abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117113601
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waar heeft rens dit keer gechilld is de vraag :P
In de lobby van het gemeente huis van Haren.
pi_117113664
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

In de lobby van het gemeente huis van Haren.
in de lobby van de ah haren wat sigaretten scoren
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zaterdag 22 september 2012 @ 14:08:15 #203
131800 Tarado
capô de fusca
pi_117113778
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 13:32 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

doen ze aan onderlinge resultaat ja?
Ergens ooit gelezen dat dat niet van toepassing was in de competitie
Lijkt me ook niet, is in deze fase ook niet zo belangrijk en Feyenoord heeft dat punt nog niet
pi_117114094
quote:
Het laat alleen zien hoe laf de ME eigenlijk nou was :D
pi_117114115
quote:
EH MATTIE GOOI JE CAMERA
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117114120
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 14:17 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Het laat alleen zien hoe laf de ME eigenlijk nou was :D
Kijk op 3:30 :D 'GOOI JE CAMERA GOOI JE CAMERA'
pi_117114167
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Kijk op 3:30 :D 'GOOI JE CAMERA GOOI JE CAMERA'
Godsamme :')
pi_117114322
De fout ligt allemaal bij de organisatie. Wij kwamen massaal van het station af en liepen met 1 grote groep richting dat voetbalveld, politie wilden ons daar ook hebben dus andere punten waren afgezet met hekken. Eenmaal aangekomen op dat veld stonden we daar met paar honderd man maar er was geen flikker te doen. Geen muziek, geen punten waar je drank kon halen, alleen een leeg veld vol met jongeren. Toen zijn we massaal naar het cenrum getrokken. Nou en mensen kwamen daar om te feesten en heb daar echt heel lang veel lol gehad. Overal schreeuwende mensen, muziek overal (allemaal auto's met dikke subwoofers die overal stonden, mensen die zelf een Dj stand hadden neergezet). Dikke feest. Alleen was er een heel klein groepje die met vuurwerk ging gooien en flessen in de menigte. Daar reageerden een andere groep op die werden boos. Die 2 groepen kregen ruzie en toen de politie kwam ging de menigte tegen de politie in. Waren geen hooligans niks, waren gewoon dronken jongeren. Wij waren op het moment van de rellen in de pub aan het kijken naar de live stream, toen besloten we te gaan kijken. Toen bleek dat toen we eraan kwamen het nog veel meer uit de hand liep, we wilden terug naar huis dus richting het station. Alleen de enige weg naar het station was door de rellende jeugd heen. Dus capuchon op en oppassen dat je geen glas tegen je kop aan kreeg want overal werden blikken, flessen en vuurwerk gegooid. Eenmaal op het station was erweer een feestsfeer. Iedereen weer aan het zingen, meer dan de helft ging via een andere weg (die weg die wij niet konden vinden) en had helemaal niks van de rellen meegekregen. In de trein weer een topsfeer en er werd toen nog gelachen om de foto's op twitter van lantaarnpalen die omver waren etc. Toen opeens hoorden we dat er een meisje was overleden, bleek later gelukkig niet zo te zijn.

Maar ik heb een leuke avond gehad jaja. En ik moet toegeven de rellen waren ook even spannend om te kijken :D, maar wij wilden geen strafblad en ook mensen die kijken worden aangepakt door de ME dus wij gingen maar weg.

Feest was gaande _O_
AFCA!
pi_117114329

:')

Dit is zeker een hoolie ja
pi_117114345
FrehFreh twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 02:23:55 Dader met pet op links is bekend, Bjorn Horlings uit Ten Boer. Ik hoop voor 'm datie dit kan verklaren #projectx #haren http://t.co/W3qAt0Qg reageer retweet
pi_117114367
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 14:25 schreef j0rdiiii het volgende:
FrehFreh twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 02:23:55 Dader met pet op links is bekend, Bjorn Horlings uit Ten Boer. Ik hoop voor 'm datie dit kan verklaren #projectx #haren http://t.co/W3qAt0Qg reageer retweet
Meteen al die nsb acties, prachtig _O-
pi_117114421
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Meteen al die nsb acties, prachtig _O-
Kon je op wachten natuurlijk, gastjes die een harde piemel krijgen als ze iemand herkennen. :P
pi_117114470
NSB was toen niet goed en nu nog steeds niet.
Pleurt op!
pi_117114497
Ik vind dat rellen al kansloos, maar de mensen die andere er bij naaien nog 10 keer triester. Verdomme zeg. :')
pi_117114512
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2012 14:30 schreef Typisch het volgende:
Ik vind dat rellen al kansloos, maar de mensen die andere er bij naaien nog 10 keer triester. Verdomme zeg. :')
Dat terwijl ze er zelf ook (net als ik :') wel van een afstand bij stonden te kijken. En nu de mensen die rellen die je kent erbij nakken.
AFCA!
pi_117114513

En het lijkt zo een aardige jongen.
Pleurt op!
pi_117114514
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 14:24 schreef RensAjacied het volgende:
De fout ligt allemaal bij de organisatie. Wij kwamen massaal van het station af en liepen met 1 grote groep richting dat voetbalveld, politie wilden ons daar ook hebben dus andere punten waren afgezet met hekken. Eenmaal aangekomen op dat veld stonden we daar met paar honderd man maar er was geen flikker te doen. Geen muziek, geen punten waar je drank kon halen, alleen een leeg veld vol met jongeren. Toen zijn we massaal naar het cenrum getrokken. Nou en mensen kwamen daar om te feesten en heb daar echt heel lang veel lol gehad. Overal schreeuwende mensen, muziek overal (allemaal auto's met dikke subwoofers die overal stonden, mensen die zelf een Dj stand hadden neergezet). Dikke feest. Alleen was er een heel klein groepje die met vuurwerk ging gooien en flessen in de menigte. Daar reageerden een andere groep op die werden boos. Die 2 groepen kregen ruzie en toen de politie kwam ging de menigte tegen de politie in. Waren geen hooligans niks, waren gewoon dronken jongeren. Wij waren op het moment van de rellen in de pub aan het kijken naar de live stream, toen besloten we te gaan kijken. Toen bleek dat toen we eraan kwamen het nog veel meer uit de hand liep, we wilden terug naar huis dus richting het station. Alleen de enige weg naar het station was door de rellende jeugd heen. Dus capuchon op en oppassen dat je geen glas tegen je kop aan kreeg want overal werden blikken, flessen en vuurwerk gegooid. Eenmaal op het station was erweer een feestsfeer. Iedereen weer aan het zingen, meer dan de helft ging via een andere weg (die weg die wij niet konden vinden) en had helemaal niks van de rellen meegekregen. In de trein weer een topsfeer en er werd toen nog gelachen om de foto's op twitter van lantaarnpalen die omver waren etc. Toen opeens hoorden we dat er een meisje was overleden, bleek later gelukkig niet zo te zijn.

Maar ik heb een leuke avond gehad jaja. En ik moet toegeven de rellen waren ook even spannend om te kijken :D, maar wij wilden geen strafblad en ook mensen die kijken worden aangepakt door de ME dus wij gingen maar weg.

Feest was gaande _O_
Je had verwacht dat er echt een feest georganiseerd ging worden daar? :')
pi_117114535
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Ik heb het niet gelezen, was het was?
pi_117114536
quote:

[..]

Inderdaad zeg, al die mensen over het feest :') Rot op joh. _O-
pi_117114542
quote:

[..]

Werd ook gezegd, er zou iets zijn op het voetbalveld. Eenmaal daar begeleid door de politie was er een leeg veld. Maar goed in de stad had de HORECA er al op ingespeeld en er waren al aardig wat jongeren daar. De politie kon de grote stroom niet aan toen liep het hele centrum vol.
AFCA!
pi_117114545
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef E.H. het volgende:
[ afbeelding ]

En het lijkt zo een aardige jongen.
rare neus, daar komt het door
pi_117114611
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 14:32 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Werd ook gezegd, er zou iets zijn op het voetbalveld. Eenmaal daar begeleid door de politie was er een leeg veld. Maar goed in de stad had de HORECA er al op ingespeeld en er waren al aardig wat jongeren daar. De politie kon de grote stroom niet aan toen liep het hele centrum vol.
Waarom schrijf je horeca in caps lock.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zaterdag 22 september 2012 @ 14:35:40 #225
35723 crew  GGMM
pi_117114621
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 14:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarom schrijf je horeca in caps lock.
Omdat het een afkorting is.
Alweer zo'n prachtige post van mij.