Ga zo maar eens een lekkere Gaulie opstekenquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk best wel gay.
Gaulie's als je lang niet gerookt hebquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ga zo maar eens een lekkere Gaulie opsteken
Dit moet het werk van Sold wel zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef badboynova het volgende:
[ afbeelding ]
ok wie is hier bezig met een kinderboek?
Ook als je niet lang niet gerookt hebt,Gaulies all the way!quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gaulie's als je lang niet gerookt heb
Ik heb even een paar flinke teugen bourbon achterover geslagen, heb genoeg van die kutverkoudheid
Sowieso, zet dat keeltje en die longen maar weer even aan het werk met de blauwe aanslag genaamd Gauloisesquote:Op zaterdag 22 september 2012 21:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook als je niet lang niet gerookt hebt,Gaulies all the way!
Jij rookt toch Camel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 21:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
Sowieso, zet dat keeltje en die longen maar weer even aan het werk met de blauwe aanslag genaamd Gauloises
Over het algemeen wel, maar tussendoor rook vaak even een pakje Gauloises omdat ze zo lekker zijnquote:
Ah ok,ik vind Camel meestal niet zo. Maar als je gewend bent aan Gauloises dan smaakt eigenlijk alleen Marlboro nog acceptabelquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:01 schreef Michhas het volgende:
[..]
Over het algemeen wel, maar tussendoor rook vaak even een pakje Gauloises omdat ze zo lekker zijnJammer dat ik er altijd dikke keelontstekeing van kreeg
Lucky's zijn zo goorquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah ok,ik vind Camel meestal niet zo. Maar als je gewend bent aan Gauloises dan smaakt eigenlijk alleen Marlboro nog acceptabel
Luckies,die vind ik toch wel zo smerig
quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:05 schreef Michhas het volgende:
Deze blijft zo goed, echt briljantTwee koningen
Haha master, ook tof dat Minecraft erin zitquote:
Ja gaat wel, maar is even pittige periode.quote:
quote:
Heftig man... Ik heb het niet helemaal meegekregen hoor, wat is er gebeurd met je ouders?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ja gaat wel, maar is even pittige periode.
Ouders die dus ziekenhuis in gaan, behandelingen etc is gewoon rot. Zijn je ouders en je moet ze nu echt ondersteunen. Werk is gewoon mega druk en veel gezeik.
Heb mijn portie gedoe dus allemaal even tegelijk, ben elke avond bekaf![]()
Maar ben er twee weken tussenuit geweest met mijn vriendin en voel me een stuk beter![]()
Hoest hier? Nog roddels? Iemand uit de kast gekomen?
Minecraft heb ik nog niet gezien of is me gewoon niet opgevallenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha master, ook tof dat Minecraft erin zit
Volgens mij zit Pierre ook te kijkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
kijkt iemand ook Alice in Wonderland? Ze is best sexy als ze zo boos kijkt
Hoop dat ik nog een uitnodiging krijg van het feestjequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heftig man... Ik heb het niet helemaal meegekregen hoor, wat is er gebeurd met je ouders?Voel je overigens niet verplicht om het te vertellen.
Tauch en Pierre hebben gisteren aangekondigd dat ze in het huwelijksbootje stappen samen. Het is een beetje onorthodox gezien het leeftijdsverschil. De parochie spreekt er dan ook schande van.
Sommige mensen denken dat Tauch alleen Pierre's geld uit is.
Klopt!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Volgens mij zit Pierre ook te kijken
Godsakker man,heel erg veel sterktequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
Mijn moeder heeft vaak kanker gehad maar nu helaas leverkanker en mijn vader prostaat en darmkanker. Hoest mogelijk allemaal.
Serieus?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoop dat ik nog een uitnodiging krijg van het feestje![]()
Mijn moeder heeft vaak kanker gehad maar nu helaas leverkanker en mijn vader prostaat en darmkanker. Hoest mogelijk allemaal.
Door m'n mic of omdat ik brabants ben?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat zei je dus. Ik versta jou zo slecht.
Beetje ons muten he, je lijkt sommy welquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat zei je dus. Ik versta jou zo slecht.
hè mijn main man! echt klote inderdaad, weet een klein beetje hoe klote dat is en ik hoop dat je veel aan je Fam. en vriendin hebt. In ieder geval Nice dat je even met de vrouw heb kunnen relaxen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wtf, ik weet nog je de vorige keer zei over je moeder, maar dit is wel fucked johquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Helemaal met je eens.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:31 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vond het even niet zo gepast zo tussen die andere reacties door
Dus dan maar gauw je brommer fixen!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
Maar voor de rest hier gezelligheid hoor, daarvoor kom ik hier ook![]()
Even al het gedoe vergeten, ook wel eens lekker
Lastig man. Ik heb zoiets nooit meegemaakt met mensen die dicht bij me staan,kan me niet voorstellen hoe dit moet zijn. Als je ooit iets van je af wil schrijven dan kan dat in ieder geval altijd hierquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
Dus dat was/is even de reden dan ik hier wat minder zit![]()
Mijn moeder is helaas niks aan te doen, ik heb nog geen eens kinderen die ze kan ontmoeten. Maar het groeit bij haar mega langzaam door. Maar aan leverkanker zelf is niks te doen.
Mijn pa gaan ze nu kijken wat de behandelingen verder kunnen zijn. Dat kan nog alle kanten op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |