hahaha schitterende kaartquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:40 schreef Godshand het volgende:
Het feestplan zag er aardig uit
[ afbeelding ]
Zoiets stond mij ook bij, maakt het nog triesterquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:54 schreef S95Sedan het volgende:
Vandalisme wordt niet gedekt en niet door het waarborg vergoed.
Sowiiswo in Gouda wonenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:53 schreef ntm het volgende:
Te laat![]()
In Gouda (waar ik woon) komt er nu ook een project x waarschijnlijk, volgende maand.
https://www.facebook.com/pages/Project-X-Gouda/281031302002524
Bij dit soort gevallen komt er altijd wel een tegemoetkoming vanuit de gemeente.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:54 schreef S95Sedan het volgende:
Vandalisme wordt niet gedekt en niet door het waarborg vergoed.
Baas!quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:55 schreef gers het volgende:
[..]
Sowiiswo in Gouda wonen
Ik neem aan dat de organisator gewoon zit te trollen
Winkeliers durf ik niet met zekerheid te zeggen aangezien die misschien anders verzekerd zijn maar schade aan auto's e.d. kunnen ze vergeten,gaan de bewoners zelf voor op kunnen draaien. Schandalig want laat ze het maar verhalen op de relschoppers.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoiets stond mij ook bij, maakt het nog triester
Tegenwoordig is het zo dat de schade wettelijk idd te verhalen is op de dader.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Winkeliers durf ik niet met zekerheid te zeggen aangezien die misschien anders verzekerd zijn maar schade aan auto's e.d. kunnen ze vergeten,gaan de bewoners zelf voor op kunnen draaien. Schandalig want laat ze het maar verhalen op de relschoppers.
Vaak wordt er dan een fonds opgezet inderdaad maar dat gaat nooit alle schades dekken die daar gisteren aangericht zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij dit soort gevallen komt er altijd wel een tegemoetkoming vanuit de gemeente.
Waarborgfonds keert alleen uit bij schade veroorzaakt door voertuigen. Niet bij schade door vandalisme.quote:
Er wel schande van spreken, maar rustig blijven staan filmen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:57 schreef RvLaak het volgende:
Beelden van de AH plundering: http://projectxharen.blog(...)-in-de-ah-haren.html
Had ik ondertussen ook begrepenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Waarborgfonds keert alleen uit bij schade veroorzaakt door voertuigen. Niet bij schade door vandalisme.
Dat stop je echt nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wel schande van spreken, maar rustig blijven staan filmen.
Ik denk niet dat je in je eentje die mensen kan tegen houdenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Er wel schande van spreken, maar rustig blijven staan filmen.
En omdat jij wil dat je stad ook wordt afgebroken blijf je dit melden?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:53 schreef ntm het volgende:
Te laat![]()
In Gouda (waar ik woon) komt er nu ook een project x waarschijnlijk, volgende maand.
https://www.facebook.com/pages/Project-X-Gouda/281031302002524
Ga dan gewoon lekker weg daar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:00 schreef gers het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je in je eentje die mensen kan tegen houden
Als je filmt kan de politie ze later nog van hun bedje halenquote:
Met filmen krijg je wel gezichten in beeld (hier doet het filmpje het niet, dus kan het niet verifiëren), die kan de politie achteraf weer gebruikenquote:
Je ziet geen fuck.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er is zo in ieder geval bewijsmateriaal.
Dan had hij wat verder in moeten zoomen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er is zo in ieder geval bewijsmateriaal.
Deze user is een visionair, nou ja, zo moeilijk was dit niet te bedenkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:27 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Reactie van de NOS over hun rol:
http://weblogs.nos.nl/hoo(...)ddelpunt-van-wereld/
quote:Op zaterdag 22 september 2012 09:14 schreef roelofjan het volgende:
Mooi voorbeeld van selffulfilling prophecy dit.
Denk dat er niets aan de hand zou zijn geweest als de media er niet zo bovenop zou zijn gedoken.
Goed, een meisje post een uitnodiging op facebook en dat gaat viral. Feestje wordt afgelast. Einde verhaal zou je denken. Geen nieuws voor de landelijke media lijkt me.
Ware het niet dat de media er vervolgens een week over doorgaat, over dat feestje in haren wat niet door gaat en waar niemand naar toe mag. Dan kun er er gewoon op wachten dat er wel veel volk op af komt...
Voorbeeldje:
http://www.3fm.nl/gemist#(...)ragment/239311/58690
Maar ook serieuze media als de NOS en RTL brachten constant het 'nieuws' dat er geen feestje was. En dat de jeugd vrijdagavond vooral niet naar de Stationsweg in Haren mocht komen, want daar was geen feestje waar een paar duizend man op af komt.
Er was geen probleem totdat het media het probleem creëerde door het contant over het probleem te hebben.
En vervolgens zal de media zeggen dat het terecht is dat ze er zoveel aandacht hebben besteed, want moet je zien hoe het gisteren uit de hand is gelopen, dat is toch echt nieuws?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |