In de lobby van het gemeente huis van Haren.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar heeft rens dit keer gechilld is de vraag
in de lobby van de ah haren wat sigaretten scorenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
In de lobby van het gemeente huis van Haren.
Lijkt me ook niet, is in deze fase ook niet zo belangrijk en Feyenoord heeft dat punt nog nietquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
doen ze aan onderlinge resultaat ja?
Ergens ooit gelezen dat dat niet van toepassing was in de competitie
Het laat alleen zien hoe laf de ME eigenlijk nou wasquote:
EH MATTIE GOOI JE CAMERAquote:
Kijk op 3:30quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het laat alleen zien hoe laf de ME eigenlijk nou was
Godsammequote:Op zaterdag 22 september 2012 14:18 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kijk op 3:30'GOOI JE CAMERA GOOI JE CAMERA'
twitter:FrehFreh twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 02:23:55Dader met pet op links is bekend, Bjorn Horlings uit Ten Boer. Ik hoop voor 'm datie dit kan verklaren #projectx #haren http://t.co/W3qAt0Qg reageer retweet
Meteen al die nsb acties, prachtigquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:25 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:FrehFreh twitterde op zaterdag 22-09-2012 om 02:23:55Dader met pet op links is bekend, Bjorn Horlings uit Ten Boer. Ik hoop voor 'm datie dit kan verklaren #projectx #haren http://t.co/W3qAt0Qg reageer retweet
Kon je op wachten natuurlijk, gastjes die een harde piemel krijgen als ze iemand herkennen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Meteen al die nsb acties, prachtig
Dat terwijl ze er zelf ook (net als ikquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:30 schreef Typisch het volgende:
Ik vind dat rellen al kansloos, maar de mensen die andere er bij naaien nog 10 keer triester. Verdomme zeg.
Je had verwacht dat er echt een feest georganiseerd ging worden daar?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:24 schreef RensAjacied het volgende:
De fout ligt allemaal bij de organisatie. Wij kwamen massaal van het station af en liepen met 1 grote groep richting dat voetbalveld, politie wilden ons daar ook hebben dus andere punten waren afgezet met hekken. Eenmaal aangekomen op dat veld stonden we daar met paar honderd man maar er was geen flikker te doen. Geen muziek, geen punten waar je drank kon halen, alleen een leeg veld vol met jongeren. Toen zijn we massaal naar het cenrum getrokken. Nou en mensen kwamen daar om te feesten en heb daar echt heel lang veel lol gehad. Overal schreeuwende mensen, muziek overal (allemaal auto's met dikke subwoofers die overal stonden, mensen die zelf een Dj stand hadden neergezet). Dikke feest. Alleen was er een heel klein groepje die met vuurwerk ging gooien en flessen in de menigte. Daar reageerden een andere groep op die werden boos. Die 2 groepen kregen ruzie en toen de politie kwam ging de menigte tegen de politie in. Waren geen hooligans niks, waren gewoon dronken jongeren. Wij waren op het moment van de rellen in de pub aan het kijken naar de live stream, toen besloten we te gaan kijken. Toen bleek dat toen we eraan kwamen het nog veel meer uit de hand liep, we wilden terug naar huis dus richting het station. Alleen de enige weg naar het station was door de rellende jeugd heen. Dus capuchon op en oppassen dat je geen glas tegen je kop aan kreeg want overal werden blikken, flessen en vuurwerk gegooid. Eenmaal op het station was erweer een feestsfeer. Iedereen weer aan het zingen, meer dan de helft ging via een andere weg (die weg die wij niet konden vinden) en had helemaal niks van de rellen meegekregen. In de trein weer een topsfeer en er werd toen nog gelachen om de foto's op twitter van lantaarnpalen die omver waren etc. Toen opeens hoorden we dat er een meisje was overleden, bleek later gelukkig niet zo te zijn.
Maar ik heb een leuke avond gehad jaja. En ik moet toegeven de rellen waren ook even spannend om te kijken, maar wij wilden geen strafblad en ook mensen die kijken worden aangepakt door de ME dus wij gingen maar weg.
Feest was gaande
Ik heb het niet gelezen, was het was?quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je had verwacht dat er echt een feest georganiseerd ging worden daar?
Inderdaad zeg, al die mensen over het feestquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Werd ook gezegd, er zou iets zijn op het voetbalveld. Eenmaal daar begeleid door de politie was er een leeg veld. Maar goed in de stad had de HORECA er al op ingespeeld en er waren al aardig wat jongeren daar. De politie kon de grote stroom niet aan toen liep het hele centrum vol.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
rare neus, daar komt het doorquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef E.H. het volgende:
[ afbeelding ]
En het lijkt zo een aardige jongen.
Waarom schrijf je horeca in caps lock.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Werd ook gezegd, er zou iets zijn op het voetbalveld. Eenmaal daar begeleid door de politie was er een leeg veld. Maar goed in de stad had de HORECA er al op ingespeeld en er waren al aardig wat jongeren daar. De politie kon de grote stroom niet aan toen liep het hele centrum vol.
Omdat het een afkorting is.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom schrijf je horeca in caps lock.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |