HOIquote:
Is dan van voor '87 dus ook cheapquote:Op zondag 23 september 2012 10:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
zorg er voor dat ie van voor 1997 is en je moet ook nog een nieuwe voorvork erop zetten, en spiegels
Ga hem zo halen voor Xboxquote:Op zondag 23 september 2012 11:37 schreef KneusTeun het volgende:
VAndaag nog iemand borderlands op pc?
quote:
Ik ben wel van plan meerdere characters te makenquote:Op zondag 23 september 2012 11:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]Ja wil ik ook wel, maar zou niet weten waar! tis hier zondag
En zoals gezegd ik kan niet zoveel spelen..... dus dan loop ik na deze week al 30 levels achter
Ik heb hem pas over 2 weken, dan speel je tegen die tijd toch met mich en mij mee? Ik haal je level wel inquote:Op zondag 23 september 2012 11:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]Ja wil ik ook wel, maar zou niet weten waar! tis hier zondag
En zoals gezegd ik kan niet zoveel spelen..... dus dan loop ik na deze week al 30 levels achter
Heet, mooi, tof, awesome, prachtig en vooral heet, oh en heet!quote:
I don't wanna get ripped off so erm........... I just wanna avoid the internet!quote:
12.30 uur is dan ook veel te vroeg, is toch niet lekker om om 10 uur al aan de spaghetti te moeten zitten...quote:Op zondag 23 september 2012 13:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou Ajax is weer fantastisch bezig zeg je had het ook wel weer kunnen verwachten in zo'n wedstrijd na Dortmund.
Dat boeit niet je ziet gewoon dat de meeste er doorheen zittenquote:Op zondag 23 september 2012 13:21 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
12.30 uur is dan ook veel te vroeg, is toch niet lekker om om 10 uur al aan de spaghetti te moeten zitten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |