Ja dat doe ik altijdquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom schrijf je horeca in caps lock.
Laten zien dat ie beschikt over algemene kennis.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom schrijf je horeca in caps lock.
Hoorde van een maat dat er "aan de andere kant" een gezellig feest was wel.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je had verwacht dat er echt een feest georganiseerd ging worden daar?
Ja op het marktplein was het eerst heel gezellig en aan de kant waar die televisieploegen stonden ook eerst, daar sloeg het om en die werden door charges verdreven naar het marktplein daar is toen die AH geplunderd. Maar daar kon de ME niet bijkomen aangezien ze een straat verderop alles naar zich toe kregen geworpen. Kant waar veel muziek was is het volgens mij hele avond gezellig gebleven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:35 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Hoorde van een maat dat er "aan de andere kant" een gezellig feest was wel.
WOWquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:39 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk die sfeer die er eerste de hele dag heerste
quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
WOWJammer dat ik hier niet bij was. Ik wil ook de hele avond tussen kut volk staan
Zodra het donker wordt, er nog steeds niks te doen wordt en mensen bezopen zijn weet je toch dat het mis gaat. Heel leuk zo'n jongen die op de lantaarnpaal klimt. Maar met dat soort dingen begint het wel allemaal. De ene moet nog stoerder zijn dan de ander.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:39 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk die sfeer die er eerste de hele dag heerste
Ga maar lekker carnaval vieren in Brabantquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
WOWJammer dat ik hier niet bij was. Ik wil ook de hele avond tussen kut volk staan
Niet mijn ding.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ga maar lekker carnaval vieren in Brabant
Als dat de reden is dat er mensen begonnen te rellen dan kan ik ze alleen maar gelijk geven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:43 schreef napoleonfour het volgende:
chaos begon toen de tokkies ""waar is dat feestje" gingen roepen. dan weet je gewoon dat die shit fout gaat.
HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK..quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:43 schreef napoleonfour het volgende:
chaos begon toen de tokkies ""waar is dat feestje" gingen roepen. dan weet je gewoon dat die shit fout gaat.
Was te verwachten dat ze de schuld zouden afschuiven op voetbalsupporters.quote:Op zaterdag 22 september 2012 14:59 schreef RensAjacied het volgende:
Gaat nu allemaal over Voetbalhooligans op TV Noord. Ze denken dat nog serieus ook
Waren gewoon Feyenoord hooligans weer.quote:Op zaterdag 22 september 2012 15:03 schreef Geo4kant het volgende:
Inderdaad.. zeg gewoon petjes volk.
Zelfs dat hadden meerdere niet opquote:Op zaterdag 22 september 2012 15:03 schreef Geo4kant het volgende:
Inderdaad.. zeg gewoon petjes volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |