O man... Ik kan niks anders doen dan je verschrikkelijk veel sterkte toewensen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:31 schreef Sharpdressedman het volgende:
Dus dat was/is even de reden dan ik hier wat minder zit![]()
Mijn moeder is helaas niks aan te doen, ik heb nog geen eens kinderen die ze kan ontmoeten. Maar het groeit bij haar mega langzaam door. Maar aan leverkanker zelf is niks te doen.
Mijn pa gaan ze nu kijken wat de behandelingen verder kunnen zijn. Dat kan nog alle kanten op.
En dit natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als je ooit iets van je af wil schrijven dan kan dat in ieder geval altijd hier
Hoe gaat het met je lessen? Al soepeltjes aan het rijden? Mag je dan nog wel bij je vriendin achterop?quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dus dan maar gauw je brommer fixen!![]()
En als ik dan snel klaar ben met de lessen lekker crossen!
Gaat prima, rij alleen te hardquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:36 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je lessen? Al soepeltjes aan het rijden? Mag je dan nog wel bij je vriendin achterop?![]()
![]()
Ik reed ook altijd te hard, zelfs bij afrijdenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gaat prima, rij alleen te hard
Vrijdag even theorie binnen slepen.... hoop ik
Die rooie, ben mezelf helemaal aan het kapot fappen op haarquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
kijkt iemand ook Alice in Wonderland? Ze is best sexy als ze zo boos kijkt
Bozz is vandaag naar een of andere motorrit met (ik geloof) 8000 motorrijders geweest, richting België. De foto's waren in ieder geval vetquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik reed ook altijd te hard, zelfs bij afrijden![]()
Was een klein weggetje buiten de stad. Langs de boerderijen en daar mocht je maar 60 bleek maar ik ben daar met 80 langs gereden. Die kerel hield daar wel van, beetje lekker bochtjes maken zei die, niet van dat bange en te voorzichtig![]()
Theorie komt wel goed toch? Je klinkt altijd als een wijs en verstandig man![]()
Aankomende zomer meet bij Teun,lekker vissenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:50 schreef KneusTeun het volgende:
Aankomende zomer maar is dit doen:
Laat die foto's maar zitten hoor.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:54 schreef dreamzk het volgende:
Hey Sharp, echt een kutsituatie man, heel veel sterkte iig.
Weinig nieuws in het topic, titty speelt nog steeds hard to get met de naaktfoto's maar ze heeft al wel toe gezegd dat als ik weer lang haar heb ik haar mag bangen. Zal dan wel wat foto's maken voor de jongens.
We zouden deze zomer nog gaan bbqen bij Niles, helaas is daar niks van gekomenquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aankomende zomer meet bij Teun,lekker vissen
Dikke prima, alleen woon ik midden in de stadquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aankomende zomer meet bij Teun,lekker vissen
Beide.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:28 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Door m'n mic of omdat ik brabants ben?
u (no)mad? was alleen woensdag, omdat jullie zo hard aan het lullen waren..was vergeten te unmuten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Beetje ons muten he, je lijkt sommy wel
Beetje feesten in Enschede dit dat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dikke prima, alleen woon ik midden in de stad![]()
Maar dan meten we wel op dr brommer op een mooie bergpas! piaggio alles!
Schimmel op de tong. #YOLOquote:Op zaterdag 22 september 2012 22:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beetje feesten in Enschede dit dat.
[ afbeelding ]
Tong in een schimmelkut gestopt #yoloquote:
Is goed,ik neem mijn Vespa pizzabrommer wel mee!quote:Op zaterdag 22 september 2012 22:56 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dikke prima, alleen woon ik midden in de stad![]()
Maar dan meten we wel op dr brommer op een mooie bergpas! piaggio alles!
Ooit gehoord van tong poetsen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet haten, dat heeft iedereen,
Ooit gehoord van zuipen,roken en vadsig eten? #yoloquote:Op zaterdag 22 september 2012 23:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ooit gehoord van tong poetsen?
WTF is dat?quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ooit gehoord van zuipen,roken en vadsig eten? #yolo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |