Wat wordt het? Een zwaar feestje of een nietszeggend feestje dat met een sisser afloopt?quote:Noodverordening in Haren om Facebookfeestje
HAREN - De gemeente Haren (Groningen) en de politie hebben een noodverordening afgekondigd met het oog op een verjaardagsfeestje van meisje dat vrijdag haar 16e verjaardag viert.
Via Facebook had zij vrienden en vriendinnen uitgenodigd, maar vergeten aan te geven dat het om een privéfeestje gaat.
Inmiddels hebben 24.000 mensen de uitnodiging gekregen, waarvan 2400 hebben aangegeven vrijdag naar Haren af te reizen, zo meldde de politie dinsdag.
De noodverordening is volgens een woordvoerster nog niet actief, maar kan zo van stal worden gehaald als Haren vrijdag wordt overspoeld met feestgangers. De politie heeft een draaiboek klaarliggen en houdt extra agenten achter de hand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door mrstylo op 21-09-2012 23:53:22 ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Geef ze gewoon rubber kogels, paar keer schieten zijn ze zo weg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Nee, ik zeg toch dat ik respect voor ze heb dat de ME/politie zich rustig kunnen houden? Als ik een pistool op mijn heup zou hebben en er staat zo'n groep bavianen voor me dan...
Wat snap je daar niet aan dan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:47 schreef yavanna het volgende:
Geen camera omdat de relschoppers op de camera afkomen als vliegen op de stroop. Goede reden.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Ik zie de politie er wel voor aan om nu nog mensen te bekeuren die weg fietsen, omdat ze zonder licht fietsen.
Of gewone kogels.. aan dat soort mensen heb je helemaal nietsquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geef ze gewoon rubber kogels, paar keer schieten zijn ze zo weg.
Het is RTV noord maar hè.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef johnnylove het volgende:
RTV Noord durft niet meer te filmen WTF?
Welnee.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef STING het volgende:
[..]
Wat snap je daar niet aan dan?
Als ze gaan lopen filmen, zijn ze hun camera gewoon simpelweg kwijt.
In Syrie hebben ze daar geen last van...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:48 schreef STING het volgende:
[..]
Wat snap je daar niet aan dan?
Als ze gaan lopen filmen, zijn ze hun camera gewoon simpelweg kwijt.
Iemand gaf een nummer in de chat van de streamquote:
spannendquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef einschtein het volgende:
Ook weer in een rustige plaats, namelijk Groningen CS. Rumoerige avond, slechte afloop en vooral tegen mijn wensen in.
Ik zat, samen met 2 anderen, in een achtertuin met toestemming van de (erg aardige) bewoner. Toen de ME charges aan de andere kant van de muur, waar AH zit, sprongen 4 jongens over de muur. 1 kwam verkeerd terecht en kreeg een open botbreuk aan het onderbeen.
Gestabiliseerd, wakker gehouden en warm gehouden, daarna op een 'schuif' gelegd samen met de gealarmeerde ambulance personeel. Toen onder begeleiding van agenten en ME de jongen op een brancard gelegd en in de ambulance geschoven.
Daarna maar netjes aan de politie gevraagd over hoe en wat, toen hebben ze ons onder begeleiding buiten het 'ramp'-gebied gebracht.
Goed opgetreden door jequote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef einschtein het volgende:
Ook weer in een rustige plaats, namelijk Groningen CS. Rumoerige avond, slechte afloop en vooral tegen mijn wensen in.
Ik zat, samen met 2 anderen, in een achtertuin met toestemming van de (erg aardige) bewoner. Toen de ME charges aan de andere kant van de muur, waar AH zit, sprongen 4 jongens over de muur. 1 kwam verkeerd terecht en kreeg een open botbreuk aan het onderbeen.
Gestabiliseerd, wakker gehouden en warm gehouden, daarna op een 'schuif' gelegd samen met de gealarmeerde ambulance personeel. Toen onder begeleiding van agenten en ME de jongen op een brancard gelegd en in de ambulance geschoven.
Daarna maar netjes aan de politie gevraagd over hoe en wat, toen hebben ze ons onder begeleiding buiten het 'ramp'-gebied gebracht.
die mensen dan ook neerschieten.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:50 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En straks allemaal huilen, omdat er één is neergeschoten door de politie"Het was zo'n lieve jongen"
pussyquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef einschtein het volgende:
Ja, och arme.quote:
Dit is vast al eens eerder gebeurd. Maar nu voor het eerst in NL.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Al ze er lucht van krijgen in Hollywood zie ik hier best een film over gemaakt. Lijkt wel een filmscript.²
Inderdaad. Alleen moet er meer vuur in de film om het spannend te maken.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Al ze er lucht van krijgen in Hollywood zie ik hier best een film over gemaakt. Lijkt wel een filmscript.²
Daarom alle 30.000 deelnemers aanpakken ivm aanzetten tot...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef Luxuria het volgende:
Dat zo'n onschuldig bericht zo uit de hand kan lopen
Is het eng?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:51 schreef Prospera het volgende:
Er lopen nu ook dronkenlappen voor mijn huis en dat is best uit de buurt van de Stationsweg.
Helaas werkt het niet zo.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef HenkHenkers het volgende:
Als er nou evenveel mensen naar demonstraties gaan als naar Sweet 16 feestjes dan kunnen we nog iets voor elkaar krijgen..
Goed opgetreden al ben je verplicht om te helpen, ik had het niet gedaan. Ook al was ik verplicht.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef einschtein het volgende:
Het is gewoon uitgaansjeugd, veel meisjes op de been heel veel meisjes, wil je die afschieten?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef JamFlava het volgende:
[..]
Of gewone kogels.. aan dat soort mensen heb je helemaal niets
Van de website van de Gemeente Haren:quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:46 schreef yavanna het volgende:
[..]
Niet echt, verschillende mensen aldaar gaven aan dat ze daarom daarheen gingen, ook verslaggevers spraken er over.
quote:Vraag: Is er een georganiseerd feest vanavond in Haren?
Antwoord: Er is geen feest in Haren.
Ja, ieder van die mongolen zegt dat. Echt te dom voor woorden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef 16meter het volgende:
Jongeman: "SCHULD VAN DE ME, DIE MAKEN HET ALLEEN MAAR ERGER!"
Papie Kraan en die DJ zouden toch langskomen ?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:52 schreef beantherio het volgende:
[..]
Van de website van de Gemeente Haren:
[..]
Prima, geen gezeik meer bij het boren naar gas.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Arcee het volgende:
Staat Haren eindelijk op de kaart, wordt het er ook direct weer afgevaagd.
Waarom ga je er dan ook heen knuppel...quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:49 schreef einschtein het volgende:
Gek hè, normaal gesproken de enige bron van rellen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Tjacka het volgende:
Gelijk weer iedereen vergelijken met voetbal gvd.
Hopelijk hebben ze die gast daar keihard kapot geslagen.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef ACT-F het volgende:
Even shoppen bij de Appie:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Gek hè, normaal gesproken de enige bron van rellen.
Dat petje daar rechts zal wel opgepakt zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef ACT-F het volgende:
Even shoppen bij de Appie:
[ afbeelding ]
hij ging livestreamen voor FOK!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef HOEAH1980 het volgende:
[..]
Waarom ga je er dan ook heen knuppel...
Terecht, ze hadden daar veel kunnen voorkomen. Toch vind ik de schuld 100% liggen bij de idioten die daar zo tekeer gaanquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef HenryHill het volgende:
Hmm, RTL4 lijkt de schuld half om half bij de ME en de gemeente te leggen...
En dat terwijl de media ook de schuld kan krijgenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef HenryHill het volgende:
Hmm, RTL4 lijkt de schuld half om half bij de ME en de gemeente te leggen...
En dat is onderweg of is juist op huis aan?quote:
quote:
De social-media experts krijgen nu al een stijfje van alle verzoeken om hun 'visie' te geven.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Hier gaat weer weken over gediscussieerd worden
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
De social-media experts krijgen nu al een stijfje van alle verzoeken om hun 'visie' te geven.
Wat dacht je van die mongolen die daar naartoe zijn gegaan?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Die doen gewoon hun werk.
De burgemeester is incompetent
Wat doe je irritant met je [ b]? insider ofwat?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef 16meter het volgende:
STEMMING SLOEG OM TOEN DE M.E. KWAM, NA EERSTE CHARGES SLOEG HET PAS OP HOL!!!
Waarom typ je in caps en bold?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef 16meter het volgende:
Ja, klein geschapen?quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
De social-media experts krijgen nu al een stijfje van alle verzoeken om hun 'visie' te geven.
quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:55 schreef 16meter het volgende:
Omdat als er bij de voebal iets is het meteen zwaar overdreven wordt terwijl dat gewoon 2 groepen een beetje tegen elkaar zijn.Dit is 100x zo erg.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:53 schreef Tjacka het volgende:
Gelijk weer iedereen vergelijken met voetbal gvd.
Je kan niet zeggen dat ze onverwacht kwamenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat dacht je van die mongolen die daar naartoe zijn gegaan?
HIER IS DE BRIEVENBUS!!!quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef Skippy_ball het volgende:
Zielige postbode morgen.. "Waar is de brievenbus?"
quote:Update 23:37
Lifeliner 1 en 4 staan standby maar zijn niet ingezet. Er zouden tussen de 10 en 20 gewonden gevallen zijn.
Update 23:42
Er zijn 600 ME’ers actief. Ze rukken op richting het centrum. Naast de plunderingen bij de AH zou er nog een winkel geplunderd zijn.
tv noord holland zend continu dezelfde beelden uitquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef Sautor het volgende:
Beeld van RTL lijkt me dat het ergste al voorbij is
Dit bedoel ik.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Omdat als er bij de voebal iets is het meteen zwaar overdreven wordt terwijl dat gewoon 2 groepen een beetje tegen elkaar zijn.Dit is 100x zo erg.
I know, op RTL lijkt het redelijk rustig.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tv noord holland zend continu dezelfde beelden uit
Je loopt met je domheid te koop.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef projextx3keerniks het volgende:
Mocht dit uit de hand lopen vanavond vind ik het meer dan terecht als de burgemeester van Haren zijn functie neerlegt aangezien hij niet strategisch heeft gehandeld door de maatregelen veel te vroeg aan te kondigen, hij had het beter gewoon helemaal geheim kunnen houden.
Amen, en nu op bed. Goed je best gedaan vandaagquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef projextx3keerniks het volgende:
Kom net terug van de sportschool in Haren en daar hoorde ik al op de radio dat Rutger van Castricum (de internetsensatie goeroe) de voorspelling deed dat er hooguit 300 tot 500 man zouden komen.
Het zijn er inmiddels wel tussen de 3000 en 5000 man en het worden er nog steeds meer.
Stringen fietsers vanuit Groningen komen af op de sensatie. De mensen die het nieuws en de ontwikkelingen op de voet volgen worden allemaal nieuwsgierig en gaan dus een kijkje nemen.
Het is wel een trieste bedoeling, het enige wat je kan vinden zijn groepjes jongeren met bierkratjes, meisjes met feestmutsjes, jongelui die verkeersborden slopen en boompjes ombuigen, idioten die weelys doen op hun motor en andere malloten die normaliter op illegale race circuits te vinden zijn met hun gepimpte wagen en knallende uitlaten. Ook wordt er met regelmaat vuurwerk afgestoken.
Onvoorstelbaar dat zoveel mensen er op af komen en er is echt helemaal niets te doen, de sfeer is ook niet echt vrolijk maar eerder grimmig, soms begint opeens iedereen in paniek te rennen vanuit het niets, er is geen muziek alleen maar jongelui die bierflesjes op straat stuk smijten en liedjes zingen als; Merthe bedankt.
Als je in de stad Groningen bent blijf alsjeblieft in de stad en ga daar uit want het is werkelijk niets aan tenzij je voor de sensatie komt maar de kans is groot dat je alleen vechterijtjes tegenkomt aangezien er vrij veel ME en politie op de been is en geen muziek of Dj’s. behalve jochies van 14 die rondlopen met hun gettoblaster vind je daar geen feestje. In de stad Groningen is het vele malen gezelliger. Het gaat gewoon negens over.
De media heeft dit voornamelijk veroorzaakt, daarbij ook de burgemeester van Haren, als de Burgemeester zo groots inzet en zoveel maatregelen gaat treffen dan wordt het natuurlijk spannend en gaan juist mensen kijken. Als ze dit niet gedaan hadden zouden er wellicht 100 mensen op afgekomen zijn die snel weer afdropen desnoods onder politie begeleiding.
Groot kans dat er nog meer ongeregeldheden komen in de loop van de avond, er ontstaat al snel onvrede als er gewoon niets te doen is behalve relschoppen.
Mocht dit uit de hand lopen vanavond vind ik het meer dan terecht als de burgemeester van Haren zijn functie neerlegt aangezien hij niet strategisch heeft gehandeld door de maatregelen veel te vroeg aan te kondigen, hij had het beter gewoon helemaal geheim kunnen houden.Voor de mensen die er massaal op afgekomen zijn; jullie weerspiegelen collectieve stupiditeit ofterwijl sterke vermindering of totale opheffing van de psychische functies
Eens. Het is van tevoren door de gemeente en media alleen maar groter gemaakt.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:56 schreef NotYou het volgende:
Goh, vreemd zeg, dat het na de tig persberichten eerder deze week over ME-aanwezigheid uiteindelijk ook tot rellen komt.![]()
Hoewel je er een bepaald deel van de potentiele bezoekers - het deel dat je er imo juist wel bij zou moeten willen hebben - mee afschrikt trekt het een bepaalde groep anderen juist aan. Dit te meer als in het begin van de avond al duidelijk is dat er vele honderden tot zelfs enkele duizenden mensen al aanwezig/op de been zijn.
Als je dan wil rellen, waar zou je dan toch heen gaan?![]()
![]()
Wat doe je legendarisch? ?quote:
jaquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Harde kern van Fc Groningen, want die herken je meteen
ja!! is net bevestigd op twitterquote:
Noord-Hollandquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tv noord holland zend continu dezelfde beelden uit
Iedereen leeft in een samenleving.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:58 schreef Barbaaf het volgende:
Dus de aanwezigheid van ME is een geldig excuus om als een volslagen idioot te gaan rellen? Mensen met die instelling hebben in een samenleving niets te zoeken
Actie, reactie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:58 schreef Barbaaf het volgende:
Dus de aanwezigheid van ME is een geldig excuus om als een volslagen idioot te gaan rellen? Mensen met die instelling hebben in een samenleving niets te zoeken
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja
[..]
ja!! is net bevestigd op twitter
Hear hear.quote:Voor de mensen die er massaal op afgekomen zijn; jullie weerspiegelen collectieve stupiditeit
Nee, dan word je systeembeheerder.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:59 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Anders word je geen social-media expert.
Net alsof iedereen kwam om te rellenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:59 schreef zhe-devilll het volgende:
Oh leuk een dj die muziek gaat draaien als dank voor alle rellen...
![]()
Gewoon opsluiten die gastjes
Ik doe m'n best om zo veel mogelijk recente foto's te vinden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is daar nog licht, dus al 4 uur geleden..
Kneusquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef projextx3keerniks het volgende:
Kom net terug van de sportschool in Haren blablabla...
De media heeft dit voornamelijk veroorzaakt, daarbij ook de burgemeester van Haren, als de Burgemeester zo groots inzet en zoveel maatregelen gaat treffen dan wordt het natuurlijk spannend en gaan juist mensen kijken. Als ze dit niet gedaan hadden zouden er wellicht 100 mensen op afgekomen zijn die snel weer afdropen desnoods onder politie begeleiding.
Groot kans dat er nog meer ongeregeldheden komen in de loop van de avond, er ontstaat al snel onvrede als er gewoon niets te doen is behalve relschoppen.
Mocht dit uit de hand lopen vanavond vind ik het meer dan terecht als de burgemeester van Haren zijn functie neerlegt aangezien hij niet strategisch heeft gehandeld door de maatregelen veel te vroeg aan te kondigen, hij had het beter gewoon helemaal geheim kunnen houden.Voor de mensen die er massaal op afgekomen zijn; jullie weerspiegelen collectieve stupiditeit ofterwijl sterke vermindering of totale opheffing van de psychische functies
Ooh oke, dan denken wij er hetzelfde overquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit bedoel ik.
Maar dat mag je hier niet te hard zeggen, want volgens de meeste hier gebeuren deze taferelen bij voetbal elke week.
er is maar 1 noord en dat is west friesland!quote:
Echt he, gewoon nog een keer langskomen morgen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:00 schreef Skippy_ball het volgende:
En wat gaan ze doen?
IEDEREEN MORGEN UITNODIGEN!!
In de normale wereld is de aanwezigheid van ME het teken dat je als de sodemieter op moet rotten.quote:
Iedereen zag dat aankomen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef theguyver het volgende:
paar uur geleden in 1 van de eerste topics voorspeld dat rellen werden .. damn.. haat gelijk te hebben met dit soort dingen
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat is dit voor een kasplantje?
Klopt, dat zeiden we beiden toen de burgemeester bekend maakte dat de ME ingezet zou worden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef theguyver het volgende:
paar uur geleden in 1 van de eerste topics voorspeld dat rellen werden .. damn.. haat gelijk te hebben met dit soort dingen
Oeh, je zal wel snel een programma krijgen. Genverbrander!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:01 schreef theguyver het volgende:
quote:
quote:Update 23:57
Mensen gaan langzaamaan naar huis.
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh, je zal wel snel een programma krijgen. Genverbrander!
Goed initiatief en succes morgen met opruimen!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
www.facebook.com/projectcleanxharen
quote:
Jou stream is sneller als die van mij!quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:03 schreef donald_dick het volgende:
mensen die richting het westen moeten hebben pech
Project Zquote:
hebquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
De media heb dit teveel aangewakkerd! Nu al een rel voor 27 oktober in gouda die ze voorzien. Ook weer in het nieuws. Vragen om problemen dus...
Gewoon naar Groningen met zijn allen en daar rellen met FC Groningenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:03 schreef donald_dick het volgende:
ik kijk het op tvquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jou stream is sneller als die van mij!
Die hadden dan ook gewoon in het westen moeten blijven.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:03 schreef donald_dick het volgende:
Same here.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef Lyza666 het volgende:
OH NO! Ik woon in Zwolle. Opbokken met die kutkneuzen.
Ze zoeken het maar lekker uit hoe ze naar huis gaanquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef 16meter het volgende:
GEEN TREINEN RICHTING HET WESTEN!!!
ik voorspel hele flauwe moppenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef 16meter het volgende:
Dat is echt heel dom. Veel mensen zullen met de trein zijn gekomenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef 16meter het volgende:
Project X niet in een huis houden.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:04 schreef Driftkikkerrrrr het volgende:
https://www.facebook.com/events/419437481452941/
die waren als ze slim zijn toch al met de laatse trein vertrokken.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:05 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is echt heel dom. Veel mensen zullen met de trein zijn gekomen
Ja, dat dacht ik ook al, dan gaat het gewoon in Zwolle verder.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:05 schreef sp3c het volgende:
ik zou toch extra treinen inzetten want je wil die malloten ook niet tot morgenvroeg daar op het station hebben lijkt me
quote:Na allen gezien te hebben dat Project X Haren een gigantisch mediasucces is geworden, maar het in de praktijk niet zo heel soepel is verlopen, willen wij daar in Gouda verandering in brengen!
Op 27 oktober 2012 gaan wij er namelijk voor zorgen dat Project X tot leven komt op de markt in Gouda!
De markt in Gouda is een groot plein met in het midden een stadhuis, maar er omheen genoeg ruimte om d
uizenden mensen kwijt te kunnen. Op ditzelfde plein wordt ook elk jaar 'Oranjenacht' georganiseerd, een podium met waarop verschillende bekende artiesten optreden.
Wil jij ons helpen om Project X Gouda een megasucces te maken? Deel deze pagina en dit evenement dan met je vrienden en we zullen zien wie er 27 oktober allemaal aanwezig is bij het grootste feest van het jaar!
Ja dat vind ik gek ja. Ik snap werkelijk niet dat iemand daarheen gaat.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:05 schreef Fer het volgende:
De hele week was dit IEDERE dag op tv en radio. Vind je het gek dat er een hoop mensen op af komen?
Dat bedoel ik dus. En net in nieuws ook zoiets op 27 oktober in Gouda. Ze vragen erom.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:05 schreef Fer het volgende:
De hele week was dit IEDERE dag op tv en radio. Vind je het gek dat er een hoop mensen op af komen?
En dan ga je ze opwachten met ME. Guess what happensquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:05 schreef Fer het volgende:
HAHAHAH op de grens deze! :pquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:06 schreef Basekid_NZ het volgende:
gewoon die treinen doortrekken naar westerbork
De beste humor zit op de grensquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:06 schreef Skippy_ball het volgende:
[..]
HAHAHAH op de grens deze! :p
Net alsof ze die nodig hadden in die villawijk.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:07 schreef -Datdus- het volgende:
Hey dat is zo'n staatloterij fiets!
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:07 schreef Fer het volgende:
Ze hadden toch gewoon het station op slot kunnen doen vanmiddag?
Dan kon Merthe niet vluchten.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:07 schreef Fer het volgende:
nee want vanuit groningen is het maar 1 uurtje lopenquote:Op zaterdag 22 september 2012 00:07 schreef Fer het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:06 schreef Basekid_NZ het volgende:
gewoon die treinen doortrekken naar westerbork
Die organisatoren die denken dat dit nog goed gaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |