Noord-Hollandquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tv noord holland zend continu dezelfde beelden uit
Iedereen leeft in een samenleving.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:58 schreef Barbaaf het volgende:
Dus de aanwezigheid van ME is een geldig excuus om als een volslagen idioot te gaan rellen? Mensen met die instelling hebben in een samenleving niets te zoeken
Actie, reactie.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:58 schreef Barbaaf het volgende:
Dus de aanwezigheid van ME is een geldig excuus om als een volslagen idioot te gaan rellen? Mensen met die instelling hebben in een samenleving niets te zoeken
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja
[..]
ja!! is net bevestigd op twitter
Hear hear.quote:Voor de mensen die er massaal op afgekomen zijn; jullie weerspiegelen collectieve stupiditeit
Nee, dan word je systeembeheerder.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:59 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Anders word je geen social-media expert.
Net alsof iedereen kwam om te rellenquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:59 schreef zhe-devilll het volgende:
Oh leuk een dj die muziek gaat draaien als dank voor alle rellen...
![]()
Gewoon opsluiten die gastjes
Ik doe m'n best om zo veel mogelijk recente foto's te vinden.quote:Op vrijdag 21 september 2012 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is daar nog licht, dus al 4 uur geleden..
Kneusquote:Op vrijdag 21 september 2012 23:57 schreef projextx3keerniks het volgende:
Kom net terug van de sportschool in Haren blablabla...
De media heeft dit voornamelijk veroorzaakt, daarbij ook de burgemeester van Haren, als de Burgemeester zo groots inzet en zoveel maatregelen gaat treffen dan wordt het natuurlijk spannend en gaan juist mensen kijken. Als ze dit niet gedaan hadden zouden er wellicht 100 mensen op afgekomen zijn die snel weer afdropen desnoods onder politie begeleiding.
Groot kans dat er nog meer ongeregeldheden komen in de loop van de avond, er ontstaat al snel onvrede als er gewoon niets te doen is behalve relschoppen.
Mocht dit uit de hand lopen vanavond vind ik het meer dan terecht als de burgemeester van Haren zijn functie neerlegt aangezien hij niet strategisch heeft gehandeld door de maatregelen veel te vroeg aan te kondigen, hij had het beter gewoon helemaal geheim kunnen houden.Voor de mensen die er massaal op afgekomen zijn; jullie weerspiegelen collectieve stupiditeit ofterwijl sterke vermindering of totale opheffing van de psychische functies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |