Die heb ik nog niet? Ben net lvl 17quote:Op zondag 23 september 2012 01:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
Kom morgen even claptrap upgrade missie doen eventueel ook met bozzie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 september 2012 01:17 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet? Ben net lvl 17Je hoeft alleen mee te lopen, dan discover je die plek. Ik was level 16 toen ik die probeerde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Ah is goed laat maar ff weten, waar is het ongeveer? Hoop dat je er weer backpack slots voor krijgt, heb tot nu daar al mn eridium aan uitgegeven hehequote:Op zondag 23 september 2012 01:18 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Je hoeft alleen mee te lopen, dan discover je die plek. Ik was level 16 toen ik die probeerde.
In fucking no mans land.quote:Op zondag 23 september 2012 01:20 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ah is goed laat maar ff weten, waar is het ongeveer? Hoop dat je er weer backpack slots voor krijgt, heb tot nu daar al mn eridium aan uitgegeven hehe
wtf je hebt al 65 eridium?quote:Op zondag 23 september 2012 01:23 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
In fucking no mans land.Wildlife Exploitation Preserve. Je krijgt er 4 eridium voor. Zit nu op 65 stuks ofzo.
Ook uitgeven aan backpack shit, 21 slots nu.
Net 19. Kan je alleen maar backpack slots en upgrades kopen ermee?quote:Op zondag 23 september 2012 01:32 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Welk lvl ben je? Ik zit nu op 27 slots volgens mij
Volgens mij wel, backpack/bank slots en ammo capacityquote:Op zondag 23 september 2012 01:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Net 19. Kan je alleen maar backpack slots en upgrades kopen ermee?
Ik puur backpack slots, heb een perk waardoor ik 50% kans per schot heb om geen ammo te verbruikenquote:Op zondag 23 september 2012 01:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ammo had ik al gefixt voor de snipah, voor de rest dan die backpack vergroten.
Nice, had vanmiddag shield gevonden die kogels van enemies absorbeert en het bij jouw ammo toevoegd.quote:Op zondag 23 september 2012 01:53 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ik puur backpack slots, heb een perk waardoor ik 50% kans per schot heb om geen ammo te verbruiken
Wel tofquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor Stoma.
Haha watquote:Op zondag 23 september 2012 02:02 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Dit zegt mi zo veel meer. Onder invloed is alles mogelijk en aangezien je zoveel keuze hebt, moet het ergens wel beter zijn,.
quote:Op zondag 23 september 2012 01:17 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet? Ben net lvl 17Gvd ga ik die spoiler zitten lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb hem nu ook op de Xbox, voeg maar ff nattexdoos toe op live.. lvl 11 dus ben al aardig op weg richting jullie denk ik
why?!?!?quote:Op zondag 23 september 2012 05:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Gvd ga ik die spoiler zitten lezenik heb hem nu ook op de Xbox, voeg maar ff nattexdoos toe op live.. lvl 11 dus ben al aardig op weg richting jullie denk ik
Zo'n grote spoiler is het nietquote:Op zondag 23 september 2012 05:23 schreef Pixell het volgende:
[..]
Gvd ga ik die spoiler zitten lezenik heb hem nu ook op de Xbox, voeg maar ff nattexdoos toe op live.. lvl 11 dus ben al aardig op weg richting jullie denk ik
zorg er voor dat ie van voor 1997 is en je moet ook nog een nieuwe voorvork erop zetten, en spiegelsquote:Op zondag 23 september 2012 10:48 schreef KneusTeun het volgende:
Ik wil van dit...
[ afbeelding ]
Dit maken!!!![]()
[ afbeelding ]
Nu alleen even een keer een goedkope 2e hands K100 vindenEn een bus matzwart
Waar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |