Maar niet te zuipenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:40 schreef gers het volgende:
[..]
Jammer dat ze de Aldi zijn vergeten , veel goedkoper bier
dat proef je niet meer na 3 biertjesquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar niet te zuipen
Ik snap trouwens niet dat die korpschef loopt te huilen dat de platte petten hun werk moesten doen (knokken, indien nodig)...
quote:-knip-ik las niet goed
Vooral de inwoners van Haren zijn bezig volgens mijquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:43 schreef RvLaak het volgende:
Weet iemand hoe het staat met ProjectCleanXHaren?
Ben ook benieuwd. Als ik tijd had was ik even gegaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:43 schreef RvLaak het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:43 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Vooral de inwoners van Haren zijn bezig volgens mij
Hahaha dat is ook erg.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:43 schreef PoliSplash het volgende:
[..]
Vooral de inwoners van Haren zijn bezig volgens mij
Project Clean-X Harenquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:43 schreef RvLaak het volgende:
Als ik het geld had (week OVquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd. Als ik tijd had was ik even gegaan
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Project Clean-X Haren
Beste mensen, momenteel staan wij op station haren en lopen om half 1 met de groep naar het gemeentehuis. De mensen die nog komen helpen kunnen ons daar vinden! Groeten namens de initiatiefnemers.
Vind ik leuk · · Delen · 265493 · 15 minuten geleden via mobiel
Hoop dat ze weggeslagen worden, de gemeente is toch duidelijk genoeg geweest.quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Project Clean-X Haren
Beste mensen, momenteel staan wij op station haren en lopen om half 1 met de groep naar het gemeentehuis. De mensen die nog komen helpen kunnen ons daar vinden! Groeten namens de initiatiefnemers.
Vind ik leuk · · Delen · 265493 · 15 minuten geleden via mobiel
quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:43 schreef RvLaak het volgende:
Zo dat gaat ook al lekker met dat ProjectCleanXHarenquote:
Ik snap dat ze die houding van tevoren hebben, maar als die mensen echt enkel komen om schoon te maken en te helpen verandert dat welquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:46 schreef S95Sedan het volgende:
Project Clean-X Haren, goed idee maar die bewoners zitten helemaal niet te wachten op nog een groep mensen die daarheen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |