SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Ey sukkel, vin je dat normaal of wa?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sorry had niet in de gaten dat ik de lapo had
Probleem mee? Anders kom even 1 tegen 1 ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:50 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ey sukkel, vin je dat normaal of wa?
Odiiii heb je ook season pass gehaald?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mag ik je batta geven dan vanavond Rijst
Jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Odiiii heb je ook season pass gehaald?
Hahahaha, je maakt een grapje? Heb je suïcidale neigingen ofzo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Probleem mee? Anders kom even 1 tegen 1 ofzo
Geen hockey he ik heb het hier over 1 tegen 1 medic kistjes in BF3quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:05 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hahahaha, je maakt een grapje? Heb je suïcidale neigingen ofzo?
Heb jij die gemaakt? Ik kom hem echt overal tegenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:11 schreef KoningStoma het volgende:
Mijn plaatje met 2000 kudos op dumpert. Nu kan ik sterven. Mijn leven is compleet.
http://www.dumpert.nl/med(...)is_het_feestje_.html
jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb jij die gemaakt? Ik kom hem echt overal tegen
Hé!quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Yes nu kan ik tegen mijn matties vertellen dat ik vrienden ben op xbl met de kerel die dat plaatje heeft gemaakt
Wat kost een handtekening?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hé!
Daar vraag ik wel 80ms points voor.
Zwaar kut ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:27 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is Borderlands lastig in je eentje...is echt een struggle
En je wil co-op spelenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:27 schreef KneusTeun het volgende:
met 2 personen is het nog zwaarder, deel 2 is echt stukken moeilijker dan deel 1quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:27 schreef KneusTeun het volgende:
Pizza ala schnitzel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick ik eet vanavond je favoriete pizza
Die rare beast met die minion erop is in je eentje echt wel zuur. niet dat je doodgaat, maar tering wat duurde dat lang! steeds die psycho's en dan weer even paar keer op dat beest schieten en dat de hele tijd door.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
met 2 personen is het nog zwaarder, deel 2 is echt stukken moeilijker dan deel 1
hihi die is lachenquote:Op zaterdag 22 september 2012 17:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die rare beast met die minion erop is in je eentje echt wel zuur. niet dat je doodgaat, maar tering wat duurde dat lang! steeds die psycho's en dan weer even paar keer op dat beest schieten en dat de hele tijd door.
Ben daar nu ook, heb hem maar even neergelegd. straks maar eens even proberen..quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die rare beast met die minion erop is in je eentje echt wel zuur. niet dat je doodgaat, maar tering wat duurde dat lang! steeds die psycho's en dan weer even paar keer op dat beest schieten en dat de hele tijd door.
EA ticket loopt hier nu ineens over een dag pas afquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Beter haalt hij ook fifa 13 zijn easy wins
Terwijl we dat eigenlijk niet hoefde te doen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hihi die is lachen
mister en ik hadden heel leuk met lvl 15 tegen lvl 19 enemy's vechten, voor een main story quest
zijn denk ik wel een uur mee bezig geweest, en toen gelukkig gered
haha dat stuk was zo lomp, maar bedoelde die andere waar je fast travel beschermtquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Terwijl we dat eigenlijk niet hoefde te doen.
Maar dan kun je elkaar nog reviven, als je de enemy niet dood kan krijgen voor second wind.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
met 2 personen is het nog zwaarder, deel 2 is echt stukken moeilijker dan deel 1
Oh, dat ding dat ze steeds sloopte en die loaders voor je spawnden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:19 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
haha dat stuk was zo lomp, maar bedoelde die andere waar je fast travel beschermt
Heb je geluk mee dan. Heb echt zin om die shit te spelen nuquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
EA ticket loopt hier nu ineens over een dag pas af
Ja maar morgen kan het goed zijn, dat ik hem niet meer kan spelen danquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heb je geluk mee dan. Heb echt zin om die shit te spelen nu
Dat zou ook kunnen inderdaad. Ach dan koop je een nieuwe pass tochquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja maar morgen kan het goed zijn, dat ik hem niet meer kan spelen dan. Maar hij zou de 22ste aflopen, dus het is vrij apart
Hmm het is 6.75gb volgens mij, dus misschien is dat net het duwtje om hem niet te downloadenquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:23 schreef Tauchmeister het volgende:
35 minuten nog plus downloaden. Ik weet het nog niet
Ja koop anders gewoon een nieuwequote:Op zaterdag 22 september 2012 18:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen inderdaad. Ach dan koop je een nieuwe pass toch
24 packs verspreid over 24 weken is wel gaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm het is 6.75gb volgens mij, dus misschien is dat net het duwtje om hem niet te downloaden![]()
Het is dan wel gold premium packs hequote:Op zaterdag 22 september 2012 18:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
24 packs verspreid over 24 weken is wel gaar.
Hmmmm dan...quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is dan wel gold premium packs he
Ok zemmelpotquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Koop dat ding gewoon Freek en stel je niet aan
Die mensen moeten er ook zijnquote:
Maar je gaat dus een pizza shoarma eten?quote:Op zaterdag 22 september 2012 18:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Volgens mij is Domino's verdwaald
Absoluutquote:Op zaterdag 22 september 2012 18:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maar je gaat dus een pizza shoarma eten?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:07 schreef Michhas het volgende:
Wat
Notiti?
Ondaan?
Tendes?
Jezus wat slecht
Serieus he,briljantquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die finale was nog wel het ergste, christ
Wat
Notiti?
Ondaan?
Tendes?
Jezus wat slecht
Wat
Notiti?
Ondaan?
Tendes?
Jezus wat slecht
Op zich welquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:14 schreef PierreTT het volgende:
Trouwens Michiel,heb jij nog interesse in die hometrainer?
Oh maar dat is wel een keer te regelen hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Op zich wel
Ik kan hem alleen niet naar Arnhem krijgen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet veel. 25e en een broodje makreel,zoiets.
Nice. Check ook die wekelijkse radioshow van Defected. Ook lekkere house / deephouse.quote:
quote:
Ja precies. Meenemen in de treinquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
We hebben het nog wel even over het logistieke gedeelte.
Ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja precies. Meenemen in de trein
Ik zie het al voor mequote:Op zaterdag 22 september 2012 21:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja precies. Meenemen in de trein
Kappen Michhasquote:
Deze man en zijn uitspattingen!quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
sorrie haaahaaah floepde er zomar uit :$
Ja die Michhas weet echt niet wanneer hij op moet houdenquote:
Gastquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:46 schreef Nick-GizMo. het volgende:
[..]
Ja die Michhas weet echt niet wanneer hij op moet houden
Dat is natuurlijk best wel gay.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gast![]()
Ik heb al vanaf vanmiddag 1 uur niet meer gerookt
extra betalen omdat je een fiets meeneemtquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oh ik doe dat zo hoor. Alleen is ie een beetje zwaar
Ga zo maar eens een lekkere Gaulie opstekenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk best wel gay.
Gaulie's als je lang niet gerookt hebquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga zo maar eens een lekkere Gaulie opsteken
Dit moet het werk van Sold wel zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
ok wie is hier bezig met een kinderboek?
Ook als je niet lang niet gerookt hebt,Gaulies all the way!quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gaulie's als je lang niet gerookt heb
Ik heb even een paar flinke teugen bourbon achterover geslagen, heb genoeg van die kutverkoudheid
Sowieso, zet dat keeltje en die longen maar weer even aan het werk met de blauwe aanslag genaamd Gauloisesquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook als je niet lang niet gerookt hebt,Gaulies all the way!
Jij rookt toch Camel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sowieso, zet dat keeltje en die longen maar weer even aan het werk met de blauwe aanslag genaamd Gauloises
Over het algemeen wel, maar tussendoor rook vaak even een pakje Gauloises omdat ze zo lekker zijnquote:
Ah ok,ik vind Camel meestal niet zo. Maar als je gewend bent aan Gauloises dan smaakt eigenlijk alleen Marlboro nog acceptabelquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar tussendoor rook vaak even een pakje Gauloises omdat ze zo lekker zijnJammer dat ik er altijd dikke keelontstekeing van kreeg
Lucky's zijn zo goorquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok,ik vind Camel meestal niet zo. Maar als je gewend bent aan Gauloises dan smaakt eigenlijk alleen Marlboro nog acceptabel
Luckies,die vind ik toch wel zo smerig
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:05 schreef Michhas het volgende:
Deze blijft zo goed, echt briljantTwee koningen
Haha master, ook tof dat Minecraft erin zitquote:
Ja gaat wel, maar is even pittige periode.quote:
quote:
Heftig man... Ik heb het niet helemaal meegekregen hoor, wat is er gebeurd met je ouders?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ja gaat wel, maar is even pittige periode.
Ouders die dus ziekenhuis in gaan, behandelingen etc is gewoon rot. Zijn je ouders en je moet ze nu echt ondersteunen. Werk is gewoon mega druk en veel gezeik.
Heb mijn portie gedoe dus allemaal even tegelijk, ben elke avond bekaf![]()
Maar ben er twee weken tussenuit geweest met mijn vriendin en voel me een stuk beter![]()
Hoest hier? Nog roddels? Iemand uit de kast gekomen?
Minecraft heb ik nog niet gezien of is me gewoon niet opgevallenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha master, ook tof dat Minecraft erin zit
Volgens mij zit Pierre ook te kijkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
kijkt iemand ook Alice in Wonderland? Ze is best sexy als ze zo boos kijkt
Hoop dat ik nog een uitnodiging krijg van het feestjequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heftig man... Ik heb het niet helemaal meegekregen hoor, wat is er gebeurd met je ouders?Voel je overigens niet verplicht om het te vertellen.
Tauch en Pierre hebben gisteren aangekondigd dat ze in het huwelijksbootje stappen samen. Het is een beetje onorthodox gezien het leeftijdsverschil. De parochie spreekt er dan ook schande van.
Sommige mensen denken dat Tauch alleen Pierre's geld uit is.
Klopt!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Volgens mij zit Pierre ook te kijken
Godsakker man,heel erg veel sterktequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mijn moeder heeft vaak kanker gehad maar nu helaas leverkanker en mijn vader prostaat en darmkanker. Hoest mogelijk allemaal.
Serieus?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoop dat ik nog een uitnodiging krijg van het feestje![]()
Mijn moeder heeft vaak kanker gehad maar nu helaas leverkanker en mijn vader prostaat en darmkanker. Hoest mogelijk allemaal.
Door m'n mic of omdat ik brabants ben?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat zei je dus. Ik versta jou zo slecht.
Beetje ons muten he, je lijkt sommy welquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat zei je dus. Ik versta jou zo slecht.
hè mijn main man! echt klote inderdaad, weet een klein beetje hoe klote dat is en ik hoop dat je veel aan je Fam. en vriendin hebt. In ieder geval Nice dat je even met de vrouw heb kunnen relaxen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wtf, ik weet nog je de vorige keer zei over je moeder, maar dit is wel fucked johquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vond het even niet zo gepast zo tussen die andere reacties door
Dus dan maar gauw je brommer fixen!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
Maar voor de rest hier gezelligheid hoor, daarvoor kom ik hier ook![]()
Even al het gedoe vergeten, ook wel eens lekker
Lastig man. Ik heb zoiets nooit meegemaakt met mensen die dicht bij me staan,kan me niet voorstellen hoe dit moet zijn. Als je ooit iets van je af wil schrijven dan kan dat in ieder geval altijd hierquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
Dus dat was/is even de reden dan ik hier wat minder zit![]()
Mijn moeder is helaas niks aan te doen, ik heb nog geen eens kinderen die ze kan ontmoeten. Maar het groeit bij haar mega langzaam door. Maar aan leverkanker zelf is niks te doen.
Mijn pa gaan ze nu kijken wat de behandelingen verder kunnen zijn. Dat kan nog alle kanten op.
O man... Ik kan niks anders doen dan je verschrikkelijk veel sterkte toewensen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
Dus dat was/is even de reden dan ik hier wat minder zit![]()
Mijn moeder is helaas niks aan te doen, ik heb nog geen eens kinderen die ze kan ontmoeten. Maar het groeit bij haar mega langzaam door. Maar aan leverkanker zelf is niks te doen.
Mijn pa gaan ze nu kijken wat de behandelingen verder kunnen zijn. Dat kan nog alle kanten op.
En dit natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je ooit iets van je af wil schrijven dan kan dat in ieder geval altijd hier
Hoe gaat het met je lessen? Al soepeltjes aan het rijden? Mag je dan nog wel bij je vriendin achterop?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dus dan maar gauw je brommer fixen!![]()
En als ik dan snel klaar ben met de lessen lekker crossen!
Gaat prima, rij alleen te hardquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je lessen? Al soepeltjes aan het rijden? Mag je dan nog wel bij je vriendin achterop?![]()
![]()
Ik reed ook altijd te hard, zelfs bij afrijdenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gaat prima, rij alleen te hard
Vrijdag even theorie binnen slepen.... hoop ik
Die rooie, ben mezelf helemaal aan het kapot fappen op haarquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
kijkt iemand ook Alice in Wonderland? Ze is best sexy als ze zo boos kijkt
Bozz is vandaag naar een of andere motorrit met (ik geloof) 8000 motorrijders geweest, richting België. De foto's waren in ieder geval vetquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik reed ook altijd te hard, zelfs bij afrijden![]()
Was een klein weggetje buiten de stad. Langs de boerderijen en daar mocht je maar 60 bleek maar ik ben daar met 80 langs gereden. Die kerel hield daar wel van, beetje lekker bochtjes maken zei die, niet van dat bange en te voorzichtig![]()
Theorie komt wel goed toch? Je klinkt altijd als een wijs en verstandig man![]()
Aankomende zomer meet bij Teun,lekker vissenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef KneusTeun het volgende:
Aankomende zomer maar is dit doen:
Laat die foto's maar zitten hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:54 schreef dreamzk het volgende:
Hey Sharp, echt een kutsituatie man, heel veel sterkte iig.
Weinig nieuws in het topic, titty speelt nog steeds hard to get met de naaktfoto's maar ze heeft al wel toe gezegd dat als ik weer lang haar heb ik haar mag bangen. Zal dan wel wat foto's maken voor de jongens.
We zouden deze zomer nog gaan bbqen bij Niles, helaas is daar niks van gekomenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aankomende zomer meet bij Teun,lekker vissen
Dikke prima, alleen woon ik midden in de stadquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aankomende zomer meet bij Teun,lekker vissen
Beide.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Door m'n mic of omdat ik brabants ben?
u (no)mad? was alleen woensdag, omdat jullie zo hard aan het lullen waren..was vergeten te unmuten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beetje ons muten he, je lijkt sommy wel
Beetje feesten in Enschede dit dat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dikke prima, alleen woon ik midden in de stad![]()
Maar dan meten we wel op dr brommer op een mooie bergpas! piaggio alles!
Schimmel op de tong. #YOLOquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beetje feesten in Enschede dit dat.
[ afbeelding ]
Tong in een schimmelkut gestopt #yoloquote:
Is goed,ik neem mijn Vespa pizzabrommer wel mee!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dikke prima, alleen woon ik midden in de stad![]()
Maar dan meten we wel op dr brommer op een mooie bergpas! piaggio alles!
Ooit gehoord van tong poetsen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet haten, dat heeft iedereen,
Ooit gehoord van zuipen,roken en vadsig eten? #yoloquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ooit gehoord van tong poetsen?
WTF is dat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ooit gehoord van zuipen,roken en vadsig eten? #yolo
Doe ik elke dag. Aan het eind van de dag ziet mijn tong er toch nog steeds zo uit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Same here, voor dit soort shit kijk ik 9gag.quote:
Staat 2 weken eerder op Reddit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Same here, voor dit soort shit kijk ik 9gag.
Jup! maar als ik aan het zuipen ben is dat niet iets wat ik on the fly doequote:Op zaterdag 22 september 2012 23:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Carefactor is laag.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Staat 2 weken eerder op Reddit.
Deze manquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Staat 2 weken eerder op Reddit.
Klootzakquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:12 schreef Cliffy het volgende:
[..]
die zijn wel zo lekker
beter koop je gewoon bl2
Geen bieries klappen met Hugo Bozzie?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
KlootzakJe weet dat het niet zoveel moeite is om mij over te halen
Maar ik wacht op Niels!En tot mijn xbox klaar is
![]()
Nah, zit half ziek thuisquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Geen bieries klappen met Hugo Bozzie?
ze lijkt niet erg onder de indrukquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ze lijkt niet erg onder de indruk
quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:28 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ze lijkt niet erg onder de indruk
is nog echt ook nogquote:
Die eerstequote:Op zondag 23 september 2012 00:16 schreef Tauchmeister het volgende:
Voor mijn neger Michhas:
Of wat meer uplifting:
Wtfquote:Op zondag 23 september 2012 00:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Misschien al voorbij gekomen maar blijf deze zo leuk vinden![]()
TITS TITS TITS![]()
hij heeft een channel vol, ik lig dubbelquote:Op zondag 23 september 2012 00:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
WtfJe ziet hier heel goed die dubbele persoonlijkheid, hij zit echt heel rustig te zingen en schreeuwt echt gewoon allerlei woorden tussendoor. Pretty crazy.
quote:Op zondag 23 september 2012 00:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Die eersteEerlijk waar, waar jij soms je muziek vandaan haalt
Shit is epischquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
KlootzakJe weet dat het niet zoveel moeite is om mij over te halen
Maar ik wacht op Niels!En tot mijn xbox klaar is
![]()
Die heb ik nog niet? Ben net lvl 17quote:Op zondag 23 september 2012 01:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kom morgen even claptrap upgrade missie doen eventueel ook met bozzie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 september 2012 01:17 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet? Ben net lvl 17Je hoeft alleen mee te lopen, dan discover je die plek. Ik was level 16 toen ik die probeerde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ah is goed laat maar ff weten, waar is het ongeveer? Hoop dat je er weer backpack slots voor krijgt, heb tot nu daar al mn eridium aan uitgegeven hehequote:Op zondag 23 september 2012 01:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je hoeft alleen mee te lopen, dan discover je die plek. Ik was level 16 toen ik die probeerde.
In fucking no mans land.quote:Op zondag 23 september 2012 01:20 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ah is goed laat maar ff weten, waar is het ongeveer? Hoop dat je er weer backpack slots voor krijgt, heb tot nu daar al mn eridium aan uitgegeven hehe
wtf je hebt al 65 eridium?quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
In fucking no mans land.Wildlife Exploitation Preserve. Je krijgt er 4 eridium voor. Zit nu op 65 stuks ofzo.
Ook uitgeven aan backpack shit, 21 slots nu.
Net 19. Kan je alleen maar backpack slots en upgrades kopen ermee?quote:Op zondag 23 september 2012 01:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Welk lvl ben je? Ik zit nu op 27 slots volgens mij
Volgens mij wel, backpack/bank slots en ammo capacityquote:Op zondag 23 september 2012 01:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Net 19. Kan je alleen maar backpack slots en upgrades kopen ermee?
Ik puur backpack slots, heb een perk waardoor ik 50% kans per schot heb om geen ammo te verbruikenquote:Op zondag 23 september 2012 01:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ammo had ik al gefixt voor de snipah, voor de rest dan die backpack vergroten.
Nice, had vanmiddag shield gevonden die kogels van enemies absorbeert en het bij jouw ammo toevoegd.quote:Op zondag 23 september 2012 01:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik puur backpack slots, heb een perk waardoor ik 50% kans per schot heb om geen ammo te verbruiken
Wel tofquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor Stoma.
Haha watquote:Op zondag 23 september 2012 02:02 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Dit zegt mi zo veel meer. Onder invloed is alles mogelijk en aangezien je zoveel keuze hebt, moet het ergens wel beter zijn,.
quote:Op zondag 23 september 2012 01:17 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet? Ben net lvl 17Gvd ga ik die spoiler zitten lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb hem nu ook op de Xbox, voeg maar ff nattexdoos toe op live.. lvl 11 dus ben al aardig op weg richting jullie denk ik
why?!?!?quote:Op zondag 23 september 2012 05:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Gvd ga ik die spoiler zitten lezenik heb hem nu ook op de Xbox, voeg maar ff nattexdoos toe op live.. lvl 11 dus ben al aardig op weg richting jullie denk ik
Zo'n grote spoiler is het nietquote:Op zondag 23 september 2012 05:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Gvd ga ik die spoiler zitten lezenik heb hem nu ook op de Xbox, voeg maar ff nattexdoos toe op live.. lvl 11 dus ben al aardig op weg richting jullie denk ik
zorg er voor dat ie van voor 1997 is en je moet ook nog een nieuwe voorvork erop zetten, en spiegelsquote:Op zondag 23 september 2012 10:48 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil van dit...
[ afbeelding ]
Dit maken!!!![]()
[ afbeelding ]
Nu alleen even een keer een goedkope 2e hands K100 vindenEn een bus matzwart
Waar?quote:
HOIquote:
Is dan van voor '87 dus ook cheapquote:Op zondag 23 september 2012 10:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zorg er voor dat ie van voor 1997 is en je moet ook nog een nieuwe voorvork erop zetten, en spiegels
Ga hem zo halen voor Xboxquote:Op zondag 23 september 2012 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
VAndaag nog iemand borderlands op pc?
quote:
Ik ben wel van plan meerdere characters te makenquote:Op zondag 23 september 2012 11:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]Ja wil ik ook wel, maar zou niet weten waar! tis hier zondag
En zoals gezegd ik kan niet zoveel spelen..... dus dan loop ik na deze week al 30 levels achter
Ik heb hem pas over 2 weken, dan speel je tegen die tijd toch met mich en mij mee? Ik haal je level wel inquote:Op zondag 23 september 2012 11:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]Ja wil ik ook wel, maar zou niet weten waar! tis hier zondag
En zoals gezegd ik kan niet zoveel spelen..... dus dan loop ik na deze week al 30 levels achter
Heet, mooi, tof, awesome, prachtig en vooral heet, oh en heet!quote:
I don't wanna get ripped off so erm........... I just wanna avoid the internet!quote:
12.30 uur is dan ook veel te vroeg, is toch niet lekker om om 10 uur al aan de spaghetti te moeten zitten...quote:Op zondag 23 september 2012 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou Ajax is weer fantastisch bezig zeg je had het ook wel weer kunnen verwachten in zo'n wedstrijd na Dortmund.
Dat boeit niet je ziet gewoon dat de meeste er doorheen zittenquote:Op zondag 23 september 2012 13:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
12.30 uur is dan ook veel te vroeg, is toch niet lekker om om 10 uur al aan de spaghetti te moeten zitten...
Ben nu op pc even lekker goed verder gegaan samen met een maat. Guns zijn toffer dan vorige deel.quote:Op zondag 23 september 2012 12:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb hem pas over 2 weken, dan speel je tegen die tijd toch met mich en mij mee? Ik haal je level wel in
Ja, stel je voor dat je iets zou moeten doen voor 1,5 miljoen per jaar...quote:Op zondag 23 september 2012 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat boeit niet je ziet gewoon dat de meeste er doorheen zitten
Ja jij hebt er kijk op absoluut.quote:Op zondag 23 september 2012 13:25 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je iets zou moeten doen voor 1,5 miljoen per jaar...
Sorry, maar ik word altijd een beetje moe van dat gezeur over Europees voetbal. Wat een mietjes bij Ajax en PSV. Ik begrijp dat het nogal wat energie kost, maar volgens mij schort er ook vaak genoeg wat aan de instelling zoals je vorige week in Utrecht zag.quote:Op zondag 23 september 2012 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja jij hebt er kijk op absoluut.
Het gebeurt zowat bij iedere club die Europees speelt en het is ook niet iets van de laatste jaren.quote:Op zondag 23 september 2012 13:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Sorry, maar ik word altijd een beetje moe van dat gezeur over Europees voetbal. Wat een mietjes bij Ajax en PSV. Ik begrijp dat het nogal wat energie kost, maar volgens mij schort er ook vaak genoeg wat aan de instelling zoals je vorige week in Utrecht zag.
quote:Op zondag 23 september 2012 13:54 schreef Rossdale het volgende:
Dan moeten die mietjes maar meer conditietraining doen. Alleen bij voetbal wordt er zo gejankt door spelers. Als rugbyers, honkballers, basketballers etc moeten spelen staan ze ook niet te janken als ze vaker moeten spelen en gaan ze ook niet over de grond heen rollen als een tegenstander naar ze kijkt.
Of hockey *kugh*quote:Op zondag 23 september 2012 13:54 schreef Rossdale het volgende:
Dan moeten die mietjes maar meer conditietraining doen. Alleen bij voetbal wordt er zo gejankt door spelers. Als rugbyers, honkballers, basketballers etc moeten spelen staan ze ook niet te janken als ze vaker moeten spelen en gaan ze ook niet over de grond heen rollen als een tegenstander naar ze kijkt.
Wedstrijdjes basketbal is wel de helft van een voetbalwedstrijdquote:Op zondag 23 september 2012 14:01 schreef Cliffy het volgende:
[..]
In de NBA spelen ze 82 wedstrijden per jaar, exclusief playoffs..
Maar die kunnen wel non stop doorwisselen....quote:Op zondag 23 september 2012 14:01 schreef Cliffy het volgende:
[..]
In de NBA spelen ze 82 wedstrijden per jaar, exclusief playoffs..
Nou Rossdale heeft zijn wekelijkse onzin post over voetbal ook weer geplaatst.quote:Op zondag 23 september 2012 13:54 schreef Rossdale het volgende:
En ook bijna nonstop actie.quote:Op zondag 23 september 2012 14:04 schreef Pixell het volgende:
[..]
Wedstrijdjes basketbal is wel de helft van een voetbalwedstrijd
En toch staan de beste/belangrijkste spelers 40 minuten in het veld.quote:Op zondag 23 september 2012 14:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar die kunnen wel non stop doorwisselen....
De bal is wel zwaarder en de goal hangt hogerquote:Op zondag 23 september 2012 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En een basketball veld is 6 keer zo klein als een voetbal veld.
Is wel explosiever, dat merk ik ook als ik ga zaalhockeyen, totaal andere sport!quote:Op zondag 23 september 2012 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En een basketball veld is 6 keer zo klein als een voetbal veld.
Mag ik? Heb al weer een onzinpost of 20 van jou voorbij moeten scrollen dit topic.quote:Op zondag 23 september 2012 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou Rossdale heeft zijn wekelijkse onzin post over voetbal ook weer geplaatst.
Ga lekker vakantie vieren ipv wat te gaan lezen in een topicquote:Op zondag 23 september 2012 14:14 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mag ik? Heb al weer een onzinpost of 20 van jou voorbij moeten scrollen dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |