In de lobby van het gemeente huis van Haren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar heeft rens dit keer gechilld is de vraag
in de lobby van de ah haren wat sigaretten scorenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
In de lobby van het gemeente huis van Haren.
Lijkt me ook niet, is in deze fase ook niet zo belangrijk en Feyenoord heeft dat punt nog nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doen ze aan onderlinge resultaat ja?
Ergens ooit gelezen dat dat niet van toepassing was in de competitie
Het laat alleen zien hoe laf de ME eigenlijk nou wasquote:
EH MATTIE GOOI JE CAMERAquote:
Kijk op 3:30quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het laat alleen zien hoe laf de ME eigenlijk nou was
Godsammequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kijk op 3:30'GOOI JE CAMERA GOOI JE CAMERA'
twitter:FrehFreh twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 02:23:55Dader met pet op links is bekend, Bjorn Horlings uit Ten Boer. Ik hoop voor 'm datie dit kan verklaren #projectx #haren http://t.co/W3qAt0Qg reageer retweet
Meteen al die nsb acties, prachtigquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:25 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:FrehFreh twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 02:23:55Dader met pet op links is bekend, Bjorn Horlings uit Ten Boer. Ik hoop voor 'm datie dit kan verklaren #projectx #haren http://t.co/W3qAt0Qg reageer retweet
Kon je op wachten natuurlijk, gastjes die een harde piemel krijgen als ze iemand herkennen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meteen al die nsb acties, prachtig
Dat terwijl ze er zelf ook (net als ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:30 schreef Typisch het volgende:
Ik vind dat rellen al kansloos, maar de mensen die andere er bij naaien nog 10 keer triester. Verdomme zeg.
Je had verwacht dat er echt een feest georganiseerd ging worden daar?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:24 schreef RensAjacied het volgende:
De fout ligt allemaal bij de organisatie. Wij kwamen massaal van het station af en liepen met 1 grote groep richting dat voetbalveld, politie wilden ons daar ook hebben dus andere punten waren afgezet met hekken. Eenmaal aangekomen op dat veld stonden we daar met paar honderd man maar er was geen flikker te doen. Geen muziek, geen punten waar je drank kon halen, alleen een leeg veld vol met jongeren. Toen zijn we massaal naar het cenrum getrokken. Nou en mensen kwamen daar om te feesten en heb daar echt heel lang veel lol gehad. Overal schreeuwende mensen, muziek overal (allemaal auto's met dikke subwoofers die overal stonden, mensen die zelf een Dj stand hadden neergezet). Dikke feest. Alleen was er een heel klein groepje die met vuurwerk ging gooien en flessen in de menigte. Daar reageerden een andere groep op die werden boos. Die 2 groepen kregen ruzie en toen de politie kwam ging de menigte tegen de politie in. Waren geen hooligans niks, waren gewoon dronken jongeren. Wij waren op het moment van de rellen in de pub aan het kijken naar de live stream, toen besloten we te gaan kijken. Toen bleek dat toen we eraan kwamen het nog veel meer uit de hand liep, we wilden terug naar huis dus richting het station. Alleen de enige weg naar het station was door de rellende jeugd heen. Dus capuchon op en oppassen dat je geen glas tegen je kop aan kreeg want overal werden blikken, flessen en vuurwerk gegooid. Eenmaal op het station was erweer een feestsfeer. Iedereen weer aan het zingen, meer dan de helft ging via een andere weg (die weg die wij niet konden vinden) en had helemaal niks van de rellen meegekregen. In de trein weer een topsfeer en er werd toen nog gelachen om de foto's op twitter van lantaarnpalen die omver waren etc. Toen opeens hoorden we dat er een meisje was overleden, bleek later gelukkig niet zo te zijn.
Maar ik heb een leuke avond gehad jaja. En ik moet toegeven de rellen waren ook even spannend om te kijken, maar wij wilden geen strafblad en ook mensen die kijken worden aangepakt door de ME dus wij gingen maar weg.
Feest was gaande
Ik heb het niet gelezen, was het was?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je had verwacht dat er echt een feest georganiseerd ging worden daar?
Inderdaad zeg, al die mensen over het feestquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Werd ook gezegd, er zou iets zijn op het voetbalveld. Eenmaal daar begeleid door de politie was er een leeg veld. Maar goed in de stad had de HORECA er al op ingespeeld en er waren al aardig wat jongeren daar. De politie kon de grote stroom niet aan toen liep het hele centrum vol.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
rare neus, daar komt het doorquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef E.H. het volgende:
[ afbeelding ]
En het lijkt zo een aardige jongen.
Waarom schrijf je horeca in caps lock.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Werd ook gezegd, er zou iets zijn op het voetbalveld. Eenmaal daar begeleid door de politie was er een leeg veld. Maar goed in de stad had de HORECA er al op ingespeeld en er waren al aardig wat jongeren daar. De politie kon de grote stroom niet aan toen liep het hele centrum vol.
Omdat het een afkorting is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom schrijf je horeca in caps lock.
Ja dat doe ik altijdquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten zien dat ie beschikt over algemene kennis.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoorde van een maat dat er "aan de andere kant" een gezellig feest was wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja op het marktplein was het eerst heel gezellig en aan de kant waar die televisieploegen stonden ook eerst, daar sloeg het om en die werden door charges verdreven naar het marktplein daar is toen die AH geplunderd. Maar daar kon de ME niet bijkomen aangezien ze een straat verderop alles naar zich toe kregen geworpen. Kant waar veel muziek was is het volgens mij hele avond gezellig gebleven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoorde van een maat dat er "aan de andere kant" een gezellig feest was wel.
WOWquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:39 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk die sfeer die er eerste de hele dag heerste
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
WOWJammer dat ik hier niet bij was. Ik wil ook de hele avond tussen kut volk staan
Zodra het donker wordt, er nog steeds niks te doen wordt en mensen bezopen zijn weet je toch dat het mis gaat. Heel leuk zo'n jongen die op de lantaarnpaal klimt. Maar met dat soort dingen begint het wel allemaal. De ene moet nog stoerder zijn dan de ander.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:39 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk die sfeer die er eerste de hele dag heerste
Ga maar lekker carnaval vieren in Brabantquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
WOWJammer dat ik hier niet bij was. Ik wil ook de hele avond tussen kut volk staan
Niet mijn ding.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga maar lekker carnaval vieren in Brabant
Als dat de reden is dat er mensen begonnen te rellen dan kan ik ze alleen maar gelijk geven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:43 schreef napoleonfour het volgende:
chaos begon toen de tokkies ""waar is dat feestje" gingen roepen. dan weet je gewoon dat die shit fout gaat.
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK..quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:43 schreef napoleonfour het volgende:
chaos begon toen de tokkies ""waar is dat feestje" gingen roepen. dan weet je gewoon dat die shit fout gaat.
Was te verwachten dat ze de schuld zouden afschuiven op voetbalsupporters.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:59 schreef RensAjacied het volgende:
Gaat nu allemaal over Voetbalhooligans op TV Noord. Ze denken dat nog serieus ook
Waren gewoon Feyenoord hooligans weer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:03 schreef Geo4kant het volgende:
Inderdaad.. zeg gewoon petjes volk.
Zelfs dat hadden meerdere niet opquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:03 schreef Geo4kant het volgende:
Inderdaad.. zeg gewoon petjes volk.
Unibet, 10euro op Feyenoord winst @6,45quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:09 schreef Doublepain het volgende:
Mensen nog Toto gedaan?
Mijn grote verrassing deze week is winst HSV en winst VVV..
Oh ik Bwin met 1 euro inzet, 1300 kan ik winnenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Unibet, 10euro op Feyenoord winst @6,45
Op wat precies?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh ik Bwin met 1 euro inzet, 1300 kan ik winnen
Uhmquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op wat precies?
Kans is klein maar zou bruut zijn
Ik ga maar eens Klaas tegen Arjen kijkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:15 schreef Caland het volgende:
Zo maar eens Ron Beton kijken bij Aston Villa.
Oja, ook een leuke pot.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga maar eens Klaas tegen Arjen kijken
Heel belangrijk, op een lege maag kun je geen voetbal kijkenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, ook een leuke pot.
Eerst maar eens ontbijten nu.
Tour du France dus niet gezien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:19 schreef Doublepain het volgende:
Valpartij![]()
![]()
Kan ook alleen maar bij vrouwen
Ook gewoon op Sport1.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schalke - Bayern gaat beginnen op Eurosport 2
Noujah, als je ziet hoe snel ze gaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tour du France dus niet gezien.
Ik kan op ES2. Hoe kan dat? Volgens mij moest je bij Ziggo extra betalen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Schalke - Bayern gaat beginnen op Eurosport 2
ahquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
Preußen Münster met 4:0 voor in de derby tegenBielefeld
![]()
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan op ES2. Hoe kan dat? Volgens mij moest je bij Ziggo extra betalen.
Geen idee. Heb wel Alles in 1 extra.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eurosport 2 is ook een betaalzender toch?
Welk kanaal, ik ga even kijken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kan op ES2. Hoe kan dat? Volgens mij moest je bij Ziggo extra betalen.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eurosport 2 is ook een betaalzender toch?
411quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Welk kanaal, ik ga even kijken.
[..]
quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement.
Stylo is een rijke arabier.. zit in de olie, niks per ongelukquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:26 schreef GGMM het volgende:
Stylo heeft per ongeluk een veel te groot abonnement besteld.
Echt heeeeeeeeeeerlijk. Eindelijk is Preußen de baas over die sjenkies sinds 1994.quote:
Staat ie nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:26 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, Afellay speelt daar natuurlijk. Ben benieuwd of hij basis staat.
Die van Davy is beter.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe dan de juiste
[ afbeelding ]
Nee, die gebruik ik al jarenquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe dan de juiste
[ afbeelding ]
Zou best fijn zijn, maar ben dat niet.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stylo is een rijke arabier.. zit in de olie, niks per ongeluk
bedankt spuit11quote:
Shit, dus ik doe voor niks aardig tegen je het laatste half jaar?quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zou best fijn zijn, maar ben dat niet.
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Shit, dus ik doe voor niks aardig tegen je het laatste half jaar?
Haha, jij maakt van Afellay Appelvlaai. Dat is echt tan2 grappig. Origineel ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wisten jullie al dat Appelvlaai neit speelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |