heel erg moeilijk.quote:Op zondag 23 september 2012 16:26 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zo erg is het ook weer niet , maar het vooroordeel van meisjes hebben het makkelijk qua mannen is gewoon onzin. Want als vrouw heb je soms wel meer aandacht maar of het de juiste aandacht is die je als meisje- vrouw wil dat is natuurlijk ook de vraag.
Door alle mensen die dit topic daadwerkelijk nodig hebben weg te jagen?quote:Op zondag 23 september 2012 17:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Au contraire, ik maak van dit topic een vrolijkere plek.
Het is een vorm van internetgenocide die ik pleeg.quote:Op zondag 23 september 2012 17:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Door alle mensen die dit topic daadwerkelijk nodig hebben weg te jagen?![]()
![]()
Misschien wel vrolijker, maar niet beter.
Ik ga daar niet eens op reageren.quote:Op zondag 23 september 2012 17:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is een vorm van internetgenocide die ik pleeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |