SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Ey sukkel, vin je dat normaal of wa?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sorry had niet in de gaten dat ik de lapo had
Probleem mee? Anders kom even 1 tegen 1 ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:50 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ey sukkel, vin je dat normaal of wa?
Odiiii heb je ook season pass gehaald?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mag ik je batta geven dan vanavond Rijst
Jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Odiiii heb je ook season pass gehaald?
Hahahaha, je maakt een grapje? Heb je suïcidale neigingen ofzo?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Probleem mee? Anders kom even 1 tegen 1 ofzo
Geen hockey he ik heb het hier over 1 tegen 1 medic kistjes in BF3quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:05 schreef Pixell het volgende:
[..]
Hahahaha, je maakt een grapje? Heb je suïcidale neigingen ofzo?
Heb jij die gemaakt? Ik kom hem echt overal tegenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:11 schreef KoningStoma het volgende:
Mijn plaatje met 2000 kudos op dumpert. Nu kan ik sterven. Mijn leven is compleet.
http://www.dumpert.nl/med(...)is_het_feestje_.html
jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb jij die gemaakt? Ik kom hem echt overal tegen
Hé!quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Yes nu kan ik tegen mijn matties vertellen dat ik vrienden ben op xbl met de kerel die dat plaatje heeft gemaakt
Wat kost een handtekening?quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:29 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hé!
Daar vraag ik wel 80ms points voor.
Zwaar kut ja.quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:27 schreef KneusTeun het volgende:
Wat is Borderlands lastig in je eentje...is echt een struggle
En je wil co-op spelenquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:27 schreef KneusTeun het volgende:
met 2 personen is het nog zwaarder, deel 2 is echt stukken moeilijker dan deel 1quote:Op zaterdag 22 september 2012 16:27 schreef KneusTeun het volgende:
Pizza ala schnitzel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick ik eet vanavond je favoriete pizza
Die rare beast met die minion erop is in je eentje echt wel zuur. niet dat je doodgaat, maar tering wat duurde dat lang! steeds die psycho's en dan weer even paar keer op dat beest schieten en dat de hele tijd door.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
met 2 personen is het nog zwaarder, deel 2 is echt stukken moeilijker dan deel 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |