Maar niet te zuipenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:40 schreef gers het volgende:
[..]
Jammer dat ze de Aldi zijn vergeten , veel goedkoper bier
dat proef je niet meer na 3 biertjesquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar niet te zuipen
Ik snap trouwens niet dat die korpschef loopt te huilen dat de platte petten hun werk moesten doen (knokken, indien nodig)...
quote:-knip-ik las niet goed
Vooral de inwoners van Haren zijn bezig volgens mijquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:43 schreef RvLaak het volgende:
Weet iemand hoe het staat met ProjectCleanXHaren?
Ben ook benieuwd. Als ik tijd had was ik even gegaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:43 schreef RvLaak het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:43 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Vooral de inwoners van Haren zijn bezig volgens mij
Hahaha dat is ook erg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:43 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Vooral de inwoners van Haren zijn bezig volgens mij
Project Clean-X Harenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:43 schreef RvLaak het volgende:
Als ik het geld had (week OVquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd. Als ik tijd had was ik even gegaan
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Project Clean-X Haren
Beste mensen, momenteel staan wij op station haren en lopen om half 1 met de groep naar het gemeentehuis. De mensen die nog komen helpen kunnen ons daar vinden! Groeten namens de initiatiefnemers.
Vind ik leuk · · Delen · 265493 · 15 minuten geleden via mobiel
Hoop dat ze weggeslagen worden, de gemeente is toch duidelijk genoeg geweest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Project Clean-X Haren
Beste mensen, momenteel staan wij op station haren en lopen om half 1 met de groep naar het gemeentehuis. De mensen die nog komen helpen kunnen ons daar vinden! Groeten namens de initiatiefnemers.
Vind ik leuk · · Delen · 265493 · 15 minuten geleden via mobiel
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:43 schreef RvLaak het volgende:
Zo dat gaat ook al lekker met dat ProjectCleanXHarenquote:
Ik snap dat ze die houding van tevoren hebben, maar als die mensen echt enkel komen om schoon te maken en te helpen verandert dat welquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:46 schreef S95Sedan het volgende:
Project Clean-X Haren, goed idee maar die bewoners zitten helemaal niet te wachten op nog een groep mensen die daarheen komen.
Die mensen gaan opruimen, die doen echt niks ergs hoorquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:46 schreef S95Sedan het volgende:
Project Clean-X Haren, goed idee maar die bewoners zitten helemaal niet te wachten op nog een groep mensen die daarheen komen.
Ook niet na wat er gisteren is gebeurt? Ik snap die houding helemaal (tot ze daadwerkelijk schoon gaan maken)quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:47 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Die mensen gaan opruimen, die doen echt niks ergs hoorKan me niet voorstellen dat die mensen dat niet waarderen
Nah, 15 jaar oud kind... Beseft natuurlijk niet alle gevolgen en als 3% van de fokkers die hier hebben aangegeven dat ze naar Haren zouden gaan ook daadwerkelijk gegaan zijn, dan zou mij dat verbazen. Dat wist zij ook natuurlijk, iedereen heeft een grote bek op internet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:43 schreef Godshand het volgende:
Schade maar verhalen op Merthe:
[..]
Dat is dus ook de bedoelingquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook niet na wat er gisteren is gebeurt? Ik snap die houding helemaal (tot ze daadwerkelijk schoon gaan maken)
Het gaat niet om iets ergs doen, dat gaat ook niet gebeuren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:47 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Die mensen gaan opruimen, die doen echt niks ergs hoorKan me niet voorstellen dat die mensen dat niet waarderen
Het is al de hele week op het nieuws. Waarom dan niet even een kijkje nemen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nah, 15 jaar oud kind... Beseft natuurlijk niet alle gevolgen en als 3% van de fokkers die hier hebben aangegeven dat ze naar Haren zouden gaan ook daadwerkelijk gegaan zijn, dan zou mij dat verbazen. Dat wist zij ook natuurlijk, iedereen heeft een grote bek op internet.
Snap niet zo goed waarom al die nerds toch naar Haren zijn gegaan, er was niks te doen. Eigenlijk wel een teken dat het uit de hand moest gaan lopen als er zoveel sjappies daar zich staan te vervelen
Ik las ook niet goed. Wat mij betreft houdt ze dr account maar, maar niet volgend jaar weer een publiek feestje openenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nah, 15 jaar oud kind... Beseft natuurlijk niet alle gevolgen en als 3% van de fokkers die hier hebben aangegeven dat ze naar Haren zouden gaan ook daadwerkelijk gegaan zijn, dan zou mij dat verbazen. Dat wist zij ook natuurlijk, iedereen heeft een grote bek op internet.
Snap niet zo goed waarom al die nerds toch naar Haren zijn gegaan, er was niks te doen. Eigenlijk wel een teken dat het uit de hand moest gaan lopen als er zoveel sjappies daar zich staan te vervelen
Zal wel aan mij liggenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is al de hele week op het nieuws. Waarom dan niet even een kijkje nemen?
Niet per se. Er kan ook juist een helende werking vanuit treden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het gaat niet om iets ergs doen, dat gaat ook niet gebeuren. Het gaat om het feit dat er zat mensen met een trauma daar zitten door de gebeurtenissen van gisteren, als je dan vervolgens met een groep mensen weer naar dat dorp gaat vererg jedat alleen maar.
Al een keer of 40-45.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:51 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of deze foto hier al is geplaats maar vond het best grappig
Pas 20x ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:51 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of deze foto hier al is geplaats maar vond het best grappig
Ik report altijd die mensenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:33 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Zet gewoon niet jezelf erop. Ik ken zelfs mensen die een andere achternaam of voornaam op facebook hanteren zodat ze niet gevonden kunnen worden
Het kan ook anders, je kan het aanbieden dan kunnen die bewoners zelf aangeven hoe en wat als ze hulp nodig hebben.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet per se. Er kan ook juist een helende werking vanuit treden.
Ik denk niet dat de schoonmakers zichzelf op gaan dringenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het kan ook anders, je kan het aanbieden dan kunnen die bewoners zelf aangeven hoe en wat als ze hulp nodig hebben.
Kijk de ME gewoon chillen tussen de menigte... iets wat in NL niet voorkomt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:42 schreef BdR het volgende:
Bij de RTV-Noord persconferentie zei de politiewoordvoerder dat ze van te voren overleg hadden met Duitse collega's. In Duitsland is dit fenomeen bekend en de afgelopen tijd wel vaker voorgekomen.
Hij noemde geen specifieke incidenten, maar ik neem aan dat hij bijv. Wuppertal bedoelde. Op 18 juni 2011 liep daar een vergelijkbare Facebook party uit de hand; 800 personen, 16 gewonden, 41 aanhoudingen
[ afbeelding ]
En recenter, 24 juni 2012, had men in Duitsland 4 "Facebook partys" van te voren al beeindigd.
http://www.bild.de/news/i(...)s-24826182.bild.html
Dat laatstequote:Op zaterdag 22 september 2012 12:53 schreef opgebaarde het volgende:
In hoeverre ben je verzekerd als je pand of auto gesloopt wordt? Of kan je met je auto aanspraak maken op het waarborgfonds?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |