Ook hier volop zon zon zon!quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:23 schreef Fredo55 het volgende:
Hier niets van te merken, gewoon lekker weer!
[ afbeelding ]
De kastanje doet het goed trouwens!
[ afbeelding ]
Geweldige app en zit er tot nu toe nooit naastquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:11 schreef tomaat52 het volgende:
Hier ook, maar buienalarm ging af. Over 15 minuten regen..
Edit: die app liegt niet, het komt met bakken uit de lucht.![]()
Edit: en ik zag een flits.
Je kunt ook gewoon het alarm uitzetten en er alleen zo af en toe naar kijken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Geweldige app en zit er tot nu toe nooit naast![]()
Ik heb hem echter wel weer van m'n telefoon verwijderd, werd er soms wakker van
Dat is een beste plens GJ.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
En dat is duidelijk te merken
Gisteren tot nu 28mm aan regen gevallen
Kaartje werkt niet? Link even eruit gehaald.
Jij ook hierquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:36 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Dat is een beste plens GJ.
Hier in Haarlem maar 5 mm gevallen. ( Leuk dat ik je hier ook aantref.)
Idd heel mooi. Lijkt op een paprikachipjequote:Op zaterdag 22 september 2012 22:54 schreef marcel-o het volgende:
mooie maan vanavond
[ afbeelding ]
Die zijn niet grijs.quote:Op zaterdag 22 september 2012 23:49 schreef sararaats het volgende:
[..]
Idd heel mooi. Lijkt op een paprikachipje
Het heeft inderdaad gevroren hier. Koud vanmorgen bij het opstaanquote:Op zondag 23 september 2012 09:58 schreef Lemans24 het volgende:
Volgens het KNMI heeft het gevroren in Twente: -0,6. Recordvroeg is het niet, maar toch wel vroeg in het seizoen. In de Bilt was het met +2,2 graden nog niet zo ver.
Waar het hart van vol is...quote:Op zondag 23 september 2012 10:53 schreef Norrage het volgende:
Hoer heeft het ook gevrorenalle daken wit vanochtend
wordt een rare dag volgens mij. vrij warm ook.quote:Op zondag 23 september 2012 10:40 schreef 12Beaufort het volgende:
Morgen de hele dag regen en in de middag onweer.
quote:
dat ook ja, veel regen en harde wind met 20 gradenquote:Op zondag 23 september 2012 11:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
wordt een rare dag volgens mij. vrij warm ook.
Geweldig dynamisch lagedruk weer.quote:Op zondag 23 september 2012 11:37 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
dat ook ja, veel regen en harde wind met 20 graden
Klopt heb daar nog beelden vanquote:Op zondag 23 september 2012 16:51 schreef Kentekenplaat het volgende:
De laatste grote storm is bij mijn weten van januari 2007
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |