Ik niet, want ik rel eigenlijk nooit.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit dus. Doe ik ook altijd hoor.
ik ook, lekker feyenoord de schuld gevenquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:44 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dit dus. Doe ik ook altijd hoor.
Standaard, van feyenoord verwachten ze het toch wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik ook, lekker feyenoord de schuld geven
Ja man.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
De m op je toetsenbord is er bij jou af?
Dat heb ik ook, maar dan met de n.quote:
Ik ook nooit, ga geen strafblad riskeren door een beetje nutteloos stenen naar de ME te gooien.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik niet, want ik rel eigenlijk nooit.
Haha, ja man. Of effe snel wat typen en dan zien dat onder je ctrl+v iets heel anders stond.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar dan met de n.
Als ik nu op een andere laptop/pc zit doe ik ook automatisch ctrl-v, fucking irritant.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:48 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
haha steven, deze op je feestboek
Wat kost een toetsenbord tegenwoordig?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, maar dan met de n.
Als ik nu op een andere laptop/pc zit doe ik ook automatisch ctrl-v, fucking irritant.
Jij hebt wel lopen rellen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:46 schreef RensAjacied het volgende:
Mij gelukkig niet op beelden terug gezien
Klopt jaquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:48 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
haha steven, deze op je feestboek
En niemand die wat tegen hem durft, wat een baas.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:48 schreef TwenteFC het volgende:
![]()
In je 1tje een hele groep uitdagen
Is op mijn laptop.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:49 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Wat kost een toetsenbord tegenwoordig?
quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
En niemand die wat tegen hem durft, wat een baas.
De rest doet het nog, derhalve is een nieuw toetsenbord zonder van mijn geld.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:49 schreef Celeritas het volgende:
[..]
Wat kost een toetsenbord tegenwoordig?
Nee. Maar sws op een gegeven moment moesten we wel door de rellende meute heen omdat we naar het station wilde omdat we het wel gezien hadden en de sfeer helemaal omsloeg.quote:
Dit zeg ik ook altijdquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee. Maar sws op een gegeven moment moesten we wel door de rellende meute heen omdat we naar het stadion wilde omdat we het wel gezien hadden en de sfeer helemaal omsloeg.
chillen op straat in Haren Cityquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar heeft rens dit keer gechilld is de vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |