SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed zo!!quote:Op zondag 23 september 2012 16:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben niet cynisch mijn leven is mooi zosls hij is. Ik ben van de illusie af dat ik een vriendin of seks nodig heb om me goed te voelen. Ik zie wel wat er komt of juist niet.
Smeer dan in dat geval wat pindakaas op je kutje en laat de hond van de buren het er af likken. Succes.quote:Op zondag 23 september 2012 14:39 schreef julia222 het volgende:
[..]
Ik heb het even gehad met de mensheid.
Huh, het is een vrouw?quote:Op zondag 23 september 2012 16:08 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Smeer dan in dat geval wat pindakaas op je kutje en laat de hond van de buren het er af likken. Succes.
Bazen begrijpen elkaar.quote:Op zondag 23 september 2012 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heloef lijkt mij anders totaal niet verbitterd, enkel iemand die wel wat beters te doen heeft dan zielig zitten doen en overactief iemand proberen te vinden.
Ik moest lachen hahaquote:Op zondag 23 september 2012 16:08 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Smeer dan in dat geval wat pindakaas op je kutje en laat de hond van de buren het er af likken. Succes.
Julia is een jongensnaam sinds?quote:
Bah. Hoe kom je erop.quote:Op zondag 23 september 2012 16:08 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Omdat ze haar geslacht als man heeft ingesteld. En vrouwen hebben het vaak veel minder moeilijk wat betreft relaties, tenzij extreem lelijk.quote:
Of extreem raar.quote:Op zondag 23 september 2012 16:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ze haar geslacht als man heeft ingesteld. En vrouwen hebben het vaak veel minder moeilijk wat betreft relaties, tenzij extreem lelijk.
Wat is het dan bij jou?quote:
Wat een bullshit.quote:Op zondag 23 september 2012 16:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
En vrouwen hebben het vaak veel minder moeilijk wat betreft relaties, tenzij extreem lelijk.
En jij denkt dat jij dat mag bepalen over jezelfquote:
Oké, man.quote:
Dat is totale onzin vrouwen hebben misschien wat makkelijker qua wat op ze afkomt maar vrouwen moeten wel heel wat klootzakken uitwieden voor zij de juiste treffen.quote:Op zondag 23 september 2012 16:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat ze haar geslacht als man heeft ingesteld. En vrouwen hebben het vaak veel minder moeilijk wat betreft relaties, tenzij extreem lelijk.
Maar je lijkt me niet plezierig om mee om te gaan als ik eerlijk ben. Als je al zo over de mensheid spreektquote:
Ja maarja wat is raar vraag ik me dan afquote:Op zondag 23 september 2012 16:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jij denkt dat jij dat mag bepalen over jezelfBeetje naïeve
Ik had het misschien beter formuleren, ik doelde op dat eerste, gezien de aard van dit topic.quote:Op zondag 23 september 2012 16:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is totale onzin vrouwen hebben misschien wat makkelijker qua wat op ze afkomt maar vrouwen moeten wel heel wat klootzakken uitwieden voor zij de juiste treffen.
Wow wat erg..quote:Op zondag 23 september 2012 16:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is totale onzin vrouwen hebben misschien wat makkelijker qua wat op ze afkomt maar vrouwen moeten wel heel wat klootzakken uitwieden voor zij de juiste treffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |